Ja leuk hè! Mijn darmen zijn inmiddels ook weer 'alive & kicking'. Gevolg: van -3 naar -3,5 kgquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:29 schreef Babbelzz het volgende:
Muesli top resultaat en ook de andere mensen zijn goed bezig als ik t zo lees!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 06:48 schreef Libris het volgende:
Vanmorgen er weer iets vanaf, alleen mijn bodyfat neemt toe volgens mijn weegschaal
Lijkt inderdaad heel erg op mijn dagelijkse portie. Soms doe ik er een yoghurtje tussendoor, of een blikje coke light. Van het weekend weer eens wat experimenteren, onder andere ook de pannekoekjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 08:20 schreef Mirjamke het volgende:
Hey daar,
Ik ben in het boek bezig, heb het geleend bij de bibliotheek. Wel zo makkelijk
Ik heb een nieuw schema'tje gemaakt gisteravond.
`s Morgens - 1 Eitje en tomaat.
(Of van die pannenkoekjes)
`s Middags - een salade met kip of tonijn.
`s Avonds - roerbakgroente met een stuk mager vlees of vis.
Tussendoor; komkommer, feta, kipfilet..
Ik drink; Tomatensap, thee en water..heel veel water.
Ik heb iets gelezen over Lijnzaad crackers?
Heeft iemand het recept?
Bvd..
Vanaf maandag zo ongeveer.. Vanavond had ik een afscheidsetentje van een collega. Echt Chinees eten, dus geen eurochinees, ik dacht dat ik ontzettend zou zondigen, maar eigenlijk mocht ik gewoon haast alles hebben. De rijst heb ik laten staan, bij het eten werd chrysantenthee geschonken. En het eten zelf was voornamelijk groente (bladgroente), vis en schelpdieren die in een steamboat (soort fondue maar dan met boullion) worden gekookt. Allemaal niet echt slecht, alleen gezondigd, alleen op het eind een glaasje rode wijn genomen....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:43 schreef Mirjamke het volgende:
Hoelang ben jij precies bezig Libris?
Ik heb zojuist weer wat inkopen gedaan
Morgen wel uit eten..maar dan waag ik me aan de salades en eventueel vlees..
Ik heb ook helemaal geen behoefte aan zoetigheid eigelijk
Vanmorgen gewogen en 1.8 kilo minder dan de begin van de week, net onder de 80 was wel een psychologische grens vindt. Vanavond weeg ik me niet, heeft geen zin. Ik kijk het nog een tijdje aan en als ik geen sla en ei meer kan zien, ga ik rustig naar fase 2. Ik ben niet erg ver boven mijn gewicht en een glaasje wijn en een boterham op zijn tijd mag ook wel. Wel ben ik al beter gaan nadenken over wat ik eet. Meer bewust eten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:46 schreef Mirjamke het volgende:
Heb je al resultaat, Libris?
Ik stond daarnet op de weegschaal en was weer aangekomen...
Nu hebben we dat ding ook al 25 jaar, dus mischien dat et`m daar aan ligt..
Ik hoop het
Ik hou me prima aan de richtlijnen..
Ik voel me er wel een beetje klote bij enzo
Wat eet je dan en hoeveel kom je aan?quote:
Sport je erbij??? Als je dat doet, sport je misschien verkeerd.... daar kan het ook aanliggen.... Dat je meer spieren krijgt, en die wegen ook wel wat.....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:33 schreef Mirjamke het volgende:
@ Libris: Nee dat doe ik nooit. Mischien wel een goed ding..
@ Liejannuh: Ik moet wel bijna ongesteld worden ja..vanaf morgen in de stopweek..
Ik heb ook al een nieuwe weegschaal gehaald, maar geen verandering.
Ik snap het gewoon niet :S
Best vreemd, want ik voel me eigelijk als een veertje
Nee ik sport niet (meer)quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sport je erbij??? Als je dat doet, sport je misschien verkeerd.... daar kan het ook aanliggen.... Dat je meer spieren krijgt, en die wegen ook wel wat.....
Dat had ik ook toen ik nog 58 kilo woog. Ik ging op voetbal en kreeg dus meer spieren in mijn benen..... ik paste alles nog, maar werd wel zwaarder....
Pindasaus, tja, veel soorten, volgens het boekje mag je twee eetlepels pindakaas. Ik maak mijn pindakaas met pindakaas, sojasaus, water en een beetje sambal. Dat moet dus kunnen met mate.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Mag je eigenlijk verse tomatensoep in fase 1? Dat is de enige soep die ik lust.....
Liejannuh, jij ontbijt met die pannekoekjes he? Mag ik het recept van je? Ik ben te lui om te zoeken :p
Vanavond eet ik sate bij mijn moeder. Mag ik de pindasaus? Volgens mij niet he?
Morgen mag ik me weer wegen...... ik ben benieuwd! Gisteren teveel nootjes op
Ik kon het niet laten en heb me gewogen!quote:Op zondag 8 mei 2005 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen mag ik me weer wegen...... ik ben benieuwd! Gisteren teveel nootjes op
Proficiatquote:Op zondag 8 mei 2005 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten en heb me gewogen!
2,7 kilo eraf! :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |