Gewoon magere yoghut van Campina ofzo?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:48 schreef jolene het volgende:
Ik ontbijt met 250 ml. magere yoghurt met een schep zoetstof
tussen de middag eet ik 2 eieren gebakken.
tussendoor: kaas en komkommer
's avonds wisselend vlees met groente
toetjes pistache nootjes
Jah dat was dus ook nog een vraag van mij..... ik had boodschappen gedaan en toen dacht ik in de winkel.... wat mag ik allemaal drinken?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:15 schreef Mirjamke het volgende:
Bij mij kon er ook nog wel wat af, dus ben er ook mee bezig...
Mijn vraag is; wat drinken jullie precies? (Fase 1)
Ja, ik heb gewoon de simpele magere yoghurt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon magere yoghut van Campina ofzo?
Ik ben nig steeds een beetje an het uitvinden wat ik wel en niet mag eten.
Voor 's avonds weet ik het wel kip/kalkoen/mager rundvlees/vis en dan sla erbij.
Tussen de missdag neem ik ook gebakken eieren omdat ik dat niet wegkrijg 's ochtends.
En normaal ontbijt ik nooit, maar ik dnek dat yoghurt wel gaat lukken.
Zoetstof? Waar haal je dat?
Ga vrijdag eens kijken in de winkel. Ik zag wel kwark met 0 koolhydraten, maar dat lust ik niet, ik lust alleen kwark met fruitsmaakje....quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:25 schreef jolene het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon de simpele magere yoghurt.
Ik krijg die eieren ook niet 's ochtends weg.
Zoetstof ook gewoon in de supermarkt. Staat meestal bij de suiker.
Wat ik drink veel water en groene thee.
Heb mezelf voorgenomen dat ik eens in de twee dagen een blijkje cola light mag
Normaal ontbijt ik nooit, dus dit is dan al heel wat.... hehe....quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:12 schreef Liejannuh het volgende:
Yoghurt als ontbijt, daar hou ik het niet lang mee uit!
Doordeweeks eet ik meestal pannekoekjes bij het ontbijt.
Belangrijkste is iig dat je ontbijt!
Qua drinken kun je ook wat citroensap bij je water gooien. Voor de smaak enzo.Mag ook in fase 1. Light producten mogen ook.
Ik hou het gewoon bij de kruidenthee en het water.
Ik bak ze dan ook van tevoren en neem ze koud mee naar mn werk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Normaal ontbijt ik nooit, dus dit is dan al heel wat.... hehe....
Pannekoekjes.... ik kan eigenlijk niet zo goed tegen baklucht 's ochtends......
Kaas moet in principe 30+ kaas zijn, welke je dan neemt doet er niet echt toe. Verder meen ik dat je uit moet gaan van 30 gram per portie. Nu weet ik niet hoe groot je blokjes zijn, maar 6 blokjes is wel veel meer dan 30 gram!quote:In het boek staat dat ik ook Hollandse kaas mag.... wat bedoelen ze daarmee? Gewoon de jonge kaas van de Albert Heijn ofzo?
Ik heb nu maaslander 30+ . Als tussendoortje: hoeveel gram mag ik, dat kon ik nergens terug vinden...... 6 blokjes ofzo?
Ik heb verder nergens last van.quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:25 schreef Libris het volgende:
Ik weeg me elke ochtend, en gooi het in een excel bestandje met daarin ook wat ik elke dag gegeten heb. Hoop zo een beetje te kijken of ik het goed doe....
Hoe voel je je verder Jolene? En wat eet je vandaag? (Probeer een beetje ideeen op te doen)
Ha Liejannuh! Top joh!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 07:56 schreef Liejannuh het volgende:
Ik merk dat het me steeds makkelijker afgaat eigenlijk.![]()
Hey goed he! Hetzelfde hierzo! Maandag begonnen en -1,5 kilo!quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:58 schreef jolene het volgende:
Vanochtend toch gewogen.
Ben maandag begonnen en ik ben nu -1.5.
Maar dat zal wel hetstandaard vocht enz verhaal zijn.
Ik ben benieuwd hoe het bijmij zal gaan met de kilo's.
Heb ff gekeken op die site.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey goed he! Hetzelfde hierzo! Maandag begonnen en -1,5 kilo!
Ik denk ook dat dit vocht is. Bij elke dieet dat ik doe verlies ik de eerst week 2 kilo. Dus denk dat het standaard vocht is jah.
Ben wel benieuwd over 2 weken
Maar ik merk wel dat dit dieet makkelijker vol te houden is. Gisteravond tijdens de film thuis, lekker 30 gram maaslander 30+ genomen, is behoorlijk veel nog..... Moet alleen een keukenweegschaal kopen.... ik heb nu die van me moeder geleend. En die wilt ze binnenkort terug, omdat ook zij gaat beginnen met het SBD
Nog een vraagje..... ik ga 19 mei uiteten met me werk. Je raad het al.... maak me nu al druk wat ik kan nemen.... aangezien ik erg weinig lust. Ik weet al dat ik mijn aardappeltjes/pattajes moet laten staan.... en dat vind ik niet zo heel erg...... Maar hoe lossen jullie dit op?
Als je vooral vocht (en bij verkeerd dieten ook eiwitten) verliest dan neemt je vetpercentage natuurlijk toe ja...quote:Op donderdag 5 mei 2005 06:48 schreef Libris het volgende:
Vanmorgen er weer iets vanaf, alleen mijn bodyfat neemt toe volgens mijn weegschaal
We gaan naar een steakhouse..... ze hebben geloof ik ook vis.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:21 schreef jolene het volgende:
[..]
Heb ff gekeken op die site.
We willen ongeveer hetzelfde kwijt alleen mijn start gewicht is iets hoger.
tja, uiteten ik zou het niet weten.
weet je naar wat voor restaurant je gaat?
Mijn menu van gisterenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:45 schreef Liejannuh het volgende:
Vanavond eet ik overigens gegrilde aubergine en courgette met wat vis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |