abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26731437
Ik ontbijt met 250 ml. magere yoghurt met een schep zoetstof
tussen de middag eet ik 2 eieren gebakken.
tussendoor: kaas en komkommer
's avonds wisselend vlees met groente
toetjes pistache nootjes
pi_26732851
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 16:48 schreef jolene het volgende:
Ik ontbijt met 250 ml. magere yoghurt met een schep zoetstof
tussen de middag eet ik 2 eieren gebakken.
tussendoor: kaas en komkommer
's avonds wisselend vlees met groente
toetjes pistache nootjes
Gewoon magere yoghut van Campina ofzo?
Ik ben nig steeds een beetje an het uitvinden wat ik wel en niet mag eten.
Voor 's avonds weet ik het wel kip/kalkoen/mager rundvlees/vis en dan sla erbij.

Tussen de missdag neem ik ook gebakken eieren omdat ik dat niet wegkrijg 's ochtends.

En normaal ontbijt ik nooit, maar ik dnek dat yoghurt wel gaat lukken.

Zoetstof? Waar haal je dat?
pi_26734224
Bij mij kon er ook nog wel wat af, dus ben er ook mee bezig...
Mijn vraag is; wat drinken jullie precies? (Fase 1)
pi_26734392
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:15 schreef Mirjamke het volgende:
Bij mij kon er ook nog wel wat af, dus ben er ook mee bezig...
Mijn vraag is; wat drinken jullie precies? (Fase 1)
Jah dat was dus ook nog een vraag van mij..... ik had boodschappen gedaan en toen dacht ik in de winkel.... wat mag ik allemaal drinken?

Ik drink nu water en thee..... maar komt nu al me neus uit!
pi_26734423
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 17:57 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Gewoon magere yoghut van Campina ofzo?
Ik ben nig steeds een beetje an het uitvinden wat ik wel en niet mag eten.
Voor 's avonds weet ik het wel kip/kalkoen/mager rundvlees/vis en dan sla erbij.

Tussen de missdag neem ik ook gebakken eieren omdat ik dat niet wegkrijg 's ochtends.

En normaal ontbijt ik nooit, maar ik dnek dat yoghurt wel gaat lukken.

Zoetstof? Waar haal je dat?
Ja, ik heb gewoon de simpele magere yoghurt.
Ik krijg die eieren ook niet 's ochtends weg.

Zoetstof ook gewoon in de supermarkt. Staat meestal bij de suiker.

Wat ik drink veel water en groene thee.
Heb mezelf voorgenomen dat ik eens in de twee dagen een blijkje cola light mag
pi_26735131
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 19:25 schreef jolene het volgende:

[..]

Ja, ik heb gewoon de simpele magere yoghurt.
Ik krijg die eieren ook niet 's ochtends weg.

Zoetstof ook gewoon in de supermarkt. Staat meestal bij de suiker.

Wat ik drink veel water en groene thee.
Heb mezelf voorgenomen dat ik eens in de twee dagen een blijkje cola light mag
Ga vrijdag eens kijken in de winkel. Ik zag wel kwark met 0 koolhydraten, maar dat lust ik niet, ik lust alleen kwark met fruitsmaakje....

Ik drink ook groene thee idd..... die varianten op groene thee zijn lekker, met jasmijn of sinaasappel.....

Maar ben benieuwd of je nog meer kan drinken dan water en thee
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:12:03 #182
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_26735223
Yoghurt als ontbijt, daar hou ik het niet lang mee uit!
Doordeweeks eet ik meestal pannekoekjes bij het ontbijt.
Belangrijkste is iig dat je ontbijt!

Qua drinken kun je ook wat citroensap bij je water gooien. Voor de smaak enzo. Mag ook in fase 1. Light producten mogen ook. Ik hou het gewoon bij de kruidenthee en het water.
pi_26735461
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 20:12 schreef Liejannuh het volgende:
Yoghurt als ontbijt, daar hou ik het niet lang mee uit!
Doordeweeks eet ik meestal pannekoekjes bij het ontbijt.
Belangrijkste is iig dat je ontbijt!

Qua drinken kun je ook wat citroensap bij je water gooien. Voor de smaak enzo. Mag ook in fase 1. Light producten mogen ook. Ik hou het gewoon bij de kruidenthee en het water.
Normaal ontbijt ik nooit, dus dit is dan al heel wat.... hehe....
Pannekoekjes.... ik kan eigenlijk niet zo goed tegen baklucht 's ochtends......

In het boek staat dat ik ook Hollandse kaas mag.... wat bedoelen ze daarmee? Gewoon de jonge kaas van de Albert Heijn ofzo?

Ik heb nu maaslander 30+ . Als tussendoortje: hoeveel gram mag ik, dat kon ik nergens terug vinden...... 6 blokjes ofzo?
pi_26735681
Gevonden van de kaas...... 2x30 gram op 1 dag....
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:38:20 #185
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_26735932
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 20:23 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Normaal ontbijt ik nooit, dus dit is dan al heel wat.... hehe....
Pannekoekjes.... ik kan eigenlijk niet zo goed tegen baklucht 's ochtends......
Ik bak ze dan ook van tevoren en neem ze koud mee naar mn werk. Om 6 uur 's ochtends vind ik het al heel wat dat ik een glas tomatensap wegkrijg zonder te kosten!
quote:
In het boek staat dat ik ook Hollandse kaas mag.... wat bedoelen ze daarmee? Gewoon de jonge kaas van de Albert Heijn ofzo?

Ik heb nu maaslander 30+ . Als tussendoortje: hoeveel gram mag ik, dat kon ik nergens terug vinden...... 6 blokjes ofzo?
Kaas moet in principe 30+ kaas zijn, welke je dan neemt doet er niet echt toe. Verder meen ik dat je uit moet gaan van 30 gram per portie. Nu weet ik niet hoe groot je blokjes zijn, maar 6 blokjes is wel veel meer dan 30 gram!
  donderdag 5 mei 2005 @ 06:48:10 #186
19840 Libris
Live from Singapore
pi_26747105
Vanmorgen er weer iets vanaf, alleen mijn bodyfat neemt toe volgens mijn weegschaal

Vanmorgen me aan de bacon en eieren gewaagd, das was een flinke bodem, maar kreeg het wel binnen. Daarna nog een glas tomatensap.

Eitje als snack tussendoor

En net gelunched met een een tonijnsalade. Hoop dat het een beetje houdt tot mijn snacktijd (15:30). Vanavond denk ik iets met bruine bonen, morgen weer vis op de bbq en ik ga ook eens die pannekoekjes proberen, huttenkase is al binnen...
pi_26747473
Vanochtend toch gewogen.
Ben maandag begonnen en ik ben nu -1.5.
Maar dat zal wel hetstandaard vocht enz verhaal zijn.
Ik ben benieuwd hoe het bijmij zal gaan met de kilo's.
  donderdag 5 mei 2005 @ 09:25:57 #188
19840 Libris
Live from Singapore
pi_26747645
Ik weeg me elke ochtend, en gooi het in een excel bestandje met daarin ook wat ik elke dag gegeten heb. Hoop zo een beetje te kijken of ik het goed doe....

Hoe voel je je verder Jolene? En wat eet je vandaag? (Probeer een beetje ideeen op te doen)
pi_26747665
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 09:25 schreef Libris het volgende:
Ik weeg me elke ochtend, en gooi het in een excel bestandje met daarin ook wat ik elke dag gegeten heb. Hoop zo een beetje te kijken of ik het goed doe....

Hoe voel je je verder Jolene? En wat eet je vandaag? (Probeer een beetje ideeen op te doen)
Ik heb verder nergens last van.
Geen hoofdpijn geen honger gevoel.

Ik heb vanochtend gewoon yoghurt gegeten met zoetstof.
en vanmiddag neem ik gewoon weer eieren.
en vanavond een lekkere salade met tonijn

Jij wel last van hoofdpijn of iets anders?
  donderdag 5 mei 2005 @ 09:41:02 #190
19840 Libris
Live from Singapore
pi_26747768
Nee, eigenlijk voel ik me erg goed, vannacht 3.5 uur geslapen (Championsleague kijken in Azie is niet gezond), en ik ben nou niet echt moe... Ik eet ook redelijk wat (nu aan mijn middag yoghurtje bezig), eerste dag had ik te weinig en was ik een beetje draaierig, dizzy, maar nu wel goed.
Ik ben nog niet helemaal uit wat ik vanavond ga eten...
pi_26747910
je zou ook een salade kunnen maken met kip en kaas.
pi_26748394
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 07:56 schreef Liejannuh het volgende:

Ik merk dat het me steeds makkelijker afgaat eigenlijk.
Ha Liejannuh! Top joh!

Ik ben al aan het zondigen sinds ik zondag uit eten ben geweest... wel allemaal SB< maar teveel kaas, teveel noten :S etc.... nou, ga er vanaf morgen maar weer eens stevig tegenaan.... merk trouwens dat ik minder snel ga sinds ik die pannekoekjes heb ontdekt... ik vermoed dat ik er toch meer van eet dan eerst... t vult op de een of andere manier niet zo als 2 gekookte eitjes bv...

Muesli top resusltaat en ook de andere mensen zijn goed bezig als ik t zo lees! Leuk dat er zoveel bijgekomen zijn!
pi_26748617
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 08:58 schreef jolene het volgende:
Vanochtend toch gewogen.
Ben maandag begonnen en ik ben nu -1.5.
Maar dat zal wel hetstandaard vocht enz verhaal zijn.
Ik ben benieuwd hoe het bijmij zal gaan met de kilo's.
Hey goed he! Hetzelfde hierzo! Maandag begonnen en -1,5 kilo!
Ik denk ook dat dit vocht is. Bij elke dieet dat ik doe verlies ik de eerst week 2 kilo. Dus denk dat het standaard vocht is jah.

Ben wel benieuwd over 2 weken

Maar ik merk wel dat dit dieet makkelijker vol te houden is. Gisteravond tijdens de film thuis, lekker 30 gram maaslander 30+ genomen, is behoorlijk veel nog..... Moet alleen een keukenweegschaal kopen.... ik heb nu die van me moeder geleend. En die wilt ze binnenkort terug, omdat ook zij gaat beginnen met het SBD

Nog een vraagje..... ik ga 19 mei uiteten met me werk. Je raad het al.... maak me nu al druk wat ik kan nemen.... aangezien ik erg weinig lust. Ik weet al dat ik mijn aardappeltjes/pattajes moet laten staan.... en dat vind ik niet zo heel erg...... Maar hoe lossen jullie dit op?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2005 10:43:58 ]
pi_26748766
Ik hou mijn gewichtsverlies bij op de volgende site : www.valtaf.nl
Erg handig en je kan er een soort dagboek bijhouden. Ik houd het bij zodat ik kan zien hoeveel kilo ik afval.... erg motiverend ook!
pi_26749343
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 10:43 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hey goed he! Hetzelfde hierzo! Maandag begonnen en -1,5 kilo!
Ik denk ook dat dit vocht is. Bij elke dieet dat ik doe verlies ik de eerst week 2 kilo. Dus denk dat het standaard vocht is jah.

Ben wel benieuwd over 2 weken

Maar ik merk wel dat dit dieet makkelijker vol te houden is. Gisteravond tijdens de film thuis, lekker 30 gram maaslander 30+ genomen, is behoorlijk veel nog..... Moet alleen een keukenweegschaal kopen.... ik heb nu die van me moeder geleend. En die wilt ze binnenkort terug, omdat ook zij gaat beginnen met het SBD

Nog een vraagje..... ik ga 19 mei uiteten met me werk. Je raad het al.... maak me nu al druk wat ik kan nemen.... aangezien ik erg weinig lust. Ik weet al dat ik mijn aardappeltjes/pattajes moet laten staan.... en dat vind ik niet zo heel erg...... Maar hoe lossen jullie dit op?
Heb ff gekeken op die site.
We willen ongeveer hetzelfde kwijt alleen mijn start gewicht is iets hoger.
tja, uiteten ik zou het niet weten.
weet je naar wat voor restaurant je gaat?
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:42:55 #196
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_26749758
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 06:48 schreef Libris het volgende:
Vanmorgen er weer iets vanaf, alleen mijn bodyfat neemt toe volgens mijn weegschaal
Als je vooral vocht (en bij verkeerd dieten ook eiwitten) verliest dan neemt je vetpercentage natuurlijk toe ja...
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
pi_26749932
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 11:21 schreef jolene het volgende:

[..]

Heb ff gekeken op die site.
We willen ongeveer hetzelfde kwijt alleen mijn start gewicht is iets hoger.
tja, uiteten ik zou het niet weten.
weet je naar wat voor restaurant je gaat?
We gaan naar een steakhouse..... ze hebben geloof ik ook vis.....

Ik dacht dat ik 83 kilo woog, maar dat was dus 85,4.... schrok eigenlijk wel, want ik had het nooit verwacht...... Nu maar hopen dat ik die 75 kilo haal voor 15 augustus.... want dan ga ik 3 weken naar tenerife.

Ik begin maandag ook met sporten, wij hebben cardio apparatuur op zolder staan..... misschien gaat het dan wel wat sneller.....
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:45:37 #198
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_26751292
Uit eten gaan valt best mee! Je moet gewoon kiezen voor ongepaneerde dingen en de aardappels/rijst/pasta zoveel mogelijk negeren. Owja, en het stokbrood met kruidenboter is ook een no go!

Een flinke steak is helemaal geen probleem, net zoals vis. Daarbij lekker veel groente of een salade en je hebt een heerlijk hoofdgerecht.
Als nagerecht neem je gewoon een kopje thee of koffie (of cappuccino) en als voorgerecht kun je best een soepje of een salade nemen.

Overigens is sporten (of gewoon voldoende bewegen) natuurlijk onwijs belangrijk.

Vanavond eet ik overigens gegrilde aubergine en courgette met wat vis.
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:22:16 #199
19840 Libris
Live from Singapore
pi_26756075
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:45 schreef Liejannuh het volgende:

Vanavond eet ik overigens gegrilde aubergine en courgette met wat vis.
Mijn menu van gisteren

Vanavond boontjes met gegrilde kipfilet op. Daarbij een zelfgemaakte pindasaus van low-fat pindakaas

Ik begin het echt vermoeiend te vinden om elke dag weer te koken (zeker als je dagen van 10 uur werken draait, zoals hier wel normaal is). Morgen weer salade tussen de middag met de kip die ik van vandaag over heb. Dat is wel een makkelijke strategie...
pi_26759568
Ik ben nu zo`n 5 dagen bezig, en ben aangekomen!

`s Morgens drink ik thee (Zonder Melk of suiker oid) en een flesje vivit.
`s Middags eet ik 2 waza crackers met filet american.
Tussendoor veel water en een tomaat of komkommer.
`s Avonds salade en yogurt.

Wat doe ik fout?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')