abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24986735
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:36 schreef Leshy het volgende:

[..]

Hey, een Hunters Mark. Ah, daar is de Hunter. Charge, ach nu sta ik naast je. <...>
Klein probleem. Hunters mark heeft 4 keer de range van Charge. En alle shots hebben nog 10 range bovenop charge. En in combat gaat charge niet meer.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:47:51 #277
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24986814
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Klein probleem. Hunters mark heeft 4 keer de range van Charge. En alle shots hebben nog 10 range bovenop charge. En in combat gaat charge niet meer.
Yup. De lange range van Hunters Mark betekent dan ook alleen maar dat je al weet wat er komen gaat, en tijd hebt om de Hunter te spotten

De meeste Hunters zijn echter niet snugger genoeg om te verwachten dat als ze een Hunters' Mark op je casten, dat je dan op hun afstormt in plaats van andersom, waardoor range vrij snel een non-issue wordt. Krijgt een Hunter toch het eerste schot binnen, Bloodrage/Intercept werkt nog beter dan Charge en wel in combat
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:54:18 #278
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_24986902
Hehehehehehe, ik heb al door dat het een paar lange dagen worden voordat we met zijn allen weer verder kunnen met het spel
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_24986980
Leshy:

Ja, maar dat betekent ook dat je een veel groter gebied hebt af te zoeken.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24986984
Of kunnen beginnen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_24987005
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:47 schreef Leshy het volgende:

[..]

Yup. De lange range van Hunters Mark betekent dan ook alleen maar dat je al weet wat er komen gaat, en tijd hebt om de Hunter te spotten

De meeste Hunters zijn echter niet snugger genoeg om te verwachten dat als ze een Hunters' Mark op je casten, dat je dan op hun afstormt in plaats van andersom, waardoor range vrij snel een non-issue wordt. Krijgt een Hunter toch het eerste schot binnen, Bloodrage/Intercept werkt nog beter dan Charge en wel in combat
En toch blijf ik erbij dat goede Warriors het afleggen tegen goede Hunters in 1on1.

De Raptor Strike wil trouwens wonderen doen als het toch melee combat wordt. Daar heb ik mezelf ook vele malen mee gered
Zeker een critical hit als je Raptor Strike gebruikt. That gotta hurt
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:10:29 #282
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24987120
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:00 schreef Migwi het volgende:

[..]

En toch blijf ik erbij dat goede Warriors het afleggen tegen goede Hunters in 1on1.

De Raptor Strike wil trouwens wonderen doen als het toch melee combat wordt. Daar heb ik mezelf ook vele malen mee gered
Een warrior legt het volgens mij tegen alles en iedereen af. Het is totaal geen class om mee te soloen. Ik had een warrior van m'n eigen level al neer voordat ie me überhaupt aangeraakt had. Gewoon entangling roots, en dan maar starfiren en moonfiren. Zelfde geld eigenlijk voor een mage (frost nova). Bij een hunter en warlock is het twee tegen één, ook nagenoeg onmogelijk. Paladin en Shaman zijn sowieso overpowered, dus daar win je het niet tegen. Priest, altijd shielden en healen, dat gevecht duurt uren, maar een Priest wint het wel. Rogue doet veel meer damage dan een warrior, en heeft ook z'n poisons nog. Warrior is echt zwaar underpowered, zijn veel beter in een groep dan in hun eentje.

Als ze voor de retail de classes nog ietsjes gelijk trekken zou dat zeer prettig zijn. Shaman en Paladin verzwakken, en Warrior ietsjes versterken.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:15:03 #283
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24987176
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, maar dat betekent ook dat je een veel groter gebied hebt af te zoeken.
Die rode lettertjes zijn meestal een beetje een giveaway
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:00 schreef Migwi het volgende:
Eens kijken:

Raptor Strike (Rank 4)
45 mana, 6 second cooldown, melee attack that deals an additional 34 damage

Heroic Strike (Rank 4)
15 Rage, no cooldown, melee attack that deals an additional 40 damage.

Als warrior heb ik 30-50% damage reduction (afhankelijk van of ik een schild gebruik en welke stance ik gebruik), doe ik sowieso al meer melee damage, en heb ik waarschijnlijk 1,5 keer jouw hit points. Als je me toch een Critical Strike weet te doen, gaat mijn health regeneration met 15% omhoog voor 20 seconden en doen mijn eerstvolgende 4 hits 40% meer damage. Kom maar op met die Raptor Strike
pi_24987292
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:15 schreef Leshy het volgende:

[..]

Die rode lettertjes zijn meestal een beetje een giveaway
quote:
[..]

Eens kijken:

Raptor Strike (Rank 4)
45 mana, 6 second cooldown, melee attack that deals an additional 34 damage

Heroic Strike (Rank 4)
15 Rage, no cooldown, melee attack that deals an additional 40 damage.

Als warrior heb ik 30-50% damage reduction (afhankelijk van of ik een schild gebruik en welke stance ik gebruik), doe ik sowieso al meer melee damage, en heb ik waarschijnlijk 1,5 keer jouw hit points. Als je me toch een Critical Strike weet te doen, gaat mijn health regeneration met 15% omhoog voor 20 seconden en doen mijn eerstvolgende 4 hits 40% meer damage. Kom maar op met die Raptor Strike
Dat heb ik ook pas nodig als het melee fighting wordt. Wat vast wel gebeurt als het een beetje een goede Warrior is, maar dan is die stoere Warrior wel al ten dode opgeschreven en mag hij best nog wel wat zinloze hits op mij uitvoeren. Dat is geen probleem
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:22:34 #285
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24987293
Leshy, maar als jij tegenover een Priest van je eigen lvl staat en die Priest legt een mooi Shield over zich heen, dan gaan al jou mooie effecten toch tijdelijk niet door? En als NE Hunter kan je of om het hoekje gaan staan of Shadowmelden.

Oh en deze moet iedereen effe checken: http://members.cox.net/~tedddee/BOOM.avi
pi_24987311
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:54 schreef Killjoy het volgende:
Hehehehehehe, ik heb al door dat het een paar lange dagen worden voordat we met zijn allen weer verder kunnen met het spel
en 2 topics verder waarschijnlijk
pi_24987323
Idd, ook al had ik weinig armor als Warlock, tegen Warriors kon ik (met redelijk gemak) wel op. Gewoon een lekkere DOT gebruiken, curseje erbij, en daarna shadowbolten terwijl m'n pet ook z'n ding doet. Als ik de Voidwalker gebruik, hebben ze nog minder kans om te winnen, omdat ik uiteindelijk op lage health de voidwalker kan sacrificen om zo voor 300-500 te absorben.
In retail ga ik bijna zeker weer als Human Warlock, speelde echt fijn
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:28:39 #288
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24987360
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:22 schreef Max_Dark het volgende:
Leshy, maar als jij tegenover een Priest van je eigen lvl staat en die Priest legt een mooi Shield over zich heen, dan gaan al jou mooie effecten toch tijdelijk niet door? En als NE Hunter kan je of om het hoekje gaan staan of Shadowmelden.

Oh en deze moet iedereen effe checken: http://members.cox.net/~tedddee/BOOM.avi
Whahaha, wat was dat voor aanval?
pi_24987401
Speelde niemand hier met een Warlock? Geweldige class is dat..
Je hebt summon pets en een groot aantal DoT spells..

Heb met mijn level 19 warlock veel hunters,warriors,paladins en mages van veel hogere levels verslagen in een dual... Geweldige aanval die Fear
Ik blijf fear.. Dan een aantal DoT spells.. (Alles bij elkaar verlies je dan elke sec +/- 30HP) Mijn imp blijft ondertussen doorgaan met zijn fireball.. En ik blijf fear casten... Wanneer de andere bijna dood is cast ik een aantal keer Shadowbolt en hij is neer...
peace of cake!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:32:36 #290
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24987422
In de instance MC is een mob die een curse over je pet heen legt. Die gaat dan na 5 seconden af en dealt dan die zieke damage. Dit was dus een Warlock die z'n pet met die curse voordat ie afging kon dismissen. Toen hij 'm weer summonde stond de Curse er nog op en ging ie dus in IF AH af
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:36:53 #291
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24987493
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:10 schreef DeX090 het volgende:
Een warrior legt het volgens mij tegen alles en iedereen af. Het is totaal geen class om mee te soloen.
Een Warrior kan prima solo spelen, absoluut geen problemen mee gehad. Ja, Warriors hebben enkele problemen waar Blizzard al van heeft aangegeven dat die verholpen gaan worden - Execute hoort niet al je Rage te gebruiken als je mist, Intercept is onlangs gefixed, Warriors genereren nu geen rage op een Dodge/Block/Parry terwijl ze dat wel horen te doen, en Bloodrage wordt goedkoper om te gebruiken.

Maar ze zijn absoluut niet slecht of onmogelijk om mee te solo'en. Het enige verschil is dat je met sommige andere classes (*kuch* Paladin *kuch*) op je dooie gemak naar level 60 kunt solo'en zonder ergens gestraft te worden voor een gebrek aan tactiek, wat zoals ik op een aantal Amerikaanse forums al tegenkom, leidt tot een lichte hekel aan Paladins omdat het vaak zelfs op de hoogste levels nog noobs zijn.
quote:
Ik had een warrior van m'n eigen level al neer voordat ie me überhaupt aangeraakt had. Gewoon entangling roots, en dan maar starfiren en moonfiren.
Als je inderdaad iemand tegenkomt die herhaaldelijk immobilisation skills can casten voordat je bij ze kunt komen ben je het haasje als warrior, alhoewel ik wel een mage een stuk of vijf levels boven me heb neergelegd met een Intercept, gevolgd door een switch naar Defensive Stance en Shield Bash. Lullig voor het gnoompje toen'ie ineens z'n spells niet meer kon casten
pi_24987506
/cry. Nog 3 dagen.
pi_24987511
-dubbel
pi_24987544
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:31 schreef plipo het volgende:
Speelde niemand hier met een Warlock? Geweldige class is dat..
Je hebt summon pets en een groot aantal DoT spells..

Heb met mijn level 19 warlock veel hunters,warriors,paladins en mages van veel hogere levels verslagen in een dual... Geweldige aanval die Fear
Ik blijf fear.. Dan een aantal DoT spells.. (Alles bij elkaar verlies je dan elke sec +/- 30HP) Mijn imp blijft ondertussen doorgaan met zijn fireball.. En ik blijf fear casten... Wanneer de andere bijna dood is cast ik een aantal keer Shadowbolt en hij is neer...
peace of cake!
Warlock is idd 1 van de leukste classes, ook mijn favoriet eigenlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24987738
Vrijdag ga ik hem ook kopen , maar een vraag aan jullie
Dit is mn eerste game in dit genre, ben van plan het veel te spelen
Maar welk soort ventje kan ik het beste kiezen vrijdag , moet wel een beetje leuk om mee te spelen zijn om het spel onder de knie te krijgen...
Wie kan me eens van goed advies voorzien
Ik heb alle Warcraft delen vroeger gespeeld en Diablo 2 ook veel online gespeeld, en daar lijkt dit toch een klein beetje op denk ik....
Ik ben benieuwd en thnx alvast
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:53:56 #296
17420 DeX090
bastard on parade
pi_24987742
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:36 schreef Leshy het volgende:

[..]

Een Warrior kan prima solo spelen, absoluut geen problemen mee gehad. Ja, Warriors hebben enkele problemen waar Blizzard al van heeft aangegeven dat die verholpen gaan worden - Execute hoort niet al je Rage te gebruiken als je mist, Intercept is onlangs gefixed, Warriors genereren nu geen rage op een Dodge/Block/Parry terwijl ze dat wel horen te doen, en Bloodrage wordt goedkoper om te gebruiken.

Maar ze zijn absoluut niet slecht of onmogelijk om mee te solo'en. Het enige verschil is dat je met sommige andere classes (*kuch* Paladin *kuch*) op je dooie gemak naar level 60 kunt solo'en zonder ergens gestraft te worden voor een gebrek aan tactiek, wat zoals ik op een aantal Amerikaanse forums al tegenkom, leidt tot een lichte hekel aan Paladins omdat het vaak zelfs op de hoogste levels nog noobs zijn.
[..]

Als je inderdaad iemand tegenkomt die herhaaldelijk immobilisation skills can casten voordat je bij ze kunt komen ben je het haasje als warrior, alhoewel ik wel een mage een stuk of vijf levels boven me heb neergelegd met een Intercept, gevolgd door een switch naar Defensive Stance en Shield Bash. Lullig voor het gnoompje toen'ie ineens z'n spells niet meer kon casten
Warriors zijn ook wel ok in solo in PvE, maar PvP zijn ze nagenoeg nutteloos, tenzij je natuurlijk je tegenstander bereikt. Dat krijg je echter tegen de meeste classes niet eens voor elkaar.

Maar goed, feit blijft inderdaad dat Paladins ziekelijk overpowered zijn, net als shamans. Ik kon alles aan wat hetzelfde level was als ik, maar ik verloor het van een shaman die 4 levels lager was. En Paladins zijn gewoon Warriors met veel te veel skills.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:57:16 #297
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24987789
Ik wil eigenlijk 2 characters spelen, UD mage, en een Human Paladin
Paladin omdat ik ook een character wil die de vetste armor en wapens kan gebruiken, zag gister nog een aantal highlvl Paladins rondlopen, en die zien er wel cool uit in die plate armor
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:58:10 #298
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24987807
Ik lees even wat bij over Shaman's en wat zijn fokking OVERPOWERED zeg! Ze hebben swords, een zelf-rezz (die Priests niet eens hebben!), rezzen anderen, healen anderen, Stealthen. Echt ALLES krijgen shamans!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:59:43 #299
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24987833
Shamans kunnen niet stealthen, maar sterk zijn ze wel ja
pi_24987941
ik heb zelf alleen op de sites alle races en classes kunne kijken. dus niet in de Beta,
en k zat me echt af te vragen wat er zo vet is aan de warlock.

zelf zat k er aan te denken met een rogue dwarf of nightelf te beginnen, leek me gewoon cool.

en was in de beta de horde/alliance evenwicht een beetje goed?
this is my story , and I have to end it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')