Klein probleem. Hunters mark heeft 4 keer de range van Charge. En alle shots hebben nog 10 range bovenop charge. En in combat gaat charge niet meer.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:36 schreef Leshy het volgende:
[..]
Hey, een Hunters Mark. Ah, daar is de Hunter. Charge, ach nu sta ik naast je. <...>
Yup. De lange range van Hunters Mark betekent dan ook alleen maar dat je al weet wat er komen gaat, en tijd hebt om de Hunter te spottenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Klein probleem. Hunters mark heeft 4 keer de range van Charge. En alle shots hebben nog 10 range bovenop charge. En in combat gaat charge niet meer.
En toch blijf ik erbij dat goede Warriors het afleggen tegen goede Hunters in 1on1.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:47 schreef Leshy het volgende:
[..]
Yup. De lange range van Hunters Mark betekent dan ook alleen maar dat je al weet wat er komen gaat, en tijd hebt om de Hunter te spotten
De meeste Hunters zijn echter niet snugger genoeg om te verwachten dat als ze een Hunters' Mark op je casten, dat je dan op hun afstormt in plaats van andersom, waardoor range vrij snel een non-issue wordt. Krijgt een Hunter toch het eerste schot binnen, Bloodrage/Intercept werkt nog beter dan Charge en wel in combat
Een warrior legt het volgens mij tegen alles en iedereen af. Het is totaal geen class om mee te soloen. Ik had een warrior van m'n eigen level al neer voordat ie me überhaupt aangeraakt had. Gewoon entangling roots, en dan maar starfiren en moonfiren.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:00 schreef Migwi het volgende:
[..]
En toch blijf ik erbij dat goede Warriors het afleggen tegen goede Hunters in 1on1.
De Raptor Strike wil trouwens wonderen doen als het toch melee combat wordt. Daar heb ik mezelf ook vele malen mee gered
Zeker een critical hit als je Raptor Strike gebruikt. That gotta hurt
Die rode lettertjes zijn meestal een beetje een giveawayquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, maar dat betekent ook dat je een veel groter gebied hebt af te zoeken.
Eens kijken:quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:00 schreef Migwi het volgende:
De Raptor Strike wil trouwens wonderen doen als het toch melee combat wordt. Daar heb ik mezelf ook vele malen mee gered
Zeker een critical hit als je Raptor Strike gebruikt. That gotta hurt
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:15 schreef Leshy het volgende:
[..]
Die rode lettertjes zijn meestal een beetje een giveaway
Dat heb ik ook pas nodig als het melee fighting wordt. Wat vast wel gebeurt als het een beetje een goede Warrior is, maar dan is die stoere Warrior wel al ten dode opgeschreven en mag hij best nog wel wat zinloze hits op mij uitvoeren. Dat is geen probleemquote:[..]
Eens kijken:
Raptor Strike (Rank 4)
45 mana, 6 second cooldown, melee attack that deals an additional 34 damage
Heroic Strike (Rank 4)
15 Rage, no cooldown, melee attack that deals an additional 40 damage.
Als warrior heb ik 30-50% damage reduction (afhankelijk van of ik een schild gebruik en welke stance ik gebruik), doe ik sowieso al meer melee damage, en heb ik waarschijnlijk 1,5 keer jouw hit points. Als je me toch een Critical Strike weet te doen, gaat mijn health regeneration met 15% omhoog voor 20 seconden en doen mijn eerstvolgende 4 hits 40% meer damage. Kom maar op met die Raptor Strike
en 2 topics verder waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:54 schreef Killjoy het volgende:
Hehehehehehe, ik heb al door dat het een paar lange dagen worden voordat we met zijn allen weer verder kunnen met het spel
Whahaha, wat was dat voor aanval?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:22 schreef Max_Dark het volgende:
Leshy, maar als jij tegenover een Priest van je eigen lvl staat en die Priest legt een mooi Shield over zich heen, dan gaan al jou mooie effecten toch tijdelijk niet door? En als NE Hunter kan je of om het hoekje gaan staan of Shadowmelden.
Oh en deze moet iedereen effe checken: http://members.cox.net/~tedddee/BOOM.avi
Een Warrior kan prima solo spelen, absoluut geen problemen mee gehad. Ja, Warriors hebben enkele problemen waar Blizzard al van heeft aangegeven dat die verholpen gaan worden - Execute hoort niet al je Rage te gebruiken als je mist, Intercept is onlangs gefixed, Warriors genereren nu geen rage op een Dodge/Block/Parry terwijl ze dat wel horen te doen, en Bloodrage wordt goedkoper om te gebruiken.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:10 schreef DeX090 het volgende:
Een warrior legt het volgens mij tegen alles en iedereen af. Het is totaal geen class om mee te soloen.
Als je inderdaad iemand tegenkomt die herhaaldelijk immobilisation skills can casten voordat je bij ze kunt komen ben je het haasje als warrior, alhoewel ik wel een mage een stuk of vijf levels boven me heb neergelegd met een Intercept, gevolgd door een switch naar Defensive Stance en Shield Bash. Lullig voor het gnoompje toen'ie ineens z'n spells niet meer kon castenquote:Ik had een warrior van m'n eigen level al neer voordat ie me überhaupt aangeraakt had. Gewoon entangling roots, en dan maar starfiren en moonfiren.
Warlock is idd 1 van de leukste classes, ook mijn favoriet eigenlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:31 schreef plipo het volgende:
Speelde niemand hier met een Warlock? Geweldige class is dat..
Je hebt summon pets en een groot aantal DoT spells..
Heb met mijn level 19 warlock veel hunters,warriors,paladins en mages van veel hogere levels verslagen in een dual... Geweldige aanval die Fear
Ik blijf fear.. Dan een aantal DoT spells.. (Alles bij elkaar verlies je dan elke sec +/- 30HP) Mijn imp blijft ondertussen doorgaan met zijn fireball.. En ik blijf fear casten... Wanneer de andere bijna dood is cast ik een aantal keer Shadowbolt en hij is neer...
peace of cake!
Warriors zijn ook wel ok in solo in PvE, maar PvP zijn ze nagenoeg nutteloos, tenzij je natuurlijk je tegenstander bereikt. Dat krijg je echter tegen de meeste classes niet eens voor elkaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:36 schreef Leshy het volgende:
[..]
Een Warrior kan prima solo spelen, absoluut geen problemen mee gehad. Ja, Warriors hebben enkele problemen waar Blizzard al van heeft aangegeven dat die verholpen gaan worden - Execute hoort niet al je Rage te gebruiken als je mist, Intercept is onlangs gefixed, Warriors genereren nu geen rage op een Dodge/Block/Parry terwijl ze dat wel horen te doen, en Bloodrage wordt goedkoper om te gebruiken.
Maar ze zijn absoluut niet slecht of onmogelijk om mee te solo'en. Het enige verschil is dat je met sommige andere classes (*kuch* Paladin *kuch*) op je dooie gemak naar level 60 kunt solo'en zonder ergens gestraft te worden voor een gebrek aan tactiek, wat zoals ik op een aantal Amerikaanse forums al tegenkom, leidt tot een lichte hekel aan Paladins omdat het vaak zelfs op de hoogste levels nog noobs zijn.
[..]
Als je inderdaad iemand tegenkomt die herhaaldelijk immobilisation skills can casten voordat je bij ze kunt komen ben je het haasje als warrior, alhoewel ik wel een mage een stuk of vijf levels boven me heb neergelegd met een Intercept, gevolgd door een switch naar Defensive Stance en Shield Bash. Lullig voor het gnoompje toen'ie ineens z'n spells niet meer kon casten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |