abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:55:12 #251
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24984039
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:52 schreef Rahl het volgende:

[..]

voordeel? dat is eerder een nadeel, dan ken je alles al
Is toch een voordeel als je sommige gebieden/quests al kent
Scheelt weer zoekwerk, tot lvl25 zal ik aardig snel lvl'en, juist omdat ik de quests enz al ken
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:00:06 #252
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24984100
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:55 schreef Darklight het volgende:

[..]

Scheelt weer zoekwerk, tot lvl25 zal ik aardig snel lvl'en, juist omdat ik de quests enz al ken
ik vind het leuker als ik constant nieuwe dingen tegenkom, maar je hebt ook wel gelijk, na die quests is nog genoeg nieuws te ontdekken
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:01:54 #253
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_24984131
Ik wil hem eigenlijk ook gaan spelen

Maar dat kan bijna niet ivm studie
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:05:44 #254
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_24984179
quote:
Op maandag 7 februari 2005 17:47 schreef Miiso het volgende:
Als ik het goed begrijp hoef je die game niet opnieuw te installen en kan je gewoon de beta client gebruiken, game kopen en een nieuw account aanmaken en gamen maar!!!

Ook hoef je je niet eerst te reggen met een CC oid die eerste maand kan gelijk ingaan. Ben zelf niet zo happig op CC betalingen via inet, vandaar dan ook de timecards kopen

Mocht ik het mis hebben, dont burn me pls
ik quote mezelf maar even!

uhm die info heb ik uit eerdere topics hierop Fok! gehaald maar of het waar is weet ik natuurlijk niet. Het is natuurlijk zo dat de uiteindelijke game client niet veel zal verschiillen van de beta client! de veranderingen die plaatsvinden zullen veelal serverside zijn imho. Ik ga het iig proberen omdat ik (nog) geen dvd player in mijn pc heb.

Afwachten dan maar en anders moet ik vrijdag ook nog ff een dvd player kopen!!

Gisteren op Beta 27 een raid gedaan in Ratchet!! en het was geweldig

XBOX360 Gamertag: Phuctivity
pi_24984211
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:52 schreef Rahl het volgende:

[..]

voordeel? dat is eerder een nadeel, dan ken je alles al
Maar ook een voordeel. Ik heb me rot zitten zoeken naar een aantal plekken en een aantal personen. Ben blij dat ik die dan in elk geval kan vinden.

Maar ik speel in elk geval niet zo dat ik op dezelfde plek start. Doe geen Night Elf , al denk ik er wel aan om later naar Darkshore te gaan om daar een aantal quests te doen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24984242
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:55 schreef Darklight het volgende:

[..]

Inderdaad.
Tot lvl 28 ga ik snel, weet waar alles is. Daarna tot lvl 60 is er nog ZAT te doen neem ik aan. Ik ga gewoon weer verder waar ik gestopt ben met mijn Nelf Hunter denk ik. Dan is het juist mooi dat je de quests die je al gedaan hebt al kent en snel opnieuw kan doen. Alleen ga ik deze keer meer quests doen op Teldrassil en daarna pas naar Darkshore.

Wie speelt er trouwens Warrior?
Dat vind ik echt de slechtse class die er is. Easy prey. Nog geen Warrior tegen gekomen die ik niet aankon iig.
Hoe kun je eigenlijk je resistances omhoog krijgen, want die stonden bij mij op lvl 28 nog steeds allemaal op 0 behalve nature dan, maar dat was een racial treat voor de Nelfs.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:19:11 #257
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_24984375
Ik heb een warrior gespeeld, tot level 9, dus kan er niet heel veel over zeggen. Groot nadeel vond ik echter dat je telkens rage moet opbouwen voordat je special abilities kunt gebruiken. En rage krijg je alleen maar na een succesvolle aanval. Was vooral gisteren erg frustrerend met al die elite beestjes. Je scoort geen hits, dus je krijgt geen rage, dus je kunt geen special abilities gebruiken, dus kun je geen hits scoren...

Tijdens het questen was de warrior dan wel weer ok. Ik liep samen met m'n vriendin (die speelde een Human Priest) en zij zorgde ervoor dat ik niet doodging en ik zorgde ervoor dat de beestjes doodgingen.

Hoe dan ook, ik ga geen warrior meer spelen.
pi_24984435
Een vriend van mij heeft Warrior gespeeld. Kon er niet warm van worden. Als je disarmed bent, ben je helemaal nergens. Een hunter heeft dan nog zijn pet en boog. Paladins kunnen dan nog op hun healing magic terugvallen om even wat te doen, en Rogues weet ik niet, maar warriors kunnen dan nergens op terugvallen volgens mij. Ja, Thunderclap ofzo.
Some say in ice
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:26:55 #259
8898 Darklight
pi_24984478
Ik vind een mage wel cool, speelde die ook vaak in DAoC, daar veegde ik ook alles weg met AE spells
pi_24984506
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:26 schreef Darklight het volgende:, DAoc
?? Wat is dat?

Ik ga maar de vier dagen volmaken met wat online warcraft 3, kijken hoeveel ik stink.
Some say in ice
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:29:27 #261
8898 Darklight
pi_24984526
DAoC= Dark Age of Camelot
Ook een mmorpg, speelde daar vaak een wizard(icespecced)
En nog een andere character met AE damage(Spiritmaster)
Dus in WoW wil ik het liefste ook een character met AE damage
pi_24984581
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

?? Wat is dat?

Ik ga maar de vier dagen volmaken met wat online warcraft 3, kijken hoeveel ik stink.
Mooi, vanavond een potje 1v1 ??
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:21:38 #263
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24985378
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:09 schreef Migwi het volgende:
Wie speelt er trouwens Warrior?
* Leshy meldt
quote:
Dat vind ik echt de slechtse class die er is. Easy prey. Nog geen Warrior tegen gekomen die ik niet aankon iig.
Dan ben je tot nu toe vrij slechte warriors tegengekomen, of je bent een Paladin of een Hunter.

Ik heb in elk geval zowel Hunters, Mages als Druids van boven mijn level in de pan gehakt. Het grootste probleem voor Warriors is dat ze geen enkele stun ability hebben, je Rage nodig hebt om überhaupt een Hamstring te kunnen doen, en dat je totaal nutteloos bent als iemand je stunt (Frost Nova, Roots, Daze, Concussion Shot, Fist of Justice, grmbl). Het is zeker niet de sterkste PvP class, maar er geldt wel weer dat als je daadwerkelijk bij een Mage of een Hunter aankomt, je hen ook heel hard in stukjes scheurt, omdat je behoorlijk wat damage doet, en ze behoorlijk weinig hp/armor hebben.
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:19 schreef Chevalric het volgende:
En rage krijg je alleen maar na een succesvolle aanval.
Nope, Rage krijg je ook als je zelf geraakt wordt, of via skills zoals Bloodrage. En zodra Blizzard warriors fixt ook op een Dodge/Parry/Block.

Overigens waren die Elites een flink aantal levels boven je - als je ze zo al niet kunt raken, kun je dat met je special abilities ook niet
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Een vriend van mij heeft Warrior gespeeld. Kon er niet warm van worden. Als je disarmed bent, ben je helemaal nergens.
Disarm is een vrij kort durende skill, als je een keer gedisarmed wordt, kun je altijd nog gewoon met je vuisten slaan en voor dat soort situaties heb je die tonnen hit points en armor. Bovendien is het gewoon een kwestie van zorgen dat jij degene bent die een Disarm uitvoert, niet je tegenstander

En als je als Hunter gedisarmed wordt, ben je wel heel slecht bezig
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:28:09 #264
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24985508
Mja ik blijf gewoon NE Priest, iemand zal die arme Migwi toch moeten resurrecten .

En ga 'm vandaag even bij Bol.com bestellen, heb ik vrijdag tenminste ook die 1.85m night elf hier staan.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:56:54 #265
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_24986021
* Tedkees krijgt lichtjes afkickverschijnselen...
Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you
pi_24986190
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mooi, vanavond een potje 1v1 ??
Als je een makkelijke win wilt hebben, prima.
Some say in ice
pi_24986239
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:28 schreef Max_Dark het volgende:
Mja ik blijf gewoon NE Priest, iemand zal die arme Migwi toch moeten resurrecten .

En ga 'm vandaag even bij Bol.com bestellen, heb ik vrijdag tenminste ook die 1.85m night elf hier staan.
Ach, die keren dat jij bleef leven en ik dood was en je in staat was om mij te rezzen zijn op 1 hand te tellen dus je kunt best een andere class kiezen
Nee, maar wel gaaf, the dynamic duo.......Sillwyth and Cyndane
Alhoewel, ik neem misschien toch gewoon een male char deze keer. Alleen die /train klinkt zo verneukt van hen en ze dansen als een stelletje paarse nichten

En Leshy, ik was een Hunter.
Hunter's Mark, pet eropaf, Concussion Shot, Scorpid Sting, Arcane Shot, keep the arrows coming en mocht het slachtoffer onverhoopt toch dichtbij komen (meestal proberen ze weg te rennen zodra ze Hunter's Mark zien en waar het vandaan komt, wat dus niet lukt met mijn Aspect of Cheetah ) dan had ik altijd nog een mooi Two Handed Sword met m'n two-handed sword skill helemaal maxed en die speciale melee move. Weet de naam zo ff niet meer.
En die (vele) keren dat het sterkere Warriors waren had ik altijd nog Wing Clip zodat ik zelf weer weg kon rennen en weer ranged attack kon doen
Nee, Warriors zijn niks waard imo
De enige Warrior die mij afgemaakt heeft was een lvl 21 Orc toen ik lvl 27/28 was. Maar ik stond temidden van een groep creeps, bijna /oom, Gratsch (mijn Raptor) was dood en ik ook bijna. Nuja, die creeps dood en hij finished mij. Nou, bravo bravo hoor En dat terwijl ik nota bene 1 creep van hem af had gehaald nog geen 5 minuten eerder

EDIT:
Warriors zijn wel wat waard, maar niet in 1 on 1 tegen Hunters iig.
Zelfs niet als ze hoger lvl zijn. (Niet te hoog iig)

[ Bericht 4% gewijzigd door Migwi op 08-02-2005 12:36:42 ]
pi_24986394
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:21 schreef Leshy het volgende:

En als je als Hunter gedisarmed wordt, ben je wel heel slecht bezig
Hey, wat kan ik er aan doen dat hij op me afrent en nog niet dood is.
Some say in ice
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:32:12 #269
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24986565
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Hey, wat kan ik er aan doen dat hij op me afrent en nog niet dood is.
ik speelde hunter meer als warrior met pet
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:34:01 #270
8898 Darklight
pi_24986596
Wel lullig als je disarmed wordt, had het een keer in Alliance gebied met mn Pala, werd ik disarmed door een monster
Wist niet dat die dat konden doen, stond ik opeens zonder wapen
Heb hem maar een paar vuistslagen gegeven
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:34:19 #271
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_24986600
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:56 schreef Tedkees het volgende:
* Tedkees krijgt lichtjes afkickverschijnselen...
* Chevalric meldt zich voor WoW Anonymous
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:36:07 #272
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24986633
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:11 schreef Migwi het volgende:
En die (vele) keren dat het sterkere Warriors waren had ik altijd nog Wing Clip zodat ik zelf weer weg kon rennen en weer ranged attack kon doen
Hey, een Hunters Mark. Ah, daar is de Hunter. Charge, ach nu sta ik naast je en ben je een seconde of twee gestund. Hamstring, oeps, nu ren je de volgende 20 seconden op 60% van je snelheid, zeg maar dag tegen je ranged attacks. Switch naar Berserker Stance, sla de hunter voor flink wat damage per klap, als hij probeert weg te komen volgt er een Intercept, waardoor je opnieuw naast hem staat en hij gestund is, switch naar Battle Stance, Hamstring, Execute.

Trekt de Hunter meteen een zwaard tevoorschijn, vervang dan de Berserker Stance/Intercept optie door Defensive Stance/Disarm

Game over, kwestie van de pet negeren. Hunters hebben verdomd weinig armor en hit points, daar sla je heel snel doorheen. Het is pas wat vervelend wanneer de Hunter een Concussion Shot tussendoor weet te krijgen en zo afstand kan houden, maar dat is niets wat een Bloodrage gevolgd door een Intercept niet op kan lossen.

Hunters zijn geen groot probleem in 1vs1, maar ze zijn wel dodelijk irritant in Group PvP, omdat je net ergens op een Paladin staat in te slaan, wanneer je ineens Concussion Shots om je oren krijgt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Leshy op 08-02-2005 12:43:32 ]
pi_24986686
weet iemand hoe het zit met de cd-rom versie? op blizzard.co.uk kwam ik het volgende tegen:
quote:
World of Warcraft will be available in Europe for Windows ® 98/ME/2000/XP and Macintosh ® at a suggested retail price of ¤44.99 (£29.99 in the UK), and will include a free one-month subscription to the game. The game and packaging will be fully localised in English, French and German; a localised box and manual will be available for Spanish and Italian players. For the initial shipment, the standard edition of World of Warcraft will be available in all of the aforementioned languages in two unique box covers representing the major factions of the world – Alliance and Horde. Both boxes include the full version of the game on four CD-ROM disks.
en bij de nederlandse webstores hebben ze het juist weer alleen over een dvd versie..iemand enig idee hoe dit nu zit?

weet iemand trouwens of je gewoon met je bestaande beta client verder kan spelen? (evt na een update)
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:40:00 #274
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24986693
Ik ga gewoon Priest spelen omdat ik alle irritante mannetjes die me zitten te vervelen tijdens een Horde belegering dan gewoon met Mind Control overneem en linea recta het Horde terrein in stuur . "Wat doe JIJ NOU?! "
pi_24986697
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 12:32 schreef Rahl het volgende:

[..]

ik speelde hunter meer als warrior met pet
Mijn standaard knokpartijtje tegen creeps, works every time.

Hunters Mark, al is dat niet noodzakelijk, en kan dat worden overgeslagen. Daarna concussive shot en pet erop af. Doe dan nog even serpent sting en arcane shot en je tegenstander is al flink wat HP kwijt voordat hij ook maar bij je is.

Voor het extra effect wil immolation trap ook nog wel eens werken.
Some say in ice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')