Is toch een voordeel als je sommige gebieden/quests al kentquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
voordeel? dat is eerder een nadeel, dan ken je alles al
ik vind het leuker als ik constant nieuwe dingen tegenkom, maar je hebt ook wel gelijk, na die quests is nog genoeg nieuws te ontdekkenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:55 schreef Darklight het volgende:
[..]
Is toch een voordeel als je sommige gebieden/quests al kent
Scheelt weer zoekwerk, tot lvl25 zal ik aardig snel lvl'en, juist omdat ik de quests enz al ken
ik quote mezelf maar even!quote:Op maandag 7 februari 2005 17:47 schreef Miiso het volgende:
Als ik het goed begrijp hoef je die game niet opnieuw te installen en kan je gewoon de beta client gebruiken, game kopen en een nieuw account aanmaken en gamen maar!!!
Ook hoef je je niet eerst te reggen met een CC oid die eerste maand kan gelijk ingaan. Ben zelf niet zo happig op CC betalingen via inet, vandaar dan ook de timecards kopen![]()
Mocht ik het mis hebben, dont burn me pls![]()
Maar ook een voordeel. Ik heb me rot zitten zoeken naar een aantal plekken en een aantal personen. Ben blij dat ik die dan in elk geval kan vinden.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
voordeel? dat is eerder een nadeel, dan ken je alles al
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:55 schreef Darklight het volgende:
[..]
Is toch een voordeel als je sommige gebieden/quests al kent
Scheelt weer zoekwerk, tot lvl25 zal ik aardig snel lvl'en, juist omdat ik de quests enz al ken
?? Wat is dat?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:26 schreef Darklight het volgende:, DAoc
Mooi, vanavond een potje 1v1 ??quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
?? Wat is dat?
Ik ga maar de vier dagen volmaken met wat online warcraft 3, kijken hoeveel ik stink.
* Leshy meldtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:09 schreef Migwi het volgende:
Wie speelt er trouwens Warrior?
Dan ben je tot nu toe vrij slechte warriors tegengekomen, of je bent een Paladin of een Hunter.quote:Dat vind ik echt de slechtse class die er is. Easy prey. Nog geen Warrior tegen gekomen die ik niet aankon iig.
Nope, Rage krijg je ook als je zelf geraakt wordt, of via skills zoals Bloodrage. En zodra Blizzard warriors fixt ook op een Dodge/Parry/Block.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:19 schreef Chevalric het volgende:
En rage krijg je alleen maar na een succesvolle aanval.
Disarm is een vrij kort durende skill, als je een keer gedisarmed wordt, kun je altijd nog gewoon met je vuisten slaan en voor dat soort situaties heb je die tonnen hit points en armor. Bovendien is het gewoon een kwestie van zorgen dat jij degene bent die een Disarm uitvoert, niet je tegenstanderquote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Een vriend van mij heeft Warrior gespeeld. Kon er niet warm van worden.Als je disarmed bent, ben je helemaal nergens.
Als je een makkelijke win wilt hebben, prima.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mooi, vanavond een potje 1v1 ??
Ach, die keren dat jij bleef leven en ik dood was en je in staat was om mij te rezzen zijn op 1 hand te tellen dus je kunt best een andere class kiezenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:28 schreef Max_Dark het volgende:
Mja ik blijf gewoon NE Priest, iemand zal die arme Migwi toch moeten resurrecten.
En ga 'm vandaag even bij Bol.com bestellen, heb ik vrijdag tenminste ook die 1.85m night elf hier staan.
Hey, wat kan ik er aan doen dat hij op me afrent en nog niet dood is.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:21 schreef Leshy het volgende:
En als je als Hunter gedisarmed wordt, ben je wel heel slecht bezig
ik speelde hunter meer als warrior met petquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hey, wat kan ik er aan doen dat hij op me afrent en nog niet dood is.
* Chevalric meldt zich voor WoW Anonymousquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:56 schreef Tedkees het volgende:
* Tedkees krijgt lichtjes afkickverschijnselen...
Hey, een Hunters Mark. Ah, daar is de Hunter. Charge, ach nu sta ik naast je en ben je een seconde of twee gestund. Hamstring, oeps, nu ren je de volgende 20 seconden op 60% van je snelheid, zeg maar dag tegen je ranged attacks. Switch naar Berserker Stance, sla de hunter voor flink wat damage per klap, als hij probeert weg te komen volgt er een Intercept, waardoor je opnieuw naast hem staat en hij gestund is, switch naar Battle Stance, Hamstring, Execute.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:11 schreef Migwi het volgende:
En die (vele) keren dat het sterkere Warriors waren had ik altijd nog Wing Clip zodat ik zelf weer weg kon rennen en weer ranged attack kon doen
en bij de nederlandse webstores hebben ze het juist weer alleen over een dvd versie..iemand enig idee hoe dit nu zit?quote:World of Warcraft will be available in Europe for Windows ® 98/ME/2000/XP and Macintosh ® at a suggested retail price of ¤44.99 (£29.99 in the UK), and will include a free one-month subscription to the game. The game and packaging will be fully localised in English, French and German; a localised box and manual will be available for Spanish and Italian players. For the initial shipment, the standard edition of World of Warcraft will be available in all of the aforementioned languages in two unique box covers representing the major factions of the world – Alliance and Horde. Both boxes include the full version of the game on four CD-ROM disks.
Mijn standaard knokpartijtje tegen creeps, works every time.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:32 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik speelde hunter meer als warrior met pet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |