abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 september 2001 @ 02:14:27 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1761403
Hier kun je je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen kwijt.
Je kunt hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.
Vriendelijk verzoek om alleen hier de commentaren etc te plaatsen, om zo de streamverslagen leesbaar te houden.

en van MisterDre:
Hier kun je commentaar kwijt op de streamverslagen, of melden als de streams plat liggen. In ergerlijke gevallen kun je hier ook melden als die streams het per hoge uitzondering wel doen
Verder staat het alle lezers van de streamverlagen vrij om in dit topic vragen te stellen of opmerkingingen te maken die betrekking hebben op de streamverslagen.

Vervolg van Commentaren op de streamverslagen, deel 2

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_1761428
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 02:11 schreef SanSan het volgende:
Dit topic is vol, ik zet er dus een slotje op.
Bedankt!
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_1761431
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 02:05 ongeveer schreef Moessa het volgende in het vorige topic :
Oeps sorry Elizabeth ik hoor net dat ze het zelfde rantsoen krijgen
Geeft niet, hoorde ik ook al.

Je hebt trouwens mail.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1772726
"BB heeft commentaar op hetgeen Andries over zijn vorige bezoek aan de dagboekkamer tegen de anderen heeft gezegd"

Het is voor mij de eerste keer dat bewoners eens van zich afbijten
van die lijertjes van Yorin

pi_1773318
Let op mijn woorden: de geheime kamer zit achter het houthok verborgen
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_1773459
Geheime kamer?????????

Als ik nu al zo lang in rijk had gezeten dan ging ik de regels overtreden hoor! Eten naar de andere kant! Tis toch niet normaal dat Diane heur haar uitvalt??????? Ze zien er ook echt niet uit allemaal!!!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1774011
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 18:04 schreef fashionably_late het volgende:
Geheime kamer?????????

Als ik nu al zo lang in rijk had gezeten dan ging ik de regels overtreden hoor! Eten naar de andere kant! Tis toch niet normaal dat Diane heur haar uitvalt??????? Ze zien er ook echt niet uit allemaal!!!

Vind ik ook. Er ontstaat toch een vitaminetekort, en ik vind het behoorlijk onverantwoordelijk van Yo in om op deze manier met hun sterren om te gaan. Straks wordt er iemand echt ziek!
pi_1774035
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 19:18 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Vind ik ook. Er ontstaat toch een vitaminetekort, en ik vind het behoorlijk onverantwoordelijk van Yo in om op deze manier met hun sterren om te gaan. Straks wordt er iemand echt ziek!

Joh nog ffies wachten hoor, ik heb nog niemand zo horen blaffen als Cindy vorig jaar deed
I'm getting too old for this....
pi_1774154
quote:

[..]

Sterren? Wannabe's!

Ik ken gezinnen die hun kinderen niet eens een dagelijkse stamppot kunnen voorzetten, die houden het ook al jaren vol... 10 dagen moet dan toch ook te overzien zijn?

pi_1774568
quote:

[..]

Ben het met je eens..en ik kan het amper aanzien,
ze zien er vreselijk slecht uit.
maar in het contract met de bewoners staat dat ze moeten kunnen overleven met de vitamine tabletten.
  zaterdag 29 september 2001 @ 20:44:38 #11
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1774587
quote:
Straks wordt er iemand echt ziek!
Ze hebben er zelf voor gekozen, ze wisten wat er zou kunnen gebeuren, no mercy ...

Tja sorry, eigen schuld ?

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 29 september 2001 @ 21:00:32 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1774700
Andries over Kelly: Ik vind het lullig voor haar dat 'het' gebeurt is.

Flapdrol, wat denk je van jezelf ?

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_1776603
0.33 Frank vertelt over de captainsbattle en de keuze van de groepen. Hij zegt dat hij teleurgesteld was dat hij geen captain werd. Frank vindt Patty een lekkere vrouw, zijn type. Richard vindt Patty niet geschikt voor het programma, Frank wel. Richard had Gordon wel wat geleken. Frank : Die had er een zootje van gemaakt. Richard : Of Carlo Boshard. Of Irene Moors. Richard vond Patty niets op grond van twee afleveringen van Before the battle die hij gezien heeft.

-----------------
Puntje voor Richard!!
(Van Frenk had ik nix anders verwacht)
pi_1776978
Buswatcher bedankt!!!
Je versloeg weer een goeie frenkuitspraak!!!!
------------
Richard : Ik had meer vrijgezellen verwacht, dat ze meer gingen matchen. Frank : Dat dacht ik ook. Ik dacht in het bad dat wordt een orgie maar dat viel tegen. Ik dacht, ik neuk een rondje mee
-------------

Leert die Gozert het nou nóóit!!!!!!!!!!

zondag 30 september 2001 @ 02:17:15 #15
16339 Klep
Pardon lul
pi_1777251
Het verbaast me dat niemand reageert op 't feit dat Andriesje-pik de laatste twee dagen al zo'n 4 of 5 keer door Hummy op het matje is geroepen. Telkens krijgt het ventje een waarschuwing, maar een sanctie is nog niet in zicht. Wat een slap zootje! Straffen die hap! Geen koolraap meer voor deze mislukte 'Captain'! (HEHEHEHEHE!)
Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1777348
hmm, weer interressante stream. Zit al meer dan een half uur in kelly's kontgat te kijken. Ze snurkt iig niet, al een hele opluchting. Wel gooit ze steeds meer dekens van zich af.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_1781333
Wat een stelletje sukkels ....Het team van Andries...
Zitten ze eindelijk in rijk...gaan ze schoonmaken. i.p.v. dat ze het er eerst ff van nemen en de boel laten tot morgen..
  zondag 30 september 2001 @ 18:12:00 #18
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1781339
idd...dwangmatig gedrag?:?
Nou doe je het weer!
pi_1781375
quote:
Op zondag 30 september 2001 18:12 schreef JooB het volgende:
idd...dwangmatig gedrag?:?
Idd....vooral Dianne was errug druk...(dwangmatig bezig)
Maar daarmee dwingt ze in feite de rest om te helpen..
  zondag 30 september 2001 @ 18:26:03 #20
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1781413
quote:
Op zondag 30 september 2001 18:18 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Idd....vooral Dianne was errug druk...(dwangmatig bezig)
Maar daarmee dwingt ze in feite de rest om te helpen..

Nou ja...behalve Richard dan..die zat de hele tijd op z'n reet!
Nou doe je het weer!
pi_1781432
Nou zeg dat wel! Ik had verwacht dat ze zich juichend op bubbles en wijn zouden storten, maar nee... De sukkels gaan schoonmaken en lijken niet vrolijker dan ze waren aan de andere kant van het hek.
  zondag 30 september 2001 @ 19:39:55 #22
5793 dot
Uit het stof getrokken user!
pi_1781787
Volgens mij toch wat karakter opgedaan aan de andere kant!
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
  zondag 30 september 2001 @ 20:04:27 #23
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1781948
Danielle in d'r bikini...:P
Nou doe je het weer!
pi_1783233
quote:
Op zondag 30 september 2001 19:39 schreef dot het volgende:
Volgens mij toch wat karakter opgedaan aan de andere kant!
Ja nou! Voor fl 840,- aan patat en saté en spare-ribs bestellen (voor de goede indruk: 13 porties saté!!! Andries en Diana ieder 3 porties spare-ribs -want in 3 verschillende smaken- en natuurlijk ook nog saté enz) Waarvan ze vervolgens nog niet een kwart hebben opgegeten...

Morgenochtend hebben ze vóór 11 uur dus nog fl 160,- open staan om te kunnen bestellen voor de komende dag.

Sukkels!

† In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 00:49:42 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1784897
Even testen.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-10-2001 01:04]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 maandag 1 oktober 2001 @ 00:49:51 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_1784898
Frank wil bouwpaketten bestellen van de Eiffeltoren en de Notre Dame.

Vreeeeeeeeeeeeemde gast.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1785013
<quote Bus watcher 01.17 uur>

1.11 Stream naar de badkamer waar Andries het bad vult. Vervolgens naar de slaapkamer waar de mannen zich uitkleden. Richard ligt als eerste in het bad. Andries en Frank volgen. Andries heeft een fles drank meegenomen.>>

Kijk zo mag ik het graag zien. Blijf nu nog even zitten.
Na alle 'ellende' van de afgelopen dagen en het niet nuttigen van alcohol, zou het wel eens een leuke nacht kunnen worden.

En overmorgen of zo, als GJ last krijgt van afkickverschijnselen, lijkt het mij ook wel leuk om de streams te zien.

Dat is mij nog steeds niet gelukt. Ook na het updaten van mediaplayer niet Cynix.

Ik houd moed.

pi_1786053
Coos zit boven de schaal met brooddeeg naar de rijken te staren ...alsof hij water ziet branden....
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 11:41:42 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1786233
Coos lijkt er steeds duidelijker in gezet met maar één missie: tweedracht zaaien in het gezapige GJ-team. Dat lijkt hem ook te gaan lukken, door steeds de positie van GJ te ondermijnen. Hij weet dat hij iig van Pascal geen kritiek zal krijgen. Het wordt dus Kelly/GJ vs. Coos/Pascal.

Zo zie je maar weer. Zodra je als team harmonieus functioneert gooit BB wel weer roet in het eten. Klasse! Scherp houden, die bewoners. Voor je het weet zitten of liggen ze hun rit probleemloos uit en dat is wel het laatste wat we willen.

Let maar op: Zodra Frank weer volledig geïntegreerd is in het 'Andries-team', en dus weer het leiderschap van Andries accepteert, zal ook daar een onruststoker worden bjgeplaatst.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  maandag 1 oktober 2001 @ 11:53:44 #30
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1786323
quote:
Daarna legt Coos uitgebreid uit waarom hij GJ geen goede captain vindt. In mijn oren heeft Coos geen gelijk, maar GJ kan toch niet goed tegen hem op. Coos vindt o.a. dat hij niet goed coordineert, en weinig in het huishouden doet.
GJ zegt wat hij heeft gedaan allemaal, en ook dat hij orders heeft gegeven. Dat vind Coos niet goede manier; orders wil hij niet.
GJ: dat zijn niet mijn orders, maar van BB, dat moet ik doorgeven.

Etc, etc. GJ heeft misschien gelijk, maar verliest de discussie.

Mag het eigenlijk volgens de spelregels dat een team zijn captain vervangt? GJ heeft duidelijk iemand in zijn team die CDA achtige neigingen krijgt.
pi_1786331
Het is inderdaad wel verfrissend dat Coos Gert-Jan wat tegengas geeft, maar ik heb net een discussie aan moeten horen over een appel wel of niet helemaal opeten en dat ging echt nergens over .

Coos is heel erg rechtlijnig (veel te naar mijn mening) en ik sta er versteld van dat Gert-Jan er zo rustig onder kan blijven.

Ben benieuwd wat het nog op gaat leveren komende dagen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jamming74 op 01-10-2001 12:04]

† In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 11:55:09 #32
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1786333
Welke spelregels?
pi_1786562
Frank heeft hout gehakt voor de arme kant :?
Vreemd, dacht dat ze (arm-rijk) elkaar niks mochten geven en er anders sancties, zoals onmiddellijke overplaatsing naar arm, gegeven konden worden. Dit is toch gehakt hout weggeven???
Is die Frank nou een nog grotere eikel dan hij al leek?????
Eindelijk in rijk zitten en dan de weldoener gaan uithangen met alle vreselijke risico's vandien! Als dit maar goed gaat ...........
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_1786585
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 12:24 schreef tiki het volgende:
Frank heeft hout gehakt voor de arme kant :?
Vreemd, dacht dat ze (arm-rijk) elkaar niks mochten geven en er anders sancties, zoals onmiddellijke overplaatsing naar arm, gegeven konden worden. Dit is toch gehakt hout weggeven???
Is die Frank nou een nog grotere eikel dan hij al leek?????
Eindelijk in rijk zitten en dan de weldoener gaan uithangen met alle vreselijke risico's vandien! Als dit maar goed gaat ...........
Het houthok is voor gezamelijk gebruik.....wie het hout hakt maakt niet uit.
Het is zo dat rijk een goeie zaag heeft....en arm niet.
Vandaar dat rijk voor arm zaagt.
pi_1786614
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 12:27 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Het is zo dat rijk een goeie zaag heeft....en arm niet.
Vandaar dat rijk voor arm zaagt.

Thanks. Maar toch wel jammer dat het mag
pi_1786642
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 12:27 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Bedenk me ineens nog iets gemeens}) Als rijk het houthok nou zo snel mogelijk leeg stookt met onnodige kampvuurtjes, dan heeft arm dacht ik toch een probleem met koffie/thee zetten etc. Of wordt het hout dan weer onmiddellijk aangevuld door BB. Zit natuurlijk wel een risico in omdat 'arm' zodra ze weer 'rijk' zijn het ook hard gaat spelen.
  maandag 1 oktober 2001 @ 13:51:21 #37
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_1787187
Aan Tante Beppie: nog bedankt voor de streamsverslagen van vannacht heb bijna in m'n broek gepist van het lachen.

Trouwens, dank aan alle streamverslaggevers weer!

maandag 1 oktober 2001 @ 14:21:37 #38
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1787374

Ieuw!! Eng!

pi_1787553
Beste vaste streamverslagers,

Ik weet niet of ik deze vraag in het juiste topic stel, maar dat zal wel blijken.

Lees al drie jaar met veel genot de streamverslagen: dus bij deze mijn complimenten voor het verrichte werk!!

Ben nu zelf ook geregistreerd, en besteed ook kansloos veel van mijn tijd aan het bekijken van de streamverslagen. Dit betreft ook mijn vraag > Zijn er vaste regels met betrekking tot het posten van de verslagen??

maandag 1 oktober 2001 @ 15:57:29 #40
16737 NashNL
Sponge worthy
pi_1788012
RIJK:

De bewoners hebben het over het feit dat de kosten van hun boodschappen boven de duizend gulden uitkomen. Andries: ,,Dan moeten we kijken hoe DUUR dat gaat KOSTEN.''

Wat is dit voor flut-leraar Nederlands? Ik betrap de meeste bewoners toch wel op slecht Nederlands (met uitzondering van Gert-Jan), dus je mag niet op alle slakken zout leggen. Maar van een leraar Nederlands mag je toch wel iets meer verwachten.

Moderator maandag 1 oktober 2001 @ 16:21:27 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1788247
Ha Ethel,

Ik heb je verslagen met veel plezier gelezen, thanks!

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 1 oktober 2001 @ 17:25:42 #42
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1788767

Ieuw!! Nog enger!! Wil hij nou echt op Coos lijken??

pi_1788900
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 14:59 schreef Ethel het volgende:
Zijn er vaste regels met betrekking tot het posten van de verslagen??
Ik ben dan wel geen vaste streamverslager (?), maar de belangrijkste regel is dat je snel moet tiepen. Probeer zoveel mogelijk letterlijk vast te leggen. En als dat niet lukt, doe net als ik en geef een samenvatting van wat er gebeurt
Het gaat erom dat degene die niet hebben kunnen kijken weten wat er in de tussentijd is gebeurt. Zoals vanmiddag is er niet veel bijzonders aan de hand en om nou Frank z'n hele verhaal op te tekenen over wat hij precies moest doen bij z'n vorige baan is niet echt boeiend.
Ik denk dat je vanmiddag prima verslag hebt gedaan, ga zo door !!
met een stempel en een kusje van de juffrouw.
pi_1789024
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 13:51 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Aan Tante Beppie: nog bedankt voor de streamsverslagen van vannacht heb bijna in m'n broek gepist van het lachen.

Trouwens, dank aan alle streamverslaggevers weer!

*inlegkruisje aan ZJ geeft*

Ethel, betreft je vraag of er regels zijn m.b.t. het streamen, nou nee echt strikte regels zijn er voor zover ik weet niet, iedereen heeft zo zijn eigen schrijfstijl, de een vat kort samen, een ander noteert letterlijk, maar dat maakt het juist leuk om te lezen.

De enige ongeschreven wet waar iedereen zich eik altijd wel aan houdt is het tussen haakjes zetten van evt. persoonlijke opmerkingen die je er bijplaatst om zo verwarring te voorkomen.

Ik meen me van de afgelopen jaren nog wel te herinneren dat streamers of in een aparte topic, of in de commentaren topic (Cynix weet jij dat nog?) dingen aan elkaar doorgaven, zoals het aangeven dat men er mee ging stoppen zodat een ander het evt. over kon nemen.

Ik heb overigens net je eerste streamverslagen gelezen en je doet het van meet af aan uitstekend!

† In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 18:04:38 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1789063
Inderdaad zijn er weinig regels. We zijn blij met elke bijdrage. Het is wel de bedoeling off-topic reacties in die topics minimaal te houden, en losse opmerkingen met je eigen mening of opmerkingen dat je weg moet etc tussen haakjes te plaatsen of bijvoorbeeld met een kleiner lettertype (met [sub] of [sup]). Die opmerkingen kunnen uiteraard ook in dit topic.
  Trouwste user 2022 maandag 1 oktober 2001 @ 18:15:13 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_1789156
Het is ook belangrijk te weten dat je om de paar seconden adem haalt, maar dat wist je waarschijnlijk al.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 1 oktober 2001 @ 18:21:31 #47
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1789204
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 18:15 schreef tong80 het volgende:
Het is ook belangrijk te weten dat je om de paar seconden adem haalt, maar dat wist je waarschijnlijk al.

Voor wat jou betreft zou het ook wel eens prettig zijn als je eens op je tong bijt, een keer of 80
pi_1789274
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 14:21 schreef ElizabethR het volgende:
[afbeelding]

Ieuw!! Eng!

quote:
Op maandag 01 oktober 2001 17:25 schreef ElizabethR het volgende:
[afbeelding]

Ieuw!! Nog enger!! Wil hij nou echt op Coos lijken??

Tsja, Frank IS nu eenmaal eng!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_1789373
quote:
Tsja, Frank IS nu eenmaal eng!
Sinds Coos in Da House vertoefd vind ik Frank ineens eens stuk sympathieker
pi_1789992
Mensen, dank voor jullie postieve reacties! Ze hebben een stimulerende reactie veroorzaakt, want ik ben alweer bezig: haha!
pi_1790253
Opgevangen tijdens andere werkzaamheden (alleen geluid van de streams)

Het rijke team wil een thema-avond organiseren. Het liefst iedere week. Frank stelt voor om te beginnen met een Luv-avond. Ze zingen alvast de liedjes mee. Willen kleding bestellen voor dit gebeuren. Iemand zegt; dan wil ik Patty Brard zijn! weet helaas niet wie dat was.

Andries merkt tenslotte op dat ze dan maar meteen alles moeten bestellen omdat ze niet weten hoe lang ze in het rijke gedeelte zullen blijven.

pi_1790651
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 19:49 schreef Ethel het volgende:
Mensen, dank voor jullie postieve reacties! Ze hebben een stimulerende reactie veroorzaakt, want ik ben alweer bezig: haha!
Ah, da's mooi Ethel!

Dus BB Fokkertjes, steek vooral ook eens een veer of voor mijn part een hele kip in de hoela van een medefokkert om zo het streamteam te vergroten.

dinsdag 2 oktober 2001 @ 00:15:50 #53
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1793100
Andriesje nodigt iedereen uit voor de grote bb-sexorgie (Reunie) bij hem thuis, na afloop programma!
pi_1793806
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 20:49 schreef Tante Bep het volgende:
Dus BB Fokkertjes, steek vooral ook eens een veer of voor mijn part een hele kip in de hoela van een medefokkert om zo het streamteam te vergroten.
* Pjederdy is net bij de kippenboer geweest en heeft de hele biologische scharrelkippefarm leeggehaald, en die gaattie nu uitdelen:
in alfabetische volgorde...

BinkeRBloemkeBus watcherCos-micVCynix©EthelGiaItsmeKavuKleintjeKlepLaurensMarbeMarcoTCMercuriusSanshineStepsterTante Bep

En natuurlijk iedereen die ok een bijdrage heeft geleverd, maar waarvoor ik niet genoeg kippetjes meer had:

-edit- Voor Tante Bep nog ff wat kippies d'r bij gegooid en weet je hoe moeilijk daar op dit uur aan te komen is?

[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 02-10-2001 04:57]

pi_1793844
Nouw joh, waarom hebben BinkeR en ik maar 3 kippies en krijgen die anderen er allemaal 6...?

pi_1793845
Is alweer geregeld !!
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2001 @ 06:00:07 #57
10813 Gboy27
*Stripfiguur*
pi_1793860
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 00:15 schreef Nyrem het volgende:
Andriesje nodigt iedereen uit voor de grote BI-sexorgie (Reunie) bij hem thuis, na afloop programma!
Ik wil wel mee doen! Ik wil Andries zijn sterretje wel van dichtbij zien!!!
pi_1793889
[quote]
Op dinsdag 02 oktober 2001 03:23 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

* Pjederdy is net bij de kippenboer geweest en heeft de hele biologische scharrelkippefarm leeggehaald, en die gaattie nu uitdelen:
in alfabetische volgorde...

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 02-10-2001 07:19]

pi_1793890
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 04:58 schreef Pjederdy het volgende:
Is alweer geregeld !!
quote:
en weet je hoe moeilijk daar op dit uur aan te komen is?
Ghehehe, thnx!

Is Pjederdy toch midden in de nacht nog voor me naar de poelier geweest.

pi_1796477
Leuk al die nieuwe streamers, die het nog hartstikke goed doen ook!
Ga zo door allemaal!
pi_1798019
Er is dan wel geen streamverslag van het laatste kwartier, maar ik moet er toch ff over zeiken hoor (over wat er nu dan in het BB huis gebeurt).
Die Coos speelt een misselijk spelletje (wel listig). Hij zaagt eerst de poten onder de stoel van GJ weg. Zorgt ervoor dat Pascal meedoet en schuift hem vervolgens naar voren om dat over te nemen. Ook het voorstel om Pascal eerst een week captain te laten zijn en daarna hij (natuurlijk voor onbepaalde tijd). Pascal krijgt alle commentaar over wat er nu gebeurt, Coos komt op tv en is volgende week capt. Bah ! Wegstemmen die hap.
pi_1798122
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 16:59 schreef Pjederdy het volgende:
Er is dan wel geen streamverslag van het laatste kwartier, maar ik moet er toch ff over zeiken hoor (over wat er nu dan in het BB huis gebeurt).
Die Coos speelt een misselijk spelletje (wel listig). Hij zaagt eerst de poten onder de stoel van GJ weg. Zorgt ervoor dat Pascal meedoet en schuift hem vervolgens naar voren om dat over te nemen. Ook het voorstel om Pascal eerst een week captain te laten zijn en daarna hij (natuurlijk voor onbepaalde tijd). Pascal krijgt alle commentaar over wat er nu gebeurt, Coos komt op tv en is volgende week capt. Bah ! Wegstemmen die hap.
Mee eens Pjerderdy, want wat hier gebeurt tart alles. Duidelijk dat Coos totaal geen kloten heeft. Misselijkmakend om dat kleine kwalletje nu als kop van Jut te gebruiken...
Ik bedoel, de kleine kok weet niet beter, maar die kale Spoetnik moet maar weer lekker de EO Landdag gaan organiseren. Schijnheilige poffertjeskop!
pi_1800225
Goede zet van Andries om de gang van zaken zoals gegaan in het arme team ter sprake te brengen. Dit soort dingen zijn natuurlijk te verwachten in een groep waar een captain moet worden aangewezen.
pi_1802639
Ja dat vind ik nou ook Fokje, ze doen het bij BB zelf nu voorkomen of Andries dat deed omdat hij bang is om ook afgezet te worden maar zo was het helemaal niet. Vond het een prima idee van hem om dit gewoon even eerlijk met zijn team te bespreken.

En wat een uitgebreide streamverslagen heb ik net weer zitten lezen, geweldig mensen, bedankt!

pi_1805962
Vraagje aan streamer Scanman01, zou je persoonlijke opmerkingen even tussen haakjes willen zetten, da's niet om te mutsen maar om zo evt. misverstanden te voorkomen.

Zonder dat aan te geven is het nl. niet altijd duidelijk dat het hier om een opmerking van de streamer zelf gaat en kan dus worden gelezen als iets wat een van de bewoners heeft gezegd.

woensdag 3 oktober 2001 @ 16:51:10 #66
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1806015
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 16:43 schreef Tante Bep het volgende:
Vraagje aan streamer Scanman01, zou je persoonlijke opmerkingen even tussen haakjes willen zetten, da's niet om te mutsen maar om zo evt. misverstanden te voorkomen.

Zonder dat aan te geven is het nl. niet altijd duidelijk dat het hier om een opmerking van de streamer zelf gaat en kan dus worden gelezen als iets wat een van de bewoners heeft gezegd.

Is goed....
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1808187
Hoe lang mag je voor F2,50 kijken Ik zit al bijna 1.5 uur
Try anything once, twice to be sure
pi_1808200
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 21:07 schreef Moesta het volgende:
Hoe lang mag je voor F2,50 kijken Ik zit al bijna 1.5 uur
schande. ik ga gelijk Yorin bellen.
Ik mag altjjd maar een half uur
(maar daar is nu een oplossing voor )
pi_1808228
[..]

schande. ik ga gelijk Yorin bellen.
Ik mag altjjd maar een half uur
(maar daar is nu een oplossing voor )
[/quote]

Ik heb geen oplossing maar als ik voor een knaak bijna een halve avond mag kijken dan wil ik nog best wel eens bellen

pi_1808352
Het is toch duidelijk dat arm nog steeds in arm zit doordat ze nu Pascal hebben als Captain, iedereen weet dit, zelfs de bewoners moeten dat toch doorhebben!?! Waarom hebben ze daar nog niet over gesproken (zowel arm en rijk)?????? Het is een feit en dat mag best vermeld worden!!!
Als ze al zo lang kunnen doormekkeren over een stukkie appel, dan mag hier wel 4 dagen over nagepraat worden!!!
pi_1808407
Lieve help zeg, sterven je hersencellen af zodra je in het BB huis zit? Ik lees in de streamverslagen dat beide(!!!) teams van mening zijn dat een kubus 8 kanten heeft!

Zelfs een kleuter weet dat een dobbelsteen niet verder telt dan 6!!!

Tsssssssssss en dat is dan leraar! Wordt het Frysk onderwijs zo zwaar gesubsidieerd of wat?!

pi_1808446
PS: Zoals ik al eerder zei... Pascal als captain: dat zal ze leren!
  woensdag 3 oktober 2001 @ 21:38:30 #73
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_1808514
Het ging niet om het aantal kanten van een kubus maar het aantal hoeken. Dat is volgens mij toch echt 8
eurobilltracker.com
  woensdag 3 oktober 2001 @ 21:39:43 #74
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1808526
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 21:38 schreef bunnyma het volgende:
Het ging niet om het aantal kanten van een kubus maar het aantal hoeken. Dat is volgens mij toch echt 8
Dan heb ik het dus ook echt niet goed verstaan. Ik meende ook dat de vraag "kanten" was en niet "hoeken"....
pi_1808607
Geloof het of niet maar ik zit nog steeds te kijken voor F2,50 Ik heb wel een schermpje gekregen : deze pagina kan niet vernieuwd worden zonder de gegevens opnieuw te verzenden bla bla bla klik op nogmaals of anuleren Ik klik nergens op en heb het schermpje aan de kant geschoven zou dat het zijn???
pi_1809670
Ik lees net de streamverslagen, geweldig!!! Wat ik heb begrepen is dat Rijk heel veel lol heeft, en dat arm (vooral Coos met de captain als aanhang) balen. Ze kunnen het duidelijk niet hebben dat de anderen lol hebben, en reageren bijzonder KINDERACHTIG, tjee zeg, wat late ze zichzelf kennen!!! Gelukkig doen en reageren GJ en Kelly wel normaal op de voorstelling en doen leuk mee! Zij genieten er tenminste van.
pi_1809683
Door niet te willen kijken naar de voorstelling of net te doen alsof het niet leuk is, denken Coos en Pascal dat ze rijk belachelijk maken, maar wat overduidelijk is, door deze sneue actie maken ze alleen zichzelf belachelijk! haha!
pi_1809707
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 23:22 schreef Ethel het volgende:
Ik lees net de streamverslagen, geweldig!!! Wat ik heb begrepen is dat Rijk heel veel lol heeft, en dat arm (vooral Coos met de captain als aanhang) balen. Ze kunnen het duidelijk niet hebben dat de anderen lol hebben, en reageren bijzonder KINDERACHTIG, tjee zeg, wat late ze zichzelf kennen!!! Gelukkig doen en reageren GJ en Kelly wel normaal op de voorstelling en doen leuk mee! Zij genieten er tenminste van.
ja dit is zo heerlijk kijken Alleen de kop van Pascal al
hahah pas en coos hebben het weer over de vragen
pi_1809734
Verslaggevers: jullie doen heeeeel dankbaar werk; grote klasse!!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 3 oktober 2001 @ 23:43:04 #80
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1809886
Lieve streamers,

Het lijkt wel of de verslagen iedere dag levendiger en gedetailleerder worden. Prachtig om te lezen!

Ben te zaai voor een signature
pi_1809904
Ik zou dolgraag weer verder willen streamen, maar... ik weiger ervoor te betalen. Dusssss, als iemand ze weer ff kan kraken en ze de links hier neer kan zetten, graag!!
pi_1809941
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 23:45 schreef Ethel het volgende:
Ik zou dolgraag weer verder willen streamen, maar... ik weiger ervoor te betalen. Dusssss, als iemand ze weer ff kan kraken en ze de links hier neer kan zetten, graag!!
Ik wilde graag de battle zien en belde voor de 1e keer ik had het nooit eerder gedaan Ik belde dus rond h8 en ik kijk nog steeds Vraag me niet hoe het kan
  donderdag 4 oktober 2001 @ 00:08:50 #83
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1810126
Gewoon die mediaspy downloaden (zie ergens in een ander topic) en de juiste URL's erbij (zie ergens in etc.).
Hij werkt bij mij nog steeds maar het duurt gewoon lang voordat een stream start. Gewoon laten lopen dan blijft hij het proberen. Soms werkt het ineens.. soms duurt het even.
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2001 @ 00:10:55 #84
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1810141
Mijn complimenten aan iedereen die meedoet aan de streamverslagen. Ze zijn weer geweldig om te lezen. Topprestatie, mensen!

Bij gebrek aan kippetjes gebruik ik m'n duim maar

pi_1810247
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 00:08 schreef MarcoTC het volgende:
Gewoon die mediaspy downloaden (zie ergens in een ander topic) en de juiste URL's erbij (zie ergens in etc.).
Hij werkt bij mij nog steeds maar het duurt gewoon lang voordat een stream start. Gewoon laten lopen dan blijft hij het proberen. Soms werkt het ineens.. soms duurt het even.
Ik heb Mediaspy gedowload maar krijg het niet aan de gang...wat moet ik met 'de juiste URL' doen dan???
Toen het nog gratis was deed BBspy het wel bij mij. Nu raakt mijn putertje ook een beetje van slag als ik mediaspy aanzet.
pi_1810308

Wat zit er in dat bad joh???? Lauwe pies?? Wortelsap???
  donderdag 4 oktober 2001 @ 00:34:54 #87
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1810320
Nou dat post ik dus net ook in het fake pic topic; het lijkt wel of er in gepiest is
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_1810327
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 00:34 schreef Sanne het volgende:
Nou dat post ik dus net ook in het fake pic topic; het lijkt wel of er in gepiest is
Tja sanne ...tis toch Urine the battle hè?
pi_1810366
Ik lees net met verbazing in de streamverslagen dat ze denken dat Diane heel wat aanbiedingen zal krijgen na BB..!?!!!

Ik vind het een absolute must dat "de stem" een keer omroept dat ze berucht zijn ipv beroemd (als de buitenwereld ze al kent...). Beetje naief dat ze zich er niet van bewust zijn, dat hun imago (voor zover dit enigszins aanwezig was), door dit verblijf en hun gedrag hierin, tot een absoluut dieptepunt is gezakt!

† In Memoriam † donderdag 4 oktober 2001 @ 00:58:10 #90
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1810403
Nee, niet waarschuwen. Laat de klap na BB maar des te harder aankomen. Als ze dat nou nog niet doorhebben, na BB1, BB2, Bus1 en Bus2 verdienen ze niet beter.
pi_1810414
is waar dat de klap dan harder aankomt, en terecht ook als je zulke succesvolle waanbeelden hebt. Maar, als het nu gebeurt dan kunnen we allemaal meegenieten hoe deze bewoners reageren als hun droom een illusie blijkt te zijn! Dat lijkt me errug leuk om te zien (zo leuk zelfs, dat ik dan zeker voor de streams zou willen betalen, om dit tafereel te aanschouwen)!!
pi_1810522
Wat loopt die Diane nu al een tijd om Andries heen te geilen. Het valt niet op hoooooor
ex-Graz stalker
  donderdag 4 oktober 2001 @ 02:03:28 #93
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1810534
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 01:55 schreef katjaschuurman het volgende:
Wat loopt die Diane nu al een tijd om Andries heen te geilen. Het valt niet op hoooooor
ALS dat als zo is, dan valt het helemaal in verkeerde aarde, want Andries moet even niets van Diane weten. Hij is zo chagrijnig als de pest (tegen haar). Andries is pas weer vrolijk als hij naast Danielle in bed ligt en ze geintjes met een slapende Frank uithalen...
pi_1810540
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 21:38 schreef bunnyma het volgende:
In de streamverslagen staat:
quote:
Door scanman01 - woensdag 03 oktober 2001 20:48
Er wordt weer even over de vragen gediscussieerd... Eén van de vragen was "hoeveel kanten heeft een kubus". Iedereen is het er over eens dat dat 8 is...

Het zijn toch echt 6 kanten. Tot deze reactie had ik nooit over hoeken gelezen.

Vraag aan de streamers: Was de vraag nou hoeken of kanten? (ik wil het weten! )

pi_1810550
De vraag was HOEKEN. Hebt zelf gehoord DUS dan is het waar !!
  donderdag 4 oktober 2001 @ 02:45:58 #96
6941 APK
Factual, I think.
pi_1810590
Als het om het aantal hoeken gaat zal het wel 24 zijn.
Toch?

6 x 4 hoeken van 90 graden...

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_1810603
Hoho, nou overschat je toch de meeste BB bewoners én kijkers. Helaas konden zie kiezen uit de volgende antwoorden:
a: 6
b: 8
c: 12

De goeie zat er dus niet bij.

donderdag 4 oktober 2001 @ 03:05:16 #98
6941 APK
Factual, I think.
pi_1810610
Haha!

Hadden beide teams het fout?
Dan lijkt me dit typisch een gevalletje van wisselen (arm naar rijk) en weer terug.

Maar, eh, wat was dan volgens BB het goede antwoord?

Hoe komen ze nou in godsnaam op 8?
8 wat?

pi_1810614
Ze zullen wel het aantal hoekpunten hebben bedoeld. en dat klopt dan dus wel:
Als je een kubus voor je hebt dan heb je dus de volgende hoeken:

1 linksbovenvoor
2 rechtsbovenvoor
3 linksondervoor
4 rechtsondervoor
5 linsbovenachter
6 rechtsbovenachter
7 linksonderachter
8 rechtsonderachter

Jaja.

donderdag 4 oktober 2001 @ 03:21:58 #100
6941 APK
Factual, I think.
pi_1810621
Hmmm,

Hoekpunt.
Mijn 'Dunne van Dale' zegt bij hoekpunt:

"'Punt van insnijding van 2 lijnen of vlakken".

Dan kom ik toch echt op 24 uit, maar ze vroegen blijkbaar niet naar 'hoekpunten' maar naar hoeken.....

Wat was nou eigenlijk het goede antwoord volgens BB?

† In Memoriam † donderdag 4 oktober 2001 @ 03:24:06 #101
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1810622
Ja, je neemt van een dobbelsteen twee tegenoverelkaar liggende zijden, bijvoorbeeld de '1' en de '6'. Elk van deze zijden heeft vier hoeken. Samen 8 dus.

Ik zoek zelf nog even naar de wetenschappelijke verklaring dat het eigenlijk 24 hoeken zouden moeten zijn. Een kubus heeft 6 zijden. Deze maken weliswaar elk een hoek met de 4 aanliggende vlakken (de '1' maakt een hoek met '2', '3', '4' en '5') maar zo zouden we wel dubbeltellingen krijgen. De '2' maakt immers ook weer een hoek met de '1'.

Zijde 1 raakt zijden: 2, 3, 4 en 5.
Zijde 2 raakt zijden: 1, 3, 4 en 6.
Zijde 3 raakt zijden: 1, 2, 5 en 6.
Zijde 4 raakt zijden: 1, 2, 5 en 6.
Zijde 5 raakt zijden: 1, 3, 4 en 6.
Zijde 6 raakt zijden: 2, 3, 4 en 5.

Hou ik dus over: 12 hoeken.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 04-10-2001 03:24]

pi_1810623
Hoekpunt is ook mijn omschrijving, om het maar ander te noemen dann hoek. Volgens BB was het goede antwoord 8 (b dus). Zie m'n vorige post.
  donderdag 4 oktober 2001 @ 09:44:22 #103
11801 HenriPaul
 Drivin'away
pi_1811036
Een hoek in 2 dimensies is wat anders dan een hoek in 3 dimensies.

Waar 2 vlakken van een kubus bij elkaar komen noem je een RIB.....

pi_1812429
Scanman01 schreef in de streamverslagen van 4 oktober om 12.21 :
quote:
(Ik vraag me nog steeds af wat er gebeurt als er wel iemand van team arm eruit moet. Komen de twee nieuwe meisjes dan gewoon in de groep van Gert Jan zodat het weer 5 tegen 5 is....of moet er iemand van de groep van Andries naar de andere kant en worden de twee nieuwe meiden verdeeld? We zullen het zien vanavond!)
Uit de gesprekken van de bewoners heb ik de indruk dat beide teams er een spaanse bewoner bij krijgen. Als er weer iemand van het team Pascal/Gert Jan moet vertrekken moet iemand van het team Andries naar het team Pascal/Gert Jan. Ik denk niet dat dat de nieuwe bewoner uit Spanje mag zijn. Deze optie is zover ik weet in ieder geval nooit door de bewoners besproken.

Ik geloof dat de captain moet beslissen wie er naar het andere team gaat. Ik heb het idee dat Andries voor Diane heeft gekozen. Hij wil Frank en Diane uit elkaar halen en met Frank denkt hij meer battles te winnen. Zijn onsympathieke gedrag t.o.v. Diane vannacht wijst er mijns inziens op dat hij afstand van haar neemt.

† In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2001 @ 00:01:20 #105
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1818973
Ik moet de groepsfoto nog even aanpassen. Doe ik strax nog even.
pi_1819141
streamers ik kom net kijken HARSTIKKE BEDANKT kei gaafom alles te lezen
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 01:16:50 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1819310
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 00:35 schreef Moesta het volgende:
streamers ik kom net kijken HARSTIKKE BEDANKT kei gaafom alles te lezen
Bedankt voor je bedankje.. We doen ons best (ik denk dat ik kan spreken voor iedereen in dit geval)
pi_1824105
Idee. Er zijn altijd meerdere mensen aanwezig en die kijken ook. Ik ben zo'n stumper die slechts 1 stream tegelijk kan kijken, en dus ook maar van 1 deel een verslag kan maken (vandaag in dit geval van rijk). Waarom springt een ander dan niet in en zet de stream op arm en gaat daar een verslag van maken??
pi_1824150
.. zodat we dus een volledig beeld hebben van de gebeurtenissen. Heb het idee dat we nu heel wat kunnen missen in arm (zal wel niet, maar .. je weet maar nooit).

En indien mogelijk uiteraard. Kijk als er verder niemand is, ala.

pi_1824214
Kan iemand het zo meteen ff overnemen, want ik wil ff eten gaan maken. BVD
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2001 @ 18:28:37 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1824350
Ik moet vanavond helaas weg, hoewel ik eigenlijk liever onderuit op de bank zou gaan zitten of achter de PC hangen. Maar ik doe in het weekend weer mee, hoor.
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2001 @ 18:30:47 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1824368
Als ik niet op tijd terug ben vanavond, maakt iemand wel even 'n topic voor de streamverslagen van 6 oktober, neem ik aan?
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 18:31:08 #113
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1824371
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 18:11 schreef Ethel het volgende:
Kan iemand het zo meteen ff overnemen, want ik wil ff eten gaan maken. BVD
Er gebeurt niets, dus niet echt een reden om een verslag te maken op dit moment!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 18:31:47 #114
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1824376
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 18:30 schreef Cynix ® het volgende:
Als ik niet op tijd terug ben vanavond, maakt iemand wel even 'n topic voor de streamverslagen van 6 oktober, neem ik aan?
Ofcourse!
pi_1824403
je hebt gelijk scanman, maar wat ik bedoelde is, dat iemand ff kijkt en als er wat gebeurt, dat er dan wat wordt ogschreven, met het oog op de komende battel. Thats all.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 18:38:12 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1824433
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 18:35 schreef Ethel het volgende:
je hebt gelijk scanman, maar wat ik bedoelde is, dat iemand ff kijkt en als er wat gebeurt, dat er dan wat wordt ogschreven, met het oog op de komende battel. Thats all.
Doe ik.... En thanks voor jou verslagen!!!
pi_1824481
Dank, dan kan ik nu met een gerust hart eten gaan maken voor wat mensjes hier ;-)

ps: is het jullie ook opgevallen dat Coos tijdens het opruimen Sandy ook al aan het commanderen was!! (nee, de glazen doen we met de hand, en niet in de afwasmachine, dat deed ze nl) Gedwee zei ze dat dat oke was.

Dit zegt zowel wat over Commandant Coos als onderdanige Sandy!! De eikel heeft dus weer 1 gewonnen voor zijn front.

pi_1824497
Ik kan via BBspy geen beelden meer ontvangen. Is dat bij jullie ook zo?
pi_1824498
mag ik even zeggen dat ik het erg leuk vind allemaal nieuwe streamers te ontdekken?
Hartstikke goed.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 20:37:44 #120
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1825367
We weten nu waar Pascal die zenuwentrekjes van krijgt; eten van insecten e.d.
pi_1825448
Stond er iets in de regels over drinken bij de battle? Als ze niet mochten drinken dan heeft arm dus weer verloren
pi_1827396
Alle lowband streams doen het weer, verander bij stream 2 en 3 de 111 in 110 en klaar is kees, niet doorvertellen hoor. Oja die Andries en Audrey hebben dik zitten tongen, 't is wat!
Lekker Belangrijk!
pi_1827535
an3s en au3... wat een stel...
dat is nog eens zonde van je tijd
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:24:41 #124
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1827608
Nou dit was de dag van de waarheid; Andries de wolf zn schaapskleding valt er eindelijk af.

grrr wat een jeuk krijg ik bij die gozer

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:25:21 #125
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1827615
Godsamme, we zitten te simultaanstreamen!! Ik kap ermee, Ethel en consorten, veel succes en keep up the good work!
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:27:11 #126
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1827626
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 01:25 schreef Roache_ het volgende:
Godsamme, we zitten te simultaanstreamen!! Ik kap ermee, Ethel en consorten, veel succes en keep up the good work!
schijnt demonstratiesport in Lake Placid te zijn
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:36:53 #127
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1827710
Gekkie, je bedoelt Salt Lake City!
(En bovendien is dat Handtascurling......)

Maar doen jullie je best? Ik moest eik al een paar uur in bed liggen....

Ohgod, ik heb die stream nog steeds aanstaan, en Pascal brengt het slechtste in me boven.......Wat een volksmennertje! Andries kwetst!!! Moord! Brand!

Joh, hij heeft Kelly al zo omgeluld dat ze zich WERKELIJK goedkoop MOET voelen!

Zonder Coos was 'ie nooit op het idee gekomen om te gaan lopen zieken, hij heeft zelfs zijn retoriek aangepast aan die van Coos. Marionetje. Eng beïnvloedbaar kereltje.

-Geef mij een kind en ik maak er van wat je wilt-
, was dat niet Goethe? (Nee hoor, maar is wel een toepasselijke quote...)

pi_1827746
Wanneer gaan ze nou meppen ??
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:42:07 #129
8369 speknek
Another day another slay
pi_1827759
Wat is Pascal een irritant lelijk kutventje.

[/spuit 11]

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:42:10 #130
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1827760
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 01:36 schreef Roache_ het volgende:
Gekkie, je bedoelt Salt Lake City!
(En bovendien is dat Handtascurling......)

Maar doen jullie je best? Ik moest eik al een paar uur in bed liggen....

Ohgod, ik heb die stream nog steeds aanstaan, en Pascal brengt het slechtste in me boven.......Wat een volksmennertje! Andries kwetst!!! Moord! Brand!

Joh, hij heeft Kelly al zo omgeluld dat ze zich WERKELIJK goedkoop MOET voelen!

Zonder Coos was 'ie nooit op het idee gekomen om te gaan lopen zieken, hij heeft zelfs zijn retoriek aangepast aan die van Coos. Marionetje. Eng beïnvloedbaar kereltje.

-Geef mij een kind en ik maak er van wat je wilt-
, was dat niet Goethe? (Nee hoor, maar is wel een toepasselijke quote...)

Sorry maar ik vind Andries zn ware aard nu wel heeeeeeeeeel erg duidelijk naar voren komen hooor!
Wat een achterbakse rat.
Pascal is helaas niet verbaal sterk genoeg. Alleen pak hij hem wel op zn woorden.
Wat aantoont dat het een hufter is.
Ik voorspel mits ze dit op tv laten zien...dat Anti-fries volgende peiling niet meer #1 in poll staat
pi_1827766
.... ik zit ademloos al anderhalf uur mee te kijken..

dit gelooooooof je niet..

pi_1827768
Heerlijk! Heerlijk!

Streamers bedankt.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:47:31 #133
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1827806
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 01:43 schreef Koos Voos het volgende:
.... ik zit ademloos al anderhalf uur mee te kijken..

dit gelooooooof je niet..

ja ik ook...dit is nou waar ik op zat te wachten...
dat die gozer eindelijk eens zn aard laat zien.
Terwijl hij nu een schijnheilig betoog houdt.
Diane zit zowat met haar neus in de reet van Andries

EN ook die tollende ogen van antifries...en dat knikkende hoofdje van hem...en dan met dat semi-moeilijke-woord gebruik van die Andries.

Kijk Pascal is een ratje...maar nu is hij toch wel goed ethisch bezig hooR!

Ook zie je nu duidelijk het verschil in teams....team A zijn de meeste wat labiel
team p ....zijn wat rustiger en bedachtzamer
kunnen iets beter relativeren.

Op hier en daar wat vervelende karaktereigenschapjes

pi_1827864
OOOW wat een nacht!!!
Mijn dank is groot voor alle streamers!!!!!
pi_1827874
ahh,.. voelt Frank zich een beetje gekwetst in zn ego ?
pi_1827876
Ligt frenkie nou in se eige te praten in bed??
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 01:58:26 #137
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1827885
GJ (droog): bij de regiekamer zeggen ze allemaal "dank je wel"!
Samen met kelly/GJ
Over Andries: Hij is schijnheilig en lult zichzelf helemaal vast. Hij is niet eerlijk.

(het recht zegeviert uiteindelijk toch nog!)

pi_1827936
Als BB dit goed in beeld brengt dan tuimelt adriesje van zn troontje af volgende week !!
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:07:14 #139
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_1827956
Wedden dat dat niet gaat gebeuren. Waarom zouden ze 'goldenboy' Andries die immers zo goed in het rijtje van Bart en Bianca (jong, snel, wild) past gaan neerzetten als achterbakse slettebak. Stel dat iemand als Frank zou winnen, dat past toch absoluut bij het image van Urine....
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:08:22 #140
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1827968
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 02:07 schreef m@x het volgende:
Wedden dat dat niet gaat gebeuren. Waarom zouden ze 'goldenboy' Andries die immers zo goed in het rijtje van Bart en Bianca (jong, snel, wild) past gaan neerzetten als achterbakse slettebak. Stel dat iemand als Frank zou winnen, dat past toch absoluut bij het image van Urine....
omdat BB op de hand van Gert-jan is....

kunnen ze en gaan ze dat doen (let op mn woorden)

pi_1827976
Ouderwets lekker nachtje.

Lees me de drie slagen de rondte in.

Jammer dat ik zelf nog steeds geen streams heb.
Ik krijg het niet voor elkaar.
MP zegt bezig met afspelen maar beeld blijft zwart.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:10:25 #142
3142 m@x
pi_1827980
Ik hoop het wel.... ben onderhand Andries behoorlijk zat.
pi_1828000
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 02:10 schreef Coos het volgende:
Ouderwets lekker nachtje.

Lees me de drie slagen de rondte in.

Jammer dat ik zelf nog steeds geen streams heb.
Ik krijg het niet voor elkaar.
MP zegt bezig met afspelen maar beeld blijft zwart.

Probeer MediaSpy, doet het nu uitstekend, kan hier 4 streams tegelijk bekijken.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:13:29 #144
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1828003
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 02:10 schreef m@x het volgende:
Ik hoop het wel.... ben onderhand Andries behoorlijk zat.
hijslijmt nu zelfs met PAscal...
(hoe doorzichtig)
Andries: " volgens mij was jij donderdag de populairste bewoner PAscal ! (hoeze valse bescheidenheid)
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:13:40 #145
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1828006
Effe familiefotootje aangepast.

pi_1828045
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 02:04 schreef Pjederdy het volgende:
Als BB dit goed in beeld brengt dan tuimelt adriesje van zn troontje af volgende week !!
Maar let op!! dat doet BB niet want hij is het lievelingetje van BB als ik het goed heb gaat ie nog winne ook BB wil dat
FF nog wat anders ik had zoiets van iedereen heeft het over pric getverd maar als ik de verhalen van de andere spanje bewoners hoor dan denk ik nu kom kom.
Maar Bb laat haar tot het laatst zitten omdat dan de kans groot is dat ze eerder gaat (geen fokkers) omdat ze het in DAT huis niet naar haar zin heeft niet de bewoners maar het huis!!
pi_1828058
Wie gaat frank morgen knuppelen ?
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:22:03 #148
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1828064
Ik denk dat vandaag de sterren gunstig stonden.
Of is het toevallig volle maan?

Team Andries 'veranderd' namelijk

puntverdeling volgens moi:

GJ - punt erbij
coos- punt erbij
Kelly- punt erbij
Pascal- punt erbij
Sandy- zelfde

Andries- 2 minpunten
Diane- 1 punt aftrek
audrey- 1 punt aftrek en 1 punt erbij (voor ware aard tonen Andries)
Danielle - blijft hetzelfde
Frank- idem

zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:23:42 #149
3142 m@x
pi_1828079
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 02:21 schreef Hollander het volgende:
Wie gaat frank morgen knuppelen ?
Danielle, ik weet alleen niet waarom. Hij zei het tegen haar en toen begon ze over haar vriendje en Frank zei vervolgens dat hij ook van haar hield maar op een andere manier dan haar vriendje.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:26:17 #150
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1828093
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 02:23 schreef m@x het volgende:

[..]

Danielle, ik weet alleen niet waarom. Hij zei het tegen haar en toen begon ze over haar vriendje en Frank zei vervolgens dat hij ook van haar hield maar op een andere manier dan haar vriendje.

Ik dacht Diane?!
of hopelijk Andries?
OF misschien allemaal!? (wishful thinking)
pi_1828095
Wat loopt die Frank weer uit z'n nek te zwammen zeg

Hij wil maar al te graag die Au3 op de slachtbank zien en dit tig keer achter elkaar..

Die vent loopt gewoon over van de jaloezie

pi_1828100
Doelt Frank niet op Coos die hij wil terugpakken?? Want volgens mij irriteerde hij zich mateloos aan Coos tijdens de discussie en toen is volgens mij het idee bij hem ontstaan.

...slechts een gedachte... ben wel erg benieuwd!!

Wat een toppe avond trouwens de afgelopen uren!!!! Fantastisch, dit ging mijn verwachtingen te boven!!!!!!

Vanaf nu zal het nooit meer hetzelfde zijn... Ben beniewd hoe men er morgen allemaal op reageert...

pi_1828114
met diegene die op de "slachtbank" moet van Frenk morgen, doelt ie op Audrey
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:31:01 #154
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1828124
GODVERDOMME.....zit ik TOCH helemaal in dat fucking BB soap....
#$#@#@$godver...
pi_1828125
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 02:29 schreef Andamanen het volgende:
met diegene die op de "slachtbank" moet van Frenk morgen, doelt ie op Audrey
ikke nie snap
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
pi_1828137
sorry, ik had het dus mis. Ik dacht dat Frank coos bedoelde, maar hij heeft het de hele tijd over een zij, dus au3 waarschijnlijk (of kelly..??)

Ik vind wel dat het aardig is van Frank om voor Diane op te komen. Want het gaat niet goed met haar en ze maakt zichzelf belachelijk. Dat heeft ze alleen niet door, en ze lacht frank hierom uit. Beetje jammer, want volgens mij bedoelt hij dit wel goed. Al is de uitvoer en de manier waarop niet helemaal oke en sneu.

pi_1828138
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 02:31 schreef Nyrem het volgende:
GODVERDOMME.....zit ik TOCH helemaal in dat fucking BB soap....
#$#@#@$godver...
ik ken het gevoel... ik wil slapen
maar ja, kan de pc maar niet uitzetten
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:33:51 #158
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1828148
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 02:27 schreef Ethel het volgende:
Doelt Frank niet op Coos die hij wil terugpakken?? Want volgens mij irriteerde hij zich mateloos aan Coos tijdens de discussie en toen is volgens mij het idee bij hem ontstaan.
nee Frank en Coos liggen elkaar wel..
Frank zei in zn bed zelfs nog dat Antriest afgeslacht zou worden door de anderen en dat hij blij was dat hij verder niets gedaan had...en geen gezeik had verder......niet voor een foking tribunaal hoeft te komen (iets in die bewoordingen)
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:33:58 #159
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1828150
Frank wil Audrey testen, geen seksistische dingen ofzo, maar gewoon "fuuuut". De knuppel in het hoenderhok gooien...
pi_1828151
Het schijnt dat Au3 bepaalde (negatieve) uitlatingen heeft gedaan over Diane in de dagboekkamer en hier is Frank van op de hoogte. Hij wil haar hier morgen mee confronteren.
pi_1828159
Kunnen we geen belronde doen als hij dat doet, heb niet veel zin om morgen de hele dag te zitten wachten op Frank

Top avond zeg, jammer dat ik pas een uurtje zit te kijke

pi_1828162
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 02:32 schreef Ethel het volgende:
sorry, ik had het dus mis. Ik dacht dat Frank coos bedoelde, maar hij heeft het de hele tijd over een zij, dus au3 waarschijnlijk (of kelly..??)
"zij", "die witte negerin", "ze zit hier pas een dag", "binnen het team" , lijkt me duidelijk dat ie au3 bedoelt...
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:36:42 #163
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1828168
Kelly of iemand anders zegt: Audrey wilde helemaal niet ...nee hoor..die wilde niet!

Coos sarcastisch: nee nee....ze wilde zeker ook niet met die bewaker in spanje!

Kelly noemt Andries, BOBBY!

pi_1828194
Au3 mag Diane niet zo. Au3 heeft in de dgk gemeld dat Diane nog problemen met haar gaat krijgen..
pi_1828215
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 02:32 schreef Hollander het volgende:

[..]

ik ken het gevoel... ik wil slapen
maar ja, kan de pc maar niet uitzetten

Ik kan hem wel uit zetten maar hij wil niet uit hahaha echt niet dat is mijn straf dat ik al 6.10 u voor een knaak naar het arme deel zit te kijken maare is er iemand die me kan zeggen hoe ik gratis naar arm kan kijken? (mail me please) met spy kan ik alleen het rijke deel aan
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:47:55 #166
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1828236
haha team-a

lekker stoken!

IQ!!

Diane in haar beste nederlands: zij spit het onderdelft! en ging met Andries omdat ze jaloers was op mij!

uhuhuhuhuhuuh
rooie stoeptegel...je was 1 na laatste en your next on the list you B@#@#ch

zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:52:23 #167
3142 m@x
pi_1828272
Toch wel sneu dat Diane denkt dat het van haar team afhangt of zij erin blijft of niet

Zielig hoor als ze erachter komt dat de kijkers haar er gewoon uit willen hebben en dat haar vriendjes in het BB-huis hier bar weinig aan kunnen doen.

zaterdag 6 oktober 2001 @ 02:56:11 #168
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1828297
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 02:52 schreef m@x het volgende:
Toch wel sneu dat Diane denkt dat het van haar team afhangt of zij erin blijft of niet

Zielig hoor als ze erachter komt dat de kijkers haar er gewoon uit willen hebben en dat haar vriendjes in het BB-huis hier bar weinig aan kunnen doen.

Het trieste is dat ze zelfs denkt dat het echt vrienden zijn in huis!
Frank probeert nog een beetje haar individualiteit te stimuleren (tevergeefs). Hij zegt dat ze van zich af moet bijten....Diane houdt daarna een soort van betoog ...dat het afhangt van haar 'vriendenteam'.
Ja sure.....
pi_1828325
Ik weet niet of we het over hetzelfde hebben maar Frank heeft het constant over dat "die witte" morgen op de slachtbank gaat en daar bedoelt hij dus Audry mee bleek later.
pi_1828328
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 02:35 schreef Andamanen het volgende:

[..]

"zij", "die witte negerin", "ze zit hier pas een dag", "binnen het team" , lijkt me duidelijk dat ie au3 bedoelt...

De zus van Oeboema??

En nee, ook BB-Spy blijft zwart.

pi_1828367
Heeft iemand enig idee waarom we de lege tin te zien krijgen terwijl Frenk een leuke monoloog houdt in de slaapkamer ?

oh well,.. misschien een leuke tijd om naar bed te gaan...

pi_1828370
Diane: "ik wil gewoon tot het einde blijven, want ik heb geen thuis."

Wat een trieste uitspraak.. Zegt toch wel genoeg over haar geestelijke en sociale 'toestand'. Waarschijnlijk is het de primaire reden voor haar geweest om aan BB deel te nemen: zich kunnen afsluiten van de buitenwereld die haar heeft uitgekotst en proberen om in het BB-huis een vervangende, kunstmatige leefomgeving voor haarzelf te creeëren met 'vrienden' om haar heen..

pi_1828382
Op de lowband 2 is het geluid van slaapkamer rijk te horen, frank maakt zich flink druk, slachtbank, slachtbank, blabla
pi_1828406
in het bubbelbad dacht Frank nog een kansje te hebben bij Audrey...nu dat niet is gelukt en Audrey Driesje heeft 'ingepikt'sluiten deze 2 losers een bondgenootschap....

Andries intussen telt :

Kelly x
Diane x
Richard x
Danielle x
Audrey x

....

pi_1828416
Nogmaals, wat was dit een leuke avond/nacht qua gebeurtenissen!!!

Ben nu heel erg benieuwd hoe het morgen zal gaan. Iedereen weer nuchter en heeft alles laten bezonken, en wellicht is er ook hier en daar wat woede ontstaan.

Wat staat er te gebeuren morgen?
- confrontatie van Frank met Au3
Dit kan zorgen voor vele conflicten binnen het team

- arm versus rijk
Na de ruzie van vannacht is er nu echt een duidelijk teamscheiding ontstaan. Hoe denken jullie dat dit zich zal gaan ontwikkelen?? Vooral een scheve verhouding tussen Coos en rijk

- Kelly en Au3 leken dikke vriendinnetjes. Hoe zal dit morgen zijn nadat Au3 met Andries heeft gezoend??

- En Au3 zelf, als ze weer nuchter is, hoe reageert ze op het gebeuren, de herinneringen en de confrontatie??
(ik denk dat ze wel nuchter zal reageren...)

pi_1828417
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 03:15 schreef Koos Voos het volgende:
in het bubbelbad dacht Frank nog een kansje te hebben bij Audrey...nu dat niet is gelukt en Audrey Driesje heeft 'ingepikt'sluiten deze 2 losers een bondgenootschap....

Andries intussen telt :

Kelly x
Diane x
Richard x
Danielle x
Audrey x

....

zaterdag 6 oktober 2001 @ 03:22:52 #177
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1828426
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 03:09 schreef Meaghan het volgende:
Diane: "ik wil gewoon tot het einde blijven, want ik heb geen thuis."

Wat een trieste uitspraak.. Zegt toch wel genoeg over haar geestelijke en sociale 'toestand'. Waarschijnlijk is het de primaire reden voor haar geweest om aan BB deel te nemen: zich kunnen afsluiten van de buitenwereld die haar heeft uitgekotst en proberen om in het BB-huis een vervangende, kunstmatige leefomgeving voor haarzelf te creeëren met 'vrienden' om haar heen..

Ja dat idee kreeg ik ook al een beetje.
En verder ook de wanhoop die bijna van haar gezicht afdroop/druipt .
Als ze haar Andries maar niet verliest (samen nootjes pellen dries? die slecht Audrey heeft je er toch helemaal ingeluist he)

Dan vind ik COOS nog het meest nuchter over 'vriendschappen in BB' en 'after BB'; moet iet niets van hebben.
Logisch
(dat 100x ' dank je schat ' komt ook wel mn neus uit)

net of ze allemaal bij elkaar op school hebben gezeten ofzo?!

zaterdag 6 oktober 2001 @ 03:24:28 #178
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1828431
Wat heeft die Andries in godsnaam wat ik niet heb. Alle vrouwen in dat huis vallen op hem als een blok.

Wat zijn die Coos en Paskwal een ontzettende losers. Walgelijke mannetjes. Coos probeerde Andries onderuit te halen maar dat lukte dus niet en dan te bedenken dat Abdries behoorlijk bezopen was.

pi_1828449
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 03:24 schreef marky het volgende:
Wat heeft die Andries in godsnaam wat ik niet heb. Alle vrouwen in dat huis vallen op hem als een blok.
Ja daar kunnen we zo niet over oordelen marky, fotoooooo!
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 03:41:57 #180
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1828461
quote:

Wat zijn die Coos en Paskwal een ontzettende losers. Walgelijke mannetjes. Coos probeerde Andries onderuit te halen maar dat lukte dus niet en dan te bedenken dat Abdries behoorlijk bezopen was.

Jij hebt inderdaad goed gekeken! Zelfs een bezopen Andries lulde hen nog onder de tafel. Nou is Andries niet mijn favoriete bewoner, maar zo laag als Coos en Paskwal zal hij nooit kunnen zinken....
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 03:43:35 #181
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1828465
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 03:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jij hebt inderdaad goed gekeken! Zelfs een bezopen Andries lulde hen nog onder de tafel. Nou is Andries niet mijn favoriete bewoner, maar zo laag als Coos en Paskwal (of scanman) zal hij nooit kunnen zinken....

(sorry ik pest je maar)

zaterdag 6 oktober 2001 @ 03:46:25 #182
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_1828473
quote:

...

en na met hem getongd te hebben gaan ze volgens de streams na 5 minuten gillend over hun nek

ik zou er niet jaloers op zijn

pi_1828484
quote:
Je moet even bedenken waar ze uit kunnen kiezen: Coos, Paskwal, Gertjan, Frank en Driesk:
Gert-Jan geeft geen aanleiding en zal er denk ik ook niet snel op ingaan (das nog de wijste van het hele stel)
Coos : Brrrrr
Paskwal : we doen het niet met smurfen
Frank: grofgebekte lelijke oeraap
Blijft drieske over met zijn geblondeerde krulletjes en "in shape" lijf.

Verder zou je een topic over jezelf kunnen openen met veel fotomateriaal --> krijg je misschien de FOK!dames achter je aan !!

zaterdag 6 oktober 2001 @ 03:53:08 #184
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1828486
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 03:51 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

Verder zou je een topic over jezelf kunnen openen met veel fotomateriaal --> krijg je misschien de FOK!dames achter je aan !!

pi_1828492
quote:

[..]

Je moet even bedenken waar ze uit kunnen kiezen: Coos, Paskwal, Gertjan, Frank en Driesk:
Gert-Jan geeft geen aanleiding en zal er denk ik ook niet snel op ingaan (das nog de wijste van het hele stel)

En GJ heeft een vriendin!
pi_1828496
quote:

[..]

Ja precies!! Het vrouwelijk oog wil ook wat

Tis wel duidelijk dat ze meer aandacht aan het uiterlijk van de vrouwen hebben geschonken dan aan die van de mannen.. grrr Alsof vrouwen niet graag getracteerd willen worden op een stel mooie mannenlijven

Enne, die Andries.. tja, leuke 'knul', maar meer ook niet.. enne, niet zo honkvast

pi_1828499
Tja, helaas zit er niks anders op dan dat volgend jaar de "Goden" van FOK! zich opgeven. Ik stel voor dat we een stemming houden wie er worden afgevaardigd. Compleet met verkiezingsrondes enzo. !!
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 09:43:34 #188
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1828707
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 03:32 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Ja daar kunnen we zo niet over oordelen marky, fotoooooo!

Nee kan ik niet maken fok wordt nu net zo lekker druk bezocht een foto van mij zou iedereen maar wegjagen.
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2001 @ 11:46:26 #189
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1829258
Tópverslagen de afgelopen nacht, mensen!
* Cynix ® leest alles nog eens helemaal door.
  Moderator zaterdag 6 oktober 2001 @ 13:03:06 #190
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1829647
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 11:46 schreef Cynix ® het volgende:
Tópverslagen de afgelopen nacht, mensen! [afbeelding]
* Cynix ® leest alles nog eens helemaal door.
Wil ik me graag bij aansluiten! Klasse!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 13:07:07 #191
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1829670
Hier sluit ik me weer van harte aan!

En dat Frank dan WEER naast de pot piest!

geweldig..

Nou doe je het weer!
pi_1829734
Ik keek net weer ff op de officiele BB site (meestal zijn ze nl wel snel met het nieuws), maar ze hebben nog steeds niets vermeld over de gebeurtenissen van vannacht: ze weten dus waarschijnlijk nog niet hoe ze het gaan sensureren en brengen...
pi_1829737
uit onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat er aangifte van aanranding wordt gedaan tegen Audrey...
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 14:18:09 #194
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1829937
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 13:26 schreef Koos Voos het volgende:
uit onbetrouwbare bron heb ik vernomen dat er aangifte van aanranding wordt gedaan tegen Audrey...
LOL vanuit Friesland bereiken ons berichten dat men vermoedt dat Friesland's meest gezochte zeden-delinquent zich in 'ergens in Almere' op schijnt te houden...>:)
Nou doe je het weer!
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 14:32:34 #195
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1830004
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 14:18 schreef JooB het volgende:

[..]

LOL vanuit Friesland bereiken ons berichten dat men vermoedt dat Friesland's meest gezochte zeden-delinquent zich in 'ergens in Almere' op schijnt te houden...>:)

hahahaa
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 14:37:00 #196
16719 toeschouwer
ik kwam ik zag en ik schreef
pi_1830035
hahaha paskwal zit diaantje uit te horen .. hij doet het voor zijn doen dan nog redelijk goed
ik moet toch ergens hits vandaan krijgen [url=http://www.djkaas.nl]vandaar dus[/url]
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 15:05:37 #197
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1830131
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 14:37 schreef toeschouwer het volgende:
hahaha paskwal zit diaantje uit te horen .. hij doet het voor zijn doen dan nog redelijk goed
En Coos zit erbij alsof hij ieder ogenblik een revolver kan trekken (wat hij vroeger ook wel eens heeft gedaan, zei hij vanmorgen nog)... Oh wat balen ze dat er in hun team nooit iets gebeurd. De meeste opwinding daar komt van de kreten van Kelly.... OH YESSSS
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 15:07:49 #198
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1830139
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 04:13 schreef Pjederdy het volgende:
Tja, helaas zit er niks anders op dan dat volgend jaar de "Goden" van FOK! zich opgeven. Ik stel voor dat we een stemming houden wie er worden afgevaardigd. Compleet met verkiezingsrondes enzo. !!
sorry ik heb al wat anders!
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 16:13:29 #199
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1830537
Mensen, bedankt voor alle streamverslagen!! Ik zit nu voor het eerst tien minuten een stream te kijken, maar ik kan er werkelijk geen bal van verstaan! Hardstikke goed van jullie, dat het jullie wel lukt en ons zo op de hoogte houden van alles wat er gebeurd. Top!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  Moderator zaterdag 6 oktober 2001 @ 18:59:26 #200
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1831250
O God we hebben er weer een vocale terrorist bij! Vorig jaar verziekte de Daklozen-weldoener de streams, in deze editie kan die psychopatische bitch van een Diane d'r vervelende waffel niet houden. Gadverdamme! Het ergste is dat quasi-professionele, aanstellerige vibrato.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 19:05:22 #201
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1831295
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 18:59 schreef Gert het volgende:
O God we hebben er weer een vocale terrorist bij! Vorig jaar verziekte de Daklozen-weldoener de streams, in deze editie kan die psychopatische bitch van een Diane d'r vervelende waffel niet houden. Gadverdamme! Het ergste is dat quasi-professionele, aanstellerige vibrato.
Hmmm... Ik mag Diane wel eigenlijk. Zij is duidelijk de underdog in het team van Andries... en daarom mag ze van mij nog heel lang blijven. Vocale terrorist vind ik Audrey, die zo zeurderig praat dat ik moeite heb om wakker te blijven tijdens het luisteren naar de streams.
Diane heeft zoveel meegemaakt in haar jeugd, dat ik sympathie voor haar heb gekregen. Ik vind ook dat Andries vanavond even lekker met haar in de koffer moet duiken. Ze is de eerste week al klaargekomen door de vingers van Frank, maar dat moet beter kunnen!!
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 22:16:09 #202
5793 dot
pi_1832506
Van de BB site geplukt, de stoute streken van Coos en Paskwal:

In de slaapkamer bekokstoven Pascal en Coos samen een plan. “Zullen we de suiker en tandpasta gaan verstoppen?” fluistert Pascal. Coos vindt het een goed idee.

Esther Coumans 06-10-2001 20:04
Arm - Pascal loopt door de slaapkamer en voelt aan de wanden. “We kunnen hier wel iets achter verbergen”, glundert hij, wanneer hij een opening in de wand vindt. Coos stelt voor om allemaal spullen in blikken te doen en deze dan onder de grond te stoppen. “We kunnen zout, tabak, suiker, thee, koffie, creamer en hagelslag voor ons plan gebruiken”, gniffelt Pascal. Coos stelt voor om de shag weg te gooien. “Ze roken toch veel te veel, dus dat maakt niet uit”, concludeert de niet-roker.
De mannen zijn nu al benieuwd naar de gezichten van hun medebewoners. “Doen we het om te gallen of doen we het voor onszelf?” vraagt Coos zich af. Pascal antwoordt dat ze het voor hun team doen, maar ook een beetje om te gallen. “Vooral om, dat met die shag. Kan je lachen.” Pascal gaat op jacht naar een groot blik. Trots toont hij het lege blik aan Coos. “Dit is echt een schatkist”, meent Coos. “Zullen we nu al wat gaan verstoppen?”

Met z’n tweeën bekijken ze de mogelijkheden in het stro. In de hoek van de slaapkamer liggen een paar balen hooi. Daarachter bevindt zich volgens de heren de perfecte verstopplaats. Op hun tenen lopen ze naar de keuken om spulletjes te vinden die in het blik kunnen. Ze nemen wat zeep, een pak broodmix en wc-papier mee. Lachend verbergen ze de spullen. “Zo, een beetje stro erop en weg is het blik”, zegt Coos. “Als we een Battle krijgen, dan zetten we gelijk het broodmix hierin”, zegt Pascal. “Dat verwacht het andere team nooit. We moeten het tegen niemand vertellen, want als ze het weten gaan ze het direct zoeken.” Pascal en Coos zweren elkaar dat niemand het te weten komt.

© 2001 | Gebruiksvoorwaarden | Help
Endemol Interactive | Uitzendschema | Colofon |

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 06-10-2001 22:23]

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 22:17:38 #203
5793 dot
pi_1832517
Of mag dat niet???? Voor 1 keer dan.... Ik vind ze gewoon zo sneu saampies!
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 22:48:55 #204
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1832629
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 22:16 schreef dot het volgende:
Van de BB site geplukt, de stoute streken van Coos en Paskwal:

In de slaapkamer bekokstoven Pascal en Coos samen een plan. “Zullen we de suiker en tandpasta gaan verstoppen?” fluistert Pascal. Coos vindt het een goed idee.

Esther Coumans 06-10-2001 20:04
Arm - Pascal loopt door de slaapkamer en voelt aan de wanden. “We kunnen hier wel iets achter verbergen”, glundert hij, wanneer hij een opening in de wand vindt. Coos stelt voor om allemaal spullen in blikken te doen en deze dan onder de grond te stoppen. “We kunnen zout, tabak, suiker, thee, koffie, creamer en hagelslag voor ons plan gebruiken”, gniffelt Pascal. Coos stelt voor om de shag weg te gooien. “Ze roken toch veel te veel, dus dat maakt niet uit”, concludeert de niet-roker.
De mannen zijn nu al benieuwd naar de gezichten van hun medebewoners. “Doen we het om te gallen of doen we het voor onszelf?” vraagt Coos zich af. Pascal antwoordt dat ze het voor hun team doen, maar ook een beetje om te gallen. “Vooral om, dat met die shag. Kan je lachen.” Pascal gaat op jacht naar een groot blik. Trots toont hij het lege blik aan Coos. “Dit is echt een schatkist”, meent Coos. “Zullen we nu al wat gaan verstoppen?”

Met z’n tweeën bekijken ze de mogelijkheden in het stro. In de hoek van de slaapkamer liggen een paar balen hooi. Daarachter bevindt zich volgens de heren de perfecte verstopplaats. Op hun tenen lopen ze naar de keuken om spulletjes te vinden die in het blik kunnen. Ze nemen wat zeep, een pak broodmix en wc-papier mee. Lachend verbergen ze de spullen. “Zo, een beetje stro erop en weg is het blik”, zegt Coos. “Als we een Battle krijgen, dan zetten we gelijk het broodmix hierin”, zegt Pascal. “Dat verwacht het andere team nooit. We moeten het tegen niemand vertellen, want als ze het weten gaan ze het direct zoeken.” Pascal en Coos zweren elkaar dat niemand het te weten komt.

© 2001 | Gebruiksvoorwaarden | Help
Endemol Interactive | Uitzendschema | Colofon |

GOEDZO ! TOTAL ANARCHY!

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 06-10-2001 22:55]

† In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2001 @ 22:56:38 #205
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1832662
Je ziet mijn naam onder beide posts staan. Dat was alleen om de 'gekke' tekens te verwijderen.
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 23:11:18 #206
11801 HenriPaul
 Drivin'away
pi_1832723
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2001 22:48 schreef Nyrem het volgende:

[..]

GOEDZO ! TOTAL ANARCHY!

Krijgen we dan misschien eindelijk het KOEN - EFFECT in BB3?? hehehe
  zaterdag 6 oktober 2001 @ 23:57:30 #207
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1832878
Volgens mij voelt Audrey zich volgens mij de suri-nederlandse Matin Luther King ofzo.......of de vrouwelijke Mandela.
(een hoop achterhaalde praatjes)
Jezus wat loopt zij naast haar schoenen.

Straks maakt ze nog een martelaar van zichzelf.

pi_1832900
jammer dat die audrey andere mensen niet aan het woord laat, en niet begrijpt dat je niemand hiermee zal overtuigen, maarja ...
  zondag 7 oktober 2001 @ 00:03:50 #209
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1832909
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 00:02 schreef Andamanen het volgende:
jammer dat die audrey andere mensen niet aan het woord laat, en niet begrijpt dat je niemand hiermee zal overtuigen, maarja ...
ja valt het je ook op.
En ook zgn veronderstellingen en dan iedere zin beginnen met: " ik weet......ik weet.... ik vind...ik weet..."

ze vergelijkt ook appels met peren; hoofddoekjes met 3delige pakken.

Moderator zondag 7 oktober 2001 @ 00:11:50 #210
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1832949
En reken maar dat de lezing van Au3 uitgebreid op TV komt. Want dat is de nieuwe insteek van Sjonnie de Mol, in deze derde editie van BB: maatschappelijk geëngageerd en familie-vriendelijk.
  zondag 7 oktober 2001 @ 00:16:02 #211
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1832961
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 00:11 schreef Gert het volgende:
En reken maar dat de lezing van Au3 uitgebreid op TV komt. Want dat is de nieuwe insteek van Sjonnie de Mol, in deze derde editie van BB: maatschappelijk geëngageerd en familie-vriendelijk.
en ze doet aan horizontale INTEGRATIE met friezen!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 oktober 2001 @ 00:38:02 #212
862 Arcee
Look closer
pi_1833099
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 00:31 schreef Gert het volgende:
G: Voor Frank is dit ultiem. In het begin dacht ik echt: wat is dit nou voor een leip. Maar nu.. ik mag hem echt.
Vind ik ook ja. Frank is bij mij ook in aanzien gestegen de laatste tijd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator zondag 7 oktober 2001 @ 00:41:40 #213
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1833128
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 00:38 schreef Arcee het volgende:

[..]

Vind ik ook ja. Frank is bij mij ook in aanzien gestegen de laatste tijd.

Ja, en dat hebben veel meer mensen hier. Ik ook, al lult-ie soms wel héél erg dom.
Grappig, hoe dat werkt. Geeft m.i. nog eens aan dat er nog weinig te zeggen is over de mogelijke winnaar. Kan best zijn dat Andries over een paar weken wordt uitgekotst. Volgens mij begint zijn populariteit nu al wat te dalen.

Er gebeurt trouwens geen ene moer meer op de ene live-stream die ik momenteel kan volgen, dus ik kap er maar mee denk ik.

zondag 7 oktober 2001 @ 01:11:37 #214
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1833318
Audrey is wel gestegen qua populariteit denk ik. Haar visie op rascisme was vanavond zeer helder en getuigde van zeer veel kennis van zaken. De rest van de medebewoners hingen ook aan haar lippen bij de verhalen en voorbeelden die ze vertelde.

Hopelijk laat Yorin hier het een en ander van zien. Het was alleen onmogelijk om hier een goed verslag van te doen in de streamverslagen.

KLASSE Audrey!!

zondag 7 oktober 2001 @ 01:26:50 #215
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1833381
Door scanman01 - zondag 07 oktober 2001 00:54

"(Danielle is schijnbaar behoorlijk paranoide en had volgens mij beter nooit aan Big Brother mee kunnen doen. Het blijkt dat ze met alles wat ze doet denkt aan de camera's en dat ze nu zelfs waanideeen krijgt over de montagekunsten van Yorin... )"

Uhhh geef haar eens ongelijk!?
(helaas voor jou misschien, maar ze heeft ook nog een leven na BB)

Door femalehunter - zondag 07 oktober 2001 01:07

"Hoorde ik dat goed? Andries had het over de badscene van gisteren, dat het wel een goede aktie was omdat je wel wat van jezelf laat zien, en hoe vaker je met je kop in beeld bent, hoe beter... Het ziet er naar uit dat onze fries toch erg berekenend bezig is."

Dat straalde al vanaf het begin uit die gluiperige oogjes van hem!
(hij heeft toch maar ook ff Frank weten te belazeren met die smart car- good trick)

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 07-10-2001 01:29]

pi_1833391
'helaas voor jou misschien, maar ze heeft ook nog een leven na BB'

... clini clown ?

zondag 7 oktober 2001 @ 01:30:57 #217
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1833402
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 01:29 schreef Koos Voos het volgende:
'helaas voor jou misschien, maar ze heeft ook nog een leven na BB'

... clini clown ?

lol hehehe
word ze tenminste niet ontslagen
(misschien nieuwe loopbaanplanning)
  zondag 7 oktober 2001 @ 02:04:14 #218
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1833509
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 01:26 reageerde Nyrem op het volgende:
"Hoorde ik dat goed? Andries had het over de badscene van gisteren, dat het wel een goede aktie was omdat je wel wat van jezelf laat zien, en hoe vaker je met je kop in beeld bent, hoe beter... Het ziet er naar uit dat onze fries toch erg berekenend bezig is."

Dat straalde al vanaf het begin uit die gluiperige oogjes van hem!

De klok horen luiden heren? Met het verdraaien van woorden mensen zwart proberen te maken is niet helemaal zuivere koffie!
Hij zei dat het zou kunnen dat het een berekenende actie was van Audrey... dat ze nu wel met haar hoofd in beeld zou komen en daardoor waarschijnlijk meer kans heeft de eerste week te overleven!!!
We weten allemaal dat Andries zo'n actie niet nodig heeft omdat ie al veruit bovenaan staat!
  zondag 7 oktober 2001 @ 02:06:23 #219
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1833515
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 02:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De klok horen luiden heren? Met het verdraaien van woorden mensen zwart proberen te maken is niet helemaal zuivere koffie!
Hij zei dat het zou kunnen dat het een berekenende actie was van Audrey... dat ze nu wel met haar hoofd in beeld zou komen en daardoor waarschijnlijk meer kans heeft de eerste week te overleven!!!
We weten allemaal dat Andries zo'n actie niet nodig heeft omdat ie al veruit bovenaan staat!

HOEVAAK GA JIJ JEZELF NOG HERHALEN!?

(we weten inmiddels dat je een andries-slijkspoor achterlaat, maar houdt het normaal)

zondag 7 oktober 2001 @ 02:10:19 #220
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1833530
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 02:06 schreef Nyrem het volgende:

[..]

HOEVAAK GA JIJ JEZELF NOG HERHALEN!?

(we weten inmiddels dat je een andries-slijkspoor achterlaat, maar houdt het normaal)

Je wordt steeds grappiger... Nu kon je geen weerwoord meer bedenken en kom je met andere onzin op de proppen???
Moet jij niet eens naar bedje toe trouwens?? Coos en Pascal slapen toch al, dus daar kun je je niet meer aan verlekkeren!
  zondag 7 oktober 2001 @ 02:14:06 #221
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1833543
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 02:10 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je wordt steeds grappiger... Nu kon je geen weerwoord meer bedenken en kom je met andere onzin op de proppen???
Moet jij niet eens naar bedje toe trouwens?? Coos en Pascal slapen toch al, dus daar kun je je niet meer aan verlekkeren!

Weerwoord? Voor deze onzin? You must be kidding. Als ik mn cerebrale hersengedeelte al eventjes 5 minuten zou gebruiken dan ben je meteen verbalegeschiedenis.

(valt me beetje tegen van je dat je inmiddels nog niet weet waarom ik bb volg)

waarom gebruik je trouwens zoveel verkleinwoorden?

† In Memoriam † zondag 7 oktober 2001 @ 02:15:44 #222
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1833547
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 02:04 schreef scanman01 het volgende:
De klok horen luiden heren?
Audrey heeft waarschijnlijk de (staart)klok voelen luiden.
  zondag 7 oktober 2001 @ 02:55:10 #223
16719 toeschouwer
pi_1833659
wie ligt er naakt, half boven de dekens in rijk te slapen?
ik moet toch ergens hits vandaan krijgen [url=http://www.djkaas.nl]vandaar dus[/url]
  zondag 7 oktober 2001 @ 03:01:17 #224
16719 toeschouwer
pi_1833670
quote:
.... Ze (Kelly) zegt dat ze ook met Andries geneukt heeft, maar dat was niet echt sex volgens haar. Dat was alleen even erin en weer eruit... toen zijn ze er al mee opgehouden.
noem me onervaren .. andries wist `t toendertijd nog niet van Kel ... zou dat niet anders aanvoelen ofzo??
  zondag 7 oktober 2001 @ 08:50:50 #225
545 dop
:copyright: dop
pi_1833871
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 03:01 schreef toeschouwer het volgende:

[..]

noem me onervaren .. andries wist `t toendertijd nog niet van Kel ... zou dat niet anders aanvoelen ofzo??

ik vraag me ook af ?
dat het er helemaal het zelfde uit ziet als bij een echte vrouw wil ik best geloven
maar word het bij kelly ook vochtig ?
wat ik er over heb gelezen is dat ze gleimiddel moet gebruiken omdat ze niet vochtig word
en in een drooge doos krijg ik hem echt niet zomaar naar binnen

iemand die daar meer over weet ?

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_1837140
Verzoekje aan iemand die dat kan:

Ik heb net een stukje van de BB-site gekopieeerd naar de streamverslagen. Maar nu staan er van die rare tekentjes in en dat leest heel irritant voor de mensen.

Cynix, ik zag dat jij dit al eerder had verwijderd bij iemand. Zou jij, of iemand anders die het kan, dit willen verwijderen?? BVD

pi_1837633
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 18:38 schreef Ethel het volgende:
Verzoekje aan iemand die dat kan:

Ik heb net een stukje van de BB-site gekopieeerd naar de streamverslagen. Maar nu staan er van die rare tekentjes in en dat leest heel irritant voor de mensen.

Cynix, ik zag dat jij dit al eerder had verwijderd bij iemand. Zou jij, of iemand anders die het kan, dit willen verwijderen?? BVD

Ethel heb je een tekstprogrammaatje, dan moet je het stukkie van de BB site daar eerst naar toe kopieeren, alles selecteren en omzetten in ascii tekst, dan zijn die tekentjes er uit en kan je het knippen en plakken naar fok.
pi_1855634
Ik las net in de streamverslagen:

Audrey : Er is niks aan de hand schat. Andries : Maar, je bent bang dat als je hier uitkomt dat je herkend wordt op straat ? Audrey : Ja.
14.11 Audrey : Ruud uit BB 1 zegt nu dat zijn privéleven kapot is. Maar ik weet het niet, misschien zit ik wel te piekeren om niks, misschien is het wel hardstikke leuk.

Hebben zij nu helemaal niks geleerd van de voorgaande edities. BB1 was nieuw en Ruud is mediageil. Verder wordt Bart ook nog vaak herkend (denk ik).

Maar is er iemand die ooit nog iets gehoord heeft van de bewoners van BB2 of van de andere uit BB1?
Dus een beetje (veel) kapsones hebben ze wel. Ze denken dat ze nu al niet meer rustig over straat kunnen lopen.

Nou ja misschien dat ze de eerste week nog wel herkend worden, maar daarna toch zeker niet meer?

mickel
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 17:10:27 #229
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1855765
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 16:59 schreef Mickel het volgende:

Nou ja misschien dat ze de eerste week nog wel herkend worden, maar daarna toch zeker niet meer?

Daar kun je je nog wel eens in vergissen. Die echte fans van BB (en getuige de kijkcijfers zijn dat er honderduizenden) kijken 100 dagen lang... zeer velen ook via de streams (al dan niet betaalt). Dus je leert mensen wel erg goed kennen (lijkt het). Ik denk niet dat de bewoners na een week vergeten zijn. Reken er wel op dat zelfs Maurice, Willem, Kim, Georgie, Feri en alle anderen nog steeds constant herkend worden!
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 23:45:46 #230
5840 Hollander
Bianca Junk
pi_1859531
yes
eindelijk actie arm beraamt een aanslag op rijk
pi_1859548
23.45 team gj is niet slim bezig.
Ok GJ zeker niet. ze willen iets aan de andere kant neerzetten zodat het lijkt alsof het van rijk is en dat rijk het aan pakt en dat dus niet mogen.
(een beetje wat team dries bij hun wilde doen)
maar ze kunnen nog steeds niets vinden
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 23:54:02 #232
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1859605
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 23:48 schreef itsme het volgende:
23.45 team gj is niet slim bezig.
Ok GJ zeker niet. ze willen iets aan de andere kant neerzetten zodat het lijkt alsof het van rijk is en dat rijk het aan pakt en dat dus niet mogen.
Het lijkt me duidelijk dat ze graag wat puntjes willen scoren omdat ze ervanuit gaan dat zoiets wel zal worden uitgezonden. Er is wel het een en ander gebeurd in het team van Andries, dus voelen ze de drang heel erg (denk ik) om ook wat "leuke tv" te scoren!
pi_1859621
Ik hoop dat er echt wat gaat gebeuren vorig jaar keek ik graag naar de streams (omdat de mensen en gesprekken nog wel te pruimen waren) maar dit jaar is het hopeloos We horen geen goede gesprekken, de battles waar ik veel van verwachte worden alleen op donderdag of vrijdag gespeeld en zijn ook niet echt het je van het. Ben ik echt de enige??? die het nu nog niet eens halverwege niet meer zie zitten?
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 23:57:44 #234
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1859642
quote:
Coos (doet ook een duit in het zakje): "Ik ben er voor om hun koelkast te plunderen".
Pacal: "Ik niet".

Dit wordt niks.

Echt origineel is die coos niet die komt steeds met het zelfde. Dom ook trouwens. Plunderen ze vanacht die koelkast morgenochtend meteen een battle. Winnen ze die dan hebben ze zelf ook niks ligt al die troep in arm.
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2001 @ 00:12:59 #235
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1859794
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 23:55 schreef Moesta het volgende:
Ben ik echt de enige??? die het nu nog niet eens halverwege niet meer zie zitten?
Ja.
pi_1859872
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 00:12 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja.

Vandaar dat we gister nog niet eens 2 pagina's verslagen hadden als het allemaal zo geweldig is dan hadden we wel meer stream verslagen het is gewoon te saai om naar te kijken
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2001 @ 00:35:20 #237
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1859993
Doe nou maar gewoon mee en ga verslagen maken!
pi_1860022
Weten de bewoners al wie donderdag het huis inkomen?
Ik hoorde Diane net op de stream zeggen dat zij Tania wil, terwijl de rest van haar team voor Priscella kiest. Zijn ze aan het speculeren, of is hun verteld dat die twee het worden? De vorige keer dacht ik ook al dat ze het van te voren wisten.
T®®
pi_1860032
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 00:35 schreef Cynix ® het volgende:
Doe nou maar gewoon mee en ga verslagen maken!
Lol ik ben aan het kijken (kan het niet laten) eerst een uur naar kel en san in bed die lagen de regels te lezen nu kijk ik naar rijk en frenk zit te zeiken niet het vermelden waard
pi_1867331
Ik heb geen streams en sinds John de Wolf in da house is, zijn er geen verslagen meer gemaakt....

Iemand???? Pleeaaze!!

woensdag 10 oktober 2001 @ 21:44:01 #241
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_1867471
Ik heb een stukje gemist en heb dus geen idee waar ze nu voetbal zitten te kijken.. Is dat niet de geheime kamer waar ze het een tijd geleden over hadden? Daar waar arm en rijk gezamelijk mogen komen?

misschien een stomme vraag hoor, maar ik gok het ff..

pi_1867533
Nou, volgens mij vermaakt die Johnnie zich niet zo in het huis. Zit vaak een beetje verveeld om zich heen te kijken. Na het eerste doelpunt van Feijenoord ging Frank gelijk een flesje champagne halen! Audry probeert de concurentie (Daan) een hak te zetten door voortdurend voor Daniëlle te gaan zitten bewegen zodat deze bijna niet zichtbaar is. (In de rust een Battle zou wel irritant zijn! )
Vandaag dacht ik bij mezelf; morgen weer bij m'n zuster.......
pi_1867570
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 21:44 schreef Funnie het volgende:
Ik heb een stukje gemist en heb dus geen idee waar ze nu voetbal zitten te kijken.. Is dat niet de geheime kamer waar ze het een tijd geleden over hadden? Daar waar arm en rijk gezamelijk mogen komen?

verdomd ja, ik zie nu ook dat het een ruimte is die ik nooit eerder heb gezien, sjees dat zou helemaal lachen zijn dat arm er *na* de wedstrijd achter komt dat ze gewoon mee hadden mogen kijken.
  woensdag 10 oktober 2001 @ 21:52:39 #244
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1867595
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 21:37 schreef Tante Bep het volgende:
Viel me wel op dat het juichen effe later was als het moment dat het doelpunt viel net, zouden ze er een spelingkie tussen hebben gedaan voor het geval er iets gezegd zou worden dat ze niet mogen horen?
Er zit altijd vertraging in de streams
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 21:44 schreef Funnie het volgende:

Ze zitten in de verwenkamer
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_1867602
Hmmm 2-2, heeft John die fles champagne al bij Frenk in z'n kont gepropt?
T®®
pi_1867667
Nu er wat champagne in zit vermaakt Johnnie zich steeds meer met de bewoners. (Ben benieuwed of Audry nog een poging waagt met Johnnie, goed voor de TV)
Jammer dat we deze beelden morgen niet te zien krijgen want die worden meestal 2 dagen later uitgezonden........
Vandaag dacht ik bij mezelf; morgen weer bij m'n zuster.......
  woensdag 10 oktober 2001 @ 22:03:10 #247
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_1867701
Aha, ik had de verwen kamer nog nooit gezien vandaar dat ik het niet herkende.. goh wat jammer nou!
pi_1869026
Zo kut dat ik geen streams heb.
Ja die gratis stream met 4 piepkleine beeldjes en al 3 dagen geen geluid.
Way to go Hummie
Kan verdorie niet eens meer streamen. grrrrrrrrr
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2001 @ 00:19:58 #249
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1869201
Oeps! Sorry Bus Watcher, ik zat ff niet op te letten.
Gelukkig alweer opgelost.
pi_1869271
Cynix, ik ben het pijltje (icoontje) vergeten bij de streamverslagen van 11 oktober en ik kan het zelf niet aanpassen.
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2001 @ 00:59:16 #251
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1869553
Ik vergeet het helaas ook regelmatig, maar kan het achteraf niet meer aanpassen. Morgen proberen we het gewoon weer.
pi_1869881
Uit de streamverslagen van zo net.

Door Bus watcher - donderdag 11 oktober 2001 01:22

Pascal : Ik denk dat Sandy op het vinketouw zit, ik hoop het niet maar ik denk het wel.

Jammer dat hij niet op de polls hier op Fok! kan kijken!

STEM HIER!!

Pascal na meer dan 200 stemmen: 0 stemmen

donderdag 11 oktober 2001 @ 01:40:57 #253
16339 Klep
Pardon lul
pi_1869927
Hulde aan alle die-hard breedband streamers die mij en de andere narrowband losers nu van de streamverslagen voorzien. De helden op dit moment zijn:

Sanne, Scanman01, Cynix, Bus Watcher

Hardstikke bedankt!!!

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1870417
*aansluit*

En voor allemaal een kippetje !!

ondanks dat we het niet altijd met elkaar eens zijn Over de objectiviteit van de streamverslaggevers

donderdag 11 oktober 2001 @ 10:35:25 #255
215 misterDre
Paint it black!
pi_1871004
Lekker verslagje weer vannacht.
Thanks
  donderdag 11 oktober 2001 @ 10:37:01 #256
215 misterDre
Paint it black!
pi_1871021
*klik* op slot
  donderdag 11 oktober 2001 @ 10:59:41 #257