k doe mn best...quote:
En net nu we fotoloog weggejaagd hebben, nou ja, Missbehaving danquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:28 schreef Treinhomo het volgende:
'k had heel dat klote-carnaval niet meegerekend...![]()
Missbehavin kan bij mij niks meer verkeerd doen; IK heb immers 'n kusje van 'r gehad...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
En net nu we fotoloog weggejaagd hebben, nou ja, Missbehaving dan
Jean Reno?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[afbeelding]
Weet niet of t zo beter is hoor![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Missbehavin kan bij mij niks meer verkeerd doen; IK heb immers 'n kusje van 'r gehad...![]()
Misschien wil fotoloog ook wel met je zoenenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Missbehavin kan bij mij niks meer verkeerd doen; IK heb immers 'n kusje van 'r gehad...![]()
ja zeg, alsof ik met iedereen wil zoenenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien wil fotoloog ook wel met je zoenen![]()
Dat-ie de TT maar aanpast; heb ik meer aan...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
dit word een geil topicquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heeft hij een goede dokterquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:34 schreef missbehavin het volgende:
jazeker, hij leeft nog
dan is het een heel goede acteur, want op die foto ziet ie er heel dood uit, hoe heet ie ook alweerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:34 schreef missbehavin het volgende:
jazeker, hij leeft nog
sorry! nee helaas niet goedquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:36 schreef huggy_bear het volgende:
kun je me zeggen of Jean Reno goed of fout is ???
nee neequote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:37 schreef huggy_bear het volgende:
James Caviezel, maar dan 6 maanden na The Passion
Altijd leuk om te huren voor een kinderfeestjequote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:38 schreef missbehavin het volgende:
titel is: house of 1000 corpses
ja ja, hij had ook een cameo in zn video "never gonna stopquote:
neequote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:42 schreef huggy_bear het volgende:
Sid Haig
Toch lijkt het er op dat meneer zijn kern behoorlijk gesplitst isquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:42 schreef missbehavin het volgende:
ja is weer eens wat anders dan al die ouwe kernfysici he
Die vind ik makkelijkerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:42 schreef missbehavin het volgende:
ja is weer eens wat anders dan al die ouwe kernfysici he
nou ik weer net niet! Mag ze zich ook eens superieur voelen, na al die keren 'domme muts-gevoel'quote:
Zich superieur voelen doen ze bij de buren. Hier is iedereen even domquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nou ik weer net niet! Mag ze zich ook eens superieur voelen, na al die keren 'domme muts-gevoel'
Sure, was niet negatief bedoeld hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nou ik weer net niet! Mag ze zich ook eens superieur voelen, na al die keren 'domme muts-gevoel'
Ik niet; ik ben dommer...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Zich superieur voelen doen ze bij de buren. Hier is iedereen even dom![]()
ook niet zo opgevat hoor, kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:46 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Sure, was niet negatief bedoeld hoor
helaas, weer mis, moet ik het maar zeggen dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:46 schreef Bullpit het volgende:
Bil Moseley?
Ja graag, want als het Sheri Moon is, is ze wel heel slecht opgedroogdquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
helaas, weer mis, moet ik het maar zeggen dan?
scheelt niet veel tochquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:49 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Ja graag, want als het Sheri Moon is, is ze wel heel slecht opgedroogd
Zolang je me gehoorzamen blijft sta ik het toequote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En dat word je zéér zeker niet zomaar...![]()
Wat ben je toch een gul en nobel jongmens...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Zolang je me gehoorzamen blijft sta ik het toe![]()
dat klopt, die man doet dingen met me die geen andere man doet, en lekker is het niet...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las dat je hem graag voor je auto wilde hebben![]()
en de ander?
Daar zijn de meningen over verdeeld...quote:
Nummer 5 kwam op de valreep van Januari ook nog binnenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld...![]()
Maar ik had begrepen dat je er een intensieve correspondentie met 'm op nahoudt...
Wat zit er ondertussen zo ongeveer in de grote CJIB-jackpot ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Nummer 5 kwam op de valreep van Januari ook nog binnen![]()
Ik heb hem eens ontmoet: hij stond op een balkon en ik op de stoep en nog kon ik zijn kale plek boven op z'n hoofd zien.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat klopt, die man doet dingen met me die geen andere man doet, en lekker is het niet...![]()
en dan pleur je m dr niet af...zondequote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb hem eens ontmoet: hij stond op een balkon en ik op de stoep en nog kon ik zijn kale plek boven op z'n hoofd zien.
Da's de arrogantie; die vent is boven z'n haar uitgegroeid...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb hem eens ontmoet: hij stond op een balkon en ik op de stoep en nog kon ik zijn kale plek boven op z'n hoofd zien.
Ik schijn een weekabbonnement van 30 euro/week te hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat zit er ondertussen zo ongeveer in de grote CJIB-jackpot ?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's de arrogantie; die vent is boven z'n haar uitgegroeid...
In mijn contract stond dat ik niet met presentatoren mocht gooienquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
en dan pleur je m dr niet af...zonde
jammer dus geen wurgcontract?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In mijn contract stond dat ik niet met presentatoren mocht gooien![]()
Klopt, ook met slangen mocht niet gegooid wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jammer dus geen wurgcontract?
Trusten Missbehavinquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:10 schreef missbehavin het volgende:
He mensen, ik ga lekker even bij mn vent zitten en dan lekker![]()
c u, bye bye![]()
je kent hem echt wel hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Richard W..k..d?
O? Dat had ik nog niet gezienquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:14 schreef Bullpit het volgende:
[..]
hmmmm , z'n handtekening staat eronder![]()
Ja hoor es, ik ben al The Central Scrutinizer, dat kan ik er helemaal niet bij hebben. Belangenverstrengeling enzoquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; zó word je natuurlijk nooit Mr. RJPVD...![]()
Da's ook weer zo...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja hoor es, ik ben al The Central Scrutinizer, dat kan ik er helemaal niet bij hebben. Belangenverstrengeling enzo
staat nog plaaje open dacht ik hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Inderdaad !
Tijd Voor 'n Plaatje...
We hebben Richard W nog niet geradenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Inderdaad !
Tijd Voor 'n Plaatje...
Doe maar de film waarvan deze foto is, volgens mij een hele bekendequote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:27 schreef Bullpit het volgende:
okee, ik zal een film noemen waar ie in gespeeld heeft, zodat je niet hoeft te googlen
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:28 schreef Farfalina het volgende:
Richard Widmark
Neuh, dat soort fouten maak ik zeldenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:34 schreef Bullpit het volgende:
shine?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:28 schreef Treinhomo het volgende:
Cindy Lauper .
'Pavlov' is my middle name...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
als je het truukje maar vaak genoeg herhaalt dan leert-ie het wel
Dat is juist.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:41 schreef Karzeuler het volgende:
een bokser?
Ja als je niet meer zou leven zouden ze weinig aan je hebben in de studio. Op den duur gaat dat stinken bovendienquote:Hoi, hier karzeuler, by the way live vanuit de studio van de lokale omroep ergens in NL
commerciele regionale omroepen zijn de toekomst mênquote:(ga geen reclame maken)
Goed zijn die hè?quote:zit nu te fokken vanaf een BCS 100
Rij voorzichtigquote:Ga snel weer naar huis toe om verder te fokken.
Ben nu net klaar met de uitzending namelijk. We zitten lekker te bieren hier.
(wou ff mijn ervaring met jullie delen, dus vandaar)
later
U bent een ongeduldig typje, n'est pas?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:48 schreef huggy_bear het volgende:
Zoals ik al zei: Rocky Marciano
Damn, keep it smart huggyquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:51 schreef Barista het volgende:
Max Schmeling.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:56 schreef Karzeuler het volgende:
Er staat er eentje achter mij te schelden en vloeken dat het bier op is, dus ik wordt ff naar huus gebobt door zo'n brave geheelonthouder (hij heeft slechts 2 wijntjes op, de vrome protestant).
Oui, je ne suis patience. Excuser moi.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
U bent een ongeduldig typje, n'est pas?
Nee, die was nooit navigator bij Opel Team Hollandquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:04 schreef Treinhomo het volgende:
Ari Vatanen ?
Yepquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:14 schreef Tokay het volgende:
De ex van Boris Becker, Barbara?
Zal ik er eentje zoeken?quote:
En ik ben aan het inkakkenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:29 schreef Treinhomo het volgende:
'k ben ongeïnspireerd...
Tja, ik ben niet zo van het sloten bier naar binnen werken. Waarschijnlijk ben ik als baby in een stookketel gevallen of zoquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:36 schreef Treinhomo het volgende:
Niet aan mij besteed dus; 'k ben niet van de sterke drank.....
Volgens mijn kristallen bol wel....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het Sharon Tate zijn?
Goh, dat is wel een morbide keuze van onze pylquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Volgens mijn kristallen bol wel....
Juistquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:56 schreef Karzeuler het volgende:
Er staat er eentje achter mij te schelden en vloeken dat het bier op is, dus ik wordt ff naar huus gebobt door zo'n brave geheelonthouder (hij heeft slechts 2 wijntjes op, de vrome protestant).
Dus tot over 'n kwartierttje of mischien 'n half uur
Sjeeses wat een heksquote:
Oeps ja, sorryquote:
Okee, komt er zó aan!quote:
Welnee, ik loop maar wat te geiten maar ik heb het ook niet zo op met een BOB die "maar twee wijntjes/biertjes gehad heeft"quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:52 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Oeps ja, sorry
was al een half uurtje thuis, maar was druk bezig alle spam uit mijn pop-box weg te bounchen en wat mails te beantwoorden
vandaar
mijn excuses
mensenlief, wa's dat voor een geit?quote:
Een Amerikaanse tv-serie geit.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:59 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
mensenlief, wa's dat voor een geit?
Twee wijntjes is toch niet veel? De desbetreffende bob heeft twee dozen nodig om enigszins aangeschoten te rakenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee, ik loop maar wat te geiten maar ik heb het ook niet zo op met een BOB die "maar twee wijntjes/biertjes gehad heeft"
Je zit er vér naast.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze is niet erg knap. Daaruit maak ik op dat ze wel eens Nederlands zou kunnen zijn.
laat het asjeblieft Tokay zelf niet zijn, want dan heb ik nu een bok geschoten
Nicholle Tom I guess?quote:
Als je weet dat je nog moet rijden moet je gewoon niet drinken vind ikquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:01 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Twee wijntjes is toch niet veel? De desbetreffende bob heeft twee dozen nodig om enigszins aangeschoten te raken
Mwah, als je niet tegen drank kan, dan inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je weet dat je nog moet rijden moet je gewoon niet drinken vind ik
Cette réponse est bonnequote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanessa Paradis?
Veel drinkers worden overmoedig en dat is juist het gevaarlijke aan alcohol en verkeerquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:04 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Mwah, als je niet tegen drank kan, dan inderdaad
Dat moet kunnen dat ben ik met je eens, mits diegene ook gegeten heeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:09 schreef Karzeuler het volgende:
maar ik had ;m echt niet meer laten zuipen hoor. Trouwens, 2 wijntjes in 4 uur, met daarnaast een liter cola...
Ze heeft wel lieve bombonellaatjesquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:13 schreef Karzeuler het volgende:
He tijd voor bimbo's
Uit de categorie "ik ben blond dus gedraag ik me dom"
[afbeelding]
Ps: Haar zus is zelfs nog blonder, dus nog erger.
Pa heeft overigens veel centen
Andere naam, wel dat soortquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:14 schreef Tokay het volgende:
Ashlee Simpson?
Wie van de drie?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Hilton? Hilfiger? Klein?
Nicky Hiltonquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik gok Hilfiger
Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:34 schreef pos het volgende:
hoi foto![]()
ben er weer vandoor, ga naar de Lindegrachtmarkt
Goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het Sharon Tate zijn?
Goedemorgen deze morgen heer pylquote:Op zaterdag 5 februari 2005 09:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Goed.
Beetje dubieus om die te plaatsen, inderdaad. Maar voor mij was het belangrijkste criterium dat ze uiterlijke overeenkomsen heeft met pos - en ja, dan gaat alles opzij.![]()
Dat groepje van foto zie ik zo nog bij Toppop staan, maar ik kan er geen naam aan klinken...![]()
Jimi Hendrixquote:
Sjee, en ge raad het zonder dat hij z'n piratenkostuum aan heeft?quote:
yesquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:07 schreef Modus het volgende:
Jason Donovan?
Jij hebt de jaren '80 zeker meegemaakt?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:17 schreef Modus het volgende:
Andrew Ridgeley.
Holly Johnsonquote:
Die van jou ziet er uit als een seriemoordenaarquote:
Dimitri van Toornquote:
Okay, dit is zeker jouw jeugdsentiment?quote:
Shit ik bedoelde Thin Lizzyquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:35 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Okay, dit is zeker jouw jeugdsentiment?![]()
Lynyrd Skynyrd, ofzo?
Ach ja, Uriah Heep!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:54 schreef fotoloog het volgende:
Thin Lizzy bestond uit 4 man idd
"Eenvoudig leven"
neequote:
Nee, dat was die anderequote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:07 schreef Tokay het volgende:
Tiffany - I think we're alone know - ?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:15 schreef Modus het volgende:
Debbie Gibson?
Ja, stel je voor: Tong is gewoon een muziekneger.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij de eo-foto
Zeg pyl,er staat nog een vraag van Tokay open...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, stel je voor: Tong is gewoon een muziekneger.![]()
Ja dat moest ik even corrigerenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, stel je voor: Tong is gewoon een muziekneger.![]()
Zeg foto, er staat ook nog een verkeerd getal in de topictitel....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:50 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Zeg pyl,er staat nog een vraag van Tokay open...![]()
Ken alleen de naam van de overleden zanger Stuart Adamson dacht ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:51 schreef dolle_hond het volgende:
tong, weet jij ook hoe de heren van links naar rechts heten
ik heb ongeveer 10 cd's van hen
Ja pyl, vertel eens?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:50 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Geregeldquote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeg foto, er staat ook nog een verkeerd getal in de topictitel....![]()
Zeg aub in het vervolg even waar.....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:50 schreef fotoloog het volgende:
Ja hallo, wat heb ik nou aan zo'n antwoord?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:01 schreef pyl het volgende:
Ik ben jonger dan Tong en Fotoloog, maar weer ouder dan Scrutinizer. Nog meer weten?
O ja, en niemand weet dat ik Repelsteeltje heet.![]()
Tussen mij en tong zitten maar 5 jaar. Fotoloog beweert bij hoog en laag 28 te zijn maar dat gelooft geen hondquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja hallo, wat heb ik nou aan zo'n antwoord?
Nu weet ik nog niks.![]()
Nou goed: 39, met een mooie vrouw, twee dochtertjes, goeie baan, mooi huis en dito auto.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:04 schreef Tokay het volgende:
Ja hallo, wat heb ik nou aan zo'n antwoord?
Nu weet ik nog niks.![]()
Zeg ik het ook niet.![]()
De rechter is niet goedquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:05 schreef Tokay het volgende:
Willem Duys, Lous Haasdijk en A. van Duin.
Okee.....38quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tussen mij en tong zitten maar 5 jaar. Fotoloog beweert bij hoog en laag 28 te zijn maar dat gelooft geen hond![]()
Whehe.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:06 schreef pyl het volgende:
Nou goed: 39, met een mooie vrouw, twee dochtertjes, goeie baan, mooi huis en dito auto.![]()
Harrrrtelijk Zaterdagquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:07 schreef pyl het volgende:
Da's Jos Brink. (waar zitten die kotssmileys tegenwoordig?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |