k doe mn best...quote:
En net nu we fotoloog weggejaagd hebben, nou ja, Missbehaving danquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:28 schreef Treinhomo het volgende:
'k had heel dat klote-carnaval niet meegerekend...![]()
Missbehavin kan bij mij niks meer verkeerd doen; IK heb immers 'n kusje van 'r gehad...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
En net nu we fotoloog weggejaagd hebben, nou ja, Missbehaving dan
Jean Reno?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[afbeelding]
Weet niet of t zo beter is hoor![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Missbehavin kan bij mij niks meer verkeerd doen; IK heb immers 'n kusje van 'r gehad...![]()
Misschien wil fotoloog ook wel met je zoenenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Missbehavin kan bij mij niks meer verkeerd doen; IK heb immers 'n kusje van 'r gehad...![]()
ja zeg, alsof ik met iedereen wil zoenenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien wil fotoloog ook wel met je zoenen![]()
Dat-ie de TT maar aanpast; heb ik meer aan...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
dit word een geil topicquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heeft hij een goede dokterquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:34 schreef missbehavin het volgende:
jazeker, hij leeft nog
dan is het een heel goede acteur, want op die foto ziet ie er heel dood uit, hoe heet ie ook alweerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:34 schreef missbehavin het volgende:
jazeker, hij leeft nog
sorry! nee helaas niet goedquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:36 schreef huggy_bear het volgende:
kun je me zeggen of Jean Reno goed of fout is ???
nee neequote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:37 schreef huggy_bear het volgende:
James Caviezel, maar dan 6 maanden na The Passion
Altijd leuk om te huren voor een kinderfeestjequote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:38 schreef missbehavin het volgende:
titel is: house of 1000 corpses
ja ja, hij had ook een cameo in zn video "never gonna stopquote:
neequote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:42 schreef huggy_bear het volgende:
Sid Haig
Toch lijkt het er op dat meneer zijn kern behoorlijk gesplitst isquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:42 schreef missbehavin het volgende:
ja is weer eens wat anders dan al die ouwe kernfysici he
Die vind ik makkelijkerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:42 schreef missbehavin het volgende:
ja is weer eens wat anders dan al die ouwe kernfysici he
nou ik weer net niet! Mag ze zich ook eens superieur voelen, na al die keren 'domme muts-gevoel'quote:
Zich superieur voelen doen ze bij de buren. Hier is iedereen even domquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nou ik weer net niet! Mag ze zich ook eens superieur voelen, na al die keren 'domme muts-gevoel'
Sure, was niet negatief bedoeld hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nou ik weer net niet! Mag ze zich ook eens superieur voelen, na al die keren 'domme muts-gevoel'
Ik niet; ik ben dommer...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Zich superieur voelen doen ze bij de buren. Hier is iedereen even dom![]()
ook niet zo opgevat hoor, kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:46 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Sure, was niet negatief bedoeld hoor
helaas, weer mis, moet ik het maar zeggen dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:46 schreef Bullpit het volgende:
Bil Moseley?
Ja graag, want als het Sheri Moon is, is ze wel heel slecht opgedroogdquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
helaas, weer mis, moet ik het maar zeggen dan?
scheelt niet veel tochquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:49 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Ja graag, want als het Sheri Moon is, is ze wel heel slecht opgedroogd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |