Heb ik dit ooit gewild? Heb je ooit aan mijn gevoelens gedacht? Weet je hoe onzeker ik was? Urenlang heb ik wakker gelegen, denkend aan wat ik fout kon hebben gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:27 schreef yvonne het volgende:
Die foon neem i NIET op, het is klaar nu,. dan maar 20 jaar vriendschap weg...
Je had het moeten zien Ellen, je had je ogen moeten openen,quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:27 schreef EllenV. het volgende:
[..]
Heb ik dit ooit gewild? Heb je ooit aan mijn gevoelens gedacht? Weet je hoe onzeker ik was? Urenlang heb ik wakker gelegen, denkend aan wat ik fout kon hebben gedaan
Van de een op de andere dag verbrak je al het contact? Hoe kon ik weten wat je me net heb verteld? Hoe kon ik er ooit achterkomen? Je bent mijn beste vriendin, al twintig jaar verdomme, je had het me direct moeten vertellen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je had het moeten zien Ellen, je had je ogen moeten openen,
maar nee,
je was blind..
Ellen, ik heb het vaak zat laten merken het onprettig te vinden als Pascal naast me kwam zitten,quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:31 schreef EllenV. het volgende:
[..]
Van de een op de andere dag verbrak je al het contact? Hoe kon ik weten wat je me net heb verteld? Hoe kon ik er ooit achterkomen? Je bent mijn beste vriendin, al twintig jaar verdomme, je had het me direct moeten vertellen.
he, zullen wij eens een avondje leverpastei gaan snuiven??quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:31 schreef EllenV. het volgende:
[..]
Van de een op de andere dag verbrak je al het contact? Hoe kon ik weten wat je me net heb verteld? Hoe kon ik er ooit achterkomen? Je bent mijn beste vriendin, al twintig jaar verdomme, je had het me direct moeten vertellen.
Korte samenvatting, Yvonne en TS zijn 20 jaar vriendinnen van elkaar.quote:
Nee, het moest er eens van komen, dan maar open en bloot op het forum...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:34 schreef T1andonly het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar kunnen jullie dit niet beter onderling regelen, ipv van "gezellig" op een forum wat een aantal mensen lezen.
Via MSN ofzo
Ik heb nog de stille hoop dat het een hoax is......quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:34 schreef T1andonly het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar kunnen jullie dit niet beter onderling regelen, ipv van "gezellig" op een forum wat een aantal mensen lezen.
Via MSN ofzo
Weet je wat ik dacht? Dat jullie een meningsverschil hadden! Hoe kan IK nou weten wat er speelt? Bovendien heb je me nooit de kans gegeven om je als vriendin te vragen wat er was.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ellen, ik heb het vaak zat laten merken het onprettig te vinden als Pascal naast me kwam zitten,
je zag dat ik iedere keer van plek verwisselde!
En stop eens met bellen!
Wow! dankje, ik snap hetquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Korte samenvatting, Yvonne en TS zijn 20 jaar vriendinnen van elkaar.
Man van TS wil yvonne neuken.
Resultaat, bitchfight.
Ik zet mijn centen in op TS. Die komt zo labiel over, dat ik denk dat ze straks gaat slaan en alle prive mailtjes gaat plaatsen.
Ik geniet.
Sensatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Resultaat, bitchfight.
Ik zet mijn centen in op TS. Die komt zo labiel over, dat ik denk dat ze straks gaat slaan en alle prive mailtjes gaat plaatsen.
Ik geniet.
En hoe zou JIJ je voelen als je allerbeste vriend opeens besluit zn vrouw te bedriegen?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:34 schreef andromeda1968 het volgende:
20 jaar vriendschap naar de prullenbak, hoe is het toch mogelijk.
Wat moet die TS een godsgruwelijk lelijk mormel zijn, zeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Resultaat, bitchfight.
Ik geniet.
Je hebt het gezien Ellen, je hebt het gezien...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:35 schreef EllenV. het volgende:
[..]
Weet je wat ik dacht? Dat jullie een meningsverschil hadden! Hoe kan IK nou weten wat er speelt? Bovendien heb je me nooit de kans gegeven om je als vriendin te vragen wat er was.
De meest zinnige opmerking van dit topic. Nep rel.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:33 schreef laffer het volgende:
he, zullen wij eens een avondje leverpastei gaan snuiven??![]()
![]()
Dat weet ik, daar denk ik vaak aan terug,quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:37 schreef EllenV. het volgende:
Je stond verdomme naast me toen Joris en Chantal geboren werden
Ik ZAG dat er iets mis was, Moniek had ook door dat er wat mis is. Ik ging ervanuit dat je een meningsverschil had ofzo, in ieder geval NIET dit! En je hebt me TOTAAL maar dan ook TOTAAL niet de kans gegeven om met je te praten.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt het gezien Ellen, je hebt het gezien...
Ik zou het dom vinden, neem dan een lekker jong wijf.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En hoe zou JIJ je voelen als je allerbeste vriend opeens besluit zn vrouw te bedriegen?
Met een vriendin die ze al 20 jaar kennen!!!!
Weet je hoe radeloos ik nu ben? Wat moet ik doen als Pascal straks thuiskomt? Met wie kan ik praten? Ja met Moniek, maar ik wil met JOU praten. Neem verdomme die telefoon op, kom op. Ik weet dat jij niets fout hebt gedaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat weet ik, daar denk ik vaak aan terug,
maar de stap die JOUW Pascal genomen heeft, overschreed alle fatsoensgrenzen..
Ik heb daar geen behoefte meer aan, er is een grens overschreden,quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:38 schreef EllenV. het volgende:
[..]
Ik ZAG dat er iets mis was, Moniek had ook door dat er wat mis is. Ik ging ervanuit dat je een meningsverschil had ofzo, in ieder geval NIET dit! En je hebt me TOTAAL maar dan ook TOTAAL niet de kans gegeven om met je te praten.
Heb dan eindelijk het lef eens Pascal eens aan te spreken....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:40 schreef EllenV. het volgende:
[..]
Weet je hoe radeloos ik nu ben? Wat moet ik doen als Pascal straks thuiskomt? Met wie kan ik praten? Ja met Moniek, maar ik wil met JOU praten. Neem verdomme die telefoon op, kom op. Ik weet dat jij niets fout hebt gedaan.
Ik weet dat jij 'de' Yvonne bent hier, ik weet dat privezaken prive moeten blijven. Ik weet dat ik je hiermee pijn doe. Maar bekijk het van mijn kant. Heb je enig idee hoe dit MIJ raakt? Want wat moet ik straks doen? Wat moet ik zeggen? De kinderen? Ik heb mijn hartsvriendin nu NODIG!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb daar geen behoefte meer aan, er is een grens overschreden,
het is klaar nu.
Je weet dat ik niet reageer op je,
je weet dat je me hier aan kunt spreken,
je weet dat je me hiermee raakt.
shmoopy, ze zag het, ze had het moeten zien...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:41 schreef shmoopy het volgende:
Zoals ik op de chat al zei, Yvonne, wat haar man heeft gedaan, daar kan zij toch niets aan doen?
Je weet wie het is...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
is het trouwens DE Ellen?
Ken je John Wayne Bobbitt?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:40 schreef EllenV. het volgende:
[..]
Wat moet ik doen als Pascal straks thuiskomt?
en met dat laatste ga je dus de fout in...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
shmoopy, ze zag het, ze had het moeten zien...
Weleens gehoord van vrouwenbesnijdenisquote:
En dan neem je als enige uitweg het forum?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:42 schreef EllenV. het volgende:
[..]
Ik weet dat jij 'de' Yvonne bent hier, ik weet dat privezaken prive moeten blijven. Ik weet dat ik je hiermee pijn doe. Maar bekijk het van mijn kant. Heb je enig idee hoe dit MIJ raakt? Want wat moet ik straks doen? Wat moet ik zeggen? De kinderen? Ik heb mijn hartsvriendin nu NODIG!
Ik wist het niet tot daarnet. Ga mij nu maar eens vertellen hoe ik hier mee om moet gaan en wat ik nu moet doen. Of moet ik daar weer zo'n vernederend topic voor openen?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb dan eindelijk het lef eens Pascal eens aan te spreken....
Een stuk of 20 deuren verder ja...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die woont toch een deur verder?
en wat was die stap ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat weet ik, daar denk ik vaak aan terug,
maar de stap die JOUW Pascal genomen heeft, overschreed alle fatsoensgrenzen..
Heb je zelf niet het benul om hem uit je huis te pleuren dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:45 schreef EllenV. het volgende:
[..]
Ik wist het niet tot daarnet. Ga mij nu maar eens vertellen hoe ik hier mee om moet gaan en wat ik nu moet doen. Of moet ik daar weer zo'n vernederend topic voor openen?
Ik wil je geen pijn doen, op welke manier dan ook. Pascal heeft je misschien pijn gedaan, IK NIET. We moeten hier als vriendinnen uitkomen en dat kan alleen als jij nu de telefoon oppakt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan neem je als enige uitweg het forum?
Als ik je telefoon negeer,
je brieven,
dan pak je me hier maar?
Ik kan het me werkelijk niet voorstellen, het was ZO overduidelijk,quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:44 schreef Cheiron het volgende:
Nevermind, Shmoopy heeft de vraag al gesteld.
"ze had het moeten zien" is wel erg makkelijk hoor Yvonne..
Soms *kunnen* mensen dat ook niet onder ogen zien.
yeah, sure. Ellen.quote:
Ik ken mijn man sinds ik 18 jaar ben. Die beslissing is niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Heb je zelf niet het benul om hem uit je huis te pleuren dan?
Psychologisch ballettje laten rollen, werkt niet altijd, try again.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:37 schreef EllenV. het volgende:
Je stond verdomme naast me toen Joris en Chantal geboren werden
Hou op schijnheil, jij reageert nog ff na een slotje van smoep.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan neem je als enige uitweg het forum?
Als ik je telefoon negeer,
je brieven,
dan pak je me hier maar?
Uiteindelijk is jullie vriendschap naar de knoppe, maar de kinderen zijn er ook de dupe van.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En hoe zou JIJ je voelen als je allerbeste vriend opeens besluit zn vrouw te bedriegen?
Met een vriendin die ze al 20 jaar kennen!!!!
Die pijn heb je me al gedaan..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:47 schreef EllenV. het volgende:
[..]
Ik wil je geen pijn doen, op welke manier dan ook. Pascal heeft je misschien pijn gedaan, IK NIET. We moeten hier als vriendinnen uitkomen en dat kan alleen als jij nu de telefoon oppakt.
Duidelijke communicatie is okay.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan het me werkelijk niet voorstellen, het was ZO overduidelijk,
ze ZAG me ineenkrimpen als hij naast me kwam zitten, ze zag dat ik bij begroeten niet meer zoende,
ze had het moeten zien...
Dat heb ik 2 keer gezien, dus dat is wanneer geweest? Tijdens de verjaardag van Roel?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kan het me werkelijk niet voorstellen, het was ZO overduidelijk,
ze ZAG me ineenkrimpen als hij naast me kwam zitten, ze zag dat ik bij begroeten niet meer zoende,
ze had het moeten zien...
Jij hebt toch met haar man iets gedaan? Offehhh snap ik er echt niets van?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die pijn heb je me al gedaan..
20 jaar vriendschap,
weg,
voorbij.
Ze waren toch beide mn vrienden?/???quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:48 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is jullie vriendschap naar de knoppe, maar de kinderen zijn er ook de dupe van.
Ik zou die Pascal aanpakken en niet je hartsvriendin, maja ieder denkt er het zijne ervan.
Ja ... morgen gooit ze weer iemand van R&P af omdat hij niet serieus isquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:50 schreef Nouk het volgende:
Ik vind t nou al niet eens meer grappig.
Onze vriendschap is NIET voorbij, daar zijn twee mensen voor nodig. Je weet dat ik van je hou. En mijn kinderen ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die pijn heb je me al gedaan..
20 jaar vriendschap,
weg,
voorbij.
Of omdat ze t maar prive moeten oplossen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:51 schreef Furby het volgende:
[..]
Ja ... morgen gooit ze weer iemand van R&P af omdat hij niet serieus is
het jammere is, het is nieteens grappig bedoeld, anders had ik het vorige topic wel heropend en naar ONZ gesleept, je kent me.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:50 schreef Nouk het volgende:
Ik vind t nou al niet eens meer grappig.
Gaat Yvonne zo valsspelenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:52 schreef Falco het volgende:
Ach die twintig jaren vriendschap stelde blijkbaar toch weinig voor als een ruzie op een forum uitgevochten moet worden.
Zo te zien niet, maar toch is het zonde wat je nu weggooit. Je kan gewoonweg van haar niet verlangen dat ze het gezien moest hebben. Om een simpele vergelijking te stellen is het ook vaak zo dat ouders nadat ze hun kind al zeker een jaar aan de drugs in huis hebben nog steeds niet weten wat er zich allemaal ofspeelt, soms zit je met je neus erboven op en dan nog zie je het niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:51 schreef yvonne het volgende:
dacht je echt dat me dit in de koude kleren was gaan zitten????
Neem alsjeblieft ff op Yvonquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
het jammere is, het is nieteens grappig bedoeld, anders had ik het vorige topic wel heropend en naar ONZ gesleept, je kent me.
Dan zal er eerst rust en afstand moeten komen, nu krijg ik iedere dag mail, foon, zo kom ik nooit tot rust..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:55 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Geef het een kans door haar een oplossing te laten zoeken en daarna nog eens bij jou aan te laten kloppen.
Praat met me. We konden toch altijd alles met elkaar bespreken? Ik heb jouw steun nu ook hard nodig, geloof me.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan zal er eerst rust en afstand moeten komen, nu krijg ik iedere dag mail, foon, zo kom ik nooit tot rust..
Als het een ONZ topic zou zijn had ik het vorige topic wel mee naar ONZ gesleept.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:00 schreef ArmaniMania het volgende:
Dus inprincipe zou ik hier dus geen subtiel opkrikpostje mogen plaatsen, zijnde dit een ONZ topic zou zijn?
Ach, ja eigenlijk mag ik er mij niet mee bemoeien je hebt gelijk lieverdquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze waren toch beide mn vrienden?/???
De kiddo's zijn groot die gaan hun eigen gang wel,
die vergeten snel,
dacht je echt dat me dit in de koude kleren was gaan zitten????
als je dr nou even tijd geeft (een paar dagen tot een week kan jij beter in schatten dan ik) en dan eens contact opneemt. ik denk (gezien de reacties) dat dit topic het er niet beter op maakt. dus door zo aan te dringen maak je het nog erger...quote:
Hoe anders? Ik heb volgens mij toch duidelijk gemaakt dat welke andere manier dan ook om contact met Yvon te zoeken, door haar de kop in wordt gedrukt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:02 schreef andromeda1968 het volgende:
Btw, EllenV ik vind het niet bijster intelligent van je om dit soort ruzies op een forum te doen!
Dat bedoel ik ook met een "oplossing" vanuit haar kant, en ze zal sowieso met Pascal erover moeten praten want hij zal toch zeker moeten weten dat het goed fout was, wat hij deed. En dat hij er schuld aan was dat zijn kinderen een fantastiche lieve "tante yvon" moeten missen. En wat hem dan in godsnaam bezielde om het te doen. Maar goed de rest is toch aan jullie. Maar kijk nu niet star de andere kant op dat is het niet waard. 20 jaar gooi je niet weg, al helemaal niet omdat het niet direkt haar schuld is.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan zal er eerst rust en afstand moeten komen, nu krijg ik iedere dag mail, foon, zo kom ik nooit tot rust..
Als er iemand is die die grens niet snapt ben jij het welquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:02 schreef yvonne het volgende:
Als het een ONZ topic zou zijn had ik het vorige topic wel mee naar ONZ gesleept.
Ik wil graag haar visie horen. Ik geloof dat we met elkaar moeten praten, geef het een kans Yvon!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als je dr nou even tijd geeft (een paar dagen tot een week kan jij beter in schatten dan ik) en dan eens contact opneemt. ik denk (gezien de reacties) dat dit topic het er niet beter op maakt. dus door zo aan te dringen maak je het nog erger...
Ik neem afstand, ik neem rust...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:04 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook met een "oplossing" vanuit haar kant, en ze zal sowieso met Pascal erover moeten praten want hij zal toch zeker moeten weten dat het goed fout was, wat hij deed. En dat hij er schuld aan was dat zijn kinderen een fantastiche lieve "tante yvon" moeten missen. En wat hem dan in godsnaam bezielde om het te doen. Maar goed de rest is toch aan jullie. Maar kijk nu niet star de andere kant op dat is het niet waard. 20 jaar gooi je niet weg, al helemaal niet omdat het niet direkt haar schuld is.
Ze wil wel, maar niet *nu* geef het inderdaad de tijd, wees blij dat je nu al verder bent dan eerst en praat er met je vent over, want die heeft het veroorzaakt, daarna kan je bij yvonne wellicht aankloppen om haar te vertellen wat je vent ervan heeft gezegd en wat ie ervan vond.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:01 schreef EllenV. het volgende:
[..]
Praat met me. We konden toch altijd alles met elkaar bespreken? Ik heb jouw steun nu ook hard nodig, geloof me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |