abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24927738
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan zal er eerst rust en afstand moeten komen, nu krijg ik iedere dag mail, foon, zo kom ik nooit tot rust..
Praat met me. We konden toch altijd alles met elkaar bespreken? Ik heb jouw steun nu ook hard nodig, geloof me.
  Admin vrijdag 4 februari 2005 @ 23:02:27 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24927749
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:00 schreef ArmaniMania het volgende:
Dus inprincipe zou ik hier dus geen subtiel opkrikpostje mogen plaatsen, zijnde dit een ONZ topic zou zijn?
Als het een ONZ topic zou zijn had ik het vorige topic wel mee naar ONZ gesleept.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_24927759
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 22:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ze waren toch beide mn vrienden?/???

De kiddo's zijn groot die gaan hun eigen gang wel,
die vergeten snel,
dacht je echt dat me dit in de koude kleren was gaan zitten????
Ach, ja eigenlijk mag ik er mij niet mee bemoeien je hebt gelijk lieverd

Btw, EllenV ik vind het niet bijster intelligent van je om dit soort ruzies op een forum te doen!
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_24927779
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 22:59 schreef EllenV. het volgende:

[..]

Neem alsjeblieft ff op Yvon
als je dr nou even tijd geeft (een paar dagen tot een week kan jij beter in schatten dan ik) en dan eens contact opneemt. ik denk (gezien de reacties) dat dit topic het er niet beter op maakt. dus door zo aan te dringen maak je het nog erger...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_24927803
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:02 schreef andromeda1968 het volgende:
Btw, EllenV ik vind het niet bijster intelligent van je om dit soort ruzies op een forum te doen!
Hoe anders? Ik heb volgens mij toch duidelijk gemaakt dat welke andere manier dan ook om contact met Yvon te zoeken, door haar de kop in wordt gedrukt.
pi_24927806
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dan zal er eerst rust en afstand moeten komen, nu krijg ik iedere dag mail, foon, zo kom ik nooit tot rust..
Dat bedoel ik ook met een "oplossing" vanuit haar kant, en ze zal sowieso met Pascal erover moeten praten want hij zal toch zeker moeten weten dat het goed fout was, wat hij deed. En dat hij er schuld aan was dat zijn kinderen een fantastiche lieve "tante yvon" moeten missen. En wat hem dan in godsnaam bezielde om het te doen. Maar goed de rest is toch aan jullie. Maar kijk nu niet star de andere kant op dat is het niet waard. 20 jaar gooi je niet weg, al helemaal niet omdat het niet direkt haar schuld is.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 23:04:46 #107
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_24927816
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:02 schreef yvonne het volgende:

Als het een ONZ topic zou zijn had ik het vorige topic wel mee naar ONZ gesleept.
Als er iemand is die die grens niet snapt ben jij het wel

Leuke en handige smiley trouwens in dit topic

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_24927826
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:03 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

als je dr nou even tijd geeft (een paar dagen tot een week kan jij beter in schatten dan ik) en dan eens contact opneemt. ik denk (gezien de reacties) dat dit topic het er niet beter op maakt. dus door zo aan te dringen maak je het nog erger...
Ik wil graag haar visie horen. Ik geloof dat we met elkaar moeten praten, geef het een kans Yvon!
  Admin vrijdag 4 februari 2005 @ 23:05:44 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24927834
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:04 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook met een "oplossing" vanuit haar kant, en ze zal sowieso met Pascal erover moeten praten want hij zal toch zeker moeten weten dat het goed fout was, wat hij deed. En dat hij er schuld aan was dat zijn kinderen een fantastiche lieve "tante yvon" moeten missen. En wat hem dan in godsnaam bezielde om het te doen. Maar goed de rest is toch aan jullie. Maar kijk nu niet star de andere kant op dat is het niet waard. 20 jaar gooi je niet weg, al helemaal niet omdat het niet direkt haar schuld is.
Ik neem afstand, ik neem rust...
Ellen, laat me even tot mezelf komen,
ik heb het nodig..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_24927858
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:01 schreef EllenV. het volgende:

[..]

Praat met me. We konden toch altijd alles met elkaar bespreken? Ik heb jouw steun nu ook hard nodig, geloof me.
Ze wil wel, maar niet *nu* geef het inderdaad de tijd, wees blij dat je nu al verder bent dan eerst en praat er met je vent over, want die heeft het veroorzaakt, daarna kan je bij yvonne wellicht aankloppen om haar te vertellen wat je vent ervan heeft gezegd en wat ie ervan vond.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 23:07:22 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24927872
Neuh... toch niet zo boeiend.

Wil Yvonne nog reageren, weet ze het slot wel te breken .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_24927877
Maar wat vindt Ellen eigenlijk er eigenlijk van dat haar man aan het versieren is geslagen? Wat zijn de gevolgen voor Pascal? Krijgt ie op zijn lazer en slaapt ie de komende dagen op de bank of mag hij meteen verhuizen naar ......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')