Ja, die James Taylor klonk erg goed! Maar 's ff verder in verdiepen.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef MaartenHG het volgende:
Leuke aflevering, met name James Taylor en David Crosby!
O, Ricky Koole,quote:
Tja ik heb t eigenlijk altijd wel een fraai nummer gevonden. Tot het ineens veel gedraaid ging worden toen Falco overleden was. Toen kon je er nauwelijks omheen. Maar idd staan er ergere dingen in de lijst...quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:17 schreef schaap001 het volgende:
Wat is er precies mis met Jeanny eigenlijk? Ik bedoel, ik zou wel wat kunnen verzinnen, maar ZO erg is die plaat nou ook weer niet. D'r staan wel grotere baggerplaten in die lijst....
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:25 schreef schaap001 het volgende:
Ja, dat is inderdaad een schande! Curieus dat ie ontbreekt: hij is toch vrij geliefd...
Had ik al eens verteld dat ik 'm in 1995 live gezien heb ik Nighttown?![]()
Tja, Jeanny komt uit de jaren '80, en je weet hoe er tegen muziek uit dat tijdperk wordt aangekeken!quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik heb t eigenlijk altijd wel een fraai nummer gevonden.
Ik zocht net even vluchtig in de lijst, maar staan Hallelujah en Last Goodbye er ook niet in?quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:21 schreef peaceman het volgende:
Dat Jeff ontbreekt is idd wel schande! Daar hadden Mathijs en Leo gelijk in.
Eep. Je hebt gelijk. Geen Morrissey! Bah.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:04 schreef peaceman het volgende:
Pearl Jam ontbreek idd in de lijst, net als Radiohead, The Smiths, Jeff Buckley... schande!
quote:Op woensdag 28 december 2005 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn afschuw ook al over uitgesproken in het gewone top 2000 topic. Ik ben dus ook groot voorstander van de minimaal 1 jaar oud regel. Dan voorkom je hypes als deze.
Ja, maar het blijft natuurlijk een lijst van radio 2. Daar wordt nu eenmaal geen Pearl Jam of Metallica gedraaid. Dat valt mij ook al jaren op dat dit soort bands ontbreken, het blijft toch een beetje een bejaardenlijst zo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:04 schreef peaceman het volgende:
Pearl Jam ontbreek idd in de lijst, net als Radiohead, The Smiths, Jeff Buckley... schande!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |