De NCRV durft het vast niet aan een uitzending over zware SM en kinky seks te maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:32 schreef SCH het volgende:
Andere Hoolers met vreemde hobbies kunnen zich aanmelden bij SCH - inmiddels 2 Hoolers geweest.
wie was de vorige ook alweer en waar ging t over?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:32 schreef SCH het volgende:
Andere Hoolers met vreemde hobbies kunnen zich aanmelden bij SCH - inmiddels 2 Hoolers geweest.
Ik las het in het vorige topic, DD.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand mijn telefoon gevonden?
Ja dat is altijd een beetje raar. Maar het klonk gewoon goed hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:31 schreef PyTh het volgende:
Bedankt jongens, al vond ik het zelf van geen meter klinken maar denk dat het altijd raar is als je jezelf terughoort
Ik Fok! of is dat niet vreemdquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:32 schreef SCH het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand mijn telefoon gevonden?
Ik heb een nieuwe Sim dus probeer een tel. te regelen voor dit weekend. Kan de dief nu nog met mijn telefoon bellen? Er heeft een SIM-wissel plaatsgevonden...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]ik kan dus niet sms-en als ik in Oeteldonk ben ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |