Hij moest nog in The Rock 2 spelen.quote:Op maandag 20 november 2006 09:44 schreef Elephant het volgende:
Sean Connery is met pensioen, helaas.
halle berryquote:Op zondag 19 november 2006 11:42 schreef speknek het volgende:
Ben ik de enige die zich helemaal niets meer van Die Another Day kan herinneren? Er was iets met een Aston Martin op een ijsvlakte, maar voor de rest?.
Was die in de planning? Is me niks van bekend. Leuke film: videovoer.quote:Op maandag 20 november 2006 09:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hij moest nog in The Rock 2 spelen..
Whehe, ik zie nu pas dat hij hier in NL nog niet eens draait, vandaar dat dit topic zo langzaam gaat. In ieder geval kan ik hem aan iedereen aanraden, zeker de beste Bond tot nu toe.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:20 schreef Burbo het volgende:
Ik heb hem eergister gezien in NYC, wat een film zeg!![]()
Geloof me, dat mis je écht niet.quote:Op zondag 19 november 2006 01:26 schreef SunChaser het volgende:
Wel jammer dat de Bondtheme niet wordt gebruikt tijdens de film
Ik morgen avond alquote:Op donderdag 23 november 2006 22:17 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb kaartjes voor zaterdag gereserveerd
Ik voor zondagquote:Op donderdag 23 november 2006 22:17 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb kaartjes voor zaterdag gereserveerd
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:04 schreef Burbo het volgende:
En ik heb hem al gezien.
Ik dacht dat je altijd zat te grappen met je gay-ness, maar mijn god. Je bent gewoon echt gayquote:Op donderdag 23 november 2006 23:14 schreef Dizer het volgende:
Daniel Craig heeft geen borsthaar. James Bond zonder borsthaar kan gewoon niet.
quote:Op donderdag 23 november 2006 23:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd zat te grappen met je gay-ness, maar mijn god. Je bent gewoon echt gay
He does have a pointquote:
Omdat ik zeg dat Bond gewoon borsthaar moet hebben?quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 23:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand hier die foto van die Daniel Carig dat hij uit de zee komt gelopen? Ik zoek een doel voor de ftiness namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |