Ja, die komt van de manege waar mijn paard stond. Was een ongelukje. Maar wel een heel lief ongelukje.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:09 schreef Spindizzy het volgende:
En je andere hond? Heb je die als pup gekregen?
maar je kan er zo lekker over moederquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Babypapegaaien zijn zó lelijk.
Waarschijnlijk is ze een halvequote:
Nou, vroeger wel, vloog ze overal tegenop en zoquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:19 schreef mallemeid het volgende:
Miss_d wat leukIs jullie charlie ook zo lomp?
![]()
Ik weet het niet, ze zat bij mijn vriendje en hij heeft ook de foto gemaakt.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Welkom Angel_1983![]()
Waar zit Noa naar te staren op de foto? Luna heeft hele mooie ogen
Een vogel met mensenkennisquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
een hele hap! uit de vinger van mijn moeder, die ik overigens netjes gewaarschuwd had, maar die toch niet luisterde en het beessie uit mijn handen rukte![]()
Roerend mee eens!quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:08 schreef Spindizzy het volgende:
Ik zou sowieso geen vent moeten die mijn beesten niet ziet zittenIk zou hem achterlaten in een leeg huis.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:11 schreef Tinkerbell het volgende:
Ze ruikt eens aan een bloempje, rolt eens door het gras en als de andere katten met veel geweld een vogel verscheuren speelt Tardis met een veertje. 'Oh leuk, een veertje'.![]()
Ter illustratie, zo ligt ze er de hele dag en overal bij:quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:35 schreef moussy het volgende:
Maar Peet kon niet in de buurt van de slaapkamer komen of Rock vloog hem aan![]()
Dat heeft Lurch ook. Zelfs als ik een beetje op mijn computer mopper ofzo, dan vlucht ze naar de andere kant van de huiskamer en gaat ze zielig in een hoekje zitten.quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:40 schreef Spindizzy het volgende:
Als wij ruzie hebben wordt Casper heel bangHij wordt ook bang als ik op Smekkie mopper
Hij houdt gewoon niet van boze mensen en gemopper.
Aaw. Stabij's zijn echt liefquote:Op donderdag 10 februari 2005 09:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik heb ze zelf nooit gedaan. Doerak kan een paar flauwe kunstjes, maar ze is niet supergehoorzaam. Maar dat hoort ook niet bij het type hond (stabij/wetterhoun). En ik verwacht helemaal geen absolute gehoorzaamheid van ze.
Hmm nee. Ik blijf dit weekend in Friesland... Jij bent er wel zeker? Dan loop ik je weer mis! Zo wordt het nooit watquote:Op donderdag 10 februari 2005 17:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Boris is lief.
Zeg, ga jij zaterdag toevallig met je vriend mee naar het feestje van Thabit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |