Nee hoor, ik ben net zo'n muts. Ik kan echt geen dierenasielsites bekijken want al die beestjes blijven me maar door mijn kop spoken. Al die lieve afgedankte dierenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:58 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dan dat ik het enige watje ben dat zo is, maar dat is dan dus niet zo?
Hahaha, je kent ons zolangzamerhand toch wel?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:58 schreef miss_sly het volgende:
MIsschien wel. Ik denk dan dat ik het enige watje ben dat zo is, maar dat is dan dus niet zo?
Ja. Ze is voor ons bij twee verschillende gezinnen geplaatst en met kul-redenen weer afgestaan. Althans, ik geloof er geen flikker van, Ayla kennende.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:48 schreef Spindizzy het volgende:
Waarom ging het niet bij die andere mensen? Arme Ayla, ze hebben flink met haar lopen sollen he
Dat snap ik dus echt niet. Die mensen weten gewoon niet waar ze aan beginnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:56 schreef Spindizzy het volgende:
Ik kwam laatst ook een man tegen met een spaans zwervertje van nog geen 6 maanden en hij was al dat beestje zijn 5de baas
He, gaaf! Ik heb ook zo'n vogeltje en mijn meisje heet ook Charlie (nou ja, voor vrienden, officieel is het Charlottequote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:40 schreef mallemeid het volgende:
http://home.versatel.nl/plankie/3man/ hier zijn een paar foto's van 3 van de vogels: Jakko, Charly en TurboJakko is ook degene die soms wel es meegaat onder de douche
![]()
Charly is de witte en Turbo de grijs/witte
quote:Op woensdag 9 februari 2005 08:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het duurde bij Doerak meer dan een half jaar totdat ze me vertrouwde. En nu heb ik een tophond aan haar!
quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He, gaaf! Ik heb ook zo'n vogeltje en mijn meisje heet ook Charlie (nou ja, voor vrienden, officieel is het Charlotte) Leuk stel hoor!!!!
quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
heeft er misschien nog iemand een leuke dierenfoto?
Wellicht door d'r op te sluiten als Ayla en ik gaan wandelenquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:42 schreef jolene het volgende:
Tinkerbell, dat is schrikken.
Ze zien meer dan we denken.
Maar hoe je dit kan voorkomen.
ff over kakkende vogels hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:59 schreef Bluezz het volgende:
Poepen ze dan niet je hele huis onder, die vogels?
Doerak kwam bij een gezin vandaan. Ze was van de oudste zoon. Die ging studeren en kon haar niet meenemen. Hij had drie Martin Gaus cursussen met haar gedaan en hij kon prima met haar (zei hij, en dat leek ook zo). Maar zijn moeder was bang voor haar. Toen ik Doerak net had, was ze agressief en wantrouwig. Ik kon haar nog nèt een riem omdoen, mocht haar verder nauwelijks aanraken. Ze hapte soms naar me en trok erg vaak haar lip op.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:10 schreef Spindizzy het volgende:Wat is de voorgeschiedenis van Doerak? Weet je die?
Ik heb geen flauw idee. Ik heb ze zelf nooit gedaan. Doerak kan een paar flauwe kunstjes, maar ze is niet supergehoorzaam. Maar dat hoort ook niet bij het type hond (stabij/wetterhoun). En ik verwacht helemaal geen absolute gehoorzaamheid van ze.quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Zijn die Martin Gaus cursussen goed? Voor zover ik heb gezien is de Martin Gaus cursus de enige die bij ons in de buurt wordt gegeven, dus als we ooit eindelijk een hond hebben, zullen we daar naar cursus moeten....
Ja het is echt heel erg leuk!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geweldig, die papegaaien! Ik ben verzot op papegaaien, ze zijn superintelligent: http://www.alexfoundation.org/
Dat snap ik ook niet. Ik heb gelezen dat het sowieso een jaar duurt voor een hond zich redelijk heeft gesetteld in een nieuw huis. Dat je daarna pas de echte hond te zien krijgt. Hier klopt dat aardig: Casper begint nu een paar karaktertrekken te laten zien die we eerste nauwelijks zagen. Arme hond, gooien we zijn hele leven weer op zijn kop door er zo'n klein monster bij te zettenquote:Ik snap die mensen niet die na twee weken besluiten dat een hond 'niet goed' is. Zoiets vergt geduld.
Hier precies hetzelfde al roep ik nog steeds minstens eens per dag dat wat mij betreft die pup wel weer wegmagquote:Als ik een dier in huis neem, is er wat mij betreft meteen een belofte gedaan: dat dier gaat nooit meer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |