Via internet ontdekt hequote:Op maandag 7 februari 2005 14:25 schreef miss_sly het volgende:
Wat een leuke foto's van Ayla!Mooi en lief
Hey! Riep iemand ons?quote:
neequote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:09 schreef Spindizzy het volgende:
Gelukkig maar
Hadden jullie deze al gezien:
[afbeelding]
Neequote:
Ik moet ook minstens zoveel kattenfoto's hebbenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:02 schreef Spindizzy het volgende:
Het is heel erg, ik sjouw die digicam de hele dag achter ze aan. Heb zowat 1000 kattenfoto's
Hij heeft echt zoveel vacht, heel dik en een beetje krullend, volgens mij kan hij het zelf niet meer goed bijhouden. Zeker niet nu ze weer in de rui raken natuurlijk.
Auw, dat doet meer zeer dan zo'n Pipertje denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:10 schreef Spindizzy het volgende:
Sjonnie is net zo. Die grijpt je af en toe al als je hem te lang aait
Ja zegquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:49 schreef lady-wrb het volgende:
ze ziet er nog steeds goed uit he, ondanks haar ziekte
quote:
Omdat ze eigenlijk niet echt in een flat thuishoren vind ik. In een grote tuin waar ze minimaal af en toe los mogen is veel leuker voor ze dan in een kooi zitten en soms rondhobbelen in huis. Ons balkon is inimini klein dus dat is ook niet echt iets om ze daar eens op te laten spelen. Ik vind het wel rottig hoor, ik zal ze ook zeker missen, maar de plek die ze er voor terug krijgen (een binnenhok en ze mogen zelf kiezen of ze naar buiten gaan dmv een luik) is me veel leuker voor ze. En eigenlijk vind ik ook wel dat je een dier neemt voor het leven enzo, maar in dit geval is het gewoon beter voor de konijnen denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |