Welke versie is dat? Niet de Simon "vertaling". Maar dat terzijde: Het teken van Kish!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:59 schreef merlin693 het volgende:
http://www.xs4all.nl/~jmt1970/files/The%20Necronomicon.pdf
voor de Necronomicon
Wat raar?! er gebeurde niks???quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:05 schreef Kolkus het volgende:
Bij de American Bookstore kan je de "Necronomicon" voor een paar Euro als paperback halen.
Als puber heb ik met een paar vrienden in mijn jeugdige naiviteit een ritueel uit het boek uitgevoerd en tienmaal raden: er gebeurde helemaal niets!
Of zelfbedrog en wensdenken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:08 schreef Choices het volgende:
[..]
Verschil? Mate van ervaring en vaardigheid.
Gebrek aan vertrouwen in ervaringen van andere mensen? Hm, ik kan je zeggen dat er genoeg zaken zijn geweest waarbij er niet omheen gedraait kan worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Of zelfbedrog en wensdenken.
En zo is het!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Of zelfbedrog en wensdenken.
Ik kan je zeggen dat ik daar nooit een voorbeeld van heb gezien (in het geval toveren en magie) en ik heb er goed genoeg naar gezocht en gekeken en er over gelezen. Ik ken wel een paar heksen en magiërs en dat zijn zeker geen zweefteven (daar kan ik namelijk geen geduld voor opbrengen dus die blijven niet lang in mijn kennissenkring) maar ze onderscheiden zich wel allemaal door een bijkans grenzeloos vermogen tot het accepteren van het eerste de beste verband dat hun brein schept.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:14 schreef Choices het volgende:
[..]
Gebrek aan vertrouwen in ervaringen van andere mensen? Hm, ik kan je zeggen dat er genoeg zaken zijn geweest waarbij er niet omheen gedraaid kan worden.
Schiet er de volgende keer dan even een filmpje van. Dan kunnen we tenminste allemaal meegenieten.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:57 schreef Choices het volgende:
zij die zoeken, zullen niet vinden.. ik heb er namelijk zat voorbeelden van gezien
Als het er niet is, niet nee. Met flauwe plattitudes kom je nergens. Dan kun je net zo goed met "Zij die hun eigen waarheid koesteren zullen nooit leren." zeggen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:57 schreef Choices het volgende:
zij die zoeken, zullen niet vinden..
Geprobeerdquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
Goed, er zit ook een recept in voor een toverappel om iemand verliefd op je te maken (werkt niet).
Geef eens wat voorbeelden aubquote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:14 schreef Choices het volgende:
[..]
Gebrek aan vertrouwen in ervaringen van andere mensen? Hm, ik kan je zeggen dat er genoeg zaken zijn geweest waarbij er niet omheen gedraait kan worden.
Of bestellen via Internet: http://www.abc.nl/search/detailed.php?isbn=1587150433&valuta=$quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:05 schreef Kolkus het volgende:
Bij de American Bookstore kan je de "Necronomicon" voor een paar Euro als paperback halen.
nee mensen , het is NIET hplovecraft , het heeft JUIST ook niet te maken met de films , zoals evildead en army of darkness , en alle anderre sprookjes over het boek waarin het word voorgesteld als een Satansgids en anders een tovenaarsboek...quote:De pagina waar TS zelf naar verwijst vat het al aardig samen:
"The author of the book shared with Madame Blavatsky a magpie-like tendency to garner and stitch together fact, rumour, speculation, and complete balderdash, and the result is a vast and almost unreadable compendium of near-nonsense which bears more than a superficial resemblance to Blavatsky's The Secret Doctrine."
Necron Omicon dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:56 schreef boyv het volgende:
Het is de Necronomicon, zonder spatie dus.
Ik ga vanmiddag even beginnen me erin te verdiepen tvp dus
Die heb ik ook ooit gekocht in A'dam, samen met The Satanic Biblequote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:05 schreef Kolkus het volgende:
Als puber heb ik met een paar vrienden in mijn jeugdige naiviteit een ritueel uit het boek uitgevoerd en tienmaal raden: er gebeurde helemaal niets!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |