abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:18:49 #26
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_24918418
CLATO VERATA Ne...... kuch kuch
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:38:59 #27
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_24918817
Real Name: Abdul Alhazred

Identity/Class: Human, magic user

Occupation: Crimelord

Affiliations: employs band of servants (Barrett/Chief, Dumas, Rhys, Scarface, Sheik, Stump), the Sheik is more closely associated with Alhazred, while the others are mere employees;
Glenn Barrett, Ike Frazier, Simon Santiago, and Pierre (former pawns);
served by a large number of Arab worshippers and other slaves, formerly allied with a tribe of cannibals from Pellucidar;
pet hawk

Enemies: Wolverine; possibly Tarzan (see comments);
Ayesha, Glenn Barrett, Ike Frazier, Simon Santiago, and Pierre

Known Relatives: None

Aliases: The Mad Arab; Death God, Master (both from the cannibals of Pellucidar)

Base of Operations: unnamed extra-dimensional realm; original base unknown; Madripoor; Pellucidar

First Appearance: (historical): H. P. Lovecraft's "The Nameless City" (1921)
(Marvel) Tarzan#15 (August, 1978)
(mainstream Marvel): Marvel Comics Presents#62 (mentioned), 152 (April 1994)

Powers: Alhazred has a number of abilities, which may be either magical or psionic in nature. He can teleport, usually appearing and disappearing in a cloud of green smoke. He can mesmerize others with a glance. He appears to possess superhuman strength and durability, but this may be only a reflection of his ability to control the perceptions of others. In addition, he is able to summon demon creatures from another realm, which obey his command. These demons may attack either physically or psychically. The ability to mentally resist psychic attack by the demons generates a powerful feedback that banishes him to the realm of his demons.

Alhazred uses a band of servants to perform tasks for him, such as kidnapping, guarding prisoners, fighting his enemies, etc. He controls his servants through fear and intimidation.

A previous incarnation of Alhazred was large and superhumanly strong (enhanced human to Class 10). He had superhuman durability, as he once took a bullet to the face without even flinching. He was served by an unnamed hawk, who would attack those who opposed Alhazred. He required continued power from the crystal of the Mahar, or his abilities would fade.
zzz
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:59:00 #28
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_24919150
ok hier gaan we dan

http://www.xs4all.nl/~jmt(...)0of%20the%20Dead.pdf

voor de Egyptian book of the dead(papyrus van Ani )

http://www.xs4all.nl/~jmt1970/files/The%20Necronomicon.pdf

voor de Necronomicon

en pas op het met het "Conjuration off the Watchers" rituaal
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:03:00 #29
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24919221
Baaj, hetgeen dat jij gelooft zal werkelijkheid worden. Het necro boek, mits ervaren beoefenaars, is werkelijk. Spreukens, en rituelen, zijn niets anders dan wilskracht versterkende technieken om een effect te bewerkstelligen.
pi_24919249
quote:
Welke versie is dat? Niet de Simon "vertaling". Maar dat terzijde: Het teken van Kish!!!
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24919266
Bij de American Bookstore kan je de "Necronomicon" voor een paar Euro als paperback halen.

Als puber heb ik met een paar vrienden in mijn jeugdige naiviteit een ritueel uit het boek uitgevoerd en tienmaal raden: er gebeurde helemaal niets!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:08:21 #32
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24919302
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:05 schreef Kolkus het volgende:
Bij de American Bookstore kan je de "Necronomicon" voor een paar Euro als paperback halen.

Als puber heb ik met een paar vrienden in mijn jeugdige naiviteit een ritueel uit het boek uitgevoerd en tienmaal raden: er gebeurde helemaal niets!
Wat raar?! er gebeurde niks???
haha. Er duizenden mensen waar niks gebeurt, en er zijn duizenden mensen waar het wel werkt. Verschil? Mate van ervaring en vaardigheid.
pi_24919327
Deze zomer komt er toch een nieuwe film over de Annunaki ... met als ondertitel "Darwin was wrong" ...
Baaj volg je goro nog ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_24919366
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:08 schreef Choices het volgende:

[..]

Verschil? Mate van ervaring en vaardigheid.
Of zelfbedrog en wensdenken.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:14:34 #35
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24919391
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:13 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Gebrek aan vertrouwen in ervaringen van andere mensen? Hm, ik kan je zeggen dat er genoeg zaken zijn geweest waarbij er niet omheen gedraait kan worden.
pi_24919455
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:13 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

En zo is het!
pi_24919539
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:14 schreef Choices het volgende:

[..]

Gebrek aan vertrouwen in ervaringen van andere mensen? Hm, ik kan je zeggen dat er genoeg zaken zijn geweest waarbij er niet omheen gedraaid kan worden.
Ik kan je zeggen dat ik daar nooit een voorbeeld van heb gezien (in het geval toveren en magie) en ik heb er goed genoeg naar gezocht en gekeken en er over gelezen. Ik ken wel een paar heksen en magiërs en dat zijn zeker geen zweefteven (daar kan ik namelijk geen geduld voor opbrengen dus die blijven niet lang in mijn kennissenkring) maar ze onderscheiden zich wel allemaal door een bijkans grenzeloos vermogen tot het accepteren van het eerste de beste verband dat hun brein schept.
pi_24919575
Het Necronomicon is daar ook een goed voorbeeld van. Het wordt door zoveel mensen geaccepteerd als een bestaand tover/volksgeschiedenisboek.

En dat terwijl er geen enkele taal is waarin Necronomicon een kloppende betekenis heeft. Curieus.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:57:41 #39
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_24919726
zij die zoeken, zullen niet vinden.. ik heb er namelijk zat voorbeelden van gezien
pi_24919841
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:57 schreef Choices het volgende:
zij die zoeken, zullen niet vinden.. ik heb er namelijk zat voorbeelden van gezien
Schiet er de volgende keer dan even een filmpje van. Dan kunnen we tenminste allemaal meegenieten.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24919864
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:57 schreef Choices het volgende:
zij die zoeken, zullen niet vinden..
Als het er niet is, niet nee. Met flauwe plattitudes kom je nergens. Dan kun je net zo goed met "Zij die hun eigen waarheid koesteren zullen nooit leren." zeggen.

Maar goed, deze topic gaat over een specifiek boek (althans, de titel van een specifiek boek of zelfs een verzameling boeken).
pi_24919945
http://www.bloody-disgusting.com/index.php?Show=3270&Template=newsfull

Groot nieuws over het boek van de doden!!! Gisteren bekent geworden!

pi_24921000
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:12 schreef Karboenkeltje het volgende:
Goed, er zit ook een recept in voor een toverappel om iemand verliefd op je te maken (werkt niet).
Geprobeerd ?
pi_24921024
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 12:14 schreef Choices het volgende:

[..]

Gebrek aan vertrouwen in ervaringen van andere mensen? Hm, ik kan je zeggen dat er genoeg zaken zijn geweest waarbij er niet omheen gedraait kan worden.
Geef eens wat voorbeelden aub
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:38:05 #45
92730 Aquarelle
Als een vis in het water
pi_24921447
quote:
Of bestellen via Internet: http://www.abc.nl/search/detailed.php?isbn=1587150433&valuta=$
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:51:08 #46
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24921680
oke ik zal even in het algemeen reageren >

in de eerste posts staan er weer 300 verwijzingen naar HPlovecraft , nu dan heb ik gezegd dat op de site genoeg info staat over dat onderwerp zoals Phadrus al mooi quote , en ik hem :
quote:
De pagina waar TS zelf naar verwijst vat het al aardig samen:

"The author of the book shared with Madame Blavatsky a magpie-like tendency to garner and stitch together fact, rumour, speculation, and complete balderdash, and the result is a vast and almost unreadable compendium of near-nonsense which bears more than a superficial resemblance to Blavatsky's The Secret Doctrine."
nee mensen , het is NIET hplovecraft , het heeft JUIST ook niet te maken met de films , zoals evildead en army of darkness , en alle anderre sprookjes over het boek waarin het word voorgesteld als een Satansgids en anders een tovenaarsboek...

het is de PREhistorische geschiedenis , waar meer volken en wezens in voorkomen dan we nu nog op de planeet kunnen tellen (de geschiedenis that is)
de doorsnee , ik kijk evn tussen het pizza eten een topicje op fok mens , zal dit dan wel niet oppikken , maar voor verderre informatie over dit onderwerp zoek op google naar :

VIMANA's (ja er waren in de prehistorie al vliegende metalen schepen)
ANNUNAKI (een ander ras dat op aarde was , mischien nogsteeds dichtbij is)
ILLUMINATI (de doofpotmakertjes , degenen die er alles aan gedaan hebben in de geschiedenis om men te indoctrineren , dmv kerk en vuist en dit nogsteeds doen)

iedereen die de ogen wat meer wilt laten zien , kijk hier naar , en kijk de SITE die ik linkte in de FP
daar staat alles over HPlovecraft , en dergerlijke
(ook wat links naar complete bullshit sites maar goed die staan ook op fok (links naar complete bullshit sites)

en voor unclescorp > ik zal even kijken of Goro nieuwe info heeft , mischien pleur ik de link ook wel even bij hem in een pm.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:54:38 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24921750
nb : de bestel boeken van de necron omicon , is commerciele geldbeluste rommel , kinderboekjes voor de verzamelaar , het heeft NIKS te maken met de versie waar het over gaat.
de orginele that is.,

en lovecraft was een complete exploiter van dit werk.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:56:07 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_24921781
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 07:56 schreef boyv het volgende:
Het is de Necronomicon, zonder spatie dus.

Ik ga vanmiddag even beginnen me erin te verdiepen tvp dus
Necron Omicon dus.
met spatie.

hollywood taal is niet altijd wat het moet zijn.
pi_24922317
goro is goed bezig
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:35:33 #50
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24922378
quote:

Die heb ik ook ooit gekocht in A'dam, samen met The Satanic Bible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')