Eerst netjes voorstellen hequote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Belastingvoordeel![]()
Nee we hebben gewoon een hoop gemeen. We houden van Lingo,klaverjassen, het geloof verkondigen en vreemdgaan. Het klikt dus behoorlijk.
Je kent onze buurvrouw en je twee beste vriendinnen toch wel?quote:
Dat geloof ik niet...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Belastingvoordeel![]()
Nee we hebben gewoon een hoop gemeen. We houden van Lingo,klaverjassen, het geloof verkondigen en vreemdgaan. Het klikt dus behoorlijk.
Eerst naar Las vegas. Dan naar de doorzichtige zeeen en witte stranden van de bermuda. Uiteindelijk sleetje rijen in Alaskaquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:50 schreef petre86 het volgende:
weten jullie al naar welk topic in travel jullie op huwelijksreis gaan?
De rest wel?quote:
Ik heb mijn twijfels...quote:
hey! ik was al weer helemaal vergeten dat ik was getrouwdquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:55 schreef petre86 het volgende:
bij klokslag 1:55 zijn bijde huwelijken hierbij voltrokken, na het digitaal ondertekenen van het getuigschrift zijn deze digitale huwelijken digitaal rechtsgeldig!
en daarom verklaar ik hierbij LivEliveD en Nikky tot digitale echtegenoten
evenals Nouk en frenzy2003 !
gefeliciteerd! moge uw digitale huwelijk lang standhouden!
voor digitale scheidingen kunt u ook bij mij terecht, evenals het vastellen van de alimentatie
ik heb nouk al maanden niet meer gesprokenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:45 schreef petre86 het volgende:
houden de beide huwelijken nogsteeds stand?![]()
ow god krijgen we over 4 maanden weer dat gezeik dat ik een cadeau moet regelen en dat ik er niet aan heb gedachtquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |