Conflict, helmonderquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:46 schreef Conflict het volgende:
BOSCHDIJK DE GEKSTE!!!!
Heeft de bel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:46 schreef Conflict het volgende:
BOSCHDIJK DE GEKSTE!!!!
Amen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik Haat carnaval... (Met een hoofdletter H)
Ik ben vandaag in zo een carnavalsmukwinkel geweest en had wist weer gelijk waarom ik er een hekel aan had.
Mijn mening over carnaval in enkele woorden:
Kansloos, cheap en zeer triest.
.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:46 schreef Conflict het volgende:
BOSCHDIJK DE GEKSTE!!!!
Dames met kleine mooie tietjes en gevoel voor humor en mooi uiterlijk en intelligentie en die een voorliefde hebben voor carnaval, melden bij febster.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:46 schreef Juup© het volgende:
Dames met kleine mooie tietjes en gevoel voor humor en mooi uiterlijk en intelligentie en die een hekel hebben aan carnaval, melden bij blieblie.
En die op Elvis vallen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:48 schreef febster het volgende:
[..]
Dames met kleine mooie tietjes en gevoel voor humor en mooi uiterlijk en intelligentie en die een voorliefde hebben voor carnaval, melden bij febster.
Iedereen valt op Elvis, ik ben The King, je weet toch!quote:
Das toch een vervolg opleiding na het middelbare gebeuren? Maar damn, jullie zien er bekend uit, geen banden dus met Geldrop/Mierlo ofzo?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:51 schreef punkgirl het volgende:
ja, febster.. geen strabrecht nee.. st lucas.. boxtel ..?
Zaterdag weer?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:50 schreef Conflict het volgende:
Godschalk Rosemondtstraat, Boschdijk, Bakelandplein
Burgers, Bakkeij, Altsstad, Santé, Lafolie
jawel.. 2 van ons komen uit geldrop. EN het linker meisje zat op t strabrechtquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:52 schreef febster het volgende:
[..]
Das toch een vervolg opleiding na het middelbare gebeuren? Maar damn, jullie zien er bekend uit, geen banden dus met Geldrop/Mierlo ofzo?
En jullie kennen niet een Dennis P ofzo?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:53 schreef punkgirl het volgende:
[..]
jawel.. 2 van ons komen uit geldrop. EN het linker meisje zat op t strabrecht
Heeeeeeeeeeeeeeeey!!!!quote:
Waar je hebt gewoond zegt al genoegquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:50 schreef Conflict het volgende:
Godschalk Rosemondtstraat, Boschdijk, Bakelandplein
Burgers, Bakkeij, Altsstad, Santé, Lafolie
Geldrop United...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:53 schreef punkgirl het volgende:
[..]
jawel.. 2 van ons komen uit geldrop. EN het linker meisje zat op t strabrecht
nopequote:Op donderdag 3 februari 2005 23:54 schreef febster het volgende:
[..]
En jullie kennen niet een Dennis P ofzo?
Als er ergens veel tuig woont is het Geldrop welquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:56 schreef febster het volgende:
[..]
Als er ergens veel tuig woont is het Geldrop wel
Waar ken ik jullie dan vanquote:
Niet PG boosmaken Febquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:56 schreef febster het volgende:
[..]
Allemaal criminelen daarquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:57 schreef febster het volgende:
[..]
Waar ken ik jullie dan van? Boston, Miller, Frank T, Remy de G, dat soort types?
remy de gier, maar dr ga k niet mee om ofzo.. ken je Ivan h. of Astrid p. ofzo.?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:57 schreef febster het volgende:
[..]
Waar ken ik jullie dan van? Boston, Miller, Frank T, Remy de G, dat soort types?
Ach, kom op, woon er nu 14 jaar, en van veel mensen gehoord en ook gezien, maar er woont echt veel zooi in Geldrop zeker tussen Mierlo en het centrum in, vooral die wijken...quote:
Ja juist, als je Remy kent, ken je Bram ook wel etcquote:
Hey ho, niet de classy buurten nabij het ziekenhuis zwartmaken he. Alleen de Coevering is net Surimarokkije.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:56 schreef febster het volgende:
[..]
Niet echt, of ze moeten bij de Remy en Bram groep horen??quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:58 schreef punkgirl het volgende:
[..]
remy de gier, maar dr ga k niet mee om ofzo.. ken je Ivan h. of Astrid p. ofzo.?
Lees ff mijn opmerking over de wijken tussen Mierlo en het centrum aubquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hey ho, niet de classy buurten nabij het ziekenhuis zwartmaken he. Alleen de Coevering is net Surimarokkije..
Mierlo.... dan MOET je haast Frank T ook wel kennen enzo...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:00 schreef Conflict het volgende:
Mijn ouders wonen in Mierlo!
Maar ik ben hier de baas in de regio
Frankie T, tuurlijk, altijd onderweg die gast!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:01 schreef febster het volgende:
[..]
Mierlo.... dan MOET je haast Frank T ook wel kennen enzo...
nope..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:00 schreef febster het volgende:
[..]
Niet echt, of ze moeten bij de Remy en Bram groep horen??
Die was toen nog niet gepost, ei.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:01 schreef febster het volgende:
[..]
Lees ff mijn opmerking over de wijken tussen Mierlo en het centrum aub
Daar ga maar mooi naast liggen. En dan bedoel ik de El B.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |