Conflict, helmonderquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:46 schreef Conflict het volgende:
BOSCHDIJK DE GEKSTE!!!!
Heeft de bel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:46 schreef Conflict het volgende:
BOSCHDIJK DE GEKSTE!!!!
Amen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik Haat carnaval... (Met een hoofdletter H)
Ik ben vandaag in zo een carnavalsmukwinkel geweest en had wist weer gelijk waarom ik er een hekel aan had.
Mijn mening over carnaval in enkele woorden:
Kansloos, cheap en zeer triest.
.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:46 schreef Conflict het volgende:
BOSCHDIJK DE GEKSTE!!!!
Dames met kleine mooie tietjes en gevoel voor humor en mooi uiterlijk en intelligentie en die een voorliefde hebben voor carnaval, melden bij febster.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:46 schreef Juup© het volgende:
Dames met kleine mooie tietjes en gevoel voor humor en mooi uiterlijk en intelligentie en die een hekel hebben aan carnaval, melden bij blieblie.
En die op Elvis vallen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:48 schreef febster het volgende:
[..]
Dames met kleine mooie tietjes en gevoel voor humor en mooi uiterlijk en intelligentie en die een voorliefde hebben voor carnaval, melden bij febster.
Iedereen valt op Elvis, ik ben The King, je weet toch!quote:
Das toch een vervolg opleiding na het middelbare gebeuren? Maar damn, jullie zien er bekend uit, geen banden dus met Geldrop/Mierlo ofzo?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:51 schreef punkgirl het volgende:
ja, febster.. geen strabrecht nee.. st lucas.. boxtel ..?
Zaterdag weer?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:50 schreef Conflict het volgende:
Godschalk Rosemondtstraat, Boschdijk, Bakelandplein
Burgers, Bakkeij, Altsstad, Santé, Lafolie
jawel.. 2 van ons komen uit geldrop. EN het linker meisje zat op t strabrechtquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:52 schreef febster het volgende:
[..]
Das toch een vervolg opleiding na het middelbare gebeuren? Maar damn, jullie zien er bekend uit, geen banden dus met Geldrop/Mierlo ofzo?
En jullie kennen niet een Dennis P ofzo?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:53 schreef punkgirl het volgende:
[..]
jawel.. 2 van ons komen uit geldrop. EN het linker meisje zat op t strabrecht
Heeeeeeeeeeeeeeeey!!!!quote:
Waar je hebt gewoond zegt al genoegquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:50 schreef Conflict het volgende:
Godschalk Rosemondtstraat, Boschdijk, Bakelandplein
Burgers, Bakkeij, Altsstad, Santé, Lafolie
Geldrop United...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:53 schreef punkgirl het volgende:
[..]
jawel.. 2 van ons komen uit geldrop. EN het linker meisje zat op t strabrecht
nopequote:Op donderdag 3 februari 2005 23:54 schreef febster het volgende:
[..]
En jullie kennen niet een Dennis P ofzo?
Als er ergens veel tuig woont is het Geldrop welquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:56 schreef febster het volgende:
[..]
Als er ergens veel tuig woont is het Geldrop wel
Waar ken ik jullie dan vanquote:
Niet PG boosmaken Febquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:56 schreef febster het volgende:
[..]
Allemaal criminelen daarquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:57 schreef febster het volgende:
[..]
Waar ken ik jullie dan van? Boston, Miller, Frank T, Remy de G, dat soort types?
remy de gier, maar dr ga k niet mee om ofzo.. ken je Ivan h. of Astrid p. ofzo.?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:57 schreef febster het volgende:
[..]
Waar ken ik jullie dan van? Boston, Miller, Frank T, Remy de G, dat soort types?
Ach, kom op, woon er nu 14 jaar, en van veel mensen gehoord en ook gezien, maar er woont echt veel zooi in Geldrop zeker tussen Mierlo en het centrum in, vooral die wijken...quote:
Ja juist, als je Remy kent, ken je Bram ook wel etcquote:
Hey ho, niet de classy buurten nabij het ziekenhuis zwartmaken he. Alleen de Coevering is net Surimarokkije.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:56 schreef febster het volgende:
[..]
Niet echt, of ze moeten bij de Remy en Bram groep horen??quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:58 schreef punkgirl het volgende:
[..]
remy de gier, maar dr ga k niet mee om ofzo.. ken je Ivan h. of Astrid p. ofzo.?
Lees ff mijn opmerking over de wijken tussen Mierlo en het centrum aubquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hey ho, niet de classy buurten nabij het ziekenhuis zwartmaken he. Alleen de Coevering is net Surimarokkije..
Mierlo.... dan MOET je haast Frank T ook wel kennen enzo...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:00 schreef Conflict het volgende:
Mijn ouders wonen in Mierlo!
Maar ik ben hier de baas in de regio
Frankie T, tuurlijk, altijd onderweg die gast!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:01 schreef febster het volgende:
[..]
Mierlo.... dan MOET je haast Frank T ook wel kennen enzo...
nope..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:00 schreef febster het volgende:
[..]
Niet echt, of ze moeten bij de Remy en Bram groep horen??
Die was toen nog niet gepost, ei.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:01 schreef febster het volgende:
[..]
Lees ff mijn opmerking over de wijken tussen Mierlo en het centrum aub
Daar ga maar mooi naast liggen. En dan bedoel ik de El B.quote:
Sorry dat ik niet te toekomst kan kijken hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:06 schreef febster het volgende:
Eén hele minuut ervoor al, kan ik niks aan doen dat jij zo sloom bent
Verkapte, ik wil met je neuken postquote:
1 minuut ervoor, je weet wel, verleden tijd, geschiedenis enzo, ik kan er niks aan doen dat jij zo sloom F5'tquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet te toekomst kan kijken hoor.
Ik was bezig met posten you moron!.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:08 schreef febster het volgende:
[..]
1 minuut ervoor, je weet wel, verleden tijd, geschiedenis enzo, ik kan er niks aan doen dat jij zo sloom F5't
Ik wil niet met jou neukenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:07 schreef febster het volgende:
[..]
Verkapte, ik wil met je neuken post
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik was bezig met posten you moron!.
Jammer, ik wel met jouquote:
Kim moet gewoon het kanaal in... ofzoquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:55 schreef omegaproject het volgende:
STERF!!! .... wat een stijllooos onderwerp hebben we weer eens
Anders hebben we het eens over ..... zinnige dingen ... like:
Kim heeft mijn peuk op mijn vinger uitgedrukt.... kutwijf
*meldt*quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:56 schreef febster het volgende:
[..]
Kijk!!! Dat is het betere werkquote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:08 schreef Blueman het volgende:
Ik kom thuis.... is de voordeur dicht...
Like i give a fuckquote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgend jaar woon ik maybe ook in Eindhoven
Vluchten voor het water?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgend jaar woon ik maybe ook in Eindhoven
Nou, tot volgend jaar danquote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb hier geen last van water.
Maar ik ga volgend jaar naar school in eindhoven
Waar ging ie nu over?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:00 schreef Inu het volgende:
Dé Kim, omega?Dan maakt ze dus wel vrienden
Les dimanches dinges film is echt heel mooi![]()
wat wat wat?quote:
Sony CDX-R3300quote:
Ben jij mod dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 18:50 schreef Inu het volgende:
Hmz, had vandaag de mogelijkheid eens een keertje een slotje te gooienToch maar niej gedaan
Kaffersquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:04 schreef Inu het volgende:
Nej, had een mod op bezoek en die was ff ingelogdDie hebben veel meer knopjes dan wij
Ik zit dan ook al 3 dagen ziek thuisquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:20 schreef NiPpY83 het volgende:
Flow is wel erg spreekzaam dit keer op het forum, als ik naar beneden scroll op andere pagina's is, alles gewoon rood door zijn plaatje.
Eerst paar dagen heel erg last van m'n keel gehad en sinds woensdag nogal neusverkouden...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:26 schreef NiPpY83 het volgende:
Ow, is dat het. Dat wist ik niet. Hoi punkgirl.
Gewoon griepje?
Dus alle vrouwen waar jij mee uitgaat zijn lovers of toys?quote:
Nope... eigenlijk vanavond op kosten van m'n werkgever zuipen in Café de Belg maar daar heb ik geen zin in met zo'n snotneusquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:29 schreef punkgirl het volgende:
dus niemand hier gaat vanavond carnaval vieren..? Blegh.. vrijdag voor carnaval zuigt..
maar gratis zuipen is toch rlx?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nope... eigenlijk vanavond op kosten van m'n werkgever zuipen in Café de Belg maar daar heb ik geen zin in met zo'n snotneus
ja, morgen. Met een grote groep.. K ga zelfs mn grenzen vergellenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:31 schreef NiPpY83 het volgende:
Hmmm, weekend uitzieken. dinsdag weer sneaken flow
Ga jij carnavallen dan punkgirl?
ik kom bij jou werkenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tell me about it
Doen we iedere 2 weken. Werkgever lief
Is goedquote:
jah.. k moet sowieso n beeetje aan n paar vrienden van me denken he.. ik denk dat ik t niet lang uithou.. maar k hoef zelf mn bier nie te betalen.. en n kwartiertje zal toch niet zo'n enorme ramp zijn?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:35 schreef NiPpY83 het volgende:
uhm de parrot? Neej dat meen je niet. hoe oud ben je?
dude, bespaar je de moeite, nippy reageert alleen op flow & op vrouwen hierquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dus alle vrouwen waar jij mee uitgaat zijn lovers of toys?
Btje kortzichtig.
Misschien wel "just a friend"?
Hoezo niet? (En niet zeggen omdat je nog moet rijden)quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:34 schreef NiPpY83 het volgende:
Damn lucky bastards. IK MAG HELEMAAL NIE DRINKEN (alchol dan)
dubbele stier zelfsquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is goed
Jij bent trouwens 3 dagen eerder jarig dan ik... en dus ook stier.
Alleen ben ik 5 jaar eerder geboren..
weet ik veel..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dubbele stier? Wat houdt dat in?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:39 schreef punkgirl het volgende:
[..]
weet ik veel..uitgezocht door zo'n spiri tralala vrouwtje
Ik mag toch geen alchol!!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoezo niet? (En niet zeggen omdat je nog moet rijden)
Bel me maar ff als ze DnB ofzo in de Bakkerij draaien dan kom ik wel ff langsquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:41 schreef punkgirl het volgende:
ik denk.. dat ik carnaval.. ga doorbrengen in de bakkerij.. de altstadt, en de friettent..
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bel me maar ff als ze DnB ofzo in de Bakkerij draaien dan kom ik wel ff langs![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:44 schreef NiPpY83 het volgende:
Wegens omstandigheden
Aww... papa Rob. Wah lievquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:50 schreef ArTiC het volgende:
pfff 2 kiddo's van 3 maanden onderhouden valt tegen...als de een slaapt begint de ander te huilen, ff mee bezig zijn tot ie stil is en de ander begint dan.
stiekem vind ik het kei leuk ookquote:
[insert wakker-worden liedje van Jochem Meyer]quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stiekem vind ik het kei leuk ook
alle 2 stil op het moment, yes!
ken ik niet, en das maar goed ook vastquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[insert wakker-worden liedje van Jochem Meyer]
Nou soms krijg je het advies om geen alchol meer te drinken, Ben nie echt van plan om precies uit te leggen van hoe en wat bij mij de oorzaak isquote:
Download zijn show adeehaadee (ADHD) maar eens, die is vetquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ken ik niet, en das maar goed ook vast
ik zag hem voorbij komen op usenet laatst..volgende keer eens neerhalen danquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Download zijn show adeehaadee (ADHD) maar eens, die is vet
Ik krijg dat advies ook wekelijksquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:02 schreef NiPpY83 het volgende:
[..]
Nou soms krijg je het advies om geen alchol meer te drinken, Ben nie echt van plan om precies uit te leggen van hoe en wat bij mij de oorzaak is
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Download zijn show adeehaadee (ADHD) maar eens, die is vet
je meent hetquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:30 schreef Partygurl het volgende:
trugg van 3uurkes vooraf en des tad en wt was ei gezellig
TMF is evilquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:36 schreef blieblie het volgende:
Hey, op TMF draaien ze een nummer wat eigenlijk een oud nummer is (Robert Miles met Children ofzo) met als enige aanvulling dat een doos de hele tijd zingt "Do you knohow!! Do you know".
Is van Angelcity. Wat slecht zeg.
Kmoet nog bier halen om dit weekend te survivenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:50 schreef daNpy het volgende:
Anders kom je met je carnavals kleren computer onderdelen halen
Ramen dicht, deuren op slot. Laat carnaval maar komen
en nieuwe kipnuggetsquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kmoet nog bier halen om dit weekend te surviven.
awel, ge zult het maar moeten meemaken hequote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:03 schreef blieblie het volgende:
Fallussen van zacht kunststof staan opgesteld naast de voorwerpen voor speciaal gebruik en films.
Rudi is op zoek naar films waarin de voet een grote rol speelt![]()
Dude!!!
Je bent zelf een latexmonster...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:13 schreef blieblie het volgende:
Nu komt er een latexmonster de trap af..
Carnaval is gister (vrijdag) eigenlijk begonnen, maar zal vandaag (zaterdag) pas echt in volle hevigheid losbarstenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:02 schreef danni het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer dat carnaval begint enzo
trekt iedereen dan van noord naar zuid ?
Subtiel? Bwahaha. Dit stelt geen zak voor man. Dit is eerlijk, oprecht, puur. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:00 schreef febster het volgende:
Ik hoop dat deze niet subtiele post van hierboven er morgen nog staat
Langs komen mag altijd.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeey!!!!
Hoest met de beestenboel??
Magk woensdag ff langskomen? Ben ik toch in de buurt.
Bedankt voor je hulp Lauquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:54 schreef omegaproject het volgende:
Right ... ik kan me niet eens herinneren dat ik gister iets gepost hebMaareh ... ja Inu ... dé Kim ja ... takkewijf, sommige mensen moeten gewoon op commando kunnen sterven
Anyways ... ik zie een hele hoop uitspraken en onduidelijkheden in de afgelopen paar pagina's dat ik me geroepen voel om eens wat duidelijkheid te scheppen:
- PunkGirl, Flow wil graag met je nuecken ... bel hem eens en maak een afspraak ofzo
- Nippy 'mag' geen alcohol omdat ie denkt dat ie dik is, en zich dus maar een kansloos dieet heeft aangemeten
- Kim is inderdaad niet goed in vrienden maken, wel in het breken van vriendschappen by the way.
- Ik ben wederom ketzat, ookal is het 'vrijdag voor carnaval'
- Carnaval zuigt indd R8, maar pizza couriers omver rijden is niet alleen een hobby van de politie .. ik kan er ook wat vanJullie verdienen het! kutjong
- Vrijdag voor carnaval is geen carnaval, maar toch gaan al die stijloze mafkezen in verkleding het stratums eind op ... dat ze allemaal doodvallen ...
Zo ... en nu ga ik slapen
Yep daar zit ik vanavond ookquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:41 schreef punkgirl het volgende:
ik denk.. dat ik carnaval.. ga doorbrengen in de bakkerij.. de altstadt, en de friettent..
Tóch hadden we dat moeten doenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:01 schreef FlowDesign het volgende:
Anders stonden en lagen er al vanaf 20:00 uur gisteravond mensen met slaapzakken enzo voor het postkantoor op de Vestdijk om een kaartje voor U2 te bemachtigen
We hebben nog zitten twijfelen of we waterballonnen vanaf het balkon zouden gaan gooien
Ik ga eerst naar de verjaardag van Bart in Gerwen... afhankelijk van hoe ik me daarna voel kom ik mss wel ff naar de Bak. Ik bel dan vantevoren wel ff.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:27 schreef kib het volgende:
[..]
Yep daar zit ik vanavond ook( bakkerij that is )
Volgens mij draait vanavond die vrouwelijke dj weer... ik kwam er laatst pas achter dat dat elke twee weken is en dat ze de andere weken op vrijdag draait. Lekkere hiphop en d&b
Flow gehst du mit ?
Alles went, behalve een vent. Soo funnyquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:15 schreef blieblie het volgende:
Och, het went hoor Floris.
Ik ben ff kijken of de Chinees nog open is.
Hmmz ja, over een paar jaartjes. Past beter bij de vatsige auto die ik dan wel kan betalenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:05 schreef blieblie het volgende:
Een radio waarop een Navigatiesysteem zit, een dvdspeler, een touchscreen en een mogelijkheid om je ipod deraan te hangen zit??![]()
.
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
* TLK gaat dalijk in ondergoed naar stad
Ik had 'm alquote:
photoshop - layers - 1 layer aanpassen ... - 16 keer saven met een andere selectie van layersquote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:53 schreef blieblie het volgende:
Oooh wacht... ik moet 2 buttons 18px breder maken.
en 736 + (2 * 18) = wel 772
Gezichtsbedrog is okee.
Alleen moet ik nu 16 knoppen aanpassen.
quote:Op zondag 6 februari 2005 00:26 schreef kib het volgende:
[..]
photoshop - layers - 1 layer aanpassen ... - 16 keer saven met een andere selectie van layers
efficient werken is te leren
Zie boven, ik ga niet. Mijn hoofdpijn en verkoudheid are killing me...quote:Op zondag 6 februari 2005 00:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hey.... kben nie achterlijk...
Maar moeten jullie 2 niet in de Bakkerij zitten?
Nogal minder jaquote:Op zondag 6 februari 2005 00:30 schreef blieblie het volgende:
hmmm dat sucked...
Heej vriendquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:05 schreef blieblie het volgende:
Juuuuuuuuuuupzzzel
Haai schat...quote:
Zegt hijquote:Op zondag 6 februari 2005 01:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Haai schat...
Moet je niet eens naar bed?
eh.... kga naar bed wanneer ik wilquote:Op zondag 6 februari 2005 01:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zegt hij
Maar idd ik sta op het punt om naar bed te gaan, nog even wat mail lezen en dan ben ik weg.
Ik ben vermoedelijk vnv wel weer in eindhoven te vinden vermoed ikquote:Op zondag 6 februari 2005 12:24 schreef Partygurl het volgende:
Ik niet
Muis, braakhuizen, cartoon, eindhoven..ff nog een keuze maken
Net wakkerquote:Op zondag 6 februari 2005 14:09 schreef blieblie het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Iedereen is weer op pad, zuipen?
Heel soms slaap ik uitquote:Op zondag 6 februari 2005 14:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je was anders best vroeg terug uit de stad...
quote:
Owja, er rijden nachtbussen. Handigquote:Op zondag 6 februari 2005 15:02 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
![]()
How do u know haha
Op een gegeven moment kon ik niemand meer vinden nee, en had geen zin om al die kroegen af te gaan, dus had ik de bus gepakt...
Hmmz... Wendy & co waren al om kwart over 1 zu hause...quote:Op zondag 6 februari 2005 15:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Owja, er rijden nachtbussen. Handig
Wel stom dat iedereen plots weg is en niks van zich laat horen
Kwart over 1 is ook wel erg vroeg ja... nietjesquote:Op zondag 6 februari 2005 15:08 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Hmmz... Wendy & co waren al om kwart over 1 zu hause...
Toen had ik nog geen zin en ben met een collega verder gegaan...
stfuquote:Op zondag 6 februari 2005 15:08 schreef blieblie het volgende:
De wonderen van de hederdaagse communicatie.
Iedereen heeft gsm's maar bellen? Ho maar.
hedendaagsequote:Op zondag 6 februari 2005 15:08 schreef blieblie het volgende:
De wonderen van de hederdaagse communicatie.
Iedereen heeft gsm's maar bellen? Ho maar.
Hoiquote:Op zondag 6 februari 2005 17:22 schreef omegaproject het volgende:
Ha Eindhoven ... groetjes uit het koude doch zonnige Tirol !!!!
Zonnig? Nice! Ik hoorde al dat het koud is daar ja, maar daar zal jij niet veel last van hebben wel?quote:Op zondag 6 februari 2005 17:22 schreef omegaproject het volgende:
Ha Eindhoven ... groetjes uit het koude doch zonnige Tirol !!!!
Tschijnt erg zonnig te zijn daar... Moet je alleen wel de kilometers files ff trotserenquote:Op zondag 6 februari 2005 21:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zonnig? Nice! Ik hoorde al dat het koud is daar ja, maar daar zal jij niet veel last van hebben wel?
En pas op voor die afgronden van 13 meter hèinsiders-joke
Indien Blieblie ze niet bevalt mogen bovengenoemde dames zich ook bij mij melden.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:46 schreef Juup© het volgende:
Dames met kleine mooie tietjes en gevoel voor humor en mooi uiterlijk en intelligentie en die een hekel hebben aan carnaval, melden bij blieblie.
Dus wat kunnen we daar uit concluderen?quote:Op zondag 6 februari 2005 22:09 schreef NiPpY83 het volgende:
i don't get it
Dat Nippy niet al te snugger is ?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dus wat kunnen we daar uit concluderen?
wanneer draait men DnB bij de bakkerij?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:01 schreef kib het volgende:
Kom er net achter dat ik vandaag precies 5 maanden geleden gestopt ben met blowen !
* kib geeft zichzelf een schouderklopje.
Er zijn twee DjJ's. Eeen jonge kerel die voornamelijk punkrock, alternative en DnB draait, en een oudere vrouw die geweldige oldskool hiphop mixt met snelle DnB.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wanneer draait men DnB bij de bakkerij?
binnenkort dinnetje maar eens meeslepen dan, lekker stuiteren
oh, tis gewoon altijd goed. punkrock en alternative lust ze ook wel.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:21 schreef kib het volgende:
[..]
Er zijn twee DjJ's. Eeen jonge kerel die voornamelijk punkrock, alternative en DnB draait, en een oudere vrouw die geweldige oldskool hiphop mixt met snelle DnB.
Het schema is alsvolgt :
Op vrijdag draait de jongen, op zaterdag de vrouw,.
De week daarop draait het om en draait de vrouw op vrijdag en de jongen op zaterdag.
Dit herhaalt zich, behalve als er op vrijdag of zaterdag redzone is. Omdat er dan een band staat wisselen ze af wie er dan op de niet-redzone dag draait in dat weekend. De redzone weekenden doen dus niet mee in hun normale schema.
Gisteren draaide de oudere vrouw, dus komende vrijdag staat ze er weer.
Niet dat ze dit schema ergens vermelden maar na een aantal maanden toekijken hebben we deze conclusies kunnen trekken, en tot zover klopt het precies.
Jij blij dat je geen carnaval viertquote:Op zondag 6 februari 2005 23:45 schreef blieblie het volgende:
Mijn o zo aardige lieve gezellige pa heeft voor morgenochtend 8 uur een afspraak gemaakt met de Tandarts![]()
En dat kun jij zelf niet?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:45 schreef blieblie het volgende:
Mijn o zo aardige lieve gezellige pa heeft voor morgenochtend 8 uur een afspraak gemaakt met de Tandarts![]()
Hijs goequote:Op zondag 6 februari 2005 23:47 schreef FlowDesign het volgende:
Vethttp://home.tiscali.be/treettatras_funsite/HollowMen.wmv
mirror:
http://rapidshare.de/files-en/483160/hollowmen.wmv.html
MOETEN is dwang.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:13 schreef blieblie het volgende:
Tuurlijk kan ik dat zelf... Maar hij heeft die afspraak al gemaakt en hij kwam vandaag met de mededeling dak morgen op moet draven.
Flow... das geen Mime. Dat is gebarentaal.
Wat is nou 14 KB? Lekker belangrijkquote:Op maandag 7 februari 2005 00:14 schreef blieblie het volgende:
Is een CSS file van 14kb niet btje groot?![]()
Truste ouwe.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:20 schreef Juup© het volgende:
Truste dames.
lijkt me een goeie dealquote:Op maandag 7 februari 2005 00:46 schreef FlowDesign het volgende:
Wel origineel
http://www.marktplaats.nl(...)6av%253D%2526pv%253D
In Ehv zal der denk ik ook wel niet echt veel volk op de been zijnquote:Op maandag 7 februari 2005 10:14 schreef Inu het volgende:
* Inu is weer thuis
Maar vertelWie gaat morgen waarheen? En volgens mij is er vandaag niet zoveel te beleven hier
Nja, ik vermaak me wel
Waar in Valkenswaard, vond de optocht maar een grote mukzooiquote:Op maandag 7 februari 2005 12:50 schreef amaranta het volgende:
Nou gisteren V'waard en daarna Guusje M was errug leuk
Vanavond is het waarschijnlijk erg gezellie in Ehv. Gisteravond nog ff over stratumseind gelopen om een uurtje of 2 's nachts, maar was niet erg druk vond ik.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:14 schreef Inu het volgende:
* Inu is weer thuis
Maar vertelWie gaat morgen waarheen? En volgens mij is er vandaag niet zoveel te beleven hier
Nja, ik vermaak me wel
Dit neem ik terugquote:Op maandag 7 februari 2005 11:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
In Ehv zal der denk ik ook wel niet echt veel volk op de been zijn.
De meeste moeten gewoon weer werken enzo.
Dan zie ik je vanavond waarschijnlijk welquote:Op maandag 7 februari 2005 18:32 schreef blieblie het volgende:
Hmmmm.... Kdenk dat ik ook vanavond ga.
Maar dan wel in mijn normale kleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |