uhuh ik vind het jammer dat het op vrijdag niet word uitgezonden!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:20 schreef Timo20 het volgende:
vind deze "versie" van L&O best goed. kijk ongeveer iedere avond. de acteurs en verhaaltjes zijn goed, zij t wat voorspelbaar. Het is jammer dat t een klein beetje wordt voorgekauwd.
Maar verder niet zoveel op aan te merken. Erg prettige serie om te kijken
ik heb geen idee wie je bedoeltquote:Op maandag 7 februari 2005 08:17 schreef kL0j00h het volgende:
Vind het wel een leuke serie. Vraag me trouwens al een tijdje af of die kerel de 'alian' is uit Men in black?! (die inslaat bij die boerderij).
Mister Bigquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:43 schreef California het volgende:
Ik las dat D'Onofrio maar in de helft van seizoen 5 mee zal doen, Chris Noth zal in de andere helft de hoofdrol spelen (zelfde personage dat hij ook 4 jaar in de originele L&O heeft gespeeld).
quote:'Criminal Intent' Orders French Re-Dressing (external)
"In what NBC Universal Television Distribution and Dick Wolf are describing as an unprecedented format sale, 'Law & Order: Criminal Intent' has been sold to TF1's Alma Productions to launch a localized French version of the popular NBC drama."
Nicole ? Ik weet niet wie dat isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:28 schreef boneyard het volgende:
ik vind het de beste van alle law & order series. heb trial by jury nog niet gezien, maar aangezien die niet verder dan 1-2 seizoenen gekomen is zal die wel niet al te best zijn. jammer dat ze nu weer herhalen op net5 (vandaag s4e3 denk ik), hopelijk duurt het niet al te lang voordat ze doorgaan met seizoen 5, kan niet wachten tot goren weer tegenover nicole komt te staan.
In Amerika loopt het af en toe ook vreemd, dan opeens weken niet en dan opeens andere dagen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Goeie topic! Moet wel eerlijk zeggen dat ik meer fan ben van de andere (2 Nederlandse) L&O's, op dit moment met name dan SVU.
Heb CI van af het begin gevolgd, maar op een gegeven moment begon die vrouw me steeds meer te irriteren, ze was wel erg volgzaam en droeg eigenlijk helemaal niets bij. Ook was er geen strijd tussen Goren en haar en kon ze eigenlijk gewoon niet tegen Goren op.
Goren daarentegen is fantastisch, vooral als ie zo een beetje bijdehand en intelligent gaat doen.
En idd zoals NL omroepen met series omgaan is treurig.
Ik heb van Trial by Jury een paar afleveringen gezien op ITV, waar denk ik nu season 1 draait. Ik vond het tot nu toe best prettig om naar te kijken en zal er zeker vaker naar kijken. Probleem bij L&O is natuurlijk dat hoe meer afgesplitste series ze maken, hoe moeilijker het wordt om goede verhalen te schrijven, de series beconcurreren elkaar eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:28 schreef boneyard het volgende:
ik vind het de beste van alle law & order series. heb trial by jury nog niet gezien, maar aangezien die niet verder dan 1-2 seizoenen gekomen is zal die wel niet al te best zijn.
Hij was ook die psychopaat in the Cell, waarvan je het plaatje al hebt geplaatst.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:55 schreef California het volgende:
Ja, D'Onofrio is de alien in MiB (niet alleen de stem). Hij was ook de dikke soldaat Gomer Pyle in de eerste helft van Full Metal Jacket. Groot bereik heeft hij, erg knap. Hij maakt de serie, wmb.
[afbeelding]
Are you talkin to me?quote:Op zondag 10 september 2006 19:50 schreef boneyard het volgende:
zoals ik al opmerkte lijken ze naar een 2 teams formaat te gaan zoals in de andere law & orders. volgens wiki gaan ze de beide teams afwisselen.
je hekel aan eames is wel erg (overdreven) groot he?
ach, kennelijk eis ik toch wat meer van een serie dan een simpele whodunnitquote:Op zondag 10 september 2006 23:58 schreef boneyard het volgende:
ik maakte een opmerking over een verandering in teams na de eerste aflevering van seizoen 5 op 9 september 2006. ik heb niet echt wat met eames, maar ik vind haar absoluut geen reden om niet te kijken, dat vind ik gewoon overdreven. het is niet echt, het is een verhaal en in dat verhaal doet goren het werk, geen probleem dat eames verder weinig bij draagt.
Mooie aflevering.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:39 schreef boneyard het volgende:
zaterdag 30 september 2006, 20:30-21:25, net5
s05e05 acts of contrition
Een non wordt dood in een kerk aangetroffen. Detectives Goren en Eames ontdekken dat iemand haar dood wilde verbergen. Het onderzoek leidt naar een jonge man, Eddie, en zijn halfbroer Jimmy.
bron: tvgids.nl
jammer dat het deel 2 is, heb vorige week gemist. Wel erg goed dat CI een suc6 isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:11 schreef boneyard het volgende:
[b]zaterdag 14 oktober 2006, 20:30-21:25, net5
deel 2, heb er nu al zin in.
Ze zijn niet zo heel snel met de L&O series, maar ik geloof dat het plan is om nu om de paar maanden een L&O seizoen uit te brengen ofzo (weet niet of ik me dat goed herinner).quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:32 schreef Super7fighter het volgende:
Weet iemand of seizoen 5 t/m 13 L&O origineel) nog verschijnen op dvd? Het is verdomd lang geleden dat seizoen 4 gereleased is.
Die site van NBC is zo traag man!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:38 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo heel snel met de L&O series, maar ik geloof dat het plan is om nu om de paar maanden een L&O seizoen uit te brengen ofzo (weet niet of ik me dat goed herinner).
Anyway, wil niet zeggen dat ze nu verder gaan met seizoen 5, want van Criminal Intent is seizoen 2 pas 2 maanden terug gereleased, terwijl 1 en 3 al een tijdje uit waren op dvd.
Hehe, hier heb je niet veel aan. Vraag het anders eens op het officiele L&O forum van NBC.
Jij bent zeker een vrouw. Maar Jerry Orbach?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:39 schreef Clyde_Frog het volgende:
Dat is een goede vraag. Een seizoen met Jerry Orbach en Chris Noth, wie wil dat nu niet![]()
Ja de serie die op RTL7 wordt herhaald, iedere werkdag aan het begin van de avond, blijft het leukst. Maar goed, die afleveringen heb ik inmiddels allemaal wel gezien, geloof ik. Iets nieuws is dan toch welkom.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:54 schreef donald_dick het volgende:
waarom vind iederen CI zo leuk? ik kan die gozert niet uitstaan namelijkpersoonlijk vind ik LaO:SVU En LaO leuker
en stiekum ook LaO: trail by Jury
tevens TVP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |