jammer dat het deel 2 is, heb vorige week gemist. Wel erg goed dat CI een suc6 isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:11 schreef boneyard het volgende:
[b]zaterdag 14 oktober 2006, 20:30-21:25, net5
deel 2, heb er nu al zin in.
Ze zijn niet zo heel snel met de L&O series, maar ik geloof dat het plan is om nu om de paar maanden een L&O seizoen uit te brengen ofzo (weet niet of ik me dat goed herinner).quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:32 schreef Super7fighter het volgende:
Weet iemand of seizoen 5 t/m 13 L&O origineel) nog verschijnen op dvd? Het is verdomd lang geleden dat seizoen 4 gereleased is.
Die site van NBC is zo traag man!quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:38 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo heel snel met de L&O series, maar ik geloof dat het plan is om nu om de paar maanden een L&O seizoen uit te brengen ofzo (weet niet of ik me dat goed herinner).
Anyway, wil niet zeggen dat ze nu verder gaan met seizoen 5, want van Criminal Intent is seizoen 2 pas 2 maanden terug gereleased, terwijl 1 en 3 al een tijdje uit waren op dvd.
Hehe, hier heb je niet veel aan. Vraag het anders eens op het officiele L&O forum van NBC.
Jij bent zeker een vrouw. Maar Jerry Orbach?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:39 schreef Clyde_Frog het volgende:
Dat is een goede vraag. Een seizoen met Jerry Orbach en Chris Noth, wie wil dat nu niet![]()
Ja de serie die op RTL7 wordt herhaald, iedere werkdag aan het begin van de avond, blijft het leukst. Maar goed, die afleveringen heb ik inmiddels allemaal wel gezien, geloof ik. Iets nieuws is dan toch welkom.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:54 schreef donald_dick het volgende:
waarom vind iederen CI zo leuk? ik kan die gozert niet uitstaan namelijkpersoonlijk vind ik LaO:SVU En LaO leuker
en stiekum ook LaO: trail by Jury
tevens TVP
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |