uhuh ik vind het jammer dat het op vrijdag niet word uitgezonden!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:20 schreef Timo20 het volgende:
vind deze "versie" van L&O best goed. kijk ongeveer iedere avond. de acteurs en verhaaltjes zijn goed, zij t wat voorspelbaar. Het is jammer dat t een klein beetje wordt voorgekauwd.
Maar verder niet zoveel op aan te merken. Erg prettige serie om te kijken
ik heb geen idee wie je bedoeltquote:Op maandag 7 februari 2005 08:17 schreef kL0j00h het volgende:
Vind het wel een leuke serie. Vraag me trouwens al een tijdje af of die kerel de 'alian' is uit Men in black?! (die inslaat bij die boerderij).
Mister Bigquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:43 schreef California het volgende:
Ik las dat D'Onofrio maar in de helft van seizoen 5 mee zal doen, Chris Noth zal in de andere helft de hoofdrol spelen (zelfde personage dat hij ook 4 jaar in de originele L&O heeft gespeeld).
quote:'Criminal Intent' Orders French Re-Dressing (external)
"In what NBC Universal Television Distribution and Dick Wolf are describing as an unprecedented format sale, 'Law & Order: Criminal Intent' has been sold to TF1's Alma Productions to launch a localized French version of the popular NBC drama."
Nicole ? Ik weet niet wie dat isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:28 schreef boneyard het volgende:
ik vind het de beste van alle law & order series. heb trial by jury nog niet gezien, maar aangezien die niet verder dan 1-2 seizoenen gekomen is zal die wel niet al te best zijn. jammer dat ze nu weer herhalen op net5 (vandaag s4e3 denk ik), hopelijk duurt het niet al te lang voordat ze doorgaan met seizoen 5, kan niet wachten tot goren weer tegenover nicole komt te staan.
In Amerika loopt het af en toe ook vreemd, dan opeens weken niet en dan opeens andere dagen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Goeie topic! Moet wel eerlijk zeggen dat ik meer fan ben van de andere (2 Nederlandse) L&O's, op dit moment met name dan SVU.
Heb CI van af het begin gevolgd, maar op een gegeven moment begon die vrouw me steeds meer te irriteren, ze was wel erg volgzaam en droeg eigenlijk helemaal niets bij. Ook was er geen strijd tussen Goren en haar en kon ze eigenlijk gewoon niet tegen Goren op.
Goren daarentegen is fantastisch, vooral als ie zo een beetje bijdehand en intelligent gaat doen.
En idd zoals NL omroepen met series omgaan is treurig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |