abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24910438
Aangezien niet iedereen van dezelfde Law & Order houd hier even alleen lekker lullen over L&O Criminal Intent. Aangezien dat bij de CSI reeks ook erg gezellig loopt met wat vaste fans... kunnen we dat bij Law & Order CI ook proberen. Want het is een fantastische serie

De DVD van seizoen is te verkrijgen bij vele multimedia zaken...

Momenteel worden de afleveringen van seizoen 1 uitgezonden op NET 5 op de volgende dagen: Ma t/m Do. De tijd is steeds verschillend omdat het als opvul word gebruikt omd e avond programmering vol te maken. Het komt bijna altijd na 22:30.

Vandaag 3 februari word aflevering 1.20 Badge uitgezonden...

Fans, Groupies of gewoon regelmatige kijkers laat je horen
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:20:30 #2
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_24920053
vind deze "versie" van L&O best goed . kijk ongeveer iedere avond. de acteurs en verhaaltjes zijn goed, zij t wat voorspelbaar. Het is jammer dat t een klein beetje wordt voorgekauwd.
Maar verder niet zoveel op aan te merken. Erg prettige serie om te kijken
pi_24937093
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:20 schreef Timo20 het volgende:
vind deze "versie" van L&O best goed . kijk ongeveer iedere avond. de acteurs en verhaaltjes zijn goed, zij t wat voorspelbaar. Het is jammer dat t een klein beetje wordt voorgekauwd.
Maar verder niet zoveel op aan te merken. Erg prettige serie om te kijken
uhuh ik vind het jammer dat het op vrijdag niet word uitgezonden!

wat bedoel je dat het word voorgekauwd?
pi_24938032
geweldige serie....

goeie sterke dialogen en leuk spel ook tussen deze twee....
don't give me that fucking bullshit
pi_24965713
Morgen avond komt laatste aflevering van seizoen 1
  maandag 7 februari 2005 @ 08:17:25 #6
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_24965753
Vind het wel een leuke serie. Vraag me trouwens al een tijdje af of die kerel de 'alian' is uit Men in black?! (die inslaat bij die boerderij).
pi_24965900
quote:
Op maandag 7 februari 2005 08:17 schreef kL0j00h het volgende:
Vind het wel een leuke serie. Vraag me trouwens al een tijdje af of die kerel de 'alian' is uit Men in black?! (die inslaat bij die boerderij).
ik heb geen idee wie je bedoelt ?
pi_24970786
D'Onofrio is idd in MIB (als alien of als stem van die alien)
Dit is een topserie die eigelijk helemaal om D'Onofrio draait. Hij weet erg veel over allerlei zaken, dingen enz. En overal heeft hij connecties. Ik kijk alle 3 de law and order series en ik vraag me wel soms af wanneer een zaak voor de svu, criminal intent of normaal is. Want vaak zijn er zaken die je bij svu zou verwachten en dan bij de normale law and order zit.
  maandag 7 februari 2005 @ 14:09:31 #9
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24970803
joh het is alle drie geweldig om te zien
  maandag 7 februari 2005 @ 22:55:19 #10
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_24978845
Ja, D'Onofrio is de alien in MiB (niet alleen de stem). Hij was ook de dikke soldaat Gomer Pyle in de eerste helft van Full Metal Jacket. Groot bereik heeft hij, erg knap. Hij maakt de serie, wmb.

The short weekend begins with longing...
pi_25095930
gister avond was goede aflevering. wel leuk want ik had andere aflevering met dezelfde dader (Nicole) al gezien. zit in seizoen (3 of) 4 ofzo...
  dinsdag 22 maart 2005 @ 22:35:37 #12
30408 California
pi_25671619
Nu de eerste aflevering van seizoen 3.
  woensdag 23 maart 2005 @ 08:29:59 #13
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25676494
thnx California
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:43:44 #14
30408 California
pi_26531690
Ik las dat D'Onofrio maar in de helft van seizoen 5 mee zal doen, Chris Noth zal in de andere helft de hoofdrol spelen (zelfde personage dat hij ook 4 jaar in de originele L&O heeft gespeeld).
pi_27644570
Klopt, een helft is het Goren en Eames en de andere helft door Logan en Barek (gespeelt door Annabella Sciorra)
  zondag 5 juni 2005 @ 17:55:03 #16
111260 Charmian
a little joy
pi_27650230
Ik zou spontaan al mijn zonden opbiechten als die Goren me zou verhoren. Prachtig gespeeld door D'Onofrio. De vrouwelijke partners (Eames en nu Bishop) vind ik zwak.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_27661760
Ja volgens mij draait die show om Goren en ik ben benieuwd hoe het gaat als hij niet mee speelt. Hij is heel slim, chaotisch, grappig. Maar als je een veel criminal intent afleveringen hebt gezien dan beginnen ze wel een beetje op elkaar te lijken (maar de verhalen blijven wel boeiend)
pi_27669207
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:43 schreef California het volgende:
Ik las dat D'Onofrio maar in de helft van seizoen 5 mee zal doen, Chris Noth zal in de andere helft de hoofdrol spelen (zelfde personage dat hij ook 4 jaar in de originele L&O heeft gespeeld).
Mister Big
Dat is eens wat anders...
pi_29836725
Even wat nieuws:
Een klein wonder: Net5 is gewoon begonnen met seizoen 4 van L&O Criminal Intent, het nieuwe seizoen dus. Een beetje rare volgorde (seizoen 1 wel, seizoen 2 niet, seizoen 3 volgens mij voor de helft en nu weer seizoen 4).
quote:
'Criminal Intent' Orders French Re-Dressing (external)
"In what NBC Universal Television Distribution and Dick Wolf are describing as an unprecedented format sale, 'Law & Order: Criminal Intent' has been sold to TF1's Alma Productions to launch a localized French version of the popular NBC drama."
pi_34828208
ik vind het de beste van alle law & order series. heb trial by jury nog niet gezien, maar aangezien die niet verder dan 1-2 seizoenen gekomen is zal die wel niet al te best zijn. jammer dat ze nu weer herhalen op net5 (vandaag s4e3 denk ik), hopelijk duurt het niet al te lang voordat ze doorgaan met seizoen 5, kan niet wachten tot goren weer tegenover nicole komt te staan.
pi_36873469
ook al is het een herhaling, afleveringen met nicole wallace zijn altijd geweldig, wat een prefecte nemesis.
pi_36910450
Erg goede serie, maar vindt alle law and orders goed.
Maar de afleveringen met Nicole wallace zijn toch een van de beste, hoop dat we haar nog vaker gaan zien.
  donderdag 13 april 2006 @ 10:08:55 #23
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_36913208
Goeie topic! Moet wel eerlijk zeggen dat ik meer fan ben van de andere (2 Nederlandse) L&O's, op dit moment met name dan SVU.

Heb CI van af het begin gevolgd, maar op een gegeven moment begon die vrouw me steeds meer te irriteren, ze was wel erg volgzaam en droeg eigenlijk helemaal niets bij. Ook was er geen strijd tussen Goren en haar en kon ze eigenlijk gewoon niet tegen Goren op.
Goren daarentegen is fantastisch, vooral als ie zo een beetje bijdehand en intelligent gaat doen.
En idd zoals NL omroepen met series omgaan is treurig.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_36914296
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:28 schreef boneyard het volgende:
ik vind het de beste van alle law & order series. heb trial by jury nog niet gezien, maar aangezien die niet verder dan 1-2 seizoenen gekomen is zal die wel niet al te best zijn. jammer dat ze nu weer herhalen op net5 (vandaag s4e3 denk ik), hopelijk duurt het niet al te lang voordat ze doorgaan met seizoen 5, kan niet wachten tot goren weer tegenover nicole komt te staan.
Nicole ? Ik weet niet wie dat is
Ik heb het nu 2 jaar gevolgd, maar vind het nog steeds wel redelijk.

Trial by Jury vond ik eigenlijk wel leuk
Eigenlijk kloppen alleen L&O en SVU, want die verdelen het L en O gedeelte.
Bij CI zie je zelden die ADA in de rechtzaal en bij Trial by Jury zag je geen cops.... Ja ook niet handig.
quote:
Op donderdag 13 april 2006 10:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Goeie topic! Moet wel eerlijk zeggen dat ik meer fan ben van de andere (2 Nederlandse) L&O's, op dit moment met name dan SVU.

Heb CI van af het begin gevolgd, maar op een gegeven moment begon die vrouw me steeds meer te irriteren, ze was wel erg volgzaam en droeg eigenlijk helemaal niets bij. Ook was er geen strijd tussen Goren en haar en kon ze eigenlijk gewoon niet tegen Goren op.
Goren daarentegen is fantastisch, vooral als ie zo een beetje bijdehand en intelligent gaat doen.
En idd zoals NL omroepen met series omgaan is treurig.
In Amerika loopt het af en toe ook vreemd, dan opeens weken niet en dan opeens andere dagen.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_36915049
die partner van goren draagt niet heel veel bij inderdaad, maar toch is het wel goed om twee mensen te hebben, goren alleen zou misschien wat te extreem worden.

nicole is de grote vijand van goren, ze is nu al bijna elk seizoen een keer terug gekomen en ze kunnen haar steeds niet echt pakken. in het 5e seizoen lijkt het alsof ze dood zou zijn maar dat geloof ik niks van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')