abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25187661
Ja maar als je met een groot groep gaat is DC, Boston, LA ook een vette stad.

Of wat te denken van Toronto
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25187700
quote:
@DiegoArmandoMaradona: jij gaat toch neem ik aan ook vaak in dezelfde kroeg bier drinken? Is dat dan ook zonde van je geld?
Een pot bier kun je iets vaker nemen dan een reis maken.

Als er zoveel moois te zien is en te beleven dan vind ik het zonde als je steeds naar de zelfde plaats gaat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 21 februari 2005 @ 08:59:15 #203
34586 kepler
No bounce, no play
pi_25190214
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een pot bier kun je iets vaker nemen dan een reis maken.

Als er zoveel moois te zien is en te beleven dan vind ik het zonde als je steeds naar de zelfde plaats gaat
het is zeker zonde, maar ikzelf ben ook al naar een aantal andere steden in de USA geweest. En NY vind ik toch wel de leukste stad

Dit jaar ga ik nog naar NYC, maar volgend jaar ga ik zeker ergens anders heen. Alleen een weekje NY is tegenwoordig niet eens zo heel duur meer, in het buitenseizoen betaal je iets van 600 euro voor 7 nachten NY. Dat vind ik dan niet zo heel veel geld
The line is a dot to you!
  maandag 21 februari 2005 @ 09:37:50 #204
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_25190534
Klopt, 600 euro is op zich een mooie prijs en 6 nachten lang zat voor een 2e, 3e, 4e, 5e etc keer.....

Heb bij NYC een beetje zo'n "dagje naar de grote stad" gevoel; weekje erheen, beetje rondstruinen en flink inkopen doen
Haters everywhere but I don't really care.
pi_25194911
Oeh, als ik sommige stukjes hier lees, krijg ik echt de kriebels... Ik heb nog geen zomervakantie-plannen en wil graag naar een leuke stad. En New York lijkt me wel wat! (al een hele tijd )

Is het ook te doen als vrouw alleen of is dat niet verstandig? Iemand ervaring mee?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_25194947
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Oeh, als ik sommige stukjes hier lees, krijg ik echt de kriebels... Ik heb nog geen zomervakantie-plannen en wil graag naar een leuke stad. En New York lijkt me wel wat! (al een hele tijd )

Is het ook te doen als vrouw alleen of is dat niet verstandig? Iemand ervaring mee?
Ik wil wel met je mee hoor
  maandag 21 februari 2005 @ 20:30:22 #207
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_25195307
quote:

Ik vind het prima te doen, NY is behoorlijk veilig en Manhattan zeker. Met de metro in wat andere wijken heb ik negatieve ervaringen (beroving etc) maar die ervaring wordt zeker niet door iedereen gedeeld, en is bovendien zeker niet afhankelijk van je vrouw-zijn, zoiets kan iedereen een keer gebeuren. En het is in NY heerlijk shoppen in je eentje!
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_25196036
quote:
Op maandag 21 februari 2005 19:01 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Ik wil wel met je mee hoor
Dat mag wel hoor

P.s. natuurlijk alleen als je je eigen reisje betaalt
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_25196574
Ik wil wel je bodyguard zijn

Maar de VS is natuurlijk gewoon goed te doen alleen
  maandag 21 februari 2005 @ 22:49:50 #210
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25196772
quote:

denk dat nyc in de zomer niet echt leuk is. NYS ligt op de zelfde breedtegraad als Spanje(?) d8 ik, dus het kunnen flink warme zomers zijn en in zo'n dichtgebouwd eiland als manhattan lijkt me het vrij klef. Ben in de zomer een keer in Bangkok geweest en het was echt zo klef dat je om de minuut weer het zwembad in wil springen. Je hebt dat niet echt veel zin om lekker door de stad de sleteren...
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_25197099
www.emigratiebeurs.nl 11-12 maart

Misschien wat voor jullie
-
  maandag 21 februari 2005 @ 23:46:54 #212
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_25197858
In de zomer is het wel lekker warm inderdaad, maar gewwon t-shirt aan en sjokken:

juni 26
juli 29
augustus 28
Haters everywhere but I don't really care.
pi_25197932
Maximum temperatuur?

Want dan is Zuid Spanje nog wel een graad of 5 a 10 warmer
  dinsdag 22 februari 2005 @ 01:23:03 #214
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_25199407
quote:
Op maandag 21 februari 2005 22:49 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

denk dat nyc in de zomer niet echt leuk is. NYS ligt op de zelfde breedtegraad als Spanje(?) d8 ik, dus het kunnen flink warme zomers zijn en in zo'n dichtgebouwd eiland als manhattan lijkt me het vrij klef. Ben in de zomer een keer in Bangkok geweest en het was echt zo klef dat je om de minuut weer het zwembad in wil springen. Je hebt dat niet echt veel zin om lekker door de stad de sleteren...
New York ligt op bijna exact dezelfde breedtegraad als Madrid.
Ik was er in Juni, en de temperatuur varieerde nogal. Van 22 de ene dag, tot 36 (!!!!) de andere dag. Die 36 was wel veel te warm, die 22 was wel lekker. Bedenk wel dat tussen die gebouwen de warmte wat sneller blijft hangen, he
pi_25199578
In NY kan het echt ziekelijk heet zijn, dat komt ook omdat de luchtkwaliteit niet echt alles is. In de metrostations is het dan echt niet te harden
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_25199665
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom ga je terug?

Er zijn meer dan voldoende leuke steden met NBA teams.

Dat noem ik nu geld verspilling
Onzinnige opmerking vrind. Natuurlijk ga ik terug naar NY omdat het de meest geweldige stad is waar ik tot nu toe geweest ben. En waarom niet 2 vliegen in 1 klap slaan. Ik ga echt niet alleen voor de NBA naar NY.
pi_25199722
quote:

Ik ben dan geen vrouwtje maar heb vorig jaar 8 dagen alleen in NY doorgebracht. Heb veel tijd doorgebracht op Manhattan en heb me daar veiliger gevoeld dan dat ik me soms in Amsterdam voel, ook ´s avonds.
pi_25200119
Ik ben net terug, afegelopen zaterdag!!! Eerst een week NYC gedaan, alle verplichte maar ook grandioze sight seeing gedaan, daarna Boston gedaan (en nu wil ik echt naar Harvard....) en daarna DC, waar we Arnold Schwartzenegger zagen! ik vertel binnenkort wel meer, ik moet eerst even over m'n jetlag heen komen...........
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_25200275
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 22:50 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Zit ook even te kijken om van de zomer een weekje naar NY te gaan. Kwam terecht bij het carter hotel 250 West 43rd Street.
Hotel Carter heb ik ooit een paar nachten verbleven,$59p.p,verouderd zooitje,toen verkast naarYMCA, is beter en goedkoper.Daar heb je alleen douches op de gang,hotel Carter een oud bad.En de televisie was een ding uit de jaren 70 wat niet werkte,maarja,wat moet je met een tv daar?
Ik zie nu op hun site dat het gerenoveerd is,kost dan ook meer.

[ Bericht 5% gewijzigd door klootje op 22-02-2005 03:03:29 ]
pi_25200280
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 02:45 schreef kepler het volgende:

[..]

per persoon ik ben maar een student. Dit is het bedrag per kamer voor vier personen

ik denk dat ik het niet veel goedkoper kan krijgen. Ik ga na NYC nog 3 weken naar canada en heb het geregeld via een reisburo. Maar vrienden die alleen meegaan naar NYC gaan geloof ik via OAD boeken. Scheelt best een hoop geld
Waarom ga je niet gewoon in een YMCA? Heb ik ook gedaan, en ik moet zeggen, is me eigenlijk best bevallen, kostte $80 per nacht, en dan had je een 2 persoons slaapkamer (per persoon $40 dus) best goed op te brengen voor een student dacht ik zo. Ik zat in de West side YMCA vlak bij lincoln centre en naast central park, het Trump Hotel (nee niet de Trump Tower) zat er vlak bij en daar zat ook de metro, echt 2 minuten lopen. Ik zou er over nadenken als ik jou was, een hotel is natuurlijk wel relaxeter, maar ja...........
0
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_25200302
En als je langer dan een week blijft,krijg je korting bij de YMCA,geloof ik
pi_25206173
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 02:54 schreef klootje het volgende:

[..]

Hotel Carter heb ik ooit een paar nachten verbleven,$59p.p,verouderd zooitje,toen verkast naarYMCA, is beter en goedkoper.Daar heb je alleen douches op de gang,hotel Carter een oud bad.En de televisie was een ding uit de jaren 70 wat niet werkte,maarja,wat moet je met een tv daar?
Ik zie nu op hun site dat het gerenoveerd is,kost dan ook meer.
Ow serieus ja? Was het echt zo slecht? Op de site ziet het er wel netjes uit. Maar ik weet niet of dat een vertekent beeld geeft.
Mij gaat het er eigenlijk alleen om dat het wel schoon is. Luxe enzo hoeft niet zo, maar de reden dat ik eerder voor Carter zou kiezen dan voor YMCA is omdat je je eigen douche e.d hebt.
pi_25210984
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 02:27 schreef somegirl het volgende:
...daarna Boston gedaan (en nu wil ik echt naar Harvard....)
Is het een serieuze haalbare optie voor je? MA ofzo? Je huidige studie, is dat universitair?

Men gaat NY binnenkort inspecteren en kijken of NY de Olympische Spelen in 2012 mag gaan hosten.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:51:39 #224
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25211910
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:41 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Is het een serieuze haalbare optie voor je? MA ofzo? Je huidige studie, is dat universitair?

Men gaat NY binnenkort inspecteren en kijken of NY de Olympische Spelen in 2012 mag gaan hosten.
daarom proberen ze nu ook hun nieuwe slogan door te drukken: "World's Second Home" Wel een passende slogan IMO
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_25211933
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:51 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

daarom proberen ze nu ook hun nieuwe slogan door te drukken: "World's Second Home" Wel een passende slogan IMO
Hopen dat het lukt en dat ik er in 2012 woon
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')