Ze vallen vooral op bleke mannen. In Beijing bijvoorbeeld zijn de Chinezen niet veel korter dan wij, zal wel aan de welvaart liggen...quote:Ga naar china of japan er komen dan veel wijven achter je aan zeiden ze ze vallen op lange mannen.
Op dat gebied heb ik er ook nooit last van gehad.....*O*quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:34 schreef MUUS het volgende:
Ik ken niet één vrouw die problemen heeft met een lange man. Hele kleine mannetjes, die zijn soms wel onaantrekkelijk voor bepaalde vrouwen.
Zal wel te maken hebben met het gevoel van veiligheid en bescherming.
Lange mannen.
Precies, die praktische dingen zijn wat dat betreft veel vervelender. Normaal in een auto zitten zonder je benen in je nek te moeten leggen, kleding kunnen kopen zonder dat je met te korte broekspijpen en mouwen thuiskomt, bedden die te kort zijn en waarin je noodgedwongen in de foetushouding moet slapen, die oude besjes in de supermarkt die 20 keer komen vragen of je iets voor ze wilt pakken....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:33 schreef Stiffmaster het volgende:
1,97...handig met basketbal en ik ondervind er verder geen hinder van.
Ja, op vakantie met de bedden in hotels
Indeed, mijn broertje (12 jr minimaal 1.85 m) is er ook een beetje onzeker over. Vindt ik ook wel begrijpelijk, hij steekt met kop en schouders boven zijn klasgenoten uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:40 schreef Varr het volgende:
Veel mensen zijn niet tevreden over hun lengte, te lang, te klein.
Zonder er wat mee te bedoelen maar ik val wel weer op vrouwen die niet al te lang zijn....weirdquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Precies, die praktische dingen zijn wat dat betreft veel vervelender. Normaal in een auto zitten zonder je benen in je nek te moeten leggen, kleding kunnen kopen zonder dat je met te korte broekspijpen en mouwen thuiskomt, bedden die te kort zijn en waarin je noodgedwongen in de foetushouding moet slapen, die oude besjes in de supermarkt die 20 keer komen vragen of je iets voor ze wilt pakken....
Ha, nu klinkt het net alsof ik er verstand van heb.. Vrouw, maat smurf...
.
en ambulanceritten...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:36 schreef Herkauwer het volgende:
Het is er handig! Behalve met auto's kopen, motor kopen, kleren kopen, meubels kopen , vakantie.....
Haha, dat heb ik ook altijd.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:54 schreef Gelderland het volgende:
Maar nu als ik op het station van afstand iemand zie lopen denk ik van: 'wow, die is lang, niet normaal (dat valt echt op)' dan ga ik er naast lopen/staan en merk ik dat ik ongeveer even lang ben, ARRGH![]()
(frustrerend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |