abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24920533
volgens mij bestaan er geen sokjes die langer dan 1 minuuut aan blijven zitten
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2005 @ 13:47:23 #52
7074 moussy
kuttekop
pi_24920556
kan je dan niet zo'n plaszakje van eva voor dr mond plakken luchtbel?

Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:47:33 #53
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24920559
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:40 schreef moussy het volgende:
Luchtbel en snot Als ik mn shirt uit trek kraakt het van de opgedroogde snot achter op mn schouders
Jah of slijm of gewoon kwijl
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2005 @ 13:49:16 #54
7074 moussy
kuttekop
pi_24920594
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:46 schreef LadyS het volgende:
volgens mij bestaan er geen sokjes die langer dan 1 minuuut aan blijven zitten
jawel hoor. Sokjes aan, nietje er in rammen

Sokje aan, slofje met een boordje er over aan doen, boordje omhoog klappen, stukje tape om het slofje, niet te strak, blauwe teentjes zijn niet hip, boordje weer terug slaan en je verliest geen sokjes meer.
pi_24920653
Wat voor sokjes hebben jullie dan? Trekken ze die bewust uit of zakken ze steeds uit? Myrthe verliest haar sokjes soms wel, maar dat ligt dan echt aan de sok (badstof-achtige stof). Andere sokken raakt ze alleen kwijt als ze die uittrekt voor ze aan haar tenen sabbelt, maar meestal sabbelt ze ook op de sok.
  Admin vrijdag 4 februari 2005 @ 13:55:09 #56
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_24920687
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:49 schreef moussy het volgende:

[..]

jawel hoor. Sokjes aan, nietje er in rammen

Sokje aan, slofje met een boordje er over aan doen, boordje omhoog klappen, stukje tape om het slofje, niet te strak, blauwe teentjes zijn niet hip, boordje weer terug slaan en je verliest geen sokjes meer.
:y of van die badstoffen haarelastieken ( niet te strak)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:56:49 #57
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24920722
Mijn dochter veegt haar snotneus alleen af aan derden (vriendinnen, opa's en oma's, zussen). Niet aan haar eigen vader en moeder...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:00:39 #58
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24920782
Ja aan mij!!!!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:33:38 #59
103793 kozakken
Living the life
pi_24921370
Ehm... deze sokken gaan dus echt niet uit

Maar die zijn dan ook speciaal besteld bij oma die de boordjes extra smal breit.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:36:55 #60
103793 kozakken
Living the life
pi_24921426
en even voor het sentiment de baby-uitvoering:
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:48:44 #61
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24921633
Probleem hier is douchen. Dat kan gewoon nooit meer Ik zit nu ook nog in mn pyama, omdat ik gewoon nog niet heb kunnen douchen. En nu heb ik nog verlof, dus kan het wel. Alleen als ik ergens heen moet of bezoek verwacht, ja dan laat ik hem maar huilen.
Zelfs als ie dan eindelijk slaapt en ik onder de douche sta, wordt ie spontaan wakker en gaat huilen.

Koken heb ik hier geen problemen mee. Want tegen die tijd is Micha al thuis en kan één iemand koken, en de ander zich met Noah bezig houden. De rest van het huishouden is wel een crime. Kom echt nergens meer aan toe. Gisteren uiteindelijk met Noah in de draagzak gestofzogen en wat opgeruimd, maar was nog niet ideaal.

Ergens naartoe gaan is ook lastig. Ik zie het niet zo zitten om met de kinderwagen in de bus te gaan. Draagzak kan wel, maar ben gisteren de stad in geweest en dan kun je niet even iets aanpassen vanwege Noah in de draagzak...
Met werken straks wordt ook leuk: lopend met de kinderwagen naar kinderdagverblijf, teruglopen naar huis, fietsend naar mn werk (wat vlakbij kdv is), 3 uur lopen/fietsen (ben post bezorger), terugfietsen naar huis (eventueel met boodschappen), weer lopend naar kdv en dan teruglopend naar huis met Noah. Wordt al moe als ik er alleen maar aan denk...

Sokjes hebben wij ook niet zoveel problemen mee, die blijven meestal wel aan. Spugen doet ie meer op zichzelf dan op ons. Snotneuzen nog niet meegemaakt.

Owjah en eten schieten er ook altijd bij in, net als het douchen. Dan is de halve dag opeens voorbij en dan bedenk ik me dat ik nog moet eten...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_24922429
Kun je hem niet in z'n wipstoeltje meenemen in de badkamer? Of is hij dan ook niet rustig? Dat werkte hier nl. wel.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:43:08 #63
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24922495
Kan je je fiets straks niet op je werk laten staan? Dan hoef je niet constant op en neer.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_24924596
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:53 schreef poemojn het volgende:
Wat voor sokjes hebben jullie dan? Trekken ze die bewust uit of zakken ze steeds uit? Myrthe verliest haar sokjes soms wel, maar dat ligt dan echt aan de sok (badstof-achtige stof). Andere sokken raakt ze alleen kwijt als ze die uittrekt voor ze aan haar tenen sabbelt, maar meestal sabbelt ze ook op de sok.
Die van mij wrijft net zo lang zijn voetjes tegen elkaar tot z'n sokjes weer uit zijn *zucht*
Slofjes erover helpt ook niet, die gaan ook uit.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24924711
En klompslofjes? Dat zijn rotdingen die ik haar zelf nauwelijks aankrijg, met knoop.. dus ze draagt ze nooit.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 21:21:16 #66
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24925613
de enige sokken die hier goed aanbleven waren die sokvoetjes van de Hema of gewoon een maillot. Ook lekker warm in de winter onder een spijkerbroekje
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 21:43:57 #67
8885 moralia
Grip op je zak
pi_24926049
Tip voor texelonia: Noah in de draagzak, met fiets aan de hand lopen naar kdv. Noah daar laten en fietsend naar je werk. En terug andersom natuurlijk. Zo heb ik het tenminste gedaan totdat Zoë in het fietsstoeltje kon.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_24927895
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 15:38 schreef poemojn het volgende:
Kun je hem niet in z'n wipstoeltje meenemen in de badkamer? Of is hij dan ook niet rustig? Dat werkte hier nl. wel.
Doe ik hier ook als ik echt wil dochen en Thijs wakker is, dan neem ik wipstoel mee de badkamer in en Thijs vermaakt zich prima terwijl ik me kan wassen.
iedem koken, ik zet Thijs zolang hij nog niet kan wippen op tafel in wipstoel en ik kan koken en Thijs kijkt mee of speelt met knuffel/hand
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24930791
Bar, wipstoel op tafel wordt afgeraden omdat dat een hoog, glad oppervlak is. Hij kan zichzelf dan van de tafel wippen. Misschien wist je dat nog niet, of misschien is 't bij jullie wel veilig, dat kan ik niet beoordelen.
pi_24938131
Ik verplaatste me douchebeurt gewoon naar s'avonds ipv 's ochtends... koken deed ik met kind in de wippert of gewoon in de box. naderhand met twee kids zorgde ik ervoor dat me eten zover klaarstond dat ik het alleen op hoefde te zetten en ging het pas opzetten als pa thuiswas. Nu kook ik gewoon als pa e niet is maar zelf dat geeft nu geen probs meer ( ze zijn nu ook 4 en 2) Ik heb eik nooit zoveel problemen ondervonden van de kids. Het is ff plannen maar daar rol je snel genoeg in.
  maandag 7 februari 2005 @ 21:15:04 #71
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_24976949
Met één kind had ik weinig praktische problemen. Op de een of andere manier waren onze ritmes aardig op elkaar afgesteld denk ik. Met twee kinderen vind ik het wel wat lastiger. Wie krijgt er het eerste een volle luier als ze tegelijkertijd de broek vol gepoept hebben? Hoe voed ik een hongerige baby en peutertegelijkertijd (brood klaarmaken en de fles geven gaat niet op het zelfde moment). Hoe neem je twee kinderen mee in een winkelwagentje en krijg je je boodschappen ook nog mee? Hoe plan je het huishouden als er altijd wel één kind wakker is en je iets wilt doen waar je geen kinderen bij kunt gebruiken?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_24980407
Het enige probleem wat ik echt een probleem vind is als ik met Suus o ppad ben in het winkelcentrum (in je uppie dus) en ik moet plassen.... Het ene openbare toilet is te bereiken door 2 trappen af te gaan en bij de volgende is uiteraaaaaaaard de sleutel zoek van het invalidentoilet en ga zo maar door... en no way dat ik wagen+Suus buiten het toilet laat staan in hartje Hoog Catharijne!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  † In Memoriam † dinsdag 8 februari 2005 @ 00:19:01 #73
7074 moussy
kuttekop
pi_24980460
Ik kan geen probleem verzinnen of bedenken en ik loop echt niet de hele dag met mn kinderen te truttelen hoor
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:44:31 #74
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24983897
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Wie krijgt er het eerste een volle luier als ze tegelijkertijd de broek vol gepoept hebben?

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24985992
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 21:43 schreef moralia het volgende:
Tip voor texelonia: Noah in de draagzak, met fiets aan de hand lopen naar kdv. Noah daar laten en fietsend naar je werk. En terug andersom natuurlijk. Zo heb ik het tenminste gedaan totdat Zoë in het fietsstoeltje kon.
Of zo'n maxicosidrager achterop je fiets monteren.
Toen de heren nog klein waren nam ik ze gewoon mee onder de douche, of ik karde ze in slaap in de kinderwagen en nam die mee de badkamer in (douchen zonder baby op je arm, wat een ongekende luxe )

on topic: dat je een baby niet gewoon even op de grond kan zetten en dat ie dan blijft zitten. Dat was erg wennen toen nummer twee nog klein was
  dinsdag 8 februari 2005 @ 13:07:37 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_24987092
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:54 schreef anneja het volgende:

[..]

on topic: dat je een baby niet gewoon even op de grond kan zetten en dat ie dan blijft zitten. Dat was erg wennen toen nummer twee nog klein was
Ja hè! Ik herken dit helemaal. Gelukkig is Thomas driftig aan het oefenen met zitten, dus dit 'probleem' is snel opgelost. Ik heb er trouwens nog eentje: het lijkt mij heerlijk om eens rustig naar de wc te kunnen zonder gegil in de woonkamer en/of kindje dat zo nodig mee moet naar de wc.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 16:54:47 #77
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24989863
Ik zit altijd te poepen met publiek sinds ik kinderen heb Stoor me er niet aan, het waait wel weer over
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_24990047
sokjesprobleem: bij die hele kleintjes kun je van die badstof elastiekjes eromheen doen, dan gaan ze niet meer uit. of twee paar over elkaar heen, dat wil ook nog weleens werken. En plassen etc. heb ik gewoon altijd gedaan met draagzak nog om. Het helpt dan wel om een rok of jurk aan te hebben kleding passen kan niet, dan moet je echt nog iemand bij je hebben.
Douchen: kleintje in de badkamer laten scharrelen terwijl je zelf doucht. Helaas gaat ze zich tegenwoordig direct ook zelf uitkleden, dus meestal gaan we dan maar samen in bad.
mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')