quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:16 schreef danosa het volgende:
Ik blijf het hele huishouden een probleem vinden
Valt hier best meequote:Op donderdag 3 februari 2005 22:16 schreef danosa het volgende:
Ik blijf het hele huishouden een probleem vinden
Wat denk je van meenemen? Gewoon de winkel in..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:27 schreef Suzanna het volgende:
Wat doe je met de kar als je dan bij de supermarkt bent? En de maxi cosi? Volgens mij kan je die niet veilig buiten laten staan in Rotterdam-Zuid
stel nou dat je met de kar de winkel niet in mag, gelukkig woon ik in een toeristisch dorp waar de kentekens wit zijn in de zomerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:27 schreef Suzanna het volgende:
Wat doe je met de kar als je dan bij de supermarkt bent? En de maxi cosi? Volgens mij kan je die niet veilig buiten laten staan in Rotterdam-Zuid
ook r'dam-zuid hier, maar ik laat hem hier voor bij de karretjes staan in de supermarkt (het onderstel van de wagen(buggy)) de maxicosi gaat in de winkelwagen en de oudste in het zitje voorop.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:27 schreef Suzanna het volgende:
Jah of slijm of gewoon kwijlquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:40 schreef moussy het volgende:
Luchtbel en snotAls ik mn shirt uit trek kraakt het van de opgedroogde snot achter op mn schouders
jawel hoor. Sokjes aan, nietje er in rammenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:46 schreef LadyS het volgende:
volgens mij bestaan er geen sokjes die langer dan 1 minuuut aan blijven zitten
:y of van die badstoffen haarelastieken ( niet te strak)quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:49 schreef moussy het volgende:
[..]
jawel hoor. Sokjes aan, nietje er in rammen![]()
Sokje aan, slofje met een boordje er over aan doen, boordje omhoog klappen, stukje tape om het slofje, niet te strak, blauwe teentjes zijn niet hip, boordje weer terug slaan en je verliest geen sokjes meer.
Die van mij wrijft net zo lang zijn voetjes tegen elkaar tot z'n sokjes weer uit zijn *zucht*quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:53 schreef poemojn het volgende:
Wat voor sokjes hebben jullie dan? Trekken ze die bewust uit of zakken ze steeds uit? Myrthe verliest haar sokjes soms wel, maar dat ligt dan echt aan de sok (badstof-achtige stof). Andere sokken raakt ze alleen kwijt als ze die uittrekt voor ze aan haar tenen sabbelt, maar meestal sabbelt ze ook op de sok.
Doe ik hier ook als ik echt wil dochen en Thijs wakker is, dan neem ik wipstoel mee de badkamer in en Thijs vermaakt zich prima terwijl ik me kan wassen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:38 schreef poemojn het volgende:
Kun je hem niet in z'n wipstoeltje meenemen in de badkamer? Of is hij dan ook niet rustig? Dat werkte hier nl. wel.
quote:Op maandag 7 februari 2005 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Wie krijgt er het eerste een volle luier als ze tegelijkertijd de broek vol gepoept hebben?
Of zo'n maxicosidrager achterop je fiets monteren.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:43 schreef moralia het volgende:
Tip voor texelonia: Noah in de draagzak, met fiets aan de hand lopen naar kdv. Noah daar laten en fietsend naar je werk. En terug andersom natuurlijk. Zo heb ik het tenminste gedaan totdat Zoë in het fietsstoeltje kon.
Ja hè!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:54 schreef anneja het volgende:
[..]
on topic: dat je een baby niet gewoon even op de grond kan zetten en dat ie dan blijft zitten. Dat was erg wennen toen nummer twee nog klein was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |