Mag je dan ook geen grappen meer maken over auto's en drugs?quote:Op zondag 6 februari 2005 21:49 schreef Moody het volgende:
Niet meer dan terecht. Je hebt geen idee hoeveel impact die "grappen" hebben op een groot aantal mensen.
Dat hebben die mensen een bord voor hun kopquote:Op zondag 6 februari 2005 21:53 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat dat spandoek er eerder hing. Iedereen die een beetje logisch denkt koppelt dat automatisch aan de ramp.
Zolang Babos in de goal blijft staan zal dat wel gebeurenquote:Op zondag 6 februari 2005 22:00 schreef PJORourke het volgende:
Het zal wel moeten ja. Hopelijk verprutst Feijenoord ook nog eens een wedstrijdje.
Je weet de uitslag nog van de laatste ontmoeting NAC-Ajax (21september 2003) ?quote:Op zondag 6 februari 2005 21:59 schreef Pinpas het volgende:
Volgende week moet Ajax het maar weer eens proberen tegen NAC
quote:Op zondag 6 februari 2005 22:01 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Zolang Babos in de goal blijft staan zal dat wel gebeuren![]()
Ik zeg ook proberen, altijd positief blijvenquote:Op zondag 6 februari 2005 22:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je weet de uitslag nog van de laatste ontmoeting NAC-Ajax (21september 2003) ?
Ik heb er geen vertrouwen meer in dat het dit seizoen nog goedkomt, sorry...
Maakt een betrouwbare indruk, vandaag een blunder. Heeft een mooie reeks achter de rug met honderden minuten zonder tegengoals. Dat is iets, gelukkig, heel wat anders dan die stuntelende Babosquote:
Ok, jullie waren echt gigantisch goed....3 klassen beter dan Twente. Zwaar onverdiend verloren....quote:Op maandag 7 februari 2005 02:14 schreef twi het volgende:
Via twee gigantische blunders scoren is wat anders dan je tegenstander van de mat tikken.
In een Ajax-topic objectief? Ja, dat kan je wel verwachtenquote:Op maandag 7 februari 2005 09:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de Ajacieden hier objectief kunnen kijken
Jahoor.quote:Op maandag 7 februari 2005 09:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok, jullie waren echt gigantisch goed....3 klassen beter dan Twente. Zwaar onverdiend verloren....
Mwoah.....quote:Op maandag 7 februari 2005 09:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok, jullie waren echt gigantisch goed....3 klassen beter dan Twente. Zwaar onverdiend verloren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |