Aha ik dacht dat het gezegde was: Een echte kakkerlak zit alleen in het uitvak?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:05 schreef RedGuy het volgende:
[..].
De enige reden dat ik naar de Arena zou gaan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat wordt ie wel hoor, alleen is het nog niet in de VI gemeld, dus weet jij het nog niet
Nou, dat wordt gezelligquote:als spelers een kans missen, zal er een dramatisch lied klinken.
Ook al zou het zo zijn, liever de Vi napraten dan Voetbalzonequote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, hij moet niet doen alsof ik de VI napraat...
Ik zag het net langskomen op de BBCquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
En Mido ook maar zijn 2e gemaakt.
Je kunt het ook zien als extra motivatie om zorgvuldig met de kansen om te gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, dat wordt gezelligGelukkig hebben we Sonck al geloosd.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:24 schreef gras het volgende:
Die gasten worden toch gigantisch uitgefloten. Die muziek zal er niet tot nauwlijks te horen zijn. Zijn bij de rust alweer vertrokken, schat ik.
Waar heb ik gesproken over een aanvallende middenvelder? Het is iemand die het middenveld van de tegenstander gek maakt. Een middenvelder met zowel verdedigend als aanvallend behoorlijke kwaliteiten, die daarom logischerwijs door clubs als Real Madrid wordt gevolgd. En niet voetbalzone is mijn bron, maar AS, een gerenommeerde site.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard. Prima spits.
Even voor cult: http://sports.fr/fr/football/joueurs/3/mathieu_bodmer_833.html
Dan zie je toch echt dat hij de rechter van de teruggetrokken middenvelders en 4 goals duiden ook niet op een aanvallend middenvelder.
70 van die toeters ben je niet zomaar overheen. Zeker niet met alleen 410.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:24 schreef gras het volgende:
Die gasten worden toch gigantisch uitgefloten. Die muziek zal er niet tot nauwlijks te horen zijn. Zijn bij de rust alweer vertrokken, schat ik.
Goh. je gaat bijna denken dat de uitdrukking "ajaxpubliek" ten onrechte ooit is ontspotenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:24 schreef gras het volgende:
Dan mogen we toch blij zijn dat Koeman nu wél Babel gelijk opstelt ipv Mitea..quote:als spelers een kans missen, zal er een dramatisch lied klinken.
Grapjas, Ajax zoekt alleen kwaliteit, geen kneuzen die bij ADO net iets boven het gemiddelde zijn.quote:
vind ik wel jammer vond hem de laatste tijd wel beter wordenquote:Zdenek Grygera staat zeker twee weken aan de kant. De Tsjechische verdediger moet vanwege een hamstringblessure rust houden.
'We zijn hem twee tot vier weken kwijt', zei trainer Ronald Koeman in De Telegraaf. De coach kwam tot deze conclusie mede op basis van een scan die uitwees dat Grygera op de training een scheurtje in zijn hamstring heeft opgelopen. Mogelijk is de Tsjech daardoor ook niet beschikbaar voor de UEFA Cup-ontmoeting met AJ Auxerre.
Tegen FC Twente neemt John Heitinga de plaats centraal achterin over van Grygera. Nigel de Jong is de verdedigende middenvelder. Een andere opvallende wijziging is de basisplaats van Ryan Babel, die de Roemeense linksbuiten Nicolae Mitea naar de bank verwijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |