quote:Op zaterdag 5 februari 2005 03:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat wordt ie wel hoor, alleen is het nog niet in de VI gemeld, dus weet jij het nog niet
Nou, dat wordt gezelligquote:als spelers een kans missen, zal er een dramatisch lied klinken.
Ook al zou het zo zijn, liever de Vi napraten dan Voetbalzonequote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, hij moet niet doen alsof ik de VI napraat...
Ik zag het net langskomen op de BBCquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
En Mido ook maar zijn 2e gemaakt.
Je kunt het ook zien als extra motivatie om zorgvuldig met de kansen om te gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, dat wordt gezelligGelukkig hebben we Sonck al geloosd.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:24 schreef gras het volgende:
Die gasten worden toch gigantisch uitgefloten. Die muziek zal er niet tot nauwlijks te horen zijn. Zijn bij de rust alweer vertrokken, schat ik.
Waar heb ik gesproken over een aanvallende middenvelder? Het is iemand die het middenveld van de tegenstander gek maakt. Een middenvelder met zowel verdedigend als aanvallend behoorlijke kwaliteiten, die daarom logischerwijs door clubs als Real Madrid wordt gevolgd. En niet voetbalzone is mijn bron, maar AS, een gerenommeerde site.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:12 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard. Prima spits.
Even voor cult: http://sports.fr/fr/football/joueurs/3/mathieu_bodmer_833.html
Dan zie je toch echt dat hij de rechter van de teruggetrokken middenvelders en 4 goals duiden ook niet op een aanvallend middenvelder.
70 van die toeters ben je niet zomaar overheen. Zeker niet met alleen 410.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:24 schreef gras het volgende:
Die gasten worden toch gigantisch uitgefloten. Die muziek zal er niet tot nauwlijks te horen zijn. Zijn bij de rust alweer vertrokken, schat ik.
Goh. je gaat bijna denken dat de uitdrukking "ajaxpubliek" ten onrechte ooit is ontspotenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:24 schreef gras het volgende:
Dan mogen we toch blij zijn dat Koeman nu wél Babel gelijk opstelt ipv Mitea..quote:als spelers een kans missen, zal er een dramatisch lied klinken.
Grapjas, Ajax zoekt alleen kwaliteit, geen kneuzen die bij ADO net iets boven het gemiddelde zijn.quote:
vind ik wel jammer vond hem de laatste tijd wel beter wordenquote:Zdenek Grygera staat zeker twee weken aan de kant. De Tsjechische verdediger moet vanwege een hamstringblessure rust houden.
'We zijn hem twee tot vier weken kwijt', zei trainer Ronald Koeman in De Telegraaf. De coach kwam tot deze conclusie mede op basis van een scan die uitwees dat Grygera op de training een scheurtje in zijn hamstring heeft opgelopen. Mogelijk is de Tsjech daardoor ook niet beschikbaar voor de UEFA Cup-ontmoeting met AJ Auxerre.
Tegen FC Twente neemt John Heitinga de plaats centraal achterin over van Grygera. Nigel de Jong is de verdedigende middenvelder. Een andere opvallende wijziging is de basisplaats van Ryan Babel, die de Roemeense linksbuiten Nicolae Mitea naar de bank verwijst.
quote:Op zondag 6 februari 2005 16:10 schreef jimjim1983 het volgende:
Alle supporters van andere clubs die ons straks uit komen lachen hebben een kleine pik.
jullie zijn gewaarschuwd.
quote:Op zondag 6 februari 2005 16:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
van jou weet iedereen het toch al?![]()
Jij hebt wel snel weer praatjes na ADO zeg...quote:Op zondag 6 februari 2005 16:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hahahaha! Wat een triest zootje zeg.
Wij verliezen niet van ploegen met een begroting die vele malen zo klein is.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:35 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt wel snel weer praatjes na ADO zeg...
Moeilijk, moeilijk. Voor AZ, want dan verlies je het minste punten. Een Ajacied houdt het hoogste doel altijd vastquote:Op zondag 6 februari 2005 16:51 schreef Bobu het volgende:
En zijn de Ajacieden hier voor AZ of PSV komende zaterdag?
Ik heb een grafhekel aan PSV en aan Co, dus het kiezen is lastig.. Maar ik zou wel meoten kiezen voor PSV..quote:Op zondag 6 februari 2005 16:51 schreef Bobu het volgende:
AZquote:Op zondag 6 februari 2005 16:51 schreef Bobu het volgende:
Niet zolang Koeman er isquote:Op zondag 6 februari 2005 16:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je gelooft dus niet meer in de titel voor de neuzen?
Ik gun het jullie wel.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:07 schreef cultheld het volgende:
Een 99' revival gun zelfs ik jullie niet![]()
Vonk had al weken zo'n blunder om z'n oren kunnen krijgen met die rare capriolen die ook hij regelmatig heeft. 't Is een kwestie van een geluk dat 't vandaag pas voor het eerst echt werd afgestraft (zoals RBC dat niet kon).quote:Op zondag 6 februari 2005 17:18 schreef VoreG het volgende:
Niks mis met Vonkie, 1 foutje vandaag. En een fout van een keeper is altijd een goal dus tjah..
Het zit je hoog hequote:Op zondag 6 februari 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Jammer. Maar PSV moet winnen, geen Co.
die potten toen dat doek weg gingquote:Op zondag 6 februari 2005 17:50 schreef Bananenman het volgende:
Wat een abominabel voetbal zeg
Maar wat een fantastische TIFO
Die rookpotten bedoel je? Ik heb tien minuten nog staan hoesten en m'n trui ruikt er nu NOG naarquote:Op zondag 6 februari 2005 17:55 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die potten toen dat doek weg ging
maar dat vuurwerk bij de fotograaf
Ik stond er net voor, dus had niet veel lastquote:Op zondag 6 februari 2005 18:00 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die rookpotten bedoel je? Ik heb tien minuten nog staan hoesten en m'n trui ruikt er nu NOG naarDie mag niet in de herhaling imo
![]()
precies, en dan willen die opgeschoten gassies ook nog verhaal halen. Flikker toch op zeg. Die potten waren overigens ook van hun volgens mij.quote:En dat vuurwerk was schandalig ja, die gast z'n gehoord is voor het leven beschadigd, als zo'n vlinder of nitraat 30 cm naast je oor klapt hoor je namelijk echt wel een flinke piep. Stadionverbod voor het leven die kerel. Vuurwerk meenemen naar voetbal is echt top, maar sommige mensen snappen niet dat het op 410 gewoon niet kan. Op het vak neergooien (gebeurde 2e helft ook nog bovenin) kan niet, en naar beneden ook niet. Alleen op Zuid kan het goed met de gracht daar, maar sommige idioten snappen dat niet
![]()
quote:Maar die doeken, oh die doeken
Hij had 650 minuten achter elkaar zijn doel schoongehouden. Dat is best knap en ik vind 't ook een erg goede keeper!quote:Op zondag 6 februari 2005 17:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat ik wel raar vind is dat Hans Vonk wordt opgesteld. Bij Heerenveen was het al een vliegenvanger, dus wat doet die bij Ajax in de goal?
Een hersenloze daad in combinatie met een hersenloze uitspraak. Jij komt er wel.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:18 schreef chelloboy het volgende:
Zometeen weer verder carnavalluh,nu nog meer zuipuh alvast op ons kampioenschap.
Ze begonnen in de 80e minuut toen iedereen aan het kankeren was nog met een of ander vrolijk liedjequote:
Hoe bedoel je: ik kom nooit in een stadion en voel de sfeer geheel niet aan.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:37 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ze begonnen in de 80e minuut toen iedereen aan het kankeren was nog met een of ander vrolijk liedje![]()
Babel, moet 'ie alleen geen teringschop krijgen.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
wie wil het nog..? Wie durft het nog?
je wilt toch niet zeggen dat je nu nog op 3 prijzen rekent?quote:
Ja, die is nu echt gebroken. Tuurlijk is hij niet in vorm en speelt ie kut. Maar nu maak je hem echt kapot.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:25 schreef superjoden het volgende:
Tifo was zwaar oke idd. maar wat een dramatische wedstrijd zeg... zo slecht zo slechten koeman weet het ook niet meer... mitea erin en er weer uit halen... hoe haal je het laatste beetje vertrouwen bij zo'n jongen eruit
![]()
Stiekem een heel klein beetje nog.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat je nu nog op 3 prijzen rekent?
Nog zo'n falen van Koeman.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:46 schreef tong80 het volgende:
Sonck scoort z'n tweede vanavond.
Zo'n spits missen we nu net bij Ajax.
Na de wedstrjid tegen ado geloof ik er niet echt meer in. Daarvoor was ik er heilig van overtuigd dat we het zouden halen.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
Stiekem een heel klein beetje nog.
10 punten in 14 wedstrijden. Ik twijfel er niet aan dat AZ en PSV nog steken laten vallen, maar het probleem zit hem er meer in dat Ajax alles moet halen.
Over de uefa cup is het nog wat vroeg om over te praten. Eerst maar eens kijken wat er over is na deze ronde.
Klopt. Maar toch is er een klein beetje hoop. Ik ga ook niet 14 wedstrijden lang zitten chagerijnen.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Na de wedstrjid tegen ado geloof ik er niet echt meer in. Daarvoor was ik er heilig van overtuigd dat we het zouden halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |