quote:Op zondag 6 februari 2005 18:48 schreef Furby het volgende:
[..]
Ik heb van de week met een jawijawi een heel ouwehoer gesprek gehad. Niet veel voorkomende naam lijkt me.
nee okay, ik heb nog hoop op de voorronde Cl.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch is er een klein beetje hoop. Ik ga ook niet 14 wedstrijden lang zitten chagerijnen.
Ik heb de sv niet gezien, maar "in het echt" was het nog ergerquote:Op zondag 6 februari 2005 19:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mitea zag er niet best uit zeg, wat speelde die waardeloos. Het is maar een samenvatting maar toch.
quote:Op zondag 6 februari 2005 19:31 schreef keeper het volgende:
[..]
Ik heb de sv niet gezien, maar "in het echt" was het nog erger.
daar zijn ze goed in bij Studio Sportquote:Op zondag 6 februari 2005 19:16 schreef VoreG het volgende:
Op Studio Sport ziet het eruit alsof Ajax best aardig speelde.
Charisteas ook bijna hoor!quote:
Die speelde ook niet best trouwens zeg.quote:
Zelfs ik begin in een complot te gelovenquote:Op zondag 6 februari 2005 19:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar zijn ze goed in bij Studio Sport![]()
Klassequote:Op zondag 6 februari 2005 19:40 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's van de TIFO actie!
Aha, nu zie ik ook wat ik omhoog geholpen heb op 414quote:Op zondag 6 februari 2005 19:40 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's van de TIFO actie!
Nouja, als je bedenkt dat er geen aanval geweest is van ze die niet in SS te zien was valt dat timmeren bijzonder mee...... (en ik miste die grote kans voor Culina op de 1-3). Nouja, boeit ook niet zo.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:12 schreef PJORourke het volgende:
De samenvatting zag er heel redelijk uit. Veel timmeren op het doel van Twente, helaas zonder doelpunten, en een gigantische blunder van Vonk.
Inderdaad, maar het begon bij gekluns van Mitea.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:12 schreef PJORourke het volgende:
en een gigantische blunder van Vonk.
Omdat Koeman een proleet is.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:18 schreef Zapper het volgende:
Waarom gaf meneer Koeman meneer Coolen niet netjes een hand na afloop trouwens?
Die moet hij delen met Sylvie.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:23 schreef SCH het volgende:
Dat interview met Van der Vaart.
Hij kan die ene hersencel toch wel een keer gebruiken?
Groeit je neusquote:
SCH heb een beetje medelijden met onsquote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:16 schreef ThomasBerge het volgende:
De enige speler die vandaag nog aan voetballen toekwam was Rosales.
Misschien was de regisseur bij Canal+ wel Twente fanquote:Op zondag 6 februari 2005 21:30 schreef Moody het volgende:
Ik heb genoeg van Studio Sport. Het is eigenlijk schandalig. Ik heb de wedstrijd op Canal+ gezien en Twente heeft meer kansen dan Ajax gehad en speelde ze met vlagen van de mat. Maar Studio Sport presteert het om ons Nederlanders wijs te maken dat Ajax kans op kans kreeg. Echt een ontiegelijk goede montageleider, waarschijnlijk 500% Ajacied
Hopelijk doet Ajacied John de Mol het beter over een tijdje
Ach gossie, ze staan 3e. Jullie hebben het maar zwaar.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
SCH heb een beetje medelijden met ons
Heb jij de wedstrijd én de samenvatting gezien? Zo ja, dan moet je me gewoon gelijk geven, anders is dat wel sneuquote:Op zondag 6 februari 2005 21:41 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Misschien was de regisseur bij Canal+ wel Twente fan![]()
Mmm je snapt mijn grap niet helemaalquote:Op zondag 6 februari 2005 21:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb jij de wedstrijd én de samenvatting gezien? Zo ja, dan moet je me gewoon gelijk geven, anders is dat wel sneu
Andere fans in dit topic waren het helemaal met me eens las ik net....
Het wordt dan ook eens tijd om dat spandoek uit het Arke stadion weg te halen ... "Welkom in de hel van Enschede".quote:Op zondag 6 februari 2005 21:44 schreef PJORourke het volgende:
Je ziet al dat Kesler Twente probeert te bevoordelen. Waarom anders dat verbod op "vuurwerkgeluiden"?
vandaag had hij zeker al z'n verstand thuisgelaten bij sylvie, hoe langer hij bij die doos loopt hoe minder slim hij wordt geloof ikquote:
Je past je aan met de mensen waarmee je omgaat.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vandaag had hij zeker al z'n verstand thuisgelaten bij sylvie, hoe langer hij bij die doos loopt hoe minder slim hij wordt geloof ik
Niet meer dan terecht. Je hebt geen idee hoeveel impact die "grappen" hebben op een groot aantal mensen. Kesler is Enschedeër en komt terecht op voor zijn stad en club, net zoals Jack van Gelder na de wedstrijd een mes onder de keel zet van een stagaire op de montageafdelingquote:Op zondag 6 februari 2005 21:44 schreef PJORourke het volgende:
Je ziet al dat Kesler Twente probeert te bevoordelen. Waarom anders dat verbod op "vuurwerkgeluiden"?
Dat spandoek hangt er al sinds de opening van het stadion en heeft niets te maken met de ramp. Dat maken grapjassen van andere clubs er weer van.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:46 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Het wordt dan ook eens tijd om dat spandoek uit het Arke stadion weg te halen ... "Welkom in de hel van Enschede".
Wat maakt het uit dat dat spandoek er eerder hing. Iedereen die een beetje logisch denkt koppelt dat automatisch aan de ramp.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat spandoek hangt er al sinds de opening van het stadion en heeft niets te maken met de ramp. Dat maken grapjassen van andere clubs er weer van.
Kan ik ook zeggen dat Ajax zijn jodensterren moet weghalen, want anders is het terecht als er "Hamas hamas alle joden...." wordt geroepenBullshit dus...
Mag je dan ook geen grappen meer maken over auto's en drugs?quote:Op zondag 6 februari 2005 21:49 schreef Moody het volgende:
Niet meer dan terecht. Je hebt geen idee hoeveel impact die "grappen" hebben op een groot aantal mensen.
Dat hebben die mensen een bord voor hun kopquote:Op zondag 6 februari 2005 21:53 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat dat spandoek er eerder hing. Iedereen die een beetje logisch denkt koppelt dat automatisch aan de ramp.
Zolang Babos in de goal blijft staan zal dat wel gebeurenquote:Op zondag 6 februari 2005 22:00 schreef PJORourke het volgende:
Het zal wel moeten ja. Hopelijk verprutst Feijenoord ook nog eens een wedstrijdje.
Je weet de uitslag nog van de laatste ontmoeting NAC-Ajax (21september 2003) ?quote:Op zondag 6 februari 2005 21:59 schreef Pinpas het volgende:
Volgende week moet Ajax het maar weer eens proberen tegen NAC
quote:Op zondag 6 februari 2005 22:01 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Zolang Babos in de goal blijft staan zal dat wel gebeuren![]()
Ik zeg ook proberen, altijd positief blijvenquote:Op zondag 6 februari 2005 22:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je weet de uitslag nog van de laatste ontmoeting NAC-Ajax (21september 2003) ?
Ik heb er geen vertrouwen meer in dat het dit seizoen nog goedkomt, sorry...
Maakt een betrouwbare indruk, vandaag een blunder. Heeft een mooie reeks achter de rug met honderden minuten zonder tegengoals. Dat is iets, gelukkig, heel wat anders dan die stuntelende Babosquote:
Ok, jullie waren echt gigantisch goed....3 klassen beter dan Twente. Zwaar onverdiend verloren....quote:Op maandag 7 februari 2005 02:14 schreef twi het volgende:
Via twee gigantische blunders scoren is wat anders dan je tegenstander van de mat tikken.
In een Ajax-topic objectief? Ja, dat kan je wel verwachtenquote:Op maandag 7 februari 2005 09:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de Ajacieden hier objectief kunnen kijken
Jahoor.quote:Op maandag 7 februari 2005 09:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok, jullie waren echt gigantisch goed....3 klassen beter dan Twente. Zwaar onverdiend verloren....
Mwoah.....quote:Op maandag 7 februari 2005 09:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok, jullie waren echt gigantisch goed....3 klassen beter dan Twente. Zwaar onverdiend verloren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |