Alles puikquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:53 schreef renz0r het volgende:
Hoi, alles goed?
Ja hoor, zat vanaf de eerste minuut goed tussen die twee.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:54 schreef Anitra het volgende:
Spindizzy is Casper helemaal gewend aan de pup? Het ziet er heel lief uit!!!
Ja, hier ook alles puik!quote:
Ja inderdaad, moest ik ook meteen aan denken, binnenkort maar weer eens opzoeken als ze uit het ziekenhuis is. Ze moet er 5 dagen blijven liggen, omdat ze een keizerssnede nodig had (Aziatisch...keizer...hint?...;) ).quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:00 schreef Spindizzy het volgende:
Feli! In Azië is Kim juist een jongensnaam en geen meisjesnaam
quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:05 schreef Karin het volgende:
Gave schoenen Rewimo! Arnout gemaakt?
Kun je de hele tekst niet kopiëren en in Kladblok plakken? Dan ben je alle opmaak kwijt. Moet je dan dus wel weer van voren af aan beginnenquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wil m'n groepsgenootje vermoorden
Moet nog precies 18 uur met d'r samenwerken
Ik weet niet hoe ze het voor elkaar gekregen heeft maar morgen moet het werkstuk ingeleverd worden maar het is absoluut niet meer op te maken door alle opmaakprofielen die ze heeft misbruikt. Kan ik mijn woede nog op hormonen gooien?
Deegroller lenen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:16 schreef Luchtbel het volgende:
Die briljante oplossing had ik ook al gevonden.
Gelukkig heb ik nu al 3 hoofdstukken 'netjes', hoef ik er nog maar 21en ben ik pas vanaf 19:15 uur bezig. Het kreng![]()
![]()
Dacht je dat ik nog kon meppen met die muisarm die ik hier aan ga overhoudenquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Deegroller lenen? [afbeelding]
Sterkte ermee, wat een pokkewerk joh...
dank jequote:Op donderdag 3 februari 2005 20:06 schreef Karin het volgende:
renz0r gefeliciteerd met je neefje [afbeelding]
girlpowerquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:03 schreef Luchtbel het volgende:
ik wil het, dus ik kan het!!!!
Tis meer slonspowerquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:51 schreef Rewimo het volgende:
als je sokken gaan lopen moet je ze toch echt eerder in de was doen...
Sok die de trommel uit is gelopenquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:45 schreef Karin het volgende:
De wasmachinemonteur is geweest vandaag.
die staan op de wc moussy!quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:11 schreef moussy het volgende:
Ik mis de billendoeken voor kleuters (van zwitsal) bij de verzameling lady-wrb
quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:51 schreef Rewimo het volgende:
Ja dat is zeker mazzel, Karin. Enne, als je sokken gaan lopen moet je ze toch echt eerder in de was doen...
Ik wil de wasmachine nog wel eens veel te vol proppenquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sok die de trommel uit is gelopenIs dat niet een soort 'constructiefoutje' of zo, dus altijd garantie?
Nou ja, het zal ook wel, in elk geval fijn dat er wat aan gedaan wordt, al vind ik dinsdag vrij laat, maar ja, je kan niet alles hebben![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:37 schreef Spindizzy het volgende:
Smekje heeft nu op de harde manier geleerd op te houden met steeds onder Casper door te lopen/staan. Hoe zal ik het zeggen...Hij was zeiknat![]()
Volgens mij zijn die dingen daar wel een beetje op gemaakt hoor, je bent vast niet de enigequote:Op donderdag 3 februari 2005 23:27 schreef Karin het volgende:
Ik wil de wasmachine nog wel eens veel te vol proppenEn was dus bang dat het daarom geen garantie zou zijn.
Jammer dat de verhuizing naar Zeeland niet is geworden wat je ervan verwacht hebtquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
We zijn nog niet opzoek maar over een jaartje of 4/5 zou het wel es kunnen gebeuren dat we terug gaan naar Doorn en omstreken.
alleen als ik naast spuuglokje kan wonen, de buren treiter ik het huis wel uitquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:14 schreef clauwheee het volgende:
Kom dan bij mij hier in het Noorden meiden. Grun is zo'n mooie, gezellige stad
Dat is wel makkelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Voor Mar maakt het niet zoveel uit als we maar gelukkig zijn
We maken een grote cirkel van huizen met veel tussenruimte van minimaal 1 km en in het midden bouwen we een eetzaal/keuken/crèche-toestandquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:50 schreef moussy het volgende:
Maar dan wel graag 1 km van elkaar vandaan wonen, want zo groot moet mijn tuin dan zijn![]()
Plek zat. Uiteraard ook een speeltuin. Met bankjesquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:53 schreef clauwheee het volgende:
Dan moet er in die tuin wel een speeltuinbankje hoor...
de tuin is dan voor mijn hangbuikzwijntjes, sateh en koteletquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:53 schreef Beaker het volgende:
Moussy hebbert
Daar kun je overigens nog tuinen hebben van een 1 km groot!
quote:hoi mensen, normaal zit je inbox toch na 1 foto al vol? als je je hotmail nou op amerikaans zet, krijg je 25 mb (normaal heb je 2 mb) en na een paar weken wordt dit 250 mb. Ik heb het 3 weken geleden gedaan en heb nu 250 mb. normaal had ik altijd 80% vol, nu nog maar 2%!!!surf naar de site, doe wat ze uit
Hier vind je de instructies hoe je de magere 2 Mb van hotmail gratis kunt opwaarderen tot eerst 25 Mb, en een maand later wordt het dan vanzelf 250 Mb.
De truuk is mogelijk omdat hotmail plotseling verschil is gaan maken tussen gebruikers uit de VS en de rest van de wereld. Als iemand uit de VS een account bij hotmail aanvraagt, krijgt deze 250 Mb. Wij arme Nederlandertjes moeten het doen met 2 Mb.
De te nemen stappen doen in feitelijk het volgende:
1. Je zet je instellingen op VS
2. Je sluit je account
3. Je heropent je account (dus je account wordt nieuw, maar omdat je HERopent raak je je bestaande mail niet kwijt)
4. Omdat je een nieuw account hebt én uit de VS komt, krijg je eerst 25 en later 250 Mb.
Zie verder voor de precieze stappen. Ik heb ze zelf al met succes doorgelopen.
Hier zijn de exacte stappen die je moet nemen:
- Ga naar je hotmailinbox via je webbrowser
- Ga naar "Instellingen" (staat rechtsboven)
- Klik op "Prive" en vervolgens op "Mijn profiel"
- Wijzig het land in "Verenigde Staten"
- Wijzig staat in "Florida"
- Wijzig postcode in "33332"
- Druk nu op de knop om je instellingen op te slaan
- Wijzig je taal in "Engels"
- Vul in je adresbalk
http:by17fd.bay17.hotmail.msn.com/cgi-bin/Accountclose in
- Met bovenstaande link de-activeer je je account (je email wordt niet
verwijderd)
- Sluit je browser en open een nieuwe en ga hiermee naar www.hotmail.com
- Log in met je normale gegevens en doorloop vervolgens de reclamezooi
- Je account is nu weer geactiveerd en meteen 25 MB.
Extra stap voor 250 MB:
Je zult een email ontvangen met daarin het volgende:
Quote:
You may notice that your storage meter for your e-mail inbox only says 25 MB
instead of 250 MB. Please allow us at least 30 days for us to bump up your
storage to the complete 250 MB. It is important to check your inbox
regularly during this time.
Laat je instellingen dus voor de zekerheid even 30 dagen zo staan en je
mailbox wordt ineens 250 MB... Als het bij jou gelukt is, vergeet dan niet je vrienden blij te maken die ook een hotmail adres hebben.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:22 schreef moussy het volgende:
hij was nog zindelijk ook. Als hij een rondje draaide en je tikte dan met een bakje tegen bil, kakte hij zo in het bakjeDe naam stond al vast, Sateh
![]()
ik ga morgen met vriendje voor postkantoor hangenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:17 schreef Beaker het volgende:
Neva, moet jij niet al op het postkantoor zitten met je slaapzak? Morgen begint toch de voorverkoop van U2? Of ga je helemaal niet?
Alles goed met je?
Ga je nog carnaval vieren? Ik wel in Zevenbergen as dinsdagAltijd erg gezellig!
Mar voelt zich overal thuis dus dat is alleen maar mooi meegenomenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk
Hoe vindt hij het dan in Zeeland, gaat hij ook liever terug?
Hier is het net andersom, ik woonde dus bij Mar in Doorn ben bij hem ingetrokken en had het daar prima naar mijn zin, maar toen ik dus zwanger raakte wilde ik ineens dolgraag terug naar zeeland waar ik 19 jaar gewoond heb, dus wij verhuist met alle toestanden eromheenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:08 schreef Zabb het volgende:
Bar ik herken dat gevoel wat jij hebt wel. Ik woon nu ruim 2,5 jaar in de polder maar ik zou eigenlijk wel graag terug willen naar het oosten, waar ik daarvoor altijd gewoond heb. Daar wonen mijn ouders, vrienden en andere familieleden. Maar goed, mijn vriend heeft hier een baan, dus dat gaat niet zo makkelijk om terug te gaan, helaas!
Ja hoor, Chiara ook! Tuurlijk!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:55 schreef Lois het volgende:
Chiara ook?
Hier, neem deze maarquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:59 schreef melonovy het volgende:
Eigenlijk wel een goede rede voor gebak, maar ik moet er een beetje op letten he
Nou, inderdaadquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:56 schreef Luchtbel het volgende:
Haha zou wel heel bruut zijn als Chiara niet TBC vrij was hier blij te gaan zitten posten![]()
![]()
Welke wil je, Clauwheee? Iemand anders ook? Nee Mel, afblijven! WIJ vieren het wel voor jequote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:01 schreef clauwheee het volgende:
Owwwww gebak..hoor ik gebak? Waar is er gebak? Ik wil ook wel gebak
Hmmm... dat betekent dat jij moet trakteren hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:06 schreef Zabb het volgende:
Oeeh lekker! Ik wil ook wel een gebakje. Ik heb al 1 tentamen binnen en heb een voldoende, dus dat is ook wel reden voor gebak!!![]()
Hoe laat is het en hoe heet je ventje?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:12 schreef missbehavin het volgende:
Geen bananensoes?? Nog een reden: mijn ventje komt straks bij praatjesmakers!!![]()
al vind je U2 niets de sfeer alleen al is zoooooquote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:27 schreef Beaker het volgende:
Ja alles goed hier
Ik ben door vrienden gevraagd mee te gaan naar U2,maar ben er nier zo weg van! Dus ik ga niet
Ik wilde graag naar Pinkpop, maar dat word een drama volgens mij gezien de line upbijna weekend
ps. ik duim voor je hoor!! Laat je weten of het gelukt is een kaartje te bemachtigen??
Kijk, dit is 'mquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:22 schreef Zabb het volgende:
He wat leuk Missbehavin! Helaas is op dezelfde tijd Wie is de Mol erop.
Thanx! Ben ik ookquote:
iddquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:17 schreef Zabb het volgende:
Wat een leuke foto Missbehavin! Ik kan me voorstellen dat je trots op hem bent!![]()
sjee, bedankt allemaal!quote:
Dat heb ik dus ook altijd! Als ie klaar is met scannen he!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:51 schreef daniman het volgende:
verdorie, ik scrhik ook elke keer van dat geluid van Adaware
Is ook niet zo vreemd, hij was ook zo snel weer weg! Hij moest Antonie Kamerling uitleggen, zei ie dat z'n haar te lang was en dat ie t af moest knippen van m...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:52 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb um niet zo snel gezien missbehavin, jammer! Maar wat een fantasie hebben die kinders soms hè
idd, dat spinnetjequote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:58 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ja en dan komt er zo'n spinnetje in beeld toch!? Elke keer schrik ik er weer van!![]()
Welk geluid ??quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:51 schreef daniman het volgende:
verdorie, ik scrhik ook elke keer van dat geluid van Adaware![]()
Da's lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:het is weer Warm hier en warm water
hebben nieuwe cv-ketel
![]()
Pinkpop is toch al jaren niks meer (Lowlands trouwens ook) ??quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:24 schreef Anitra het volgende:
PP doen we niet line up is echt niks. Dauwpop is goed en nog een aantal kom er ff niet op.
Pinkpop was 2002,2003 welgeinig allen pokke weer en vorig jaar was alleen de maandag leuk. Lowlands word met het jaar beter!! in 2003 gewerkt daar en afgelopen jaar was ik net bevallen en ik mocht niet eens, flauw he?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pinkpop is toch al jaren niks meer (Lowlands trouwens ook) ??
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Clauwheeja het is super eindelijk weg ellende cv-ketel voor jaren, was wel een grote slok uit de portomnee maar zijn er iig nu weer voor jaren vanaf
Wat maken ze trouwens veel reclame voor groningen...
Heel flauwquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:31 schreef Anitra het volgende:
Pinkpop was 2002,2003 welgeinig allen pokke weer en vorig jaar was alleen de maandag leuk. Lowlands word met het jaar beter!! in 2003 gewerkt daar en afgelopen jaar was ik net bevallen en ik mocht niet eens, flauw he?![]()
Vind je ?? Vond het maar een saaie provincie, je ziet alleen maar landquote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:39 schreef clauwheee het volgende:
Ja goed hè, nieuwe promotiecampagneMaar tis hier ook leuk hoor
![]()
![]()
Kleine meisjes ook hoor. Ben regelmatig door Brecht in mijn tieten geknepen. Maar dat kind heeft een beetje een borstenobsessiequote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:14 schreef moussy het volgende:
waarom frutten kleine jongetjes toch zo vroeg al aan tieten?
Meteen leren, daar ben je tante voorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:08 schreef Spindizzy het volgende:
Ooooh tieten! Dat woord kent ze nog niet geloof ik
Wat heb ik gelachen zegquote:Op zaterdag 5 februari 2005 01:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Meteen leren, daar ben je tante voor
kind te koop ;)
ken dat... hadden een vriendin en ik vorige week met kaartjes voor alanis morisette. uiteindelijk is dat dan wel gelukt gelukkig, maar die ticketservice geeft weinig service iigquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:00 schreef Martineke het volgende:
grr weet je wat zuur is......probeer al 2 uur ticketservice te pakken te krijgen voor kaartjes U2 en rob staat in de rij voor kaartjes, kom ik er doorheen word de verbinding automatisch verbroken ivm te lange wachttijden, en bij rob waren er nog 4 wachtenden voor hem en toen was t UITVERKOCHT
hij was al blij toen ik met de post binnenkwam en er naast de gewone post ook een pakje voor hem tussenzatquote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:14 schreef babyfeet het volgende:
Oh leuk dat hij het nu al heeft vond hij de stickers ook leuk...
en wat voor gezicht trok hij ?
oh ik ben helemaal blij
hier is de post nog niet geweest
Ah nou! Hoe kan dat nou? Is hij nog te redden?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:32 schreef babyfeet het volgende:
spinn de trui is mislukt [afbeelding]
Te groot. Te klein. Te nauw. Te lang. Te kort. Teveel mouwen. Te weinig mouwen. Te lange mouwen. Te korte mouwen. Geen mouwen. Geen hals. Mogelijkheden zat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:44 schreef lady-wrb het volgende:
hoe kan een trui nou mislukken?
Hier hetzelfde, hoor. 2,5 uur achter de computer gezeten (duurde al een half uur om überhaupt de site van ticketmaster geladen te krijgen) en nog geen kaarten, terwijl er al 3 concerten zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:00 schreef Martineke het volgende:
grr weet je wat zuur is......probeer al 2 uur ticketservice te pakken te krijgen voor kaartjes U2 en rob staat in de rij voor kaartjes, kom ik er doorheen word de verbinding automatisch verbroken ivm te lange wachttijden, en bij rob waren er nog 4 wachtenden voor hem en toen was t UITVERKOCHT
Wat let je ??quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:54 schreef Zabb het volgende:
Ik heb net een heel lief en mooi klein baby'tje vastgehouden!Ik wil ook!!!!!!
![]()
Vrij weinig want ga niet samenwonen ofzo hoor, hij huurt gewoon de rest van het huis en heeft eigen kamers en keuken.quote:
Het had wel een broertje van René kunnen zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:16 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb vanmorgen toch zo gelachen..........
we waren in de lidl boodschappen aan het doen en luca had geheel zelfstandig besloten dat hij in de kar wou. alleen ging er tijdens het erinklimmen wat mis.
we troffen hem ondersteboven aan in de kar met zijn hoofd tussen de boodschappen en zijn benen spartelend in de lucht....
hij was onderweg klemgeraakt.....
Lijkt mij ook, hebben wij ook gedaan met een oude tafel. Heel hard schuren (nou ja, mister_d dan) en daarna blank gelaktquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:26 schreef lady-wrb het volgende:
misschien is overschilderen een idee?
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:18 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Vrij weinig want ga niet samenwonen ofzo hoor, hij huurt gewoon de rest van het huis en heeft eigen kamers en keuken.
Ja zo noemen wij dat ook hier. Mijn huisgenoot huurt de andere 2 kamers in het huis, kookt voor mij en mag zich op de zolder uitlevenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:18 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Vrij weinig want ga niet samenwonen ofzo hoor, hij huurt gewoon de rest van het huis en heeft eigen kamers en keuken.
Jaja, zeggen ze allemaal . . .quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:42 schreef Luchtbel het volgende:
Nou maar serieus, het is een tijdelijke oplossing waarbij we wel alletwee de ruimte hebben en ik vind het wel ook fijn jamaar tis echt niet samenwonen als in lekker romantisch bij elkaar intrekken. Het is vooral uit praktisch.
Neva je moet een paar dingen in de gaten houden bij stade de france. Ik ben er in 2003 geweest met Bruce Springsteen en idd het is veel beter dan de arena. Hmm misschien beter om ff te msn-en hier over ....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:27 schreef Neva het volgende:
karin gaaf dat je kaartjes hebt.. matineke ik zal voor jou duimen![]()
anitra is in stade de france waar we heen gaan
eigenlijk beter als de arena.. nu kunne we saaampjes smiddags parijs nog inen dan s avonds lkker genieten van U2 staanplaatsen ook nog
al zal het iet helemaal vooraan zijn maar goed
ik ben er echt heeeeeeel blij mee. vriendjelief trouwens ook
![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:42 schreef Luchtbel het volgende:
Nou maar serieus, het is een tijdelijke oplossing waarbij we wel alletwee de ruimte hebben en ik vind het wel ook fijn jamaar tis echt niet samenwonen als in lekker romantisch bij elkaar intrekken. Het is vooral uit praktisch.
mail maarquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:52 schreef Anitra het volgende:
[..]
Neva je moet een paar dingen in de gaten houden bij stade de france. Ik ben er in 2003 geweest met Bruce Springsteen en idd het is veel beter dan de arena. Hmm misschien beter om ff te mailen hier over ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |