quote:Motor type 4943cc, 12 cylinders, 24 kleppen
Vermogen 340 PK bij 6000 toeren/min
Versnelling 5 bak, automaat
Gewicht 1810 kilo
Topsnelheid 255 kilometer per uur
ik vraag me af of da wel goed isquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:12 schreef MutZ het volgende:
Ja jozef444, we spreken elkaar zo idd heel regelmatig...
Ik weet wel zeker van niet...quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:13 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik vraag me af of da wel goed is![]()
DOEN!quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:13 schreef Alfisti het volgende:
Mooie Fellali!
trouwens: GTA wielen onder een GTV! *fap*fap*fap*
[afbeelding]
te laar, had hem al klaar staanquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:11 schreef jozef444 het volgende:
fipo !!!!![]()
ik was al bijna bezig om een mooi vliegtuig/motor sc te gaan maken met 412![]()
Hoi BazzoSquote:
my thoughts exactlyquote:
Dat merken we jaquote:
Gaat eens gauw met je brommer weer naar de MC SCquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:18 schreef jozef444 het volgende:
[..]
en trouwens die alfa mja mooie velgen jammer van de auto![]()
ja maar ja maar en men subaru danquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Gaat eens gauw met je brommer weer naar de MC SC
Ik zal 1 keer met mijn hand over mijn hart strijken........... je mag blijvenquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:22 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ja maar ja maar en men subaru dan![]()
Alleen wel jammer dat R componenten weerstanden zijn, ipv jumpersquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:33 schreef Alfisti het volgende:
Broodtrommel tjoeninghttp://www.tweakers.net/nieuws/36065
quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:33 schreef Alfisti het volgende:
Broodtrommel tjoeninghttp://www.tweakers.net/nieuws/36065
quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat R componenten weerstanden zijn, ipv jumpers
ja ja.........quote:Het zíjn jumpers...maar dan soldeerbare SMD-jumpers. Ook wel draadbruggen genoemd. Ofwel weerstanden van 0 Ohm, vandaar toch aangegeven met een R-nummer.
http://www.lbodnar.dsl.pi(...)_removed_jumpers.jpgquote:
Hoe hi-res?quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:05 schreef Boink het volgende:
Iemand een goed HQ logo van spyker voor mij?
Shit, ik zet hem net in de garagequote:Op donderdag 3 februari 2005 19:05 schreef Boink het volgende:
Ik ga toch ineens heel anders naar jou kijkenquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:04 schreef PeuRac het volgende:
http://www.dirtyboystudio(...)_Fuck_The_Movie.html![]()
maar niet van het logoquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:21 schreef PeuRac het volgende:
Moet je BoJo ff vragen, hij had er een op 3500x2400 oid
Heel duidelijk lijkt mequote:Op donderdag 3 februari 2005 20:11 schreef D-Devil het volgende:
Een duitse handleiding uiteraard bij die powerlifts, nu ben ik niet echt a-duits, maar als men schroeven gaat beschrijven in het duits dan word ik gek :
"Die dritte schraube (in fahrrichtung gesehen) der kotflügelbefestigungskante herausdrehen und gegen Kugelbolzen mit Blechschraubengewinde austauschen. Unter den Kugelbolzen U-scheibe unterlegen und bef.bolzen festdrehen.
Die um umbausatz enthaltenen Kugelpfannen vor der montage im bereich der Kugelbolzenaufnahme etwas fetten..
psies! gewoon de rode dropveteer bij de rode.......quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel duidelijk lijkt meMet deze handleiding kan zelfs ieman met 2 linker handen t nog
geen van beide. PDA beland toch in de la en mijn 20 inch crt is eik best oke nog.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen van beide. PDA beland toch in de la en mijn 20 inch crt is eik best oke nog.
zaterdag naar een tv kijken![]()
quote:
1024*768quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:05 schreef Boink het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:56 schreef D-Devil het volgende:
Ben ff teruggereden met die dingen, want het kon gewoon niet kloppen.
Ze hadden er gelukkig een andere set liggen en konden de mijne daarmee wel in orde maken.
ja wel wat maar niet zo heel veel, als hij niet verkocht is voor volgende week zaterdag ga ik hem hier naar beun de haas brengen denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:09 schreef PeuRac het volgende:
Heb je al wat reactie's op je Lancia gehad herman?
Denk je dat beus de haas gewoon zegt van 'hier heb je 1000 euro laat em maar staan' ??quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja wel wat maar niet zo heel veel, als hij niet verkocht is voor volgende week zaterdag ga ik hem hier naar beun de haas brengen denk ik
hij zei dat hij er sowieso 500 voor zou geven en als hij goed keek misschien nog meer, en idd, ik ga de prijs verlagen denk ik ja...quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk je dat beus de haas gewoon zegt van 'hier heb je 1000 euro laat em maar staan' ??dat kun je vergeten hoor
Verlaag gewoon je prijs, je verkoopt em heus wel. En rij er mee rond, ga ermee de stad in en parkeer em opvallend enzo, dat helpt echt.
als t maar een T4 isquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:28 schreef BoJo het volgende:
ik moet geen peugeot.
een v40 is ook best geinig...
nee dat is over the top, ik ben maar een arme sloeberquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als t maar een T4 is
Wat lijkt een 850 T5 je dan? Veel onzuiniger als je Alfa kun je toch niet rijden
voordeel is dat er maar weinig is om door heen te vallenquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:33 schreef PeuRac het volgende:
je bedoelt dat je een gat in je hand hebt
volvooooooooooooquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:28 schreef BoJo het volgende:
ik moet geen peugeot.
een v40 is ook best geinig...
jij bent echt 24/7 bezig met geld hèquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:40 schreef PeuRac het volgende:
Ik zit net ff te rekenen, als ik prive niks rij, dan hou ik 100 euro per maand over van mn reiskosten, bovenop mn in verhouding toch al niet slechte vergoeding
Daar ben ik voor opgeleidquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij bent echt 24/7 bezig met geld hè
quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:42 schreef BoJo het volgende:
ik ga denk ik maar een cursus doen en/of beter werk zoeken, ik kan alleen een fiets betalen op het moment
je bent niet opgeleid om met je eigen geld bezig te zijn neem ik aanquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar ben ik voor opgeleid![]()
* PeuRac gaat maffen![]()
![]()
(heb mn stage bedrijf nu al 500 euro helpen te besparen, dus deze maand hebben ze mn vergoeding er alweer uit
en maar zeuren over zijn geldquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:40 schreef PeuRac het volgende:
Ik zit net ff te rekenen, als ik prive niks rij en 1 op 10, dan hou ik 100 euro per maand over van mn reiskosten, bovenop mn in verhouding toch al niet slechte vergoedingMaar ws rij ik zuiniger als 1 op 10
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja sorry, als ik iets zie reageer ik er op zonder verder te lezen, dan maar spuit 11gmta he
waarom heb jij er dan 1quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:02 schreef Alfisti het volgende:
@JoJo: als je maar geen GTV koopt, moet een beetje exclusief blijven en is niet voor het gewone volk
Omdat ik geen gewoon volk maar een Alfista benquote:
wist ik welquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
gmta
g-m-t-a
gee-em-tee-aa
great minds think alike![]()
duur en saabquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Omdat ik geen gewoon volk maar een Alfista ben
zo'n saab 9-5 niets voor je? blijf ik ook mooi vinden
u is vrouwquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Omdat ik geen gewoon volk maar een Alfista ben
zo'n saab 9-5 niets voor je? blijf ik ook mooi vinden
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
duur en saab![]()
ik vind eigenlijk niks mooi![]()
ik vind er niks aan zo'n saab, genoeg in gereden though.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat blijkt wel ja, als je een
saab
niet mooi vindt
dat kanquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind er niks aan zo'n saab, genoeg in gereden though.![]()
vrouwquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
enkelvoud is Alfista, meervoud is Alfisti
en nu geen gelul over mijn nickname he!
ik lees gewoon altijd alfRistiquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:17 schreef BazzoS het volgende:
ik krijg altijd vieze gedachtes bij alfisti
quote:
gmta weerquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik lees gewoon altijd alfRisti![]()
Hermiequote:Op donderdag 3 februari 2005 23:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik lees gewoon altijd alfRisti![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:33 schreef Alfisti het volgende:
lol! zit net te lezen dat de Vectra CDti ( Alfa JTD dieselblok) 150 pk versie is begrenst op 205 /km/h, dit vanwege het gebruik van winterbanden met H ( 210 km/h) aanduiding
* oven voorverwarmtquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Jep, gooi der nog maar effe ene in de euven
Was een Opel rijder die een Alfa tuner mailde met het verzoek om die begrenzer te verwijderenquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Was een Opel rijder die een Alfa tuner mailde met het verzoek om die begrenzer te verwijderen
laters bassieeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 3 februari 2005 23:37 schreef BazzoS het volgende:
maar ik ga pitte, laters herm, jij gmta-er![]()
Oja, riesjart ook laters
Trusten Bassquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:37 schreef BazzoS het volgende:
maar ik ga pitte, laters herm, jij gmta-er![]()
Oja, riesjart ook laters
Ruk-bunker bouwen bedoel jequote:Op donderdag 3 februari 2005 23:39 schreef hermandeperman het volgende:
mja, ik denk dat ik ook maar even fijn discovery ga loeren en dan tukken ofzo
Daarmee bedoel je vast puur en alleen de benzinekosten of heb je daarin ook de rest verrekend?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:40 schreef PeuRac het volgende:
Ik zit net ff te rekenen, als ik prive niks rij en 1 op 10, dan hou ik 100 euro per maand over van mn reiskosten, bovenop mn in verhouding toch al niet slechte vergoedingMaar ws rij ik zuiniger als 1 op 10
Minder kansloos dan een zeeuwse helpdesk medewerker die datzelfde zou doenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
help roepe als je bij een helpdesk werkt, hoe kansloos is dat
Geen last van, ik lig heerlijk warm met de klap-computer in mijn bedjequote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:38 schreef Fugie het volgende:
trouwens, best koud om 10 over half 1 snachts
tjah, je zou maar zeeuw en helpdesk medewerker zijn jaquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:39 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Minder kansloos dan een zeeuwse helpdesk medewerker die datzelfde zou doen.
hmm goed idee, alleen een 17 inch crt is niet zo makkelijk in bedquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen last van, ik lig heerlijk warm met de klap-computer in mijn bedje
Zolang je je slurf er maar niet tussen klaptquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen last van, ik lig heerlijk warm met de klap-computer in mijn bedje
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:44 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Zolang je je slurf er maar niet tussen klapt.
alsof ik dat voel in mijn huidige gemoedstoestandquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:44 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Zolang je je slurf er maar niet tussen klapt.
Houd je wel alvast de oude sok gereed, met die gemoedstoestand gaat ook je reactievermogen gestaag naar beneden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof ik dat voel in mijn huidige gemoedstoestand
* Fugie film kijke gaat
Die velgen staan hem goedquote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:01 schreef Alfisti het volgende:
Foto van de gehele GTV met GTA velgen!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
tjah, je zou maar zeeuw en helpdesk medewerker zijn janog kanslozer dan servier montenegroaan en helpdesk medewerker
ja ik las etquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 07:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja ik las et
wacht ff manik ben echt zoooo lang doorgegaan dat ik dus net ff paar uurtjes heb geslapen. Maar ik ben dus nig compleet dronken nu
en ik moet zo werken
't lukt je aardigquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:16 schreef BoJo het volgende:
kutzooi, iedereen is ziek. Nu kan ik niemand delegeren of mee spelen![]()
Waar heb ik dat nu eerder gelezen, zelfs dat je er misschien nog wel een stukje in zou rijdenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:14 schreef Tjabbo het volgende:Morgen weer sleutelen
* Tjabbo heeft compressor en luchtsleutel gecharterd
- Distributieriem afmonteren.
-Accu vervangen.
- BOV beter vastzetten met klemmen.
- Olie verversen (mits er nog tijd is).
-Testrijden
Klopt. Als het goed is heb je ook gelezen de avond erop dat ik geen tools had om de kurkaspoelie los te krijgen. Ik heb nu dus eindelijk tools (en tijd!)ervoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:06 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Waar heb ik dat nu eerder gelezen, zelfs dat je er misschien nog wel een stukje in zou rijden.
*hap hap*quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Klopt. Als het goed is heb je ook gelezen de avond erop dat ik geen tools had om de kurkaspoelie los te krijgen. Ik heb nu dus eindelijk tools (en tijd!)ervoor.
Gisteren pas de accu gekocht dus dat had je nog niet gehoord, en de BOV is van latere zorg voor wanneer we echt weer gaan blazen.
zeure is goedquote:
Ik voel me niet aangevallenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:15 schreef D-Devil het volgende:
[..]
*hap hap*
Wel dus, dat schreef je gisteren want de kwikfit was duurder, om over de halfords nog niet eens te spreken. En volgens mij schreef je daarbij ook dat je stieken in de suup zou rijden. Dus ik had het niet over die tijd geleden dat je de krukaspoelie niet had
. Niet zo aangevallen hè.
carnaval in utrecht is oke ole olequote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
zeure is goed![]()
en btw, best lekker terrasweer hier in het altijd zonnige zeelandGa vanmiddag maar eesn wat vriendjes charteren
Is je zak weer leeg?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:52 schreef Fugie het volgende:
ik ga eens een eitje bakkeLekker eiwitte vreten
Wanneer welquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:00 schreef Xtreem het volgende:
carnaval
klanten die de dag voor de rit afbellen
vervelen
tentamens niet halen
't is niet mijn week
week 17, 1998.quote:
komt goed jongen, komt goed, maar wel kut van je tentamens btwquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:00 schreef Xtreem het volgende:
carnaval
klanten die de dag voor de rit afbellen
vervelen
tentamens niet halen
't is niet mijn week
het lullige is, ik heb nu precies genoeg punten om door te mogen. (120 vd 150), maar wil ik m'n bachelor dit jaar afronden, moet ik dus in een half jaar (inclusief de herkansingen in augustus) 60 punten halenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
komt goed jongen, komt goed, maar wel kut van je tentamens btw
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
het lullige is, ik heb nu precies genoeg punten om door te mogen. (120 vd 150), maar wil ik m'n bachelor dit jaar afronden, moet ik dus in een half jaar (inclusief de herkansingen in augustus) 60 punten halenDat red ik never nooit niet. Maar om nu al te zeggen, ik neem wel een jaartje extra
![]()
kan toch makkelijk, half jaar te tijd johquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
het lullige is, ik heb nu precies genoeg punten om door te mogen. (120 vd 150), maar wil ik m'n bachelor dit jaar afronden, moet ik dus in een half jaar (inclusief de herkansingen in augustus) 60 punten halenDat red ik never nooit niet. Maar om nu al te zeggen, ik neem wel een jaartje extra
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat is wel heel ruk zeg.... maar het gaat je vast lukken
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan toch makkelijk, half jaar te tijd joh
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]dank je..
alleen kan ik dan m'n zomer opzeggen, niet werken, alle dingen naast de studie (inclusief dat beeetje sociaal leven dat ik heb) vergeten
oh well, eerst maar 'ns een weekendje rustig over nadenken
ieder voordeel hep z'n nadeel.... stel dat ik er nog iets achteraan wil doen, wordt dat een duur geintje.... en 7 jaar studeren (daar zou het dan op neer komen: 5+2) is ook wel twijfelachtigquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat zou ik ook maar doen....
ik zou gaan voor het jaartje extra![]()
ja daarom, financieel zou de enige reden zijn ja, maar ja je moet idd besluiten of je er nog wat achteraan wilt doen...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ieder voordeel hep z'n nadeel.... stel dat ik er nog iets achteraan wil doen, wordt dat een duur geintje.... en 7 jaar studeren (daar zou het dan op neer komen: 5+2) is ook wel twijfelachtig
daar red ik het echt niet meequote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:34 schreef Fugie het volgende:
mijn studieweken van 40 uur zijn 10 uur ofzo, dusja
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:41 schreef Alfisti het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeej
* Alfisti is ook wakker
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:41 schreef Alfisti het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeej
* Alfisti is ook wakker
juh, beledigende spreekkoren mogen niet meer hequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
en trouwens: was 1 bekerhouder niet genoeg?
vind hem ook wel kickenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
juh, beledigende spreekkoren mogen niet meer he
Hoorde deze van de week op TV, vond hem wel humor
[..]
![]()
Voor halve liters ja ! Ik vind het enorm gave velgenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:51 schreef Fugie het volgende:
stiekem stonden die velge best goed hoor alfisti, maar het blijven bekerhouders
profiteurquote:
ik dacht ik hou me nog in......maar je zegt het zelf alquote:
Durf duidelijke taal te vragenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik dacht ik hou me nog in......maar je zegt het zelf al![]()
vuile profiterende onderhuidse parasietquote:
Klootzak. Ik ben niet onderhuidsquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vuile profiterende onderhuidse parasiet![]()
tis altijd gezellig in PTAquote:
zou ik nu ook zeggen ja.....quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:43 schreef Xtreem het volgende:
Men neme wat benzine, wat vuurwerk en...... tadaaa![]()
zou goed kunnen.... heb 'm uit de weblogquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:48 schreef Fugie het volgende:
die filmpje is al eens voorbijgekomden gloof ik
*afhaaktquote:
quote:
quote:
parasiet alleen danquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:01 schreef BazzoS het volgende:
http://www.killsometime.com/Video/video.asp?video=Grape-Stomp
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:17 schreef t0n het volgende:
ik heb een aap verkracht, nu heb ik aids aan mijn linker teel bal en de teringtiefes in me hoofd..
want het is VRIJDAG!
btw, de amsterdammers, vanavond is er weer'n meeting bij de mac in zuid oost
Die valt de lucht uit haar longenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:01 schreef BazzoS het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:05 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb een Big American pizza met extra veel kaas in de oven liggen.
kwordt er ook niet vet van maar ik eet het gewoon niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:07 schreef D-Devil het volgende:
Ik word er gelukkig niet vet van, maar ik eet gezond voor de rest van alle dagen, alleen is nadine nu werken en ik ga niet voor mezelf alleen koken.
Sick.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:01 schreef BazzoS het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja vondt ik ooken moet de zwaarste serie nog afwerken
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
ik zal vanaf vanavond 3 dagen als zuster door het leven gaan
aaaaaah toe!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ikzelf maak ze niet en hoop dat mijn vrienden zo verstandig zijn dat ook niet te doen![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:58 schreef hermandeperman het volgende:
ik zal vanaf vanavond 3 dagen als zuster door het leven gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |