Kan ik deze zien terwijl ik alleen seizoen 1 heb gezien, of verpest dit een hoop?!?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 10:01 schreef Gorro het volgende:
(#772) Twin Peaks: Fire Walk With Me (David Lynch, 1992)
Qua sfeer is de film wat donkerder dan de serie en met name in het briljante tweede uur wordt de film erg intens. Het is dan ook jammer dat het eerste uur zo slap is. Het subplotje aan het begin heeft zowel niets met serie als met de film te maken en lijkt alleen als vulling te dienen. Gelukkig staat het tweede uur bol van enorm sterke scenes, zoals in de nachtclub, de droomscenes en de beangstigende eindscene. ****
Ik zou het niet doen, aangezien in de film de moordenaar van Laura Palmer bekend gemaakt wordt en dat weet je nog niet aan het eind van seizoen 1 geloof ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:43 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Kan ik deze zien terwijl ik alleen seizoen 1 heb gezien, of verpest dit een hoop?!?
Klopt, dit weet je aan het einde van seizoen 1 nog niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:48 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, aangezien in de film de moordenaar van Laura Palmer bekend gemaakt wordt en dat weet je nog niet aan het eind van seizoen 1 geloof ik.
Ah, had niet gezien dat dat een aparte link was.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:19 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ja, daar leidt de link die eronder zit ook naar
daar heb ik ook nog het nodige van gezien.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:35 schreef Sokolsky het volgende:
Vanmiddag op de BBC: White Heat met James Cagney. Erg leuke misdaadfilm, met goed acteerwerk en een boeiend plot. Het was eigenlijk de bedoeling schaatsen te kijken, maar daar is niks van gekomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en sommige "cameratechnische" oplossingen vond ik erg sterk. Dus, verhaal mooi, acteerwerk mooi, alles mooi
Topfilm wat mij betreft!
-enige nadeel, maar die is van technische aard, is dat bij mij de dvd even skipte bij scene-overgangen. En de ondertitels stonden er soms maar een halve seconde, en dat is net even te kort als je de taal niet begrijpt-
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Er zijn ook veel mensen die het plot erg doorzichtig vinden. Maar zelfs als je 'het' door hebt, dan valt er mijn inziens nog genoeg te genieten.quote:
deze film vond ik dus helemaal niks. wel een goede acteurs hoor! en ik ben een fan van Scarlett J. maar het kon me allemaal niet boeien. wat een amerikaanse film waarin ze vanalles boeiend willen laten lijken terwijl het dat niet is.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:28 schreef Mirjamke het volgende:
Girl With A Pearl Earring
Wat een ongeloofelijk mooie film dit!
De belichting, de sfeer...alles klopt gewoon.
Wat ik vooral mooi vind aan deze film, is dat de actrices/acteurs er heel
puur uitzien.
Jaa, deze film wil ik zeker nog eens gaan kijken!
9
Tja het is denk ik gewoon een film die goed is in zijn genre, en iets waar je juist van houdt, of helemaal niet. Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:26 schreef granuaile het volgende:
[..]
deze film vond ik dus helemaal niks. wel een goede acteurs hoor! en ik ben een fan van Scarlett J. maar het kon me allemaal niet boeien. wat een amerikaanse film waarin ze vanalles boeiend willen laten lijken terwijl het dat niet is.
plus dat het opgenomen was in (1) het engels en niet het nederlands en (3) een studio ipv op locatie in NLD (en dat wat airbrushen....).
maar de film schijnt het goed te doen bij vrouwen van 55+ (dit wil niet zeggen dat jij per se in deze categorie hoort natuurlijk. maar dit is gewoon een analyse van het publiek dat er in mijn filmhuis op af kwam)
"I`m ready, promotion"quote:Op zondag 6 februari 2005 13:31 schreef Hymn het volgende:
Spongebob Squarepants: the movie
lol
Droge film met als leukste het dansje van patrick en spongebob.
'oh yeah, go spongebob, oh yeah'
Verhaal slaat natuurlijk nergens op maar hij is vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |