En deze twee dan ook gelijk maar verwijderen...quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:04 schreef Poepoog het volgende:
Mogen de twee reacties hier boven ook weg
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Tjesis! Is dit nu nog open!
Tssssss! Luie donders!
Naar GAM! Kan jij hem tenminste sluiten. Die luie donders van V&A heb je echt he-le-maal NIETS aan!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:20 schreef SDSNATCHER2 het volgende:
en nu heb ik het gehad!! I'll send you guys straight to the black hole!! YOU WILL ALL GET SUCKED UP!! MOehwhahahahahahaha *evil laugh*
Blijkbaar niet, probeer eens een topic report. Mss helpt dat!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:22 schreef Marty26 het volgende:
Kan dit topic een slotje krijgen?
¤2,- voor de katquote:
Waar is Adelante als je 'm nodig hebtquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
Die luie donders van V&A heb je echt he-le-maal NIETS aan!
Die zit vast weer eens ergens in een kast...quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar is Adelante als je 'm nodig hebt
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die zit vast weer eens ergens in een kast...
Oke stuur maar een mailtje met je gegevensquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Voor 5 euro krijg je mijn handtekening erbij!
Wordt tijd dat Adelante uit de kast komt dan...quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die zit vast weer eens ergens in een kast...
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Oke stuur maar een mailtje met je gegevens
marty26@gmail.com
quote:
hahahaha ja super topic, dat gaat snel 5 min. na dat dit is gepost heb je al een hele blz vol!!!quote:
Ik wil het ook wel voor je doen hoorquote:
Jaja, zo gaat dat hier als je een goeie OP hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:35 schreef mouschy het volgende:
[..]
hahahaha ja super topic, dat gaat snel 5 min. na dat dit is gepost heb je al een hele blz vol!!!![]()
Goh ja, het lijkt wel alsof alles wat jij opent goud wordt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:35 schreef mouschy het volgende:
[..]
hahahaha ja super topic, dat gaat snel 5 min. na dat dit is gepost heb je al een hele blz vol!!!![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jaja, zo gaat dat hier als je een goeie OP hebt.
Ja, lees de sluitpost eens...quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:37 schreef mouschy het volgende:
Vaag de andere topic is wel weg gehaalt!!!!!!!
Het is een complot!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:37 schreef mouschy het volgende:
Vaag de andere topic is wel weg gehaalt!!!!!!!
Openings Postquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:39 schreef mouschy het volgende:
OP ????????
Wellicht moet je de faq van V&A nog ff lezen:quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:32 schreef ElisaB het volgende:
Heb je de sluitpost in je vorige 'handtekeningen'-topic niet gelezen?
Je hebt je handtekeningen op eBay staan en daarmee kun je ze per definitie niet meer in V&A aanbieden. Een bod op eBay is bindend, dus het aanbieden hier is een wassen neus. En daar is V&A niet voor.
Jezus he, wel ff ontopic blijven ja, anders is straks dit hele topic naar de klotequote:
Dat is een geheimpje.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:42 schreef mouschy het volgende:
Maar ik heb nog aldoor geen andwoord gehad waarom kan je zelf je eigen topic niet weg halen?![]()
Ik had er geen link bij gezet!!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Openings Post
En dan hierbij de sluitpost van je andere topic.
[..]
Wellicht moet je de faq van V&A nog ff lezen:
[V&A FAQ] vernieuwd, eenduidig en helder
Gnaffelt jouw knezelaar ook nog steeds?quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:43 schreef Poepoog het volgende:
Goh heeft iemand al een OP online gezet
DAT meen JE nietquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:43 schreef mouschy het volgende:
[..]
Ik had er geen link bij gezet!!!![]()
jaquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gnaffelt jouw knezelaar ook nog steeds?
Welles! Naar ebay! In dat andere topic!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:43 schreef mouschy het volgende:
[..]
Ik had er geen link bij gezet!!!![]()
Daarom niet...quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:42 schreef mouschy het volgende:
Ja ik had 2 topics geopend en deze was fout en de goede hebben ze weggehaalt. Nou ja laat maar lekker![]()
Maar ik heb nog aldoor geen andwoord gehad waarom kan je zelf je eigen topic niet weg halen?![]()
Ja, maar dan wel in TRU.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:46 schreef Poepoog het volgende:
Open anders eens een nieuwe. Gewoon, helemaal opnieuw. Dit keer gaat het wel lukken schat
Nee, maar gisteren wel, dus inmiddels is bekend dat je handtekeningen op eBay staan. En dan kan iemand hier nog zo hoog bieden, maar dat heeft geen enkele zin, want je bent gehouden je handtekeningen te verkopen aan de hoogste bieder op eBay.quote:
Dat was niet vandaag!!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Welles! Naar ebay! In dat andere topic!
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel in TRU.
Daar weten ze meer van spontaan verdwenen objecten enzo.
Mopje... het gaat niet om de dag. Het gaat erom... ach, laat ook maar. Mijn antwoorden zijn volgens mij hartstikke helder, alleen bevallen ze je niet. Nou ja, jammer dan. Ik deed zo mijn bestquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:48 schreef mouschy het volgende:
[..]
Dat was niet vandaag!!!
Maar laat maar lekker zitten, word een beetje moe van jullie andwoorden....![]()
Thanx! dit is een normaal andwoord op mijn vraag!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, maar gisteren wel, dus inmiddels is bekend dat je handtekeningen op eBay staan. En dan kan iemand hier nog zo hoog bieden, maar dat heeft geen enkele zin, want je bent gehouden je handtekeningen te verkopen aan de hoogste bieder op eBay.
Nu zou je natuurlijk kunnen zeggen: ik verwijs iedereen door naar eBay om dáár het bod uit te brengen. Ja, zou kunnen, maar daar is V&A dan weer niet voor bedoeld.
Echt waar; lees de faq nou even, dan snap je ons weer helemaal
En als antwoord op je andere vraag: je kunt geen topic verwijderen omdat je geen mod bent.
Ik word altijd moe van spellingsfouten!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:48 schreef mouschy het volgende:
[..]
Dat was niet vandaag!!!
Maar laat maar lekker zitten, word een beetje moe van jullie andwoorden....![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:50 schreef mouschy het volgende:
Thanx! dit is een normaal andwoord op mijn vraag!![]()
Maar vertel eens wat meer over die handtekeningen, waren ze moeilijk over te trekken met overtrekpapier?quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:48 schreef mouschy het volgende:
[..]
Dat was niet vandaag!!!
Ze heeft je bedankt!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mopje... het gaat niet om de dag. Het gaat erom... ach, laat ook maar. Mijn antwoorden zijn volgens mij hartstikke helder, alleen bevallen ze je niet. Nou ja, jammer dan. Ik deed zo mijn best
En Danny Rook, hoe is die nou in het echt?quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:51 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar vertel eens wat meer over die handtekeningen, waren ze moeilijk over te trekken met overtrekpapier?
Eindelijk erkenningquote:
Met een natte kus erbij?quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:52 schreef Brighteyes het volgende:voor ElisaB. Je doet het hardstikke goed hoor! Ik snap je helemaal!
Knuffel?
Of John Johnes. Is ie nou al wat minder zwartquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En Danny Rook, hoe is die nou in het echt?
Nou, ik wil natuurlijk nog wel eerst antwoord op mijn vraag over Danny Rook.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning
Maar zeg. Zijn jullie hier onmiddels een beetje klaar, of moet dit jeuzeltopic tot 300 volgejeuzeld worden?
We willen antwoorden, trutquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:53 schreef mouschy het volgende:
Mooi het is uitgesproken, kan het topic dan nu gesloten worden????????![]()
Ow ja, natuurlijk. Dom van mequote:Op donderdag 3 februari 2005 13:54 schreef Biancavia het volgende:
Nou, ik wil natuurlijk nog wel eerst antwoord op mijn vraag over Danny Rook.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, natuurlijk. Dom van me![]()
Vinden jullie het erg dat ik dan nu weer wat anders nuttigs ga doen? Ja? En wil de laatste dan straks het licht uit doen? Ja?
Fijn
Maar, maar, mijn zucht naar kennis begint op te spelen.quote:
Je kunt ook op ebay kijken natuurlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:03 schreef Bowiefan het volgende:
is die nou al verkocht of kan je nog bieden
doe eens link danquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:04 schreef Biancavia het volgende:
Je kunt ook op ebay kijken natuurlijk.
Moet het een brunette zijn?quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:09 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi. Heeft iemand een slotje voor me?
Een brunette met grote jetsers mag ook
Nou......vooruit.....quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
Moet het een brunette zijn?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:09 schreef Shark.Bait het volgende:
Een brunette met grote jetsers mag ook
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:09 schreef Shark.Bait het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[afbeelding]
Tja...ff goed kijken ik zie het niet goed...
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[afbeelding]
Tja...ff goed kijken ik zie het niet goed...
Heeeey Bowiefan.!!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:14 schreef Bowiefan het volgende:
Heeey guttegutteguttegutalles OK?
hmzzz ff ontopic.... heb je nog meer van die dames
Ik val niet op smurfenquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:12 schreef Brighteyes het volgende:Slotjes.... Check! Bruin haar.... Check! Bruine ogen.... Check! Grote jetsers.... .... .... ![]()
Sorry... Anyone else die SB kan helpen?
Dat was nu één van die dingen die ik gewoon niet wilde zien.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:15 schreef Gutteguttegut het volgende:
Oooh..wacht..
=edit=Rood haar!!!
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat was nu één van die dingen die ik gewoon niet wilde zien.
...ehhhh.. had ik al "slank" en of "normaal postuur" ergens gemeld?quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:15 schreef Gutteguttegut het volgende:
Oooh..wacht..
=edit=Rood haar!!!
komt wel weer eens een meetquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:16 schreef Gutteguttegut het volgende:
Heeeey Bowiefan.!!!
Ja met mij is alles super!!!
En ja ik volg FOT nog hoor dont worry...alleen heb ik zelden iets nuttigs te posten dus gluur ik alleen maar.
Bovendien moet het au naturel zijn en niet uit een flesje. Vrouwen die hun haar verven hebben een probleem met hun eigenbeeldquote:
Het is me wat he!quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:18 schreef Klonk het volgende:
gezellig topic en dat in V&A
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |