Jaja, zo gaat dat hier als je een goeie OP hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:35 schreef mouschy het volgende:
[..]
hahahaha ja super topic, dat gaat snel 5 min. na dat dit is gepost heb je al een hele blz vol!!!![]()
Goh ja, het lijkt wel alsof alles wat jij opent goud wordt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:35 schreef mouschy het volgende:
[..]
hahahaha ja super topic, dat gaat snel 5 min. na dat dit is gepost heb je al een hele blz vol!!!![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jaja, zo gaat dat hier als je een goeie OP hebt.
Ja, lees de sluitpost eens...quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:37 schreef mouschy het volgende:
Vaag de andere topic is wel weg gehaalt!!!!!!!
Het is een complot!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:37 schreef mouschy het volgende:
Vaag de andere topic is wel weg gehaalt!!!!!!!
Openings Postquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:39 schreef mouschy het volgende:
OP ????????
Wellicht moet je de faq van V&A nog ff lezen:quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:32 schreef ElisaB het volgende:
Heb je de sluitpost in je vorige 'handtekeningen'-topic niet gelezen?
Je hebt je handtekeningen op eBay staan en daarmee kun je ze per definitie niet meer in V&A aanbieden. Een bod op eBay is bindend, dus het aanbieden hier is een wassen neus. En daar is V&A niet voor.
Jezus he, wel ff ontopic blijven ja, anders is straks dit hele topic naar de klotequote:
Dat is een geheimpje.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:42 schreef mouschy het volgende:
Maar ik heb nog aldoor geen andwoord gehad waarom kan je zelf je eigen topic niet weg halen?![]()
Ik had er geen link bij gezet!!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Openings Post
En dan hierbij de sluitpost van je andere topic.
[..]
Wellicht moet je de faq van V&A nog ff lezen:
[V&A FAQ] vernieuwd, eenduidig en helder
Gnaffelt jouw knezelaar ook nog steeds?quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:43 schreef Poepoog het volgende:
Goh heeft iemand al een OP online gezet
DAT meen JE nietquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:43 schreef mouschy het volgende:
[..]
Ik had er geen link bij gezet!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |