Wat al gezegd werd, poeh poeh, één lettertje minder, dat scheelt een hoop. Dat is het ook niet, de meeste spelfouten sparen geen toetsaanslagen uit of voegen er zelfs een paar toe.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:21 schreef XiChico het volgende:
Je kan toch afkorten .. het is maar msn hoor.
nou reken maar uit, je bent toch minstens 4 uur per dag op MSN, daarnaast ben je nog minstens een uur kwijt aan SMS.. als je dan 10% kan besparen scheelt dat best veel.quote:Op zondag 6 februari 2005 01:47 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Wat al gezegd werd, poeh poeh, één lettertje minder, dat scheelt een hoop.
10%? Lijkt me veel.quote:Op zondag 6 februari 2005 15:36 schreef giscard het volgende:
nou reken maar uit, je bent toch minstens 4 uur per dag op MSN, daarnaast ben je nog minstens een uur kwijt aan SMS.. als je dan 10% kan besparen scheelt dat best veel.
quote:Op zondag 6 februari 2005 15:36 schreef giscard het volgende:
[..]
nou reken maar uit, je bent toch minstens 4 uur per dag op MSN, daarnaast ben je nog minstens een uur kwijt aan SMS.. als je dan 10% kan besparen scheelt dat best veel.
Hej kheb andrs bes nivo ask me best dr vr do3!quote:Op zondag 6 februari 2005 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eén van de ergste dingen vind ik het foutieve gebruik van het woord "me" als bezittelijk voornaamwoord. "Me huis", "me zus", "me boek". Daar krijg ik écht kromme tenen van. Ook erg zijn mensen die de verleden tijd gaan proberen te vervoegen: "ik werdt" e.d. Verder zal ik maar niet beginnen over degenen die geen onderscheid meer kunnen maken tussen "licht" en "ligt" en "lachen" en "laggen".
Hoe denken de mensen die zo schrijven óóit aan een baan met een beetje niveau te komen?!
*poging tot ontcijferen doet:quote:Op zondag 6 februari 2005 18:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hej kheb andrs bes nivo ask me best dr vr do3!
volgens mij is het laatste 'woord' "doei"quote:Op zondag 6 februari 2005 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*poging tot ontcijferen doet:
"Hee, ik heb anders best niveau, vraag m'n beste .... " en verder kom ik niet (gelukkig)!
Als ik mijn best er voor doe.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*poging tot ontcijferen doet:
"Hee, ik heb anders best niveau, vraag m'n beste .... " en verder kom ik niet (gelukkig)!
Ah. Tja, ik ben de breezer-taal nou eenmaal niet machtig. Geloof niet dat ik het een groot gemis vindquote:Op zondag 6 februari 2005 18:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als ik mijn best er voor doe.
Je wordt tegenwoordig voor minder omgelegdquote:Ik wacht op het eerste geval van moord op een leraar omdat hij weigerde om een in Breezertaal gesteld profielwerkstuk na te kijken.
Je zou het aan je username anders niet kunnen aflezenquote:Op zondag 6 februari 2005 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ah. Tja, ik ben de breezer-taal nou eenmaal niet machtig. Geloof niet dat ik het een groot gemis vind
Dank je wel beleefd. Ik paradeer hier nu door het huis als een pauw. Ik heb zo lang op dit soort mooie complimenten gewacht. Mijn week kan nu echt niet meer stuk.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:08 schreef boskov het volgende:
[..]
jij bent echt de breezer van de maand
Mja, ik wist niet dat het voor breezer stond toen ik me inschreef. Als ik dat had geweten had ik wel wat anders gekozen. Helaas is de crew erg terughoudend met het wijzigen van usernames tenzij je incrowd bent natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2005 18:31 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je zou het aan je username anders niet kunnen aflezen
quote:Op zondag 6 februari 2005 18:31 schreef giscard het volgende:
[..]
Dank je wel beleefd. Ik paradeer hier nu door het huis als een pauw. Ik heb zo lang op dit soort mooie complimenten gewacht. Mijn week kan nu echt niet meer stuk.
Ik zou toch een poging wagen...quote:Op zondag 6 februari 2005 18:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, ik wist niet dat het voor breezer stond toen ik me inschreef. Als ik dat had geweten had ik wel wat anders gekozen. Helaas is de crew erg terughoudend met het wijzigen van usernames tenzij je incrowd bent natuurlijk
Al gedaan, tevergeefsquote:
Ik zie het altijd maar zo: ik kan een normale sollicitatiebrief schrijven, zij liggen bij voorbaat al eruit.quote:Maar dat gebreezer kan me eigenlijk niet bommen, als ze het maar niet tegen mij gaan doen of dat m'n studenten zo hun tentamens bij me komen inleveren, ik maak er echt gehakt van!![]()
Hmmm... dat is ten zeerste te hopen ja, af en toe twijfel ik nog wel eens bij sommige werkgeversquote:Op zondag 6 februari 2005 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie het altijd maar zo: ik kan een normale sollicitatiebrief schrijven, zij liggen bij voorbaat al eruit.
Dat zijn dan toch niet de werkgevers voor wie ik wil werkenquote:Op zondag 6 februari 2005 18:58 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hmmm... dat is ten zeerste te hopen ja, af en toe twijfel ik nog wel eens bij sommige werkgevers
quote:--> Heb zelf ooit wel ns per ongeluk een brief afgesloten met "was geketend"![]()
Daar heb je een puntquote:Op zondag 6 februari 2005 19:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zijn dan toch niet de werkgevers voor wie ik wil werken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |