en dan maar meteen even een briljante toevoeging toevoegen...
intro script:
de toiletten zijn verstopt op kantoor. er word iemand gebeld en al snel komt er een gespierde jongeman binnenwandelen. "welke kant moet ik op?", vraagt hij. een medewerkster wijst een kant op. "dank je", en loopt door. de vrouwen kijken hem verlekkerd na.
![]()
shelly, de jongste van de dames komt binnenwandelen nadat ze een telefoontje gepleegd heeft en de hunk dus niet heeft zien binnenkomen. "weet je wat jack gedaan heeft, roept ze opeens snikkend uit, hij heeft het uitgemaakt over de telefoon." ze huilt.
![]()
de anderen willen haar nog troosten, maar ze rent al weg richting de wc. daar plenst ze koud water op haar gezicht en kijkt naar haarzelf in de spiegel.
dan ziet ze de hunk en draait zich om. "wat doe jij hier, dit is de vrouwen wc!"
![]()
"ik ben de klusjesman, maar vertel me, waarom huil je?" shelly vertelt het verhaal. hij scheurt zijn shirt van zijn lijf en dept haar tranen. ze kijkt hem aan door haar tranen. enkele seconden kijken ze elkaar diep in de ogen aan en haar adem verstokt. heftig beginnen ze te zoenen en hij trekt haar kleren van haar lijf en gooit haar op de grond. "hij is gek als hij zo iemand als jij laat gaan". ze trekt zijn broek uit en gaat rechtop zitten. "wauw, wat een grote!
![]()
"ja wat dacht jij dan" en duwt haar hoofd naar voren.
![]()
ze pijpt hem en hij komt spuitend in haar mond klaar. dan gaat hij op haar liggen en penetreerd haar. steeds harder bonkt hij haar. dan komt hij nog een keer klaar en kleed zich weer aan. "ik moet nu de toiletten repareren", zegt hij. kom straks nog maar een keer terug. ze staat op en kleed zich ook aan, wat er teminste nog van over is. hij grijpt haar nog even snel bij d'r billen en grijnst terwijl ze voorbij loopt. ze kijkt om en lacht.
fade out. cut to commercials.
zoiets?