parelhoen in nicoise marinade met zelfemaakte aardappelroosjes en spinazie met verschillende kruiden, cashewnoten, afgeblust met witte wijn, een salade van verschillende rassen sla, fruit en zelfgemaakte honing-mosterd dressing, en toe vanille-ijs met koffielikeur en gecarameliseerde suiker?quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
moet je snel zijn.... over 2,5 uur ben ik alweer onderweg naar mn stage
en in de tussentijd moet ik nog eten koken
neej, ik moet nog gaan werkenquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
parelhoen in nicoise marinade met zelfemaakte aardappelroosjes en spinazie met verschillende kruiden, cashewnoten, afgeblust met witte wijn, een salade van verschillende rassen sla, fruit en zelfgemaakte honing-mosterd dressing, en toe vanille-ijs met koffielikeur en gecarameliseerde suiker?
En meneer is nog niet terug of hij is alweer aan het vissenquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:27 schreef Markie-Mark het volgende:
De R van.....
of de R van..........![]()
spannend
Zo ik ben er ook weer trouwens, weer terug van het Filmfestival/vriendje , t was leuk leuk leuk!
Nu fresh & newquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Mogguh slaapkopje.
Heb geen zin meer.
Dan moet je buiten in de zon gaan zitten, is ook erg lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:45 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo dat was even lekker onder de zonnebank![]()
Maar nu heb ik het weer koud![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dan moet je buiten in de zon gaan zitten, is ook erg lekker![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En meneer is nog niet terug of hij is alweer aan het vissen![]()
Waar kan jij nou moe van zijn? Filmkijken? Je moet feesten!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:51 schreef Markie-Mark het volgende:Jerre!!
En nu ga ik douchen en koffie drinken en strakswerken
en vanavond misschien naar een feestje maar ik denk het niet want ik ben moei
las ik alquote:
Hahahaquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:01 schreef Cybart het volgende:
mischien kan zn ex dan voor waxx in de rij gaan liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |