It wasn't mequote:Op donderdag 3 februari 2005 12:17 schreef Ryan_R het volgende:
Zou ik met iemand wat gaan eten, krijg ik geen reactie.![]()
Zal wel weer neit door gaan dan
tenzij ik direct in de file kom te staan is er nog niets mis met mijn dag.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:17 schreef Ryan_R het volgende:
Zou ik met iemand wat gaan eten, krijg ik geen reactie.![]()
Zal wel weer neit door gaan dan
Met mij wel want om half drie moet ik weeer thuiszijn om gezellig op visite te gaan bij m'n oma. ALtijd leuk.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
tenzij ik direct in de file kom te staan is er nog niets mis met mijn dag.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:27 schreef Markie-Mark het volgende:
De R van.....
of de R van..........![]()
spannend
Zo ik ben er ook weer trouwens, weer terug van het Filmfestival/vriendje , t was leuk leuk leuk!
*ladder geef*quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]gemeen
.
je weet wel welke R..
*in de put zit*
Oh oke ik neem dan maar aan dat het R uit het hoge noorden isquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]gemeen
.
je weet wel welke R..
*in de put zit*
nee, was grappig bedoeld voor R uit Wquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:33 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Oh oke ik neem dan maar aan dat het R uit het hoge noorden is
Sorry
Mogguh slaapkopje.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:47 schreef wizarddragon het volgende:
*uitrek*
Mogguh bovenstaande mensen![]()
jah!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
Jee!
tijd voor een help Jer de winter door actie?
ik zal eens wat bedenken...quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!
als jij nog een leuk tweede baantje weet voor me.....
hoe is het met jou?
niet zo kut voelen!!! ({) pasteorp of ik kom naar D. toe voor een knuffel haha!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zal eens wat bedenken...
hier gaat ie redelijk kut, zal komende tijd nog wel ff zo blijven...
niks aan te doen helaas...
gelukkig gaan we er de komende dagen wel ff lekker nog tegenaan met carnaval
moet je snel zijn.... over 2,5 uur ben ik alweer onderweg naar mn stagequote:Op donderdag 3 februari 2005 14:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niet zo kut voelen!!! ({) pasteorp of ik kom naar D. toe voor een knuffel haha!
parelhoen in nicoise marinade met zelfemaakte aardappelroosjes en spinazie met verschillende kruiden, cashewnoten, afgeblust met witte wijn, een salade van verschillende rassen sla, fruit en zelfgemaakte honing-mosterd dressing, en toe vanille-ijs met koffielikeur en gecarameliseerde suiker?quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
moet je snel zijn.... over 2,5 uur ben ik alweer onderweg naar mn stage
en in de tussentijd moet ik nog eten koken
neej, ik moet nog gaan werkenquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
parelhoen in nicoise marinade met zelfemaakte aardappelroosjes en spinazie met verschillende kruiden, cashewnoten, afgeblust met witte wijn, een salade van verschillende rassen sla, fruit en zelfgemaakte honing-mosterd dressing, en toe vanille-ijs met koffielikeur en gecarameliseerde suiker?
En meneer is nog niet terug of hij is alweer aan het vissenquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:27 schreef Markie-Mark het volgende:
De R van.....
of de R van..........![]()
spannend
Zo ik ben er ook weer trouwens, weer terug van het Filmfestival/vriendje , t was leuk leuk leuk!
Nu fresh & newquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Mogguh slaapkopje.
Heb geen zin meer.
Dan moet je buiten in de zon gaan zitten, is ook erg lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:45 schreef Markie-Mark het volgende:
Zo dat was even lekker onder de zonnebank![]()
Maar nu heb ik het weer koud![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dan moet je buiten in de zon gaan zitten, is ook erg lekker![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En meneer is nog niet terug of hij is alweer aan het vissen![]()
Waar kan jij nou moe van zijn? Filmkijken? Je moet feesten!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:51 schreef Markie-Mark het volgende:Jerre!!
En nu ga ik douchen en koffie drinken en strakswerken
en vanavond misschien naar een feestje maar ik denk het niet want ik ben moei
las ik alquote:
Hahahaquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:01 schreef Cybart het volgende:
mischien kan zn ex dan voor waxx in de rij gaan liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |