abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 februari 2005 @ 11:26:18 #151
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24918596
Xanthe, ik ben blij weer even van je te horen, ik vond het niet bepaald leuk hoe dat allemaal ging gisteren. Goed dat je nu precies weet wat de aanleiding voor de inleiding is.

Dikke voor jou!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2005 @ 11:26:38 #152
43556 miss_dynastie
pi_24918601
Xanthe
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2005 @ 11:31:38 #153
81992 Githa
pi_24918691
Succes bij de Gyn BIX

Gerrie, tis echt heel leuk hier in de buiten wereld bij je mama, papa en broertje Piet en Jordy zegt dat in bad gaan echt de moeite waard is dus kom der nu maar uit zodat we je kunnen bewonderen

Xanthe, maandag al wat spannend meid .... zo dichtbij het vasthouden van je kleintje alvast heel veel succes voor het geval ik geen tijd meer zie om te posten
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:34:39 #154
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24918739
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:26 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Hoe het met mij gaat....
Ik was om heel eerlijk te zijn niet eens meer van plan om hier nog te gan reageren.
Ik voel me ontzettend verdrietig en boos om het feit dat ik me hier zo moest gaan verdedigen omdat
ik ingeleid ga worden as. maandag.
Zowel het voor jezelf moeten opkomen hierover als de familie problemen die nu spelen omtrent ons huwelijk maakt dat ik me ontzettend afwezig voel en nergens meer zin in heb , ik wil mijn energie gaan steken in de aankomende bevalling , de dingen die geregeld moeten zijn en het herstel daarna om in elk geval met zijn 3-tjes nog een leuke dag te hebben 14 februari. (En voordegene die zich niet kon voorstellen dat je op zo'n korte termijn nog kon trouwen op die datum.... ik woon in ee dorp en er zijn maar weinig mensen die op maandag om 9.00 al willen gaan trouwen, dus zo knap is dat niet).
Gisteren toen Jeroen zei van dat ik ervoor moest zorgen dat ik wel ingelogd zou zijn op fok omdat ie anders maandag als hij thuis mocht komen van het ziekenhuis geen berichtje kon plaatsen , had ik zelfs zoiets van laat maar joh.
Want waarom moet je mensen inlichten die het toch maar belachelijk vinden dat ik word ingeleid?

De reden van het inleiden is dat er mogelijk een hoog scheurtje zit in het vlies en mijn schommelden temperatuur en hij bang is dat er anders misschien toch infectie gevaar is.
Zo had Jeroen het dus al wel meteen begrepen en zo heeft de gyn het dus ook gezegd , maar is het dus op dat moment langs mij heen gegaan.
Ik vond het niet belachelijk dat je wordt ingeleid. Ik had er alleen mijn vraagtekens bij omdat de reden tot inleiding op mij heel vreemd overkwam. Ik vind dat dat best gezegd mag worden. Het hoeft toch allemaal niet continu alleen maar geknuffel te zijn?

Nu ik lees wat de werkelijke reden tot inleiden is vind ik het logisch dat de gyn tot inleiden over wil gaan. Heel erg veel sterkte maandag en geniet straks lekker van je kindje.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:58:09 #155
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24919135
Xante heel erg veel succes maandag meis
het is allemaal wel spannend en we willen echt weten wat voor moois je op de wereld zet hoor ..
probeer deze dagen nog lekker te genieten nog lekker ff tutten in het kamertje enzo ..
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:23:58 #156
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24920127
Xanthe, ik ben blij weer even van je te horen, wat een spannende dagen he!!
Het valt allemaal niet mee, ik vond het ook niet leuk voor je om te lezen wat een gezeur je over je heen kreeg, omdat de gyn wil gaan inleiden, hij heeft er een goede reden voor en op gezeik zit je niet te wachten als je al niet helemaal oke voelt... Jammer dat het zon domper was, zo in de laatste periode van de zwangerschap, juist dan heb je een beetje support nodig, toch? Dikke knuf voor jou!

Bix, hoe was het in het ziekenhuis? Ik hoop dat als je dit leest, je inmiddels bevallen bent, want het wachten duurt zo laaaaaang!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24920690
sorry, ben ik weer met nog steeds dezelfde bollebuik en 'tzelfde nieuws: alles ok met Gerrie en mij, we gaan weer verder met afwachten. zondag weer een controle.

spindizzy!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 13:57:22 #158
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24920732
Whaaaaa, Bix, jeetje mina, tegen alle verwachtingen in...
Maar goed hoor, dat jullie het beiden nog zo goed maken!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_24920760
* Gomorrah schrikt van zijn naam bovenaan de lijst.

Updateje dan maar even: Al 2 en een halve week voorweeën. Nog geen zicht op kind..

Vlos komt maandag thuis langs... ben benieuwd...

tot snel.. met goed nieuws hoop ik
a marathon- At 18 mile you wonder why you do this, at 26,2 it all becomes perfectly clear!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:01:47 #160
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_24920798
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:55 schreef bixister het volgende:
sorry, ben ik weer met nog steeds dezelfde bollebuik en 'tzelfde nieuws: alles ok met Gerrie en mij, we gaan weer verder met afwachten. zondag weer een controle.
Dat schiet toch ook niet op . . .

Iemand nog een gootsteen ontstopper ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_24921237
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:58 schreef Gomorrah het volgende:
* Gomorrah schrikt van zijn naam bovenaan de lijst.
Updateje dan maar even: Al 2 en een halve week voorweeën. Nog geen zicht op kind..
Vlos komt maandag thuis langs... ben benieuwd...
tot snel.. met goed nieuws hoop ik
Spannend hoor Gomorrah. Heel veel succes met geduldig afwachten.

Nieuwsgierig: waarom komt de vk bij jullie thuis langs? Zit de praktijk ver weg of kan je vrouw/vriendin moeilijk lopen of zo?

[ Bericht 2% gewijzigd door Ma-Maatje op 04-02-2005 14:36:44 ]
pi_24921300
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:55 schreef bixister het volgende:

Hé Bix, ga je je nu al verontschuldigen hier? Het is toch fijn dat Gerrie en jij zo goed in de gaten gehouden worden en alles ok is? Ik vind het persoonlijk heel fijn dat je ons op de hoogte houdt hoor, dus geen sorry meer, ok? Alsof jij er iets aan kunt doen!

Sterkte weer en hopelijk kun je nog genieten van het getrappel in je buik wat je binnenkort misschien nog wel gaat missen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Ma-Maatje op 04-02-2005 14:40:09 ]
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:30:49 #163
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_24921327
Vicky, heel fijn dat het zo goed is gegaan.

Xanthe, heel erg veel succes mandag, ik zal met spanning wachten op niuews en foto's

Bix, tja, wat kan ik zeggen, weet je wat ik richt me even tot Gerrie.

GERRIE, KOM MAAR HOOR, ALLES IS GOED EN JE KAN ER GEWOON UITKOMEN, NIET ALLEEN JE FAMILIE WIL JE ONTMOETEN MAAR WIJ ALLEMAAL. ! GO GERRIE GO GERRIE
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_24921404
Xanthe, heel veel succes maandag meisje, ook voor Jeroen natuurlijk.
Ik ben blij dat je toch weer wat van je hebt laten horen en ik hoop dat het je lukt om het familie-gedoe rond jullie bruiloft (en alle andere vervelende dingen) van je af te zetten.

Bereid jij je nu maar lekker voor op de meest ingrijpende / meest gedenkwaardige / (hopelijk) mooiste dag van je leven aanstaande maandag!
pi_24921496
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 14:25 schreef Ma-Maatje het volgende:

[..]

Nieuwsgierig: waarom komt de vk bij jullie thuis langs? Zit de praktijk ver weg of kan je vrouw/vriendin moeilijk lopen of zo?
Goeie vraag, misschien dat ze haar gaan 'strippen' oid? De praktijk zit ongeveer op 300 meter, dus daar is het niet voor.
a marathon- At 18 mile you wonder why you do this, at 26,2 it all becomes perfectly clear!
pi_24921764
xanthe geniet nog maar even van jullie 2tjes dit weekend, want maandag dan ben je ineens een heus gezinnetje

Spannend Gomorrah !!! en sterkte met de weeen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:00:01 #167
103793 kozakken
Living the life
pi_24921854
Ohw wat is het hier weer spannend!

Xanthe, wat een bijzonder idee dat je maandag je kindje kunt gaan vasthouden.
Hopen dat je snel opknapt voor de bruiloft en dat jullie pukkie het goed doet.

enne bix... je mag natuurlijk best dit weekend bevallen hoor! ;_
pi_24921897
Xanthe, heel veel succes maandag

En Gerrie: kom er nu maar uit. Ik vind je moeder prachtig met haar bolle buik maar ik wil je nu wel eens bewonderen (Bix en Ghaven; succes hoor )
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:17:32 #169
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_24922107
Vicky gefeliciteerd.... leuk is het he, om het nieuws te vertellen. Wij hebben het met 5 weken verteld, kon het niet meer voor me houden.. Temeer omdat mijn ouders al een paar jaar hopen op een kleinkind, maar ik altijd heb gezegd nooit aan kinderen te willen beginnen.. Daar denk ik nu dus anders over (en ja, het kindje is gepland )
Utrecht Snel even voorpiepen he?? Maar gefeliciteerd hoor! Ik ben trouwens de eerste weken van de zwangerschap 4 kilo afgevallen en nu pas weer een kilootje aangekomen (dus in totaal nog 3 kilo onder mijn begingewicht)

Verder alles goed hier. Dinsdag weer naar de verloskundige, hartje luisteren. Volgens mij krijg ik af en toe al kleine schopjes van de kleine... Weet het nog niet 100% zeker, 't zou ook nog best vroeg zijn voor een eerste (volgens de boeken dan).. Maar het voelt toch anders dan de dingen die ik normaal gesproken in mijn buik voel (zoals rommelende darmen). Echt alsof er af een toe een zeepbel tegen mijn buik aan knapt (om het zo maar eens uit te leggen).

Xanthe Succes maandag.. En dan snel opknappen om 14 februari er een leuke dag van te maken met zijn drietjes!
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2005 @ 15:46:10 #170
7074 moussy
kuttekop
pi_24922555
Gerrie

Gerrie, Gerieeeee
Gerrie, kom je buiten spelen
Gerrie, kom je gauw op fok
Gerrie, ik heb foppies om te delen
Gerrie, neem nou maar die grote gok
Die herinnering raak je niet kwijt (... straks roep je.....)
Waar is 'ie gebleven, die tijd.....
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator vrijdag 4 februari 2005 @ 19:05:19 #171
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24923090
Gerrie????
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 4 februari 2005 @ 19:12:50 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24923213
rie... ie... ie...

Echo...o...o....

Bix! Ik doe nog maar even en voor je hoor!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 19:46:11 #173
103793 kozakken
Living the life
pi_24923783
Oh en Xanthe..
Je mag ook best zo ongeveer dit weekend beginnen met bevallen hoor.
Jullie puck is er vast al klaar voor.

Ge - eh - rie??? oehoe?? Wakker worden!!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 20:05:34 #174
24188 Belana
kloon van belana
pi_24924119
*om hoekje gluurt op zoek naar gerrie*

zet m op bix!
stormy waters...
sailin'
pi_24924313
wat spannend zo..... kom op Gerrie!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties