quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:02 schreef Muck het volgende:
3 januari 1996
Nee, maar Ik heb er wel een cd vanquote:Op woensdag 2 februari 2005 12:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En heb jij dan wel een alibi?
dat is dus wat ik bedoelde met mijn post. ik weet echt wel dat 96 allang geweest is hoor!quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:13 schreef Tiemie het volgende:
Hij is al jaren dood, hij is alleen te eigenwijs om dat toe te geven.
quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is dus wat ik bedoelde met mijn post. ik weet echt wel dat 96 allang geweest is hoor!
wie zijn Ze?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:08 schreef Dromenvanger het volgende:
De Paus is al jaren geleden gestorven, ze huren gewoon steeds een nieuwe seniele demente dubbel ganger in. Ze willen niet af van deze, dus pakken ze steeds een amstelheimer hebbende idiote kut bejaarde.
Ze belazeren de boel!!!!!
Ja, maar niet in hun kist hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:26 schreef cerror het volgende:
Polen zijn robuust hoor.
maar hun kist welquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:28 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Ja, maar niet in hun kist hoor.
WAT?? is ie nog niet dood dan?quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik denk dat hij zondag 6 februari a.s. zijn laatste adem uitblaast![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar het zal wel een 1 april-grapje zijn dat 'ie stervende is...
Dan komen we dus nooit van hem af in dat geval...quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:36 schreef TeazNutz het volgende:
Als pasen en pinksteren op 1 dag valt .....
Das een doordenkertje!
quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:34 schreef Biancavia het volgende:
Woensdag 16 februari, om 9.34 uur 's ochtends.
Zometeen blijkt het hele geloof een 1 april grap te zijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:49 schreef Coolfool het volgende:
Tsssssss, het gaat natuurlijk helemaal niet niet goed met de paus. Die staat straks voor zijn raampje te schreeuwen: '1 april!'![]()
Ja of de bijbelquote:Op vrijdag 1 april 2005 13:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zometeen blijkt het hele geloof een 1 april grap te zijn![]()
jah...en wanneer is straks? aamgezien dat minuten noch uren kunnen zijn(of dagen)quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:52 schreef Heatseeker het volgende:
ik denk straks
Hij heeft nog een half uurquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:04 schreef Anguisy het volgende:
Ik hoor net op de BBC dat hij er nog een hartaanval overheen heeft gekregen.
Dus, vandaag rond drie uur.![]()
Zomertijd Europaquote:Op vrijdag 1 april 2005 14:53 schreef spambam het volgende:
...en welke tijdszone hanteren we voor de notariele bepaling?![]()
Haha...quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:14 schreef Reloaded het volgende:
[..]
Nee, maar Ik heb er wel een cd van [afbeelding]
[afbeelding]
volg het nieuwsquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef MaRySe het volgende:
8 april
ja maar die heeft er ook vertrouwen in dat het wel goed komt met dit kabinetquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:11 schreef Five_Horizons het volgende:
In elk geval heeft Balkenende er vertrouwen in:
[afbeelding]
ow ja die post was serieusquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:10 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
volg het nieuws
ze denken nog een paar uur.
Ja dat zeg ik.quote:
Donequote:Op zaterdag 2 april 2005 22:08 schreef Berkery het volgende:
Kan een mod de TT veranderen?
"Voorspel *hier* de sterfdatum van de (nieuwe) paus!"
12 augustus 2017?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:08 schreef Berkery het volgende:
Kan een mod de TT veranderen?
"Voorspel *hier* de sterfdatum van de (nieuwe) paus!"
Dan is ie wel vrij kort in functie, in vergelijking met de vorige dan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:15 schreef CherryLips het volgende:
12 augustus 2017?
Ja nou, het zijn net Russische presidenten enzo. Als er nou eens een 25-jarige Paus benoemd werdquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:16 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dan is ie wel vrij kort in functie, in vergelijking met de vorige dan.
Dat klopt. Een 25-jarige paus zou niet verkeerd zijn, echter zal dat niet mogelijk zijn gezien de vergrijzing in de kerk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:28 schreef CherryLips het volgende:
Ja nou, het zijn net Russische presidenten enzo. Als er nou eens een 25-jarige Paus benoemd werd![]()
Dat zegt niks, de paus daarvoor had na een paar weken al een tuin op zijn buikquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:16 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Maar vrij lang vergeleken met de op één na vorige.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:16 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Die woelige tijden van toen zijn niet meer nu. In de middeleeuwen volgden pausen elkaar op als jamba tunes voor de gsm.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:30 schreef Berkery het volgende:
Dat zegt niks, de paus daarvoor had na een paar weken al een tuin op zijn buik![]()
de poster van de lekkere jonge paus boven m;n bed zou ook een beetje fout zijn denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:30 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dat klopt. Een 25-jarige paus zou niet verkeerd zijn, echter zal dat niet mogelijk zijn gezien de vergrijzing in de kerk.
Dat zou wel erg jaloersmakend zijn in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:38 schreef CherryLips het volgende:
de poster van de lekkere jonge paus boven m;n bed zou ook een beetje fout zijn denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |