Inmiddels is er ook in Nederland ééntje afgeserveerd. We lopen gewoon zoals gewoonlijk weer eens achter.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Goeie speech, die vermoedelijk is in elkaar gezet door een professional. Maar er missen natuurlijk wel een aantal punten wat hierboven al iemand aangaf.
Op 1 ding heeft hij zeker gelijk: waarom is er in nederland nog geen imam overboord gezet terwijl dat in Duitsland (met zijn veel beladener verleden) al wel met enige regelmaat gebeurt?
Wat gaan we doen met de fundi-imamquote:
Laat dat mens maar, ze krijgt haar deel nog wel eens.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:56 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
En nog een loze nietszeggende opmerking.........
Jongetje ga jij anders even in Iran of Saoedie-Arabië dit soort gelul verkondigen. Eens kijken hoe lang je die mening blijft houden als je vrijheden die je nu voor lief neemt je daar een aframmeling c.q. gevangenisstraf c.q. onthoofding opleveren. Neem ook even je vriendinnetje mee ja? Die vindt het vast fantastisch om hoer genoemd te worden of in haar gezicht gespuugd te worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:41 schreef SCH het volgende:
Ik zal altijd bljiven strijden tegen de gedachte dat de ene mens slechter is omdat hij toevallig in een ander land is geboren of een ander kleurtje of een andere geaardheid heeft. Daarom ben ik fel op Wilders.
Mijn waarde, mis in je reply waarom SCH ongelijk heeft met zijn opvatting t.a.v. kleurtje of land van herkomst. Steunt hij aldusdoende potentiële terroristen? Keurt hij hun mogelijke daden goed?quote:Op maandag 21 februari 2005 05:33 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jongetje ga jij anders even in Iran of Saoedie-Arabië dit soort gelul verkondigen. Eens kijken hoe lang je die mening blijft houden als je vrijheden die je nu voor lief neemt je daar een aframmeling c.q. gevangenisstraf c.q. onthoofding opleveren. Neem ook even je vriendinnetje mee ja? Die vindt het vast fantastisch om hoer genoemd te worden of in haar gezicht gespuugd te worden.
De islam is een gevaarlijke, bekrompen en achterlijke cultuur/religie. Blijf maar lekker in je pluche stoel zitten dan kom je er over 20 jaar zelf wel achter.
Kansloos.
Heb je het hele artikel gelezen, was zinniger dan de meeste interviews met Wilders.quote:Op zondag 13 februari 2005 13:33 schreef Sater het volgende:
@ B.R. Oekhoest een Shanti. Van dronken zeeman tot fundi - imam. Mooi gevonden én zingbaar!
Ahmed Marcouch [woordv.UMMAO]:" De islam schuilt niet in baarden en hoofddoeken. De profeet heeft gezegd: pak je baard vast, en knip die af."
bron: V.N. 12 - 02 - '05
Wilders verrukt? Hoofddoekvrije moslimaharen, en gladde moslimsgezichten. Problemen opgelost?
Hoofddoeken en baarden vermommen de radicale islam niet.
Hetgeen ook ik volmondig constateer.quote:Op maandag 21 februari 2005 08:35 schreef Libris het volgende:
[..]
Heb je het hele artikel gelezen, was zinniger dan de meeste interviews met Wilders.
Wat niet te missen valt is dat SCH nogal bevooroordeeld is geworden over Geert Wilders, en zich in zijn opvattingen kennelijk slechts laat leiden door de 10 punten. Als het over Geert Wilders gaat is SCH blijkbaar niet in staat om het ook maar over iets anders te hebben dan zijn afkeer gebaseerd op onterecht vermeend rascisme, blijkbaar kijkt SCH door een koker.quote:Op maandag 21 februari 2005 08:28 schreef Sater het volgende:
[..]
Mijn waarde, mis in je reply waarom SCH ongelijk heeft met zijn opvatting t.a.v. kleurtje of land van herkomst. Steunt hij aldusdoende potentiële terroristen? Keurt hij hun mogelijke daden goed?
Waaruit blijkt dat SCH blind is voor het gevaar van de politieke/radicale moslim?
"Kameraden...... "quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:34 schreef Argento het volgende:
Het eerste wat je denkt bij zon topictitel is:
"Landgenoten......."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |