Weer zo'n loze kreet...............quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:32 schreef Monidique het volgende:
Zijn hele partij is gebaseerd op angst.
Sluit me bij je aan. Opvallend vind ik het arrogante tussenzinnetje waarin Geert stelt dat er, sedert zijn vertrek uit de VVDfractie, veel is veranderd. Wilders als vliegwiel of spelen er ook andere katharsiskrachten mee?quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:33 schreef Bibelot het volgende:
Het simpele volk?Goedkoop scoren?Laat ik er nou toevallig anders over denken.
Ik zie nu waarom je Geert W.'s speech zo geweldig vindt.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:50 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Weer zo'n loze kreet...............
Zijn andere partijen daar dan zo helder in? Is niet de laatste decennia gebleken dat de conventionele politiek op juist die punten jammerlijk heeft gefaald, te beginnen met het invoeren van de mammoetwet?quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wat gaat hij met de kenniseconomie doen? Het onderwijs, de files, volkshuisvesting, zorg en milieu?
En nog een loze nietszeggende opmerking.........quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zie nu waarom je Geert W.'s speech zo geweldig vindt.
Ja, die hebben een uitgebried partijprogramma die je op kan vragen. Zelfs Fortuyn had die na zijn boek over de puinhopen van Paars opgesteld.quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:53 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Zijn andere partijen daar dan zo helder in?
Volgens een oppositiepartij heeft de conventionele politiek op vrijwel alle punten gefaald.quote:Is niet de laatste decennia gebleken dat de conventionele politiek op juist die punten jammerlijk heeft gefaald, te beginnen met het invoeren van de mammoetwet?
En deze post op demagogie.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:32 schreef Monidique het volgende:
Onzuiverheid. Walging.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:32 schreef Monidique het volgende:
Jaja, dat is echt inhoudelijk, om het over de man zijn kapsel te hebben..................quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:11 schreef Herdenking het volgende:
[..]
Nee dat roepen slechts kapsel en uitstraling op.
Inderdaad:quote:Op woensdag 2 februari 2005 13:50 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Weer zo'n loze kreet...............
V.quote:Op woensdag 2 februari 2005 12:14 schreef Tikorev het volgende:
Ik hoop alleen dat de gewapende tak van GroenLinks niet weer gaat ingrijpen...
...en zelf ook niet vies van lekkere inkoppertjesquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:22 schreef speedfreak1 het volgende:
maar dat zal wel weer door diverse Nederland-hatende elementen bestreden gaan worden.
Nou, stem dan maar niet op mij!quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
En deze post op demagogie.
Jammer dat praktijk en theorie niet overeen komen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:01 schreef sizzler het volgende:
Ja, die hebben een uitgebried partijprogramma die je op kan vragen. Zelfs Fortuyn had die na zijn boek over de puinhopen van Paars opgesteld.
Gek toch, ik dacht dat sommigen het meer zien als "lekker schelden op rechts en geertwilders in het bijzonder, en als het een beetje meezit bovendien telegraaf-bashen".quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:57 schreef Monidique het volgende:
Oeps, kennelijk was dit topic eigenlijk bedoeld als "Zegeningen aan de Grote Leider"-topic. Ja, ik snap nu wel dat zo'n fantastisch Noord-Koreaans-ogend onderwerp niet verpest mag worden.
Ah, een waarzegger. Waar koop je dat nou, zo'n glazen bol?quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:55 schreef -Angel- het volgende:
Heeft deze speech daadwerkelijk nog enig nut?
Wanneer het weer tijd wordt om te stemmen, dan zal deze eenmansfractie waarschijnlijk al als een kaars uitgegaan zijn. De aanhang van Wilders daalt immers steeds verder. Het ziet er dan ook somber uit voor de toekomst van de Groep Wilders.
[afbeelding]
Agh, mensen die tegen zijn schreeuwen altijd het hardst, en de mensen die dat niet zijn zwijgen... totdat er verkiezingen zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:22 schreef speedfreak1 het volgende:
Ik waardeer de man om zijn standpunten. Hij heeft namelijk wel gewoon gelijk, maar dat zal wel weer door diverse Nederland-hatende elementen bestreden gaan worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |