abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25067372
ik kom net terug, ik ben kapot.. welterusten!
pi_25069840
quote:
Op zondag 13 februari 2005 01:28 schreef ook_gek het volgende:
oh en we willen foto,s
Zullen er komen over 3 weken
pi_25088233
En het was leu-heuk

Lekker veel sneeuw gehad, tot en met donderdag volop zon. Vrijdag was het vanaf de middag mistig en zaterdag waaide het als een gek op 2000-2500 meter hoogte. Minder, maar nog steeds wel lachen
  maandag 14 februari 2005 @ 18:35:28 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25088574
en de foto,s dan ChrisJX
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_25092711
Ik heb nog zo'n ouderwetsche, met een rolletje
  maandag 14 februari 2005 @ 23:55:20 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25092886
quote:
Op maandag 14 februari 2005 23:46 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb nog zo'n ouderwetsche, met een rolletje
dat word scannen meid

He hele gekke vraag. Maar huur jij een kamer in Scheveningen?
Een kennis van me verhuurt kamers en ik heb daar ooit iemand snel gezien die op je lijkt
En omdat ik ook gezien had dat je een kamer in de buurt van Delft wilde huren.

De kans dat jij het was is heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein maar je weet nooit.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_25102127

In Scheveningen een kamer was leuk geweest (lekkere strandwandelingen ), maar ik zat toch echt in Delft
pi_25102182
Hier dan toch maar een foto

Zooooooooooooooooooooooo koud was het afgelopen zaterdag

dinsdag 15 februari 2005 @ 23:14:49 #59
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25103837
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 17:34 schreef ChrisJX het volgende:
Hier dan toch maar een foto

Zooooooooooooooooooooooo koud was het afgelopen zaterdag

[afbeelding]
Oooooh je bent goed te herkennen op die foto
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 17:28 schreef ChrisJX het volgende:

In Scheveningen een kamer was leuk geweest (lekkere strandwandelingen ), maar ik zat toch echt in Delft
Helaas had ik het te laat gezien ik ken iemand die op dat moment een kamer vrij had vlak bij het strand in een winkelstraat met alle winkels in de buurt
pi_25104449
ik heb nog wel een filmpje van een schans waar ik overheenski, waar moet ik die hosten?
pi_25104638

laat die hosting maar zitten, deze screens geven je wel een indruk
pi_25128504
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:51 schreef alsem het volgende:
[afbeelding]
laat die hosting maar zitten, deze screens geven je wel een indruk
hahaha droge foto die eerste, hoe je daar in de lucht hangt

ziet er goed uit daar
pi_25156441
Ben terug uit flachau, frenkie niet gezien

Flachau was wel om te doen, Zauchensee ook zeker. Wagrain aan de niet-flachau kant was helemaal niks. Al met al goede dagen gehad, elke dag sneeuw gehad, soms weinig zicht maarja je kan niet alles hebben
  zondag 20 februari 2005 @ 18:28:54 #64
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_25182447
Nog een paar daagjes, kan echt niet wachten...! Maarja eerst maar weer eens terug naar NL vliegen voordat we vertrekken!
Gerlos here we come!! :-)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_25182511
Gisteren terug uit Kaltenbach(Zillertal). Erg mooie vakantie gehad veel kunnen skieen. Alleen jammer van het weer, van maandag t/m woensdag heeft het eigenlijk constant gesneeuwd. En het zicht boven was echt niets. Maar donderdag en vrijdag was het prachtig weer en hebben we nog super kunnen skieen op de beste sneeuw die er is.
Wel was het er verschikkelijk druk bij de lift beneden stond elke ochtend een rij tot op de parkeerplaats en het duurde meestal z'n drie kwartier voordat je boven was. Ook toen je boven was stonden er lange wachtrijen voor de liften.
Aan de andere kant van de berg(hochfugen) was het een stuk rustiger dus zijn we eigenlijk elke dag daar gaan skieen.
Maar eigenlijk hebben we echt een super vakantie gehad!
pi_25183688
quote:
Op zondag 20 februari 2005 18:34 schreef Remzz het volgende:
Gisteren terug uit Kaltenbach(Zillertal). Erg mooie vakantie gehad veel kunnen skieen. Alleen jammer van het weer, van maandag t/m woensdag heeft het eigenlijk constant gesneeuwd. En het zicht boven was echt niets. Maar donderdag en vrijdag was het prachtig weer en hebben we nog super kunnen skieen op de beste sneeuw die er is.
Wel was het er verschikkelijk druk bij de lift beneden stond elke ochtend een rij tot op de parkeerplaats en het duurde meestal z'n drie kwartier voordat je boven was. Ook toen je boven was stonden er lange wachtrijen voor de liften.
Aan de andere kant van de berg(hochfugen) was het een stuk rustiger dus zijn we eigenlijk elke dag daar gaan skieen.
Maar eigenlijk hebben we echt een super vakantie gehad!
Leuk dat je in Kaltenbach zat. Ik ben er net 2 weken terug. Bij mij was het een stukje rustiger. Alleen op zondag moesten we 20 minuten bij de gondel wachten.

Ben je nog naar andere dorpjes geweest? Ik was nog een dagje in Zell am Ziller. Door het slechte weer was toen de verbinding met Gerlos dicht.

Wij hadden ook enorm veel sneeuw zodat we lekker off piste konden klooien.
Check mijn site voor foto's Kaltenbach.

http://ourworld.compuserve.nl/_ht_a/minckeler/
pi_25183950
Leuke foto's WorstKaas

Ik zit over 2,5 week in Saalbach Hinterglemm. Hopelijk is alle sneeuw tegen die tijd wel zo'n beetje gevallen zodat ik een week lang in het zonnetje kan skien .
amokaapjeeh O+
pi_25184565
Ben dit weekend nog in Willingen geweest. Niet geskied (was wel mogelijk, wat een pak sneeuw zeg ), maar wel lekker gewandeld en de skispringschans bezocht
pi_25184652
Ook ik ben gisteren weer terug gekomen uit Kirchberg (Oostenrijk). Zoals anderen al vertelden hebben wij ook veel sneeuw gehad, van zondag tot woensdag onophoudelijk gesneeuwd, slecht zicht en wind enzo. Laatste twee dagen wel wat zon dus dat maakte veel goed. Zoveel sneeuw heeft trouwens ook wel iets. De laatste 4 jaar dat ik ski hebben alleen maar mooie weken gehad. Dit was weer eens wat anders

Een top vakantie gehad verder!
  zondag 20 februari 2005 @ 22:01:44 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25184777
Ja ja ik ga er donderdag heen
pi_25194710
Leuke foto's WorstKaas. Ik herkende wel wat plekken vanwaar je de foto's hebt genomen. Ook van het nieuwe stuk tussen Kaltenbach en Hochfügen toch? Volgende week ga ik daar ook eens een kijkje nemen!

Zaterdag gaan we er heen
pi_25194766
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:40 schreef Carport het volgende:
Leuke foto's WorstKaas. Ik herkende wel wat plekken vanwaar je de foto's hebt genomen. Ook van het nieuwe stuk tussen Kaltenbach en Hochfügen toch? Volgende week ga ik daar ook eens een kijkje nemen!

Zaterdag gaan we er heen
Haha dat stuk herkende ik ook, die hoge stoeltjeslift naar de zillertal shuttle .
Nee wij zijn niet naar andere skiegebieden geweest we wouden eigenlijk nog naar zell am ziller maar dat was ons uiteindelijk toch teveel gedoe trein bus enzo.
pi_25195746
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:40 schreef Carport het volgende:

Zaterdag gaan we er heen
Zijn zeker leuke pistes vanuit Kaltenbach naar Hochfügen. Je kunt de 2, 3 en 4 nemen naar beneden. Je kunt ook nog leuk off piste tussen duze pistes door naar beneden. Kun je zelfs bij voldoende sneeuw over een paar daken skien en klein jumpje maken

Neem ook eens een kijkje in Zell am Ziller. De trein gaat elk half uur vanuit Kaltenbach naar Zell. Daar staan een bus te wachten en brengt je direct naar de gondel. Zell is verbonden met Gerlos, heb je een leuk gebied te skien voor een dagje.

Veel plezier!
pi_25195859
quote:
Op maandag 21 februari 2005 21:35 schreef WorstKaas het volgende:

[..]

Zijn zeker leuke pistes vanuit Kaltenbach naar Hochfügen. Je kunt de 2, 3 en 4 nemen naar beneden. Je kunt ook nog leuk off piste tussen duze pistes door naar beneden. Kun je zelfs bij voldoende sneeuw over een paar daken skien en klein jumpje maken

Neem ook eens een kijkje in Zell am Ziller. De trein gaat elk half uur vanuit Kaltenbach naar Zell. Daar staan een bus te wachten en brengt je direct naar de gondel. Zell is verbonden met Gerlos, heb je een leuk gebied te skien voor een dagje.

Veel plezier!
Ja, ik ken die pistes daarzo, ben er al vaker geweest. Vooral 2 is een mooie piste. Daar zit ook een restaurantje met overheerlijke apfelstrudel en warme chocomel
Zillertal Arena (Zell am Ziller, Gerlos, Köningsleiten) vind ik wat mooiere omgeving hebben. Daar heb je best veel mooie pistes met bomen enzo. Jammer is alleen dat dit zuidhellingen zijn en de sneeuw dus al snel papperig is. Bij Kaltenbach kan je dan nog heerlijk skieën en boarden in die sneeuw. Ik ben nog niet bij de nieuwe verbinding geweest, ben dus benieuwd hoe dat er uit ziet.

Het gratis OV op vertoon van je skipas is inderdaad heel erg relaxt. Lekker voor de deur van het hotel instappen en voor de deur van de gondel weer uitstappen. Alleen jammer dat je dan achter aan de rij moet sluiten en niet gewoon door mag lopen
  maandag 21 februari 2005 @ 22:22:37 #75
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_25196342
Ik ga vrijdag voor de 3e keer naar de Zillertal Arena, eerst paar jaar geleden naar Konigsleiten, toen naar Zell am Ziller en nu dus naar Gerlos. Kan best leuke tochten maken daar!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_25196812
Stelletje mazzelpikken als je nog moet gaan.
Ik ben jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 21 februari 2005 @ 23:39:45 #77
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_25197723
quote:
Op maandag 21 februari 2005 22:52 schreef WorstKaas het volgende:
Stelletje mazzelpikken als je nog moet gaan.
Ik ben jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja man ik kan ook echt niet wachten!! Ik ben vorig jaar door omstandigheden niet gegaan, dus deze keer echt 2x zoveel zin...! Kan niet wachten tot ik weer boven op die berg sta om lekker naar beneden te raggen...
pi_25197838
Ikke mag ook nog een keer

Maar goed, helaas niet meer een extra week skien, alleen zoals gepland een weekje toerskien. Voor mij ook het belangrijkst, maar was eigenlijk nog een extra week van plan... Mag al met al niet klagen
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:38:34 #79
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25218193
YES ik ga morgen avond
pi_25218236
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:38 schreef ook_gek het volgende:
YES ik ga morgen avond
Waar ge je heen?

Ja, je had het al ergens gepost.
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:48:12 #81
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25218325
Lermoos ga ik heen
pi_25218363
Veel plezier dan alvast!!
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:55:10 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25218441
gaat zeker weten lukken
pi_25228080
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:38 schreef ook_gek het volgende:
YES ik ga morgen avond
* kaputwiehund sluit zich bij ook_gek aan.

Nog een nachtje slapen en dan richting Val Gardena in Italië
Zu hause ist alles besser
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:47:43 #85
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25237485
Yes ik ga strak al op wintersport ik groet u allen
pi_25238209
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:47 schreef ook_gek het volgende:
Yes ik ga strak al op wintersport ik groet u allen
[jaloersmode] hij wel....... [/jaloersmode]
  vrijdag 25 februari 2005 @ 00:57:02 #87
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_25243002
Ik ga vanavond naar Gerlos, nog 17 uur
pi_25245825
Wij gaan zaterdagochtend vroeg naar het Zillertal
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:23:04 #89
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_25245908
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:15 schreef Carport het volgende:
Wij gaan zaterdagochtend vroeg naar het Zillertal
Gerlos?
pi_25245955
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:23 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Gerlos?
Nee, Zell am Ziller (daar kom je langs als je naar Gerlos gaat)
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:32:19 #91
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_25247555
Ja daar ben ik 2 jaar geleden geweest, en 4 jaar geleden in Konigsleiten. Dus nu het hele skigebied gehad. Ik zit trouwens ook elke dag op die site naar de webcams te kijken
pi_25247693
Jaah, ik ook
Vorige weken was het echt slecht weer daar. Ik hoop dat het komende week een stuk mooier weer is!
pi_25247792
Verwachting voor komende week (in Val Gardena) zonnig maar ijskoud
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:50:18 #94
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_25247838
Wind is het belangrijkste, als het -15 is met zon en windstil is het best lekker. Ik heb wel eens -22 gehad op 3000m hoogte met aardige straffe wind. IJspegels hingen aan mijn sjaal... (en ik wist niet hoe snel ik naar het dal moest)
  zondag 27 februari 2005 @ 13:48:34 #95
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_25281009
Alpe D'Huez lag er prachtig bij afgelopen week, geweldig gebied, wel wat trage liften. Wachttijden vielen reuze mee in het hoogseizoen, kortom een week lang genoten.

Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 6 maart 2005 @ 00:49:02 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25389906
zo ik ben net terug. Heb een super week gehad
  zondag 6 maart 2005 @ 12:09:43 #97
79212 kaputwiehund
einfach irre
pi_25394016
ook weer terug

Geweldige week gehad. Eerste dagen erg koud (-25 C), maar wel zonnig en weinig wind. Donderdag hele dag sneeuw, maar vrijdag nog een geweldig mooie dag met veel zon. en Val Gardena blijft een geweldig gebied. Mooie pistes, lekker eten, geen polonaises na het skiën, maar gewoon lekker een biertje drinken na afloop. Terugweg iets minder. We hebben er in totaal 13 uur over gedaan. Veel sneeuw onderweg gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door kaputwiehund op 06-03-2005 13:25:17 ]
  zondag 6 maart 2005 @ 12:17:19 #98
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_25394117
Ik ben vanmorgen rond half 10 met de bus aangekomen in Utreg, supervette week gehad. 2 Dagen volop zon, 1 dag echt klote (koud!!!) en de rest wisselvallig. Toch nog wel lekker kleurtje kunnen krijgen.

En oja, Claudia van de Turbobar is mijn liefie hahaha...
  zondag 6 maart 2005 @ 16:17:46 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25397945
Oke effe 1 foto van een berg waar ik geweest ben. dit was op 3KM hoogte. Met een GEWELDIG uitzicht
http://utsmsrv002.sms.utwente.nl/karboforum/uploads/DSC00875.JPG
klik er maar op de foto is ruim 2.5MB groot

Later komen er nog veel meer foto,s.
Overgens was het die nacht daar gewoon -29.7 graden. Het is nog nooit zo koud geweest daar de laatste 30 jaar of zo
pi_25399961
Ik ben ook weer terug uit het Zillertal. Het was een aantal dagen héél erg koud, maar gelukkig ook wel wat dagen zon gehad.

Dit is een foto bij Zell am Ziller (Zillertal Arena), genomen vanuit de Kreuzjochlift:

Deze foto is genomen bij Kaltenbach (Hochzillertal), genomen richting de pistes van Hochfügen:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')