Hmm, als ik dat tel. nr. eens bel misschien wel jah..quote:
Dit is post nr. 276 in deel 74.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:37 schreef DearPrudence het volgende:
Ik open de volgende topic!!!
Ik zeg het maar alvast!
Ik was het na een jaar wel zat daar, eigenlijk.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:20 schreef errrrr het volgende:
[..]
De Hema heeft vast ook nog wel mensen nodigMaar schijnt niet zo'n populaire werkgever te zijn, Kees wou ook al niet
Kan ik me voorstellen, als je af en toe die hoofden van die werknemers ziet..quote:Op maandag 7 februari 2005 22:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik was het na een jaar wel zat daar, eigenlijk.
Congratulations..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:24 schreef DearPrudence het volgende:
whiii, ik ben akkoord gegaan met de prijs (van 300 euro). Damn, ik koop een drumstel!
Ja, dat weet ik dus nog niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
Congratulations..
Wanneer ga je hem ophalen? Van het weekend?
Haha..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, als je af en toe die hoofden van die werknemers ziet..
Congrats! Welke heb je nou uiteindelijk gekocht?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:24 schreef DearPrudence het volgende:
whiii, ik ben akkoord gegaan met de prijs (van 300 euro). Damn, ik koop een drumstel!
Af en toe, en ik zie Hans bijna nooit bij de Hema, dus hem bedoel ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
Haha..Nou Hans..daar ben je mooi klaar mee..
Tsja..zussen ook altijd..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:30 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus nog niet.
We waren eerst idd van het weekend van plan, maar mijn zus heeft besloten toch maar mee naar texel te komen, dus minder plaats in de honda.
*schaamt diep*quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Af en toe, en ik zie Hans bijna nooit bij de Hema, dus hem bedoel ik dan ook niet.
Tsss.. maak er maar weer wat negatiefs van hoor, Schaam je. tssk.
Ow, gelukkigquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Af en toe, en ik zie Hans bijna nooit bij de Hema, dus hem bedoel ik dan ook niet.
Tsss.. maak er maar weer wat negatiefs van hoor, Schaam je. tssk.
Die waarvan ik de foto's heb gepost.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Congrats! Welke heb je nou uiteindelijk gekocht?
Precies, voor het echt werk moet je op de Jachthaven zijn..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:41 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow, gelukkigMoet je 's wat vaker op vrijdagavond of dinsdagmiddag langskomen
Vandaag was het zo rustig (en omdat een deel van 't land vakantie heeft hadden ze al iemand extra) dat ik niet hoefde te werkenIk mocht kiezen wel of niet, nou, dan maar niet voor die 3 uurtjes
, als het rustig is is er toch weinig te doen -> saai
En ach, het zijn wel leuke / gezellige collega's hoor, maar bij HEMA werken is nou idd niet echt geestverlichtend werk
Ow en ach, leuk met z'n alle de troms op schoot in de auto
Ik vind het wel prima.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:41 schreef errrrr het volgende:
Ow en ach, leuk met z'n alle de troms op schoot in de auto
Waar zet je hem eigenlijk neer..? Gewoon bij je thuis of ergens anders? Want als je hem gewoon bij je thuis neerzet kan ik me voorstellen dat er mensen zijn, je ouders, de buren, die er last van zouden hebben als je je eens flink laat gaan..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:41 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Die waarvan ik de foto's heb gepost.
Lijkt me logischquote:
We moeten het toch ergens over hebben? De gebruikelijke koetjes en kalfjes hehquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wat een oprechte interesses opeens allemaal.
Oh nee hoor, het viel alleen even op.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
We moeten het toch ergens over hebben? De gebruikelijke koetjes en kalfjes hehOf weet jij een intrigerend maatschappelijk vraagstuk of een interessante wiskundige theorie te bedenken om over te praten?
Het komt niet heel vaak voor dat een meisje drumt..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wat een oprechte interesses opeens allemaal.
Ook al zou ze het wel willen, het past gewoon nietquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het komt niet heel vaak voor dat een meisje drumt..
En buiten dat vind ik het zelf ook wel mooi, alleen iets te veel ritme, maar verder wel..![]()
Ik heb er zelfs rond de tweede wel eens aan gedacht om ook te drummen, mijn moeder vond dat ik niets met muziek deed, dus toen zei ik drummen, maar dat vond ze weer niet goed omdat ze hier geen drumstel wou hebben staan..en ik had al zoveel meer te doen, dus werd het niets..
En toen ik Henk eens zag drummen, had ik zoiets van dat wil ik ook wel, maar die doet het al een behoorlijk tijdje, en ben je niet na een week zo goed, das wel jammer..
Moest jij niet werken?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:20 schreef errrrr het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |