abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2005 @ 14:49:41 #251
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24971387
quote:
Op maandag 7 februari 2005 14:08 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Laten we dat maar niet doen
Ik 'slaap' met je op 1 kamer remember.. Dus als ik wil slaap jij niet echt veel..
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
  maandag 7 februari 2005 @ 15:44:17 #252
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24972147
quote:
In de Verenigde Staten is opschudding ontstaan rond een rechtszaak die de Recording Industry Association of America (RIAA) wilde aanspannen tegen een overleden vrouw. Meer dan een maand nadat ze was begraven, ontving de familie van de 83-jarige Gertrude Walton uit de staat West-Virginia een brief van de RIAA waarin de vrouw voor de rechter gedaagd werd wegens het illegaal beschikbaar stellen van meer dan 700 muziekbestanden op een p2p-netwerk onder de nickname 'smittenedkitten'. Groot was de verbazing van de familie, aangezien mevr. Walton zelfs niet met een computer kon omgaan. Ze had voor haar dood al brieven ontvangen met een schikkingsvoorstel, maar kennelijk heeft ze die genegeerd. Pas enkele dagen nadat haar dochter een bewijs van het overlijden van haar moeder naar de RIAA had gefaxt, werd de rechtszaak afgebroken. Een woordvoerder meldde dat de vrouw in kwestie wellicht niet de smittenedkitten was waar de RIAA naar op zoek was.

De werkwijze van de RIAA, op peer-to-peernetwerken zoeken naar mensen die illegaal bestanden delen en hen vervolgens aanklagen, is niet onbesproken. Tegenstanders grijpen deze zaak dan ook aan om hun protest te uiten. De enige informatie die over de p2p-gebruiker beschikbaar is, behalve de nickname, is het ip-adres. Op basis hiervan wordt de persoon achter het account gezocht. Maar meestal wordt enkel de persoon gevonden op wiens naam het internetabonnement staat, waardoor het al vaker voorgekomen is dat een andere gebruiker van de computer eigenlijk de persoon was die de RIAA wilde aanklagen. 'Als muziekbedrijven een afschrikkend effect willen creëren met rechtszaken, moeten ze die tegen de juiste personen aanspannen en zeker niet tegen overleden mensen', zegt de dochter van de overleden vrouw. 'Ik ben er vrij zeker van dat mijn moeder haar begraafplaats niet zal verlaten om plaats te nemen in de beklaagdenbank', merkt ze cynisch op.
Bron

Dit bewijst weer eens hoe ontzettend stom die lui van dat soort organisaties zijn..!
pi_24972751
6.0 voor Nederlands, relatief wel okay. Engelse speech ging wel aardig, maar had het achteraf gezien misschien toch beter aan kunnen pakken.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24973316
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:31 schreef -Mzraki- het volgende:
6.0 voor Nederlands, relatief wel okay. Engelse speech ging wel aardig, maar had het achteraf gezien misschien toch beter aan kunnen pakken.
Je speech was prima
pi_24974143
Wij willen graag een one-act-play doen.
pi_24974643
quote:
Op maandag 7 februari 2005 18:07 schreef DearPrudence het volgende:
Dat lijkt me ook een stuk verstandiger ja, ik bedoel, ik hoorde van Henk dat zijn play erg goed was gegaan, en toen ik hun het zag oefenen leek het me vrijwel doodsimpel .

Dat is veel beter dan proberen een betoog voor de klas te geven, maargoed, bedenk het maar eens. Al zal dat bij jou geen probleem zijn.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 7 februari 2005 @ 18:44:02 #257
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24974692
quote:
Op maandag 7 februari 2005 18:07 schreef DearPrudence het volgende:

Niet van die moeilijke woorden joh.. What the fuck bedoel je daarmee/is dat? En wie zijn wij..
pi_24974916
quote:
Op maandag 7 februari 2005 18:44 schreef MrAli het volgende:

[..]

Niet van die moeilijke woorden joh.. What the fuck bedoel je daarmee/is dat? En wie zijn wij..
Lees die drie woordjes nog eens en vertaal ze dan letterlijk. Is het dan nog zo'n moeilijk woord?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_24974987
quote:
Op maandag 7 februari 2005 18:40 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook een stuk verstandiger ja, ik bedoel, ik hoorde van Henk dat zijn play erg goed was gegaan, en toen ik hun het zag oefenen leek het me vrijwel doodsimpel .

Dat is veel beter dan proberen een betoog voor de klas te geven, maargoed, bedenk het maar eens. Al zal dat bij jou geen probleem zijn.
Dat was echt een heel leuk stukje ja!

En Ali, Ik zit samen met Petra, Anouschka en Romke in een groepje.
  maandag 7 februari 2005 @ 19:05:41 #260
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_24974996
quote:
Op maandag 7 februari 2005 18:40 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ach, als je een goed onderwerp hebt en een beetje kan lullen erover is zo'n speech wel goed (zoals bij jou). Ik hoop dat ik een beetje een goed onderwerp kan verzinnen wat er ook nog een beetje vlot in het Engels uitrolt, want mijn mondelinge Engels is niet zo super Ach, ik heb nog tot ergens in april
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_24975063
quote:
Op maandag 7 februari 2005 19:05 schreef errrrr het volgende:

[..]

Ach, als je een goed onderwerp hebt en een beetje kan lullen erover is zo'n speech wel goed (zoals bij jou). Ik hoop dat ik een beetje een goed onderwerp kan verzinnen wat er ook nog een beetje vlot in het Engels uitrolt, want mijn mondelinge Engels is niet zo super Ach, ik heb nog tot ergens in april
Liep toch wel een keer pijnlijk vast maargoed.

En je had trouwens gelijk, dat 'Well', en 'Right' had ik idd van Jeremey Clarkson, gelukkig is m'n imitatie dus niet aan iedereen voorbij gegaan .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 7 februari 2005 @ 19:24:18 #262
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24975255
quote:
Op maandag 7 februari 2005 19:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Lees die drie woordjes nog eens en vertaal ze dan letterlijk. Is het dan nog zo'n moeilijk woord?
one = een
act = toneelstuk(je)
play = spelen

Een toneelstukje opvoeren.. Ik wist het niet zeker..
  maandag 7 februari 2005 @ 19:32:14 #263
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24975366
quote:
Op maandag 7 februari 2005 19:05 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Dat was echt een heel leuk stukje ja!

En Ali, Ik zit samen met Petra, Anouschka en Romke in een groepje.

Waar gaan jullie het over doen..?
quote:
Op maandag 7 februari 2005 19:05 schreef errrrr het volgende:

[..]

En waar ga jij het over doen..? Of weet je dat nog niet als je nog tot april de tijd heb..
Btw..als je mondelinge Engels niet zo goed is, mag je het vast ook wel in Engelse gebarentaal doen hoor..
pi_24975554
quote:
Op maandag 7 februari 2005 19:10 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Liep toch wel een keer pijnlijk vast maargoed.

En je had trouwens gelijk, dat 'Well', en 'Right' had ik idd van Jeremey Clarkson, gelukkig is m'n imitatie dus niet aan iedereen voorbij gegaan .
Nu nog beweren dat het opzet was ook, getuigt iig wel van een hoop lef.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_24975657
quote:
Op maandag 7 februari 2005 19:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Nu nog beweren dat het opzet was ook, getuigt iig wel van een hoop lef.
ja, die hoeveelheid 'Well' was mss niet geplanned, maar de Rights zeker wel .

Anyway, Mark (van m'n werk) belde net, of ik volgend jaar daar nog wilde werken, ik vond dat dat wel okay was, maar dan wel met wat betere uren, dwz niet tot 10 a 12 uur 's avonds.

Half April stopt het volleybalseizoen alweer, dus wat dat betreft kan ik dan weer aan de bak .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 7 februari 2005 @ 19:57:34 #266
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24975694
Damn..
Die lui van mijn cpu + mobo zijn echt schoften..

1. Ik ze een mail gestuurd waarin ik mijn geld terug eiste..
2. Vervolgens krijg ik een ontwijkende mail terug, met grotendeels gezwets erin..en waarin ze verder de 'doosjes-fout' gelijk doorschoven naar AMD. Maar dat ik ze maar de spullen weer terug moest sturen voor RMA. (Maar ze zeiden niet van: "Nee, je krijgt je poen niet terug, dat kan je op je buik schrijven!")
3. Ik stuur ze een mail terug dat ik daar geen zin in heb en vertel ze nogmaals dat ik mijn geld terug wil zien.
Mijn pa zei toen, van als ze het nu nog afwijkend behandelen zit er iets fout. Dan lijkt het wel alsof hun ook van mening zijn dat je recht heb op het terugkrijgen van je geld.
4. Net krijg ik weer een mail van hun terug met een 'antwoord' waarin ze compleet niet ingaan op het feit dat ik mijn geld terug wil. Maar met een of ander zwetsverhaal dat ze hun klanten altijd vertrouwen enz. Maar geen: "Ja, je krijgt je geld terug, we gaan in op je voorstel." En ook geen: "Nee, je ziet je geld nooit meer terug."

Vanavond maar weer eens een mail teruggooien! Dit kan nog wel eens een heel lastig zaakje worden..

Btw, als iemand de mails wil inzien, mag dat uiteraard, ze staan (online) op mijn bak, een paar van jullie zullen inmiddels wel weten waar ze moeten zoeken denk ik zo. Anders even vragen, want ik ga niets, ook geen link, openbaar op internet gooien voordat alles afgerond is. Het zekere voor het onzekere, want anders gaan ze straks nog zeiken dat ik prive-informatie deel met derden..
  maandag 7 februari 2005 @ 20:17:32 #267
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24975983
Kent hier iemand btw een Carla Bakker? Met cebakker@texel.com als emailadres? (En met een Texels-ip, van Kabeltex )
Van haar kreeg ik vanavond deze mail:
quote:
Hallo,

ik kan de pagina niet openen. Doe ik iets verkeerd of ligt het aan de site?

Groet,

Carla
En daar snap ik weinig van.. Want ik ken haar volgens mij helemaal niet..of het moet een (stom) grapje zijn, van iemand, waar ik de humor niet van inzie ofzow..

Edit: kan natuurlijk ook een fout ingevuld email adres zijn.. Dat het niet alwin_bakker@hotmail.com moest zijn..
pi_24976192
quote:
Op maandag 7 februari 2005 19:55 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

ja, die hoeveelheid 'Well' was mss niet geplanned, maar de Rights zeker wel .

Anyway, Mark (van m'n werk) belde net, of ik volgend jaar daar nog wilde werken, ik vond dat dat wel okay was, maar dan wel met wat betere uren, dwz niet tot 10 a 12 uur 's avonds.

Half April stopt het volleybalseizoen alweer, dus wat dat betreft kan ik dan weer aan de bak .
Hebben ze daar toevallig nog iemand nodig??
pi_24976269
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:28 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Dan denk je neem ik aan wel aan bediening? Ik zou het niet weten, je zou hem (Mark) eens kunnen bellen, telefoonnummer staat wel in de telefoongids onder Strandpaviljoen Zeester, of Paviljoen Zeester, Den Burg of De Koog dacht ik.

Over het algemeen is er altijd wel werk bij de meeste strandpaviljoens, alleen moet je er wel vroeg bijzijn. Februari is alleen wel erg vroeg, begin voorjaar zou ik als ik jou was eens beginnen met zoeken, mochten je ambities liggen in het werken bij strandpaviljoenen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24976324
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:17 schreef MrAli het volgende:
Kent hier iemand btw een Carla Bakker? Met cebakker@texel.com als emailadres? (En met een Texels-ip, van Kabeltex )
Van haar kreeg ik vanavond deze mail:
[..]

En daar snap ik weinig van.. Want ik ken haar volgens mij helemaal niet..of het moet een (stom) grapje zijn, van iemand, waar ik de humor niet van inzie ofzow..

Edit: kan natuurlijk ook een fout ingevuld email adres zijn.. Dat het niet alwin_bakker@hotmail.com moest zijn..
Waarom reply je niet even met de vraag waar ze het over heeft, of waar ze je mail vandaan heeft?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 7 februari 2005 @ 20:43:21 #271
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24976431
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:37 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Waarom reply je niet even met de vraag waar ze het over heeft, of waar ze je mail vandaan heeft?
Heb ik gedaan, maar kreeg (nog) geen antwoord..
Zal het wel foutief invullen van een (mijn) emailadres zijn geweest, maar misschien ook niet..
  maandag 7 februari 2005 @ 21:20:01 #272
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_24977065
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:28 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

De Hema heeft vast ook nog wel mensen nodig Maar schijnt niet zo'n populaire werkgever te zijn, Kees wou ook al niet
En Alwin, erg kut idd, nouja, ik heb je al wat advies gegeven
(en weet jij dat het Joost Bakker is )
quote:
Borstvoedingscentrum 't Gooi
Carla Bakker
Y. Egorovweg 37
1311 KV Almere
Telefoon: 036-52121195
Mobiel: 06-18993693
Internet: www.borstvoedingscentrum-flevoland.nl
Of die misschien Google doet wonderen
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_24977245
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:20 schreef errrrr het volgende:

--
Borstvoedingscentrum 't Gooi
Carla Bakker
Y. Egorovweg 37
1311 KV Almere
Telefoon: 036-52121195
Mobiel: 06-18993693
Internet: www.borstvoedingscentrum-flevoland.nl
--

haha, spannend.
pi_24977376
Ik open de volgende topic!!!

Ik zeg het maar alvast!
  maandag 7 februari 2005 @ 21:50:25 #275
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_24977589
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:20 schreef errrrr het volgende:

[..]

De Hema heeft vast ook nog wel mensen nodig Maar schijnt niet zo'n populaire werkgever te zijn, Kees wou ook al niet
En Alwin, erg kut idd, nouja, ik heb je al wat advies gegeven
(en weet jij dat het Joost Bakker is )
[..]

Volgens mij is het Joostje niet,
en trouwens, ik heb zijn ip nog wel, ff checken..

*one minut later...*
Toch niet, of betergezegt, op mijn andere bak / hdd..

En dat van Google is het sowieso niet, het is namelijk @texel.com, en het is een Texels ip, dus diegene woont niet in Almere.. En heeft geen bedrijf in Flevoland..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')