abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:49:03 #76
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24917876
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:28 schreef andromeda1968 het volgende:
Argumenteer dus met stellingen die je op een wetenschappelijke manier kan onderbouwen en niet met de christen-fundamentalistische prietpraat die voor een atheïst volslagen betekenisloos is.
Daarom kom ik ook weinig met religieuze bronnen aangezet, voor velen betekent dit nl. niets

Klopt, en sterker nog, mannen die trouwen met andere mannen ontnemen andere vrouwen het recht om gehuwd te worden, dus ook daar gaan ze niet helemaal vrijuit

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 4 februari 2005 @ 10:50:32 #77
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24917898
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daarom kom ik ook weinig met religieuze bronnen aangezet, voor velen betekent dit nl. niets

Klopt, en sterker nog, mannen die trouwen met andere mannen ontnemen andere vrouwen het recht om gehuwd te worden, dus ook daar gaan ze niet helemaal vrijuit

Dat wordt wel weer gecompenseerd door vrouwen die met andere vrouwen huwen, hoewel ondergetekende zich afvraagt of ze zo'n huwelijk voor zichzelf wel zo nodig vindt.
pi_24917943
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:50 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat wordt wel weer gecompenseerd door vrouwen die met andere vrouwen huwen, hoewel ondergetekende zich afvraagt of ze zo'n huwelijk voor zichzelf wel zo nodig vindt.
Damn, je bent me voor.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:03:21 #79
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24918124
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 10:50 schreef Alicey het volgende:

[..]

Trouwende vrouwen. Bij ons op de hoek heb je ook zo'n lesbo stel. Ze hebben zelfs kinderen, meisjes. Ik moet er niet aan denken wat die arme kinderen moeten doormaken. Ik zag die kinderen een keer zonder topje in hun achtertuin zitten, met die vrouwen erbij. Belachelijk dat de kinderbescherming niet ingrijpt.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:04:30 #80
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24918155
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:03 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Trouwende vrouwen. Bij ons op de hoek heb je ook zo'n lesbo stel. Ze hebben zelfs kinderen, meisjes. Ik moet er niet aan denken wat die arme kinderen moeten doormaken. Ik zag die kinderen een keer zonder topje in hun achtertuin zitten, met die vrouwen erbij. Belachelijk dat de kinderbescherming niet ingrijpt.
Waarom zouden 2 vrouwen geen kinderen kunnen opvoeden, en 1 vrouw wel?
pi_24918193
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:03 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Volgens mij zat jij vroeger ook topless in de achtertuin. Ooit de kinderbescherming daarover gesproken?
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:15:07 #82
13462 BansheeBoy
pi_24918357
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:06 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Volgens mij zat jij vroeger ook topless in de achtertuin. Ooit de kinderbescherming daarover gesproken?
Jij kent N_I_ persoonlijk ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_24918560
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij ook vroeger slechts een zwembroek aanhad, niet dan?
of had je een bodysuit aan?
Yeah baby Yeah!
pi_24918588
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:26:35 #85
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24918600
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waarom zouden 2 vrouwen geen kinderen kunnen opvoeden, en 1 vrouw wel?
Omdat het lesbo's zijn. Het kind krijgt een ongezond voorbeeld. Daarnaast is het ook niet de bedoeling dat vrouwen kinderen in hun eentje opvoeden.. Maar goed, je hebt zat klootzakken die hun biezen pakken als ze de buik groter zien worden.. Maar dan nog krijgt het kind geen homoseksueel voorbeeld.
Democracy is like a trolleybus. You get in, and once you have reached your destination you get out
христианский солдат
pi_24918669
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:26 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Omdat het lesbo's zijn. Het kind krijgt een ongezond voorbeeld. Daarnaast is het ook niet de bedoeling dat vrouwen kinderen in hun eentje opvoeden.. Maar goed, je hebt zat klootzakken die hun biezen pakken als ze de buik groter zien worden.. Maar dan nog krijgt het kind geen homoseksueel voorbeeld.
Jij wordt precies zoals je vader?
Jij vindt ook dat criminelen of werklozen geen kinderen mogen krijgen?
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:33:01 #87
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24918714
quote:

[..]

Omdat het lesbo's zijn. Het kind krijgt een ongezond voorbeeld.
Er was al eerder vastgesteld dat kinderen op het gebied van partnerkeuze hun ouders niet volgen. Buiten het feit dat er weinig ongezonds aan is. De kinderen van de lesbische stelletjes die ik ken zien er gezond en gelukkig uit. In de kindertijd draait het vooral om liefde, en ook lesbische stelletjes kunnen liefde geven aan hun kinderen.
quote:
Daarnaast is het ook niet de bedoeling dat vrouwen kinderen in hun eentje opvoeden.. Maar goed, je hebt zat klootzakken die hun biezen pakken als ze de buik groter zien worden.. Maar dan nog krijgt het kind geen homoseksueel voorbeeld.
pi_24918743
quote:

[..]

Omdat het lesbo's zijn. Het kind krijgt een ongezond voorbeeld.
En waarom is dat weer ongezond?
quote:
Daarnaast is het ook niet de bedoeling dat vrouwen kinderen in hun eentje opvoeden.. Maar goed, je hebt zat klootzakken die hun biezen pakken als ze de buik groter zien worden.. Maar dan nog krijgt het kind geen homoseksueel voorbeeld.
Ze hebben evenmin een inbreng als ze ongelukkigerwijs bij een hetero-koppel terechtkomen waarvan de vader "met losse hand" zijn gezin regeert en de moeder aan de drank is (om maar eens een voorbeeldje te noemen)
pi_24918794
Goed, het moge inmiddels wel duidelijk zijn dat sommige gelovigen homo's niet zo heel okay vinden, maar wel okayer dan moordenaars, verkrachters en dieven. Dat dan weer wel.

Is er nog iets te zeggen over de vermeende homoseksuele genetica? Naast: "Biochemici zijn mongolen en hadden een vak moeten leren."
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:42:16 #90
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24918866
quote:
Er was al eerder vastgesteld dat kinderen op het gebied van partnerkeuze hun ouders niet volgen.
Bron? Uit nieuwsgierigheid.
quote:
ook lesbische stelletjes kunnen liefde geven aan hun kinderen.
Het zijn net mensen. sarcasm
христианский солдат
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:43:55 #91
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24918891
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:42 schreef N_I_ het volgende:

[..]

Bron? Uit nieuwsgierigheid.
Even geen bron bij de hand, ik wil best voor je zoeken. De meeste homoseksuelen en lesbiennes hebben echter heteroseksuele ouders. Dat zegt toch ook al genoeg denk ik..
quote:
[..]

Het zijn net mensen. sarcasm
Juist ja. Zo moeilijk was-ie toch niet?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:47:17 #92
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24918939
quote:
Even geen bron bij de hand, ik wil best voor je zoeken. De meeste homoseksuelen en lesbiennes hebben echter heteroseksuele ouders. Dat zegt toch ook al genoeg denk ik..
En toch zou ik graag een bron willen zien. Opvoeding speelt een grote rol in het latere leven namelijk. Pedofielen schijnen ook vaak misbruikt te zijn in hun jeugd.
христианский солдат
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:49:07 #93
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_24918974
Het wordt binnenkort dus mogelijk om al voor de geboorte je kind te controleren op zijn of haar sexuele voorkeur. Zou abortus een optie zijn wanneer de voorkeur je niet anstaat?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  vrijdag 4 februari 2005 @ 11:54:09 #94
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_24919071
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:47 schreef N_I_ het volgende:

[..]

En toch zou ik graag een bron willen zien. Opvoeding speelt een grote rol in het latere leven namelijk. Pedofielen schijnen ook vaak misbruikt te zijn in hun jeugd.
Statistieken over de geaardheid van kinderen van homo's en lesbo's kan ik helaas niet zo snel vinden. Wel blijkt dat kinderen die opgevoed worden door een lesbisch koppel op andere gebieden vaker afwijken dan kinderen opgevoed door hetero koppels.

Met http://www.google.nl/search?q=lesbische+ouders&hl=nl&lr=&start=10&sa=N heb ik dat gevonden, allicht interessant om te weten.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:01:43 #95
85750 N_I_
Free Bizantium!
pi_24919200
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

Statistieken over de geaardheid van kinderen van homo's en lesbo's kan ik helaas niet zo snel vinden. Wel blijkt dat kinderen die opgevoed worden door een lesbisch koppel op andere gebieden vaker afwijken dan kinderen opgevoed door hetero koppels.

Met http://www.google.nl/search?q=lesbische+ouders&hl=nl&lr=&start=10&sa=N heb ik dat gevonden, allicht interessant om te weten.
Heh, er wordt toch juist beweerd dat dat niet het geval is?

Daarnaast vind ik dit wel een grappige analogie:

"Wat is dát nou weer?! Als mijn moeder in de sloot springt, moet ik dan ook in de sloot springen?!"'

Homoseksualiteit wordt vergeleken met in de sloot springen
христианский солдат
  vrijdag 4 februari 2005 @ 12:27:31 #96
262 Re
Kiss & Swallow
pi_24919602
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 11:54 schreef Alicey het volgende:

[..]

J Biosoc Sci. 2004 May;36(3):371-4.

The sexual orientation of men who were brought up in gay or lesbian households.

James WH.

conclusie is dat er 0,0 verschil is
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_24920727
En ik heb nog steeds geen antwoord van BSB......
Kortom, the usual.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:24:26 #98
13462 BansheeBoy
pi_24921219
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 13:56 schreef Pokkehontas het volgende:
En ik heb nog steeds geen antwoord van BSB......
Wat is je vraag precies ?

pi_24921326
zie eerder op deze pagina.
Kortom, the usual.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 14:39:36 #100
13462 BansheeBoy
pi_24921472
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 14:30 schreef Pokkehontas het volgende:
zie eerder op deze pagina.
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 21:06 schreef Pokkehontas het volgende:

[..]

Owkee, dus je hebt wel respect voor mij, mijn vrouw en onze kinderen?
Ik ken jullie niet. In den beginne respecteer ik iedereen TOTDAT er iets bekend wordt en naar buiten treed en dategene een reden zijn om ze NIET te respecteren. Maar dat is logisch

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')