Daarom kom ik ook weinig met religieuze bronnen aangezet, voor velen betekent dit nl. nietsquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:28 schreef andromeda1968 het volgende:
Argumenteer dus met stellingen die je op een wetenschappelijke manier kan onderbouwen en niet met de christen-fundamentalistische prietpraat die voor een atheïst volslagen betekenisloos is.
Dat wordt wel weer gecompenseerd door vrouwen die met andere vrouwen huwen, hoewel ondergetekende zich afvraagt of ze zo'n huwelijk voor zichzelf wel zo nodig vindt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook weinig met religieuze bronnen aangezet, voor velen betekent dit nl. niets
Klopt, en sterker nog, mannen die trouwen met andere mannen ontnemen andere vrouwen het recht om gehuwd te worden, dus ook daar gaan ze niet helemaal vrijuit
Damn, je bent me voor.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat wordt wel weer gecompenseerd door vrouwen die met andere vrouwen huwen, hoewel ondergetekende zich afvraagt of ze zo'n huwelijk voor zichzelf wel zo nodig vindt.
Trouwende vrouwen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat wordt wel weer gecompenseerd door vrouwen die met andere vrouwen huwen, hoewel ondergetekende zich afvraagt of ze zo'n huwelijk voor zichzelf wel zo nodig vindt.
Waarom zouden 2 vrouwen geen kinderen kunnen opvoeden, en 1 vrouw wel?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:03 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Trouwende vrouwen.Bij ons op de hoek heb je ook zo'n lesbo stel. Ze hebben zelfs kinderen, meisjes. Ik moet er niet aan denken wat die arme kinderen moeten doormaken.
Ik zag die kinderen een keer zonder topje in hun achtertuin zitten, met die vrouwen erbij. Belachelijk dat de kinderbescherming niet ingrijpt.
Volgens mij zat jij vroeger ook topless in de achtertuin. Ooit de kinderbescherming daarover gesproken?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:03 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Trouwende vrouwen.Bij ons op de hoek heb je ook zo'n lesbo stel. Ze hebben zelfs kinderen, meisjes. Ik moet er niet aan denken wat die arme kinderen moeten doormaken.
Ik zag die kinderen een keer zonder topje in hun achtertuin zitten, met die vrouwen erbij. Belachelijk dat de kinderbescherming niet ingrijpt.
Jij kent N_I_ persoonlijk ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Volgens mij zat jij vroeger ook topless in de achtertuin. Ooit de kinderbescherming daarover gesproken?
Ik neem aan dat jij ook vroeger slechts een zwembroek aanhad, niet dan?quote:
quote:
Omdat het lesbo's zijn. Het kind krijgt een ongezond voorbeeld. Daarnaast is het ook niet de bedoeling dat vrouwen kinderen in hun eentje opvoeden.. Maar goed, je hebt zat klootzakken die hun biezen pakken als ze de buik groter zien worden.. Maar dan nog krijgt het kind geen homoseksueel voorbeeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zouden 2 vrouwen geen kinderen kunnen opvoeden, en 1 vrouw wel?
Jij wordt precies zoals je vader?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:26 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Omdat het lesbo's zijn. Het kind krijgt een ongezond voorbeeld. Daarnaast is het ook niet de bedoeling dat vrouwen kinderen in hun eentje opvoeden.. Maar goed, je hebt zat klootzakken die hun biezen pakken als ze de buik groter zien worden.. Maar dan nog krijgt het kind geen homoseksueel voorbeeld.
Er was al eerder vastgesteld dat kinderen op het gebied van partnerkeuze hun ouders niet volgen. Buiten het feit dat er weinig ongezonds aan is. De kinderen van de lesbische stelletjes die ik ken zien er gezond en gelukkig uit. In de kindertijd draait het vooral om liefde, en ook lesbische stelletjes kunnen liefde geven aan hun kinderen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:26 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Omdat het lesbo's zijn. Het kind krijgt een ongezond voorbeeld.
quote:Daarnaast is het ook niet de bedoeling dat vrouwen kinderen in hun eentje opvoeden.. Maar goed, je hebt zat klootzakken die hun biezen pakken als ze de buik groter zien worden.. Maar dan nog krijgt het kind geen homoseksueel voorbeeld.
En waarom is dat weer ongezond?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:26 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Omdat het lesbo's zijn. Het kind krijgt een ongezond voorbeeld.
Ze hebben evenmin een inbreng als ze ongelukkigerwijs bij een hetero-koppel terechtkomen waarvan de vader "met losse hand" zijn gezin regeert en de moeder aan de drank is (om maar eens een voorbeeldje te noemen)quote:Daarnaast is het ook niet de bedoeling dat vrouwen kinderen in hun eentje opvoeden.. Maar goed, je hebt zat klootzakken die hun biezen pakken als ze de buik groter zien worden.. Maar dan nog krijgt het kind geen homoseksueel voorbeeld.
Bron? Uit nieuwsgierigheid.quote:Er was al eerder vastgesteld dat kinderen op het gebied van partnerkeuze hun ouders niet volgen.
Het zijn net mensen.quote:ook lesbische stelletjes kunnen liefde geven aan hun kinderen.
Even geen bron bij de hand, ik wil best voor je zoeken. De meeste homoseksuelen en lesbiennes hebben echter heteroseksuele ouders. Dat zegt toch ook al genoeg denk ik..quote:
Juist ja. Zo moeilijk was-ie toch niet?quote:[..]
Het zijn net mensen.sarcasm
![]()
En toch zou ik graag een bron willen zien.quote:Even geen bron bij de hand, ik wil best voor je zoeken. De meeste homoseksuelen en lesbiennes hebben echter heteroseksuele ouders. Dat zegt toch ook al genoeg denk ik..
Statistieken over de geaardheid van kinderen van homo's en lesbo's kan ik helaas niet zo snel vinden. Wel blijkt dat kinderen die opgevoed worden door een lesbisch koppel op andere gebieden vaker afwijken dan kinderen opgevoed door hetero koppels.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:47 schreef N_I_ het volgende:
[..]
En toch zou ik graag een bron willen zien.Opvoeding speelt een grote rol in het latere leven namelijk. Pedofielen schijnen ook vaak misbruikt te zijn in hun jeugd.
Heh, er wordt toch juist beweerd dat dat niet het geval is?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Statistieken over de geaardheid van kinderen van homo's en lesbo's kan ik helaas niet zo snel vinden. Wel blijkt dat kinderen die opgevoed worden door een lesbisch koppel op andere gebieden vaker afwijken dan kinderen opgevoed door hetero koppels.
Met http://www.google.nl/search?q=lesbische+ouders&hl=nl&lr=&start=10&sa=N heb ik dat gevonden, allicht interessant om te weten.
J Biosoc Sci. 2004 May;36(3):371-4.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Statistieken over de geaardheid van kinderen van homo's en lesbo's kan ik helaas niet zo snel vinden. Wel blijkt dat kinderen die opgevoed worden door een lesbisch koppel op andere gebieden vaker afwijken dan kinderen opgevoed door hetero koppels.
Met http://www.google.nl/search?q=lesbische+ouders&hl=nl&lr=&start=10&sa=N heb ik dat gevonden, allicht interessant om te weten.
Wat is je vraag precies ?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:56 schreef Pokkehontas het volgende:
En ik heb nog steeds geen antwoord van BSB......
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:30 schreef Pokkehontas het volgende:
zie eerder op deze pagina.
Ik ken jullie niet. In den beginne respecteer ik iedereen TOTDAT er iets bekend wordt en naar buiten treed en dategene een reden zijn om ze NIET te respecteren. Maar dat is logischquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:06 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Owkee, dus je hebt wel respect voor mij, mijn vrouw en onze kinderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |