ja sorry, vergeten bij te meldenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:42 schreef boskov het volgende:
hoe oud is ze?
Hier zet ik toch wel mijn vraagtekens bij.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:41 schreef sandman20 het volgende:
beste mensjes,
en ik vind dat eigenlijk alleen maar leuk, want ik kan haar dus vormen zoals ik dat wil. Maar we
Ik begrijp wat jij bedoelt, maar jij begrijpt denk ik niet wat ik bedoel. Kijk, het is niet zo dat ik haar dump, wat de vorige reactie zeiquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:45 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hier zet ik toch wel mijn vraagtekens bij.
Hopelijk geef je haar wel de tijd/kans om voor zichzelf te ontdekken wat en hoe ze haar sexleven wil gaan invullen.
of dichtspuiten met PUR-schuimquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
Koop luiers, want ze blijft dagen lang bloeden....
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:29 schreef sandman20 het volgende:
ja tis en blijft moeilijk..ik denk dat ik idd gewoon moet praten en praten en praten. En dat het vanzelf wel komt denk ik. Alleen ik blijf dan wel initiatief nemen. tis voor mij wel belangrijk dat zij het ook lekker vindt en het goed voelt en zo.
Worst raus en gaan!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:21 schreef MisterICE het volgende:
Is broek uit en beginnen maar geen goede optie ?![]()
sorry maar uhm.......kweenie wa jij hebt gedaan toen je een meisje ontmaagde? of uhmm hoe groot geschapen JIJ bent...... dagen lang bloeden?? weet je t zeker?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
Koop luiers, want ze blijft dagen lang bloeden....
die jongen doet dingen met meisjes.. dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:50 schreef maimaimai het volgende:
[..]
sorry maar uhm.......kweenie wa jij hebt gedaan toen je een meisje ontmaagde? of uhmm hoe groot geschapen JIJ bent...... dagen lang bloeden?? weet je t zeker?![]()
Geregistreerd op: dinsdag 1 februari 2005 @ 20:42quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:50 schreef maimaimai het volgende:
[..]
sorry maar uhm.......kweenie wa jij hebt gedaan toen je een meisje ontmaagde? of uhmm hoe groot geschapen JIJ bent...... dagen lang bloeden?? weet je t zeker?![]()
haah.......nou neuh.....wil ik idd niet wetenquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:52 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
die jongen doet dingen met meisjes.. dat wil je niet weten
dat heb ik nou ook inzake jouw geboortequote:Op woensdag 2 februari 2005 00:54 schreef maimaimai het volgende:
[..]
haah.......nou neuh.....wil ik idd niet weten![]()
ow, ik wilde net mn heeeeeele geboorte omschrijven.....maar niet doen dus??quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:58 schreef laffer het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook inzake jouw geboorte![]()
Kasta is gewoon... tja... 'anders'..quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:54 schreef maimaimai het volgende:
[..]
haah.......nou neuh.....wil ik idd niet weten![]()
nee, het zal me doen denken aan een drol die eruit moet bij een vrouwtjes dwerg, maar wiens opening te klein isquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:59 schreef maimaimai het volgende:
[..]
ow, ik wilde net mn heeeeeele geboorte omschrijven.....maar niet doen dus??
die tekst moet je inlijsten en boven je kribbe hangenquote:Op woensdag 2 februari 2005 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
ik heb ook een vriendin gehad,
De enige zinnige opmerking in dit topic.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Praat er met HAAR over in plaats van met ons....
Dat was dan dus de tweedequote:Op woensdag 2 februari 2005 11:43 schreef Christine het volgende:
[..]
De enige zinnige opmerking in dit topic.
nee er is echt nog NIKS gebeurd, behalve zoenen, en bij haar de bovenkant..quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:36 schreef Tobbes het volgende:
Sla wat breezahs in, giet dr vol, ga er overheen, val in slaap. Is dat zo lastig?![]()
Maar ff serieus "Er is nog niks gebeurd" houdt dat in dat er ook niet gevingerd en gestokslobbert wordt? Want dat zou wel serieus kut zijnMaar ik neem aan dat dat wel het geval is; dus dan is die laatste stap ook niet zo ver meer lijkt me.
Enne 1 tip: Praat erover op een geschikt moment en dus niet tijdens de sex.
denk je dat ik dat niet gedaan heb? maar het is namelijk niet zo'n praterd, meer een gesloten typje..en nee het is geen nerd en ze is ook niet preuts want ik mocht in het eerste weekend al de bovenkant zien zeg maar dus toen d8 ik al: zozo, gaat wel snel..maar dat was dus een verkeerde gedachte:Pquote:Op woensdag 2 februari 2005 11:43 schreef Christine het volgende:
[..]
De enige zinnige opmerking in dit topic.
Je mocht haar hoofd zien in het eerste weekend??? Toe maar, die is zeker niet preuts neequote:Op woensdag 2 februari 2005 14:12 schreef sandman20 het volgende:
[..]
denk je dat ik dat niet gedaan heb? maar het is namelijk niet zo'n praterd, meer een gesloten typje..en nee het is geen nerd en ze is ook niet preuts want ik mocht in het eerste weekend al de bovenkant zien zeg maar dus toen d8 ik al: zozo, gaat wel snel..maar dat was dus een verkeerde gedachte:P
In ieder geval niet schuwquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:58 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Je mocht haar hoofd zien in het eerste weekend??? Toe maar, die is zeker niet preuts nee![]()
jewel eerst trouwenquote:Op woensdag 2 februari 2005 16:33 schreef sandman20 het volgende:
ja denk dat het idd praten, praten en nog eens praten wordt..ma ja vink nie erg. en nee, ik ga niet wachten tot ik getrouwd bent:P
Ik ken de ts irlquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:22 schreef Aventura het volgende:
Kom op mensen, reageer normaal of reageer niet.
Heb je weer slechte zin, plofkop?quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:58 schreef laffer het volgende:
[..]
dat heb ik nou ook inzake jouw geboorte![]()
hihihihiquote:Op donderdag 3 februari 2005 17:16 schreef Italo het volgende:
[..]
Heb je weer slechte zin, plofkop?![]()
Ga iemand anders z'n topic verpesten![]()
Anders lees je het topic :/ Die jongen neukt tegenwoordig al anaal...quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:41 schreef MacVincent het volgende:
Ga gewoon je instinct volgen jongen en neuk haar. Don't mitigate, PROCREATE!
Zo, dan heeftie best ze best gedaan op dat "vormen"!quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:19 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Anders lees je het topic :/ Die jongen neukt tegenwoordig al anaal...
18 jaar en nog maagd? Is ze vast en zeker niet lekkerquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:44 schreef sandman20 het volgende:
[..]
ja sorry, vergeten bij te meldenmaar ze is dus 18, en ik 20. Dus qua leeftijd moet het ook wel kunnen.
Ik was ook 18 ohnee, 17 toen ik ontmaagd werd en ik ben ook lekker! Maar man, das weer wat anders dan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:19 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
18 jaar en nog maagd? Is ze vast en zeker niet lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |