ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:12 schreef Jolan het volgende:
meldt!
puik plan,quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:14 schreef timbob het volgende:
[..]
ik wist dat ik op je kon rekenen.
hotdogs zijn trouwens een prima bodem voor alcoholische dranken daarna [afbeelding]
het gaat om het idee he.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:18 schreef cerror het volgende:
Meldt!!
Alleen ben ik niet zo'n grote eter.
Maar een hotdog gaat er altijd wel in.
is dat een "ja, ik doe mee" ?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:40 schreef hallo_mensen het volgende:
Lekker
pffquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:38 schreef jaspah het volgende:
ik doe mee
mits unoxknakworst en c1000 bolletjes
ik wel kben zeer getraindquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:42 schreef timbob het volgende:
[..]
pff
alsof je na 4 hotdogs nog proeft wat je eet
regelen wequote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:50 schreef Burg het volgende:
I'm in, alleen als je Hema-saus hebt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:07 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ik doe ook wel mee
alleen dat ergens gaan eten naderhand zie 'k niet zo zitten...
zal ik je maar op de " misschien" lijst zetten?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:25 schreef Renmaestro het volgende:
Ik meld me niet aan voordat ik een locatie of datum weet.
Daar kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:36 schreef timbob het volgende:
[..]
zal ik je maar op de " misschien" lijst zetten?
lege broodjesquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:52 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
ligt er bij mij ook aan waar het is... maar leek me logisch
en 'k wil geen zuurkool of mosterd rotzooi erop![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:10 schreef boskov het volgende:
ik ga oefenen, ff kijken of de plaatselijke hotdog boer nog open is
jij maakt toch geen kans, dus een beetje zielig om jou dan voor niks af te laten reizen naar Boesingheliede :quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:18 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
waarom sta ik niet in de misschien lijst
Je hebt wat met worst?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:24 schreef funkyskunkie het volgende:
*Meldt zich ook aan*.
Hot-dogs zijn ok.[afbeelding]
Ik wed voor een hotdog dat ik jou die dag inmaakquote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:28 schreef boskov het volgende:
[..]
jij maakt toch geen kans, dus een beetje zielig om jou dan voor niks af te laten reizen naar Boesingheliede :![]()
In de naam der wetenschap?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:43 schreef mrkanarie het volgende:
* mrkanarie doet altijd mee aan zulke wedstrijden!
Ik was vooral benieuwd naar het 'nog wat'.quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:40 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Het is een wit pistolet broodje, met een knakworst, mosterd, ui en nog wat
zuurkool, uitjes en mosterdquote:Op woensdag 2 februari 2005 01:37 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]
Wat zit er in hemelsnaam eigenlijk op?
quote:Op woensdag 2 februari 2005 02:35 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Misschien moeten we Farao zien te regelen om garant te staan voor de gezondheid van de deelnemers
Als je last heb van wenkbrouwverzakkingen heb je geen ambulance maar een plastisch chirurg nodig....quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 03:25 schreef Farao het volgende:
Als je zo'n dikke wenkbrouwen heb dat ze je hele ogen kunnen bedekken zou ik ze eerst maar 's scheren voor ik in de auto zou stappen( / me in het openbaar zou vertonen)
Wit, geel of bruin... 'k kots d'r vanquote:Op woensdag 2 februari 2005 04:59 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Zuurkool is wit, het is immers witte kool
maak er een extra large hotdog van, and we have a dealquote:Op woensdag 2 februari 2005 00:33 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ik wed voor een hotdog dat ik jou die dag inmaak![]()
oehquote:Op woensdag 2 februari 2005 02:42 schreef Krisso het volgende:
ja je weet maar nooit met die hotdogs van de hema
Maastrichtquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:51 schreef timbob het volgende:
dat spul op die hotdog ziet eruit als boerenkool!
tja, waar gaat dit zich allemaal afspelen? iemand tips over locaties?
Nou zeg... bij de buren dan?quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:25 schreef Farao het volgende:
Ik denk niet dat mijn vrouw 't daar mee eens gaat zijn....
gdverdammequote:Op woensdag 2 februari 2005 19:49 schreef Tokay het volgende:
Hé psssst, dat groene spul, dat zijn gehakte augurkjes!
je bent nederlander of niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 22:08 schreef timbob het volgende:
[..]
nederlander
moet ik ze gaan betalen zeker.
the_real_joodje?quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:15 schreef the_real_joontje het volgende:
Als je koshere hot-dogs hebt doe ik mee
bring your own hot-dogsquote:Op woensdag 2 februari 2005 22:15 schreef the_real_joontje het volgende:
Als je koshere hot-dogs hebt doe ik mee
Altijd he.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:40 schreef Tokay het volgende:
Nee, helaas moet ik die dag afdansen.
Maar een volgende keer ben ik er graag bij.![]()
Stik! Dan kan ik óók al niet.quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:43 schreef timbob het volgende:
ok, speciaal voor jou verplaatsen we het naar het weekend erna
die week daarna danquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Stik! Dan kan ik óók al niet.![]()
Afzwemmen voor m'n B.![]()
In Sittardquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:52 schreef timbob het volgende:
een vrijdag in maart.
zojuist besloten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |